Hudcompagniet Sollentuna

Hudcompagniet Sollentuna

Ring 072-164 28 40 www.hudcompagniet-sollentuna.se

Varmt välkommen tills oss på Hudcompagniet Sollentuna Hos oss kan du unna dig själv välgörande behandlingar för kropp & själ. Här kan du slappna av och få en härlig stund för dig själv. Vår ägare, Febronia Behnam, är auktoriserad hudterapeut och och erbjuder behandlingar som fotvård, ansiktsbehandlingar, vaxning, IPL-laser,...

108 omdömen om Hudcompagniet Sollentuna

Rosi K
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Har varit på ansiktsbehandling samt vaxning.Bra service. Bra produkter. Lätt att boka tid .

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 622 omdömen 4.9 av 622 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Isabelle F
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Fick mig att tro på att dom kunde botox, men min behandling blev allt snett och allt gick fel så jag var tvungen att göra ett återbesök. Har fortfarande ärr (vilket dom sa att man absolut inte skulle få) Sa att hon skulle sticka 3-5 gånger, men stack 11 gånger+ minst lika många på återbesöket. Kommer aldrig gå tillbaka dit.

Svar från Hudcompagniet Sollentuna

Hej Isabelle, Tack för din recension. Vi utför inte Botox på salongen, då det bara är läkare som får utföra det. Däremot har vi har en undersköterska som gjort filler. Hemskt ledsen över att du blivit missnöjd med din filler behandling, samt att du fått ärr. Du får gärna skicka bilder, så kan vi se hur vi kan hjälpa dig om du önskar det. Allt gott! Vänliga hälsningar Febronia Behnam

Taban H
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Vaxar armar och ben. Tycker att bemötandet är jättebra och personalen är oerhört trevliga. Tack!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Dalia H
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Grymt bemötande! Såg direkt skillnad på huden efter behandlingen, bästa hudterapeuten jag varit hos. Självklart är jag en nöjd stamkund!

Jenny L
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Köpte ansiktsbehandling. Lätt att boka, höll tid, lätt att parkera, bra bemötande. Behandling som förväntad. Bor i Sollentuna och vill gärna stötta lokala företag,

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Lena O
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Mycket bra salong. Vänligt bemötande. Superbra behandlingar, prövat många Som jag varit mycket nöjd med.

Evelina L
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Jag är otroligt nöjd med nageltjejerna på salongen, det är en jätte trevlig miljö och ligger centralt. Jag har varit på flera olika ställen tidigare och har aldrig blivit nöjd! Båda är så talangfulla och jag har haft mina naglar på i 8v utan att de gått sönder! Jag har hittat min perfekta nageltjej, rekomenderar verkligen!

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Eva O
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Botox behandling runt munnen och mungiporna. Gott bemötande, smärtfritt, och ett mycket gott resultat.

Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

MASSAGE HOS HANDSON HUDRENGÖRING FRYSNING AV VÅRTA MOTSVARADE MINA FÖRVÄNTNINGAR FIN LITEN SALONG SOM GER ROTEBRO LITE LYX O FLÄRD FIN PERSONAL

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Kristina E
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Beställde vaxning. Vid hemkomst insåg jag att utförande missat massor. Fick epilera bort resten. Har aldrig varit med om liknande. Har dock inte reklamera så de har inte haft möjlighet att åtgärda, men jag tappade förtroendet.

Svar från Hudcompagniet Sollentuna

Hej Kristina, ber så hemskt mycket om ursäkt för denna miss! Självklart ska det inte bli så, jag önskar verkligen att du hade återkopplat, så att jag kunde åtgärda det. Just under sommaren, testade jag även ett nytt vax som tyvärr inte gav så bra resultat. Jag hoppas att du ger oss en ny chans när du känner dig redo. Allt gott! Hälsningar Febronia Behnam Ägare & Hudterapeut

Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Jag har varit hos Febronia ett flertal gånger för ansiktsbehandling och blir alltid vänligt och professionellt omhändertagen i en lugn och vänlig miljö.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Anna Q
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Gott bemötande, proffesionell personal och en lugn och skön miljö. Jag är mycket nöjd!

Daniela D
Skrev om Hudcompagniet Sollentuna

Jag gick på en ansiktsbehandling. Super bra bemötande och bra uppföljning efter tidigare ansiktsbehandling. Det märks att personalen verkligen bryr sig om sina kunder. Bra tips på hur jag ska ta hand om min hud och uppföljning på hur det går samt resultat. Är helt nöjd med behandlingen. :)

Olof E

Bra behandling som fungerat, trevligt och bra kundbemötande. Rekommenderas varmt!

Åsa G

Hudvård i lugn och vänlig miljö av proffsig terapeut!

Monika W

Gjorde en ansiktsbehandling. Fick ett bra och proffsigt bemötande. Jag kommer att återvända för besök igen. Köpte bra ansiktsprodukter.

Anna A

Klassisk ansiktsbehandling. Mycket trevligt och engagerat bemötande i lugn miljö - positiv upplevelse. Bra behandling av kunnig personal.

Sara P

Mycket nöjd med utförd hudbehandling och Febronias behandlingar och arbete/tjänster samt kunnande.

Tanja K

Fotvård Mkt trevlig Om jag ska klaga på ngt, för få nagellack att välja på samt att kvaliten var inte så bra då det skavdes av efter en dag.

Maria W

Trevligt bemötande, kunnig, bra produkter och härlig atmosfär

Korina V

Gjorde lashlift och blev otroligt nöjd med bemötandet och kvalitén på behandlingen.

Berit E

Fotvårdsbehandling. Trevligt bemötande och jätte nöjd med resultatet! Toppen😊

Katarina A

Febronia är fantastiskt professionell OCH är dessutom väldigt trevlig. Jag litar på hennes kunskap och ser alltid fram emot nästa besök.

Agneta R

Vänligt och proffsigt bemött, blev inte påprackad en massa saker, allt kändes äkta. Får även snabbt svar via mail.

Caroline T

Underbar upplevelse. Ansiktsbehandling och fotvård.

Ghaba H

Laser behandling till överläpp o Haga. Febronia är trevlig, har tålamod , god kunskap, förklara alltid vad gör hon , jag är väldigt nöjd och rekommenderar febronia till mina bekanta.

Anne-marie E

Blev bra omhändertagen hade fotvård är kund sedan några år är alltid nöjd har även provat ansiktsvård mycket nöjd

Jenny D

Proffsigt bemötande och trevlig personal. Jag skulle varmt rekommendera både Febronia och Hudcompagniet till andra människor av alla åldrar.

Marcela N

Mycket trevligt bemötande och proffsig!

Fanny M

Jag blev väldigt trevligt bemött första gången jag klev in hos henne. Hon lever alltid upp till mina förväntningar. Alltid trevlig och glad och vill alltid hjälpa på bästa sätt. Jag går alltid därifrån glad.

Veronica N

Från första stund som jag kom i kontakt med Febronia på Hudcompagniet så har jag känt mig som en viktig kund. Varje besök har hon tagit sig tid för mig, gett mig bra rekommendationer på produkter och tips & trix på skötsel av huden. Varje behandling har sköts professionellt och utan komplikationer. Denna butik och denna kvinna rekommenderar jag varmt! /Veronica

Pia W

Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Alltid lika nöjd med resultaten av behandlingar hos Febronia.

Nurdan S

Bra service, bra produkter och kunnig personal.

Marjatta L

Professionellt, sakkunnigt och personligt bemötande. Prisnivån motsvarar förväntningarna. Rekommenderas varmt!

Jenny F

Alltid ett varmt bemötande och utmärkt service.

Samira A

Proffesionell service, man känner sig verkligen väl omhändertagen

Lilja Z

Trevlig, snäll, duktig på sitt jobb.

Margareta H

Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och kan rekommendera henne varmt! Margsreta

Katarina L

Febronia är kunnig, har ett bra handlag och jag kände mig mycket välkommen. Dessutom är hon bra på att skicka vidare kunder med problem som hon inte kan åtgärda! Tack Febronia/ Katarina

Annica L

N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/AN/AN/AN/A

Maria L

Trevlig salong! Febronia är så omtänksam och väldigt duktigt.

Jennie W

Alltid ett leende och trevligt bemötande. Jag har alltid varit nöjd med mina besök hos dig Febronia .

Stella A

Fabronia Behnam är helt fantastisk! Hon är trevlig och hjälper på bästa möjliga sätt och det gör att man vill gå tillbaka som kund!

Agneta L

Kunnig, noggrann. Har en mjuk och behaglig framtoning.

Maria L

Hos Febronia har jag alltid fått ett väldigt varmt och proffesionellt bemötande. Jag letade en ny hudterapeut att gå till och efter att jag var hos Febronia första gången kände jag att jag hittat rätt. Jag har sedan dess bokat in fler behandlingar hos henne och också andra typer av behandlingar än de jag från första gången tänkt mig. Hon är super!

Maria K

Bra kundbemötande och harmonisk

Mehrnoosh D

Fantastic person and does a great job

Annelie E

Jättehärlig behandling av en jättegullig tjej. Kunnig och omtänksam. Jag kommer absolut tillbaka.

Rosina G

Febronia är mycket duktig och trevlig. Underbart avkopplande miljö. Alltid supernöjd när jag går därifrån.

Javie O

Det finns bara en ska jag kan säga. Hon är grym.