Ht Massage & Friskvård

Läs vad 3 kunder tycker om Ht Massage & Friskvård

• Henna B

2018-11-06

Henna B skrev om Ht Massage & Friskvård
    Färgning/vaxning av bryn gjordes bra. Det blev dock ingen formning på brynen pga. av missförstånd. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Odenplans Ryggklinik
    4.7 / 5 i betyg — 200 omdömen
    Badge2018
    "Jag har haft stora problem med ben- och bakmuskler som inget tycktes bita på. Fick stor hjälp av naprapat Björn med behandling och övningar"
    Cecilia H
  • 2018-02-28

Lena E skrev om Ht Massage & Friskvård
    Jag är jättenöjd med mina behandlingar! Har varit både hos Magdalena och Hanna och de är så otroligt duktiga terapeuter! Jag rekommenderade de till arbetskollegorna som också har varit där och berättat hur nöjda de är! Jag återkommer med glädje - om och om igen! :D Läs mer
  • 2017-10-08

Maria A skrev om Ht Massage & Friskvård
    Både jag (och många jag känner - familj, vänner osv.) har varit kund hos HT Massage & Friskvård i många år nu. Jag har provat allla möjliga sorters behandlingar (massage, ansiktsbehandlingar, spa-behandlingar, fotbehandlingar, alternativmedicinska behandlingar och andra välgörande behandlingar för kropp & själ) och jag har alltid varit nöjd med de och rekommenderat de till andra. Detta är superproffsiga och välutbildade terapeuter (de har sina diplom & certifikat på rummen som bevis för detta) och de gör alltid gör alltid sitt allra bästa för att göra sina kunder nöjda! Toppklass dagspa som jag varmt kan rekommendera till alla! :) Läs mer
  • Reco tipsar!
    "Jag fick massage av Petter(tror jag det var). Supertrevligt bemötande och trygg service. De levde upp till mina förväntningar, mina döttra"

Bästa Massagarna nära Ht Massage & Friskvård:

Mia A Mia A tycker:
“Mycket proffsiga och lyhörda n...” Läs mer