Alla kategorier Hudvård Stockholms län Sollentuna Hudcompagniet Sollentuna

Hudcompagniet Sollentuna

Hertig Karls väg 13, 192 68 Sollentuna — Visa karta

Varmt välkommen tills oss på Hudcompagniet Sollentuna
Hos oss kan du unna dig själv välgörande behandlingar för kropp & själ. Här kan du slappna av och få en härlig stund för dig själv. Vår ägare, Febronia Behnam, är auktoriserad hudterapeut och och erbjuder behandlingar som fotvård, ansiktsbehandlingar, vaxning, IPL-laser, hårborttagning, fettreducering, cellulitreducering samt behandlingar för fransar och bryn.

Välkommen att boka egen tid hos oss, få slappna av för en stund och känna att tiden bara är din. En skönhetssalong med ditt välbefinnande i fokus! Vi ser hud- och kroppsvård som ett led i en friskare och härligare tillvaro för alla, kvinnor som män!

Vi som arbetar här på salongen är alla utbildade inom våra olika områden.
Självklart brinner vi för våra yrken och vill förmedla en härlig känsla och upplevelse för dig när du är här hos oss! Vi innehar även behandlingsförsäkring! Vi finns här för dig. Tveka inte att kontakta oss vid eventuella frågor och fonderingar. Oftast sitter vi upptagna i behandlingar och kan därför inte alltid svara i telefon. Men Du kan alltid maila eller lämna ett meddelande på telefonsvararen, så återkommer vi vid tillfälle.

Våra kunder är viktiga och värdefulla för oss, vilket innebär att vi har
dörren låst när vi utför behandlingar.För att du som kund ska ha vår fulla uppmärksamhet.Nästa gång kanske det är Du som ligger i behandlingsrummet och blir
omhändertagen. Därför önskar vi att ni meddelar oss i förväg vid besök.

Varmt välkommen med dina frågor!

Febronia Behnam – Salongs ägare
Auktoriserad Hudterapeut med Gesällbrev
Utbildad på Gildaskolan i Stockholm
ClDESCO - diplomerad
Medlem i SHR - Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation
-utför samtliga hud- och kroppsvårdande behandlingar.
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: 10:00-18:00