Holgerssons Golvservice AB

Holgerssons Golvservice AB

För att njuta av ett vackert trägolv med ett långt liv behövs underhåll. Kanske börjar en spännande förändring här och nu om du vill fräscha upp ditt golv eller prova på en ny ytbehandling? Hör av dig till mig för kostnadsfri rådgivning, så kan du sedan fatta ett tryggt beslut i lugn och ro efter dina behov.

Mitt företag Holgerssons Golvservice erbjuder dammfri golvslipning med ytbehandling av trägolv för både företag och privatpersoner. ROT-avdrag är givetvis möjligt.Jag har även titeln "Bona Certified Craftsman". Just dammfri golvslipning är ett krav för att kunde få detta certifikat, mer om BCC kan läsas på :https://www.bona.com/sv/privat/anlita-en-hantverkare/

Du bestämmer hur ditt golv ska se ut - och jag hjälper dig hitta en ytbehandling som uppfyller ditt behov. Jag arbetar med lack, lut, hårdvaxolja, oljor och pigmenteringar. Jag utför även reperationer så som lösa parkettstavar m.m.

Är du en van använder av Reco.se så är omdömen och referenser troligtvis något som du värdesätter. Det gör jag också, därför har jag tagit steget att ansluta mig till Reco.se

10 omdömen om Holgerssons Golvservice AB

Sedan starten hos Reco 2023
    2023-02-07 Verifierad kund
    Vi blev mycket nöjda med golvet. Christian är proffsig och noggrann. Bra kommunikation, kommer som avtalat. Vi kan absolut rekommendera Holgerssons Golvservice.
    Tack snälla Christina. Hoppas de lösa stavarna sitter som de ska annars hör ni bara av er så kommer jag tillbaka och hjälper er :) Holgerssons Golvservice AB
    2023-01-24 Verifierad kund
    Holgerssons Golvservice hjälpe oss att slipa och vitbetsa vår mörka ekbänkskiva i köket. Vi är mycket nöjda med resultatet och det helhetsintryck vi fick av Holgerssons Golvservice. Vi kan varmt rekommendera företagets tjänster.
    Tack, glädjer mig att vi kunde nå ett resultat som matchade er fina golv. Holgerssons Golvservice AB
    2023-01-23 Verifierad kund
    Holgerssons Golvservice AB anlitar vi i samtliga projekt där golven behöver förnyas, förbättras eller reparationer är aktuella.

Christian är punktlig, noggrann och har alltid levererat i de projekt vi anlitat honom för.

Vi rekommenderar abolsut Christian/ Holgerssons Golvservice AB
    Tack snälla. Hoppas vi kan samarbeta vid fler tillfällen. Vi hörs :) Holgerssons Golvservice AB
    2023-01-23 Verifierad kund
    Utomordentligt trevligt bemötande! Köpte golvslipning, snabbt effektivt och väl utfört!
    Vad kul att du blev nöjd - tack för jag fick hjälpa till med din nya lägenhet! Holgerssons Golvservice AB
    2023-01-08 Verifierad kund
    Mycket bra service och väldigt god rådgivning.
    Visar ett starkt intresse på att få en nöjd slutkund med genomgång av arbetet.

Slipade mitt golv för att efterlikna befintligt golv i lägenheten, är väldigt nöjd med slutresultatet och utförandet från start till slut.
    Tusen tack Erik! Golvet du lagt själv var väl gjort jobb. Glad att vi hittade en matchande ytbehandling till ditt fiskbensparkettgolv i vardagsrummet! Holgerssons Golvservice AB
    2023-01-08 Verifierad kund
    Mycket bra service, golven blev som nya!
    Tack Desirée för ditt omdöme, och tack för bärhjälpen :) Holgerssons Golvservice AB
    2023-01-07 Verifierad kund
    Kompetent och serviceminded.
    Klar på utsatt tid.
    Mycket nöjd med slutresultatet.
    Tack Tina & Tack för förtroendet! Holgerssons Golvservice AB
    2023-01-06 Verifierad kund
    Mycket serviceminded och med ett mycket bra slutresultat.

Vi hade lite svårt att bestämma oss för ytbehandlingen. Holgersson var hos oss flera gånger efter arbetstid och satte provbehandlingar. Landade i ”bona frost med hårdvax-yta”.

Summerat: snabbt, proffesionellt och med ett mycket bra slutresultat.
    Tusen tack Pelle, glad att vi hittade en ytbehandling som passar er och bevarar ert rustika brädgolv :) Holgerssons Golvservice AB
    2023-01-06 Verifierad kund
    Bra kommunikation kring allt. Väldigt proffsig. Klar på utsatt tid och till ett bra pris. Slutresultatet blev precis som vi ville ha det.
    Tack för ditt och Therése förtroende. Glädjer mig att höra att ni blev så nöjda :) Holgerssons Golvservice AB
    2023-01-06 Verifierad kund
    Kompetent och duktig. Slipande och behandlade vårt nylagda trägolv med fint resultat. Tar ansvar för slutresultatet och är snabb med respons.
    Tack snälla! Hoppas slutresultatet av hela våningen blev bra =) Holgerssons Golvservice AB