Holgerssons Golvservice AB

Holgerssons Golvservice AB

För att njuta av ett vackert trägolv med ett långt liv behövs underhåll. Kanske börjar en spännande förändring här och nu om du vill fräscha upp ditt golv eller prova på en ny ytbehandling? Hör av dig till mig för kostnadsfri rådgivning, så kan du sedan fatta ett tryggt beslut i lugn och ro efter dina behov. Mitt företag Holgerssons...

22 omdömen om Holgerssons Golvservice AB

Linda G
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Christian är supertrevlig, proffsig och framförallt mån om att kunden får rätt förväntningar på resultatet. Noga med att få en ordentlig genomgång av önskemål, förarbete och information på förhand så att offert, tidsplan och behandling blir precis som man tänkt sig, även om man inte helt vet det själv. En helt igenom fantastiskt upplevelse från start till slut, och är otroligt nöjd med hur mitt golv blev efter genomfört arbete! Över all förväntan på hur enhetligt och nytt golvet ser ut, jämfört med hur slitet och skadat...

Johan P
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Oerhört nöjd med både resultat och bemötande från Christian!

Mattias F
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Christian hjälpte mig att slipa 65 kvm parkettgolv i lägenheten. Den gulaktiga blanka ektonen försvann och blev istället mattlackat med vitpigmentering - väldigt nöjd ! Mycket detaljorienterad person som har kunden i fokus. Bästa hantverkaren - rekommenderas varmt.

Jakob Martin Ruben T
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

En proffsig och lugn hantverkare som genomförde arbetet på utmärkt sätt. Var tydlig och transparent med alla förutsättningar och gjorde ett strålade jobb. Rekommenderas varmt

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack; jag uppskattar att ni tog åt er av mina rekommendationer. Tack för ert förtroende!

Hjalmar Stefan B
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Haft mycket med hantverkare att göra genom åren. Christian på Holgerssons Golvservice gav oss en makalöst god service från första kontakten. Våra golv är dessutom som helt nya igen. Rekommenderas mer än varmt

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack Hjalmar för ditt omdöme. Det glädjer mig att du tagit kontakt med mig igen och hoppas våra vägar möts i framtiden.

Agneta B
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Mycket kunnig inom sitt område, lätt att kontakta och komma överens om tider för jobbet samt väldigt bra resultat när jobbet var utfört enligt utlovad tid. Vill man ha ett parkettgolv slipat så kan jag verkligen rekommendera Holgerssons Golvservice AB.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Ett sent svar men tack för ditt omdöme Agneta! :)

Thomas J
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Vi är verkligen nöjda med vårt nyslipade golv. Arbetet är mycket professionellt utfört och alla våra synpunkter och frågor blev bemötta på bästa sätt. Rekommenderas varmt.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Ett sent svar men är ytterst tacksam för ert varma bemötande och förtroendet! Tack

David B
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Väldigt bra bemötande och professionellt utfört arbete - väldigt nöjd!

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack David! Lycka till med nya lägenheten och hör av er ifall ni undrar över något mer 😀

Moa A
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Vi valde Holgerssons Golvservice för att slipa och lacka om vårt golv. Vi hade även en fuktskada i golvet där vi behövde byta några stavar. Golvet blev som nytt efter att Christian hade varit här. Det är så fint nu! Svårt att tro att det är samma golv. Vi hade bra kontakt under hela processen. Innan, under och efter arbetet. Vi är mycket nöjda.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack snälla för ditt omdöme. Glad att vi kunde få ett fint resultat på reparationen efter julgransfoten och att ni fick nytt liv i ert golv med en ny pigmentering 😀

Vincent C
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Golvet är som nytt! Funderade på att slänga ut det gamla golvet, men är glad att vi valde att slipa det istället. Bra för miljön och för plånboken!

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack, kul att vi kunde göra ett val för både miljö & plånboken =)

Lena H
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Toppbetyg på allt: bra bemötande, tydlig information, snabb och bra service, utmärkt utförande av tjänsten, kvalitet rakt igenom. Vi har fått nya, fräscha golv med en fantastisk känsla. Holgerssons Golvservice överträffade våra förväntningar och vi kan verkligen rekommendera Christian om ni ska slipa era golv.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack Lena, jätte fint skrivet. Det är lätt att vara proffsig när kunden engagerar sig så som du & Andreas 😀

Åsa W
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Mycket trevligt bemötande och professionellt utfört arbete!

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tusen tack Åsa! Kul att ni hitta en lösning själva med trösklarna. Hör av er om ni vill gå vidare med junkers golvet

Christina E
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Vi blev mycket nöjda med golvet. Christian är proffsig och noggrann. Bra kommunikation, kommer som avtalat. Vi kan absolut rekommendera Holgerssons Golvservice.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack snälla Christina. Hoppas de lösa stavarna sitter som de ska annars hör ni bara av er så kommer jag tillbaka och hjälper er :)

Celie S
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Holgerssons Golvservice hjälpe oss att slipa och vitbetsa vår mörka ekbänkskiva i köket. Vi är mycket nöjda med resultatet och det helhetsintryck vi fick av Holgerssons Golvservice. Vi kan varmt rekommendera företagets tjänster.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack, glädjer mig att vi kunde nå ett resultat som matchade er fina golv.

Lev A
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Holgerssons Golvservice AB anlitar vi i samtliga projekt där golven behöver förnyas, förbättras eller reparationer är aktuella. Christian är punktlig, noggrann och har alltid levererat i de projekt vi anlitat honom för. Vi rekommenderar abolsut Christian/ Holgerssons Golvservice AB

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack snälla. Hoppas vi kan samarbeta vid fler tillfällen. Vi hörs :)

Gun G
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Utomordentligt trevligt bemötande! Köpte golvslipning, snabbt effektivt och väl utfört!

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Vad kul att du blev nöjd - tack för jag fick hjälpa till med din nya lägenhet!

Erik L
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Mycket bra service och väldigt god rådgivning. Visar ett starkt intresse på att få en nöjd slutkund med genomgång av arbetet. Slipade mitt golv för att efterlikna befintligt golv i lägenheten, är väldigt nöjd med slutresultatet och utförandet från start till slut.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tusen tack Erik! Golvet du lagt själv var väl gjort jobb. Glad att vi hittade en matchande ytbehandling till ditt fiskbensparkettgolv i vardagsrummet!

Desirée G
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Mycket bra service, golven blev som nya!

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack Desirée för ditt omdöme, och tack för bärhjälpen :)

Tina O
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Kompetent och serviceminded. Klar på utsatt tid. Mycket nöjd med slutresultatet.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack Tina & Tack för förtroendet!

Per H
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Mycket serviceminded och med ett mycket bra slutresultat. Vi hade lite svårt att bestämma oss för ytbehandlingen. Holgersson var hos oss flera gånger efter arbetstid och satte provbehandlingar. Landade i ”bona frost med hårdvax-yta”. Summerat: snabbt, proffesionellt och med ett mycket bra slutresultat.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tusen tack Pelle, glad att vi hittade en ytbehandling som passar er och bevarar ert rustika brädgolv :)

Tomas M
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Bra kommunikation kring allt. Väldigt proffsig. Klar på utsatt tid och till ett bra pris. Slutresultatet blev precis som vi ville ha det.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack för ditt och Therése förtroende. Glädjer mig att höra att ni blev så nöjda :)

Lars W
Skrev om Holgerssons Golvservice AB

Kompetent och duktig. Slipande och behandlade vårt nylagda trägolv med fint resultat. Tar ansvar för slutresultatet och är snabb med respons.

Svar från Holgerssons Golvservice AB

Tack snälla! Hoppas slutresultatet av hela våningen blev bra =)