Alla kategorier Hudvård Stockholms län Sollentuna Hudcompagniet Sollentuna

Hudcompagniet Sollentuna

Hertig Karls väg 13, 192 68 Sollentuna — Visa karta

Varmt välkommen tills oss på Hudcompagniet Sollentuna
Hos oss kan du unna dig själv välgörande behandlingar för kropp & själ. Här kan du slappna av och få en härlig stund för dig själv. Vår ägare, Febronia Behnam, är auktoriserad hudterapeut och och erbjuder behandlingar som fotvård, ansiktsbehandlingar, vaxning, IPL-laser, hårborttagning, fettreducering, cellulitreducering samt behandlingar för fransar och bryn.

Välkommen att boka egen tid hos oss, få slappna av för en stund och känna att tiden bara är din. En skönhetssalong med ditt välbefinnande i fokus! Vi ser hud- och kroppsvård som ett led i en friskare och härligare tillvaro för alla, kvinnor som män!

Vi som arbetar här på salongen är alla utbildade inom våra olika områden.
Självklart brinner vi för våra yrken och vill förmedla en härlig känsla och upplevelse för dig när du är här hos oss! Vi innehar även behandlingsförsäkring! Vi finns här för dig. Tveka inte att kontakta oss vid eventuella frågor och fonderingar. Oftast sitter vi upptagna i behandlingar och kan därför inte alltid svara i telefon. Men Du kan alltid maila eller lämna ett meddelande på telefonsvararen, så återkommer vi vid tillfälle.

Våra kunder är viktiga och värdefulla för oss, vilket innebär att vi har
dörren låst när vi utför behandlingar.För att du som kund ska ha vår fulla uppmärksamhet.Nästa gång kanske det är Du som ligger i behandlingsrummet och blir
omhändertagen. Därför önskar vi att ni meddelar oss i förväg vid besök.

Varmt välkommen med dina frågor!

Febronia Behnam – Salongs ägare
Auktoriserad Hudterapeut med Gesällbrev
Utbildad på Gildaskolan i Stockholm
ClDESCO - diplomerad
Medlem i SHR - Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation
-utför samtliga hud- och kroppsvårdande behandlingar.
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: 10:00-18:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 108 kunder tycker om Hudcompagniet Sollentuna

• Rosi K skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Har varit på ansiktsbehandling samt vaxning.Bra service.
    Bra produkter.
    Lätt att boka tid . Läs mer
  • Isabelle F skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Fick mig att tro på att dom kunde botox, men min behandling blev allt snett och allt gick fel så jag var tvungen att göra ett återbesök. Har fortfarande ärr (vilket dom sa att man absolut inte skulle få)
    Sa att hon skulle sticka 3-5 gånger, men stack 11 gånger+ minst lika många på återbesöket.
    Kommer aldrig gå tillbaka dit. Läs mer
    2018-11-06 Febronia B svarar Isabelle F
    Hej Isabelle,
    Tack för din recension. Vi utför inte Botox på salongen, då det bara är läkare som får utföra det. Däremot har vi har en undersköterska som gjort filler. Hemskt ledsen över att du blivit missnöjd med din filler behandling, samt att du fått ärr. Du får gärna skicka bilder, så kan vi se hur vi kan hjälpa dig om du önskar det. Allt gott!
    Vänliga hälsningar
  • Taban H skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Vaxar armar och ben. Tycker att bemötandet är jättebra och personalen är oerhört trevliga.
    Tack! Läs mer
  • Dalia H skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Grymt bemötande!
    Såg direkt skillnad på huden efter behandlingen, bästa hudterapeuten jag varit hos. Självklart är jag en nöjd stamkund! Läs mer
  • Jenny L skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Köpte ansiktsbehandling.
    Lätt att boka, höll tid, lätt att parkera, bra bemötande. Behandling som förväntad. Bor i Sollentuna och vill gärna stötta lokala företag, Läs mer
  • Lena O skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Mycket bra salong. Vänligt bemötande. Superbra behandlingar, prövat många Som jag varit mycket nöjd med. Läs mer
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Jag är otroligt nöjd med nageltjejerna på salongen, det är en jätte trevlig miljö och ligger centralt. Jag har varit på flera olika ställen tidigare och har aldrig blivit nöjd! Båda är så talangfulla och jag har haft mina naglar på i 8v utan att de gått sönder! Jag har hittat min perfekta nageltjej, rekomenderar verkligen! Läs mer
  • Eva O skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Botox behandling runt munnen och mungiporna. Gott bemötande, smärtfritt, och ett mycket gott resultat. Läs mer
  • Åsa G skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    MASSAGE HOS HANDSON
    HUDRENGÖRING
    FRYSNING AV VÅRTA
    MOTSVARADE MINA FÖRVÄNTNINGAR
    FIN LITEN SALONG SOM GER ROTEBRO LITE LYX O FLÄRD
    FIN PERSONAL Läs mer
  • Kristina E skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Beställde vaxning. Vid hemkomst insåg jag att utförande missat massor. Fick epilera bort resten. Har aldrig varit med om liknande. Har dock inte reklamera så de har inte haft möjlighet att åtgärda, men jag tappade förtroendet. Läs mer
    2018-10-31 Febronia B svarar Kristina E
    Hej Kristina, ber så hemskt mycket om ursäkt för denna miss! Självklart ska det inte bli så, jag önskar verkligen att du hade återkopplat, så att jag kunde åtgärda det. Just under sommaren, testade jag även ett nytt vax som tyvärr inte gav så bra resultat. Jag hoppas att du ger oss en ny chans när du känner dig redo. Allt gott!
    Hälsningar
    Ägare & Hudterapeut
  • Åsa G skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Jag har varit hos Febronia ett flertal gånger för ansiktsbehandling och blir alltid vänligt och professionellt omhändertagen i en lugn och vänlig miljö. Läs mer
  • Anna Q skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Gott bemötande, proffesionell personal och en lugn och skön miljö. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Daniela D skrev om Hudcompagniet Sollentuna
    Jag gick på en ansiktsbehandling. Super bra bemötande och bra uppföljning efter tidigare ansiktsbehandling. Det märks att personalen verkligen bryr sig om sina kunder. Bra tips på hur jag ska ta hand om min hud och uppföljning på hur det går samt resultat. Är helt nöjd med behandlingen. :) Läs mer
  • Olof E skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Bra behandling som fungerat, trevligt och bra kundbemötande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Åsa G skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Hudvård i lugn och vänlig miljö av proffsig terapeut! Läs mer
  • Monika W skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Gjorde en ansiktsbehandling. Fick ett bra och proffsigt bemötande. Jag kommer att återvända för besök igen. Köpte bra ansiktsprodukter. Läs mer
  • Anna A skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Klassisk ansiktsbehandling. Mycket trevligt och engagerat bemötande i lugn miljö - positiv upplevelse. Bra behandling av kunnig personal. Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Mycket nöjd med utförd hudbehandling och Febronias behandlingar och arbete/tjänster samt kunnande. Läs mer
  • Tanja K skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Fotvård
    Mkt trevlig

Om jag ska klaga på ngt, för få nagellack att välja på samt att kvaliten var inte så bra då det skavdes av efter en dag. Läs mer
  • Maria W skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Trevligt bemötande, kunnig, bra produkter och härlig atmosfär Läs mer
  • Korina V skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Gjorde lashlift och blev otroligt nöjd med bemötandet och kvalitén på behandlingen. Läs mer
  • Berit E skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Fotvårdsbehandling.
    Trevligt bemötande och jätte nöjd med resultatet! Toppen😊 Läs mer
  • Katarina A skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Febronia är fantastiskt professionell OCH är dessutom väldigt trevlig. Jag litar på hennes kunskap och ser alltid fram emot nästa besök. Läs mer
  • Agneta R skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Vänligt och proffsigt bemött, blev inte påprackad en massa saker, allt kändes äkta. Får även snabbt svar via mail. Läs mer
  • Caroline T skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Underbar upplevelse. Ansiktsbehandling och fotvård. Läs mer
  • Ghaba H skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Laser behandling till överläpp o Haga. Febronia är trevlig, har tålamod , god kunskap, förklara alltid vad gör hon , jag är väldigt nöjd och rekommenderar febronia till mina bekanta. Läs mer
  • Anne-marie E skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Blev bra omhändertagen hade fotvård är kund sedan några år är alltid nöjd har även provat ansiktsvård mycket nöjd Läs mer
  • Jenny D skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Proffsigt bemötande och trevlig personal. Jag skulle varmt rekommendera både Febronia och Hudcompagniet till andra människor av alla åldrar. Läs mer
  • Marcela N skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Mycket trevligt bemötande och proffsig! Läs mer
  • Fanny M skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Jag blev väldigt trevligt bemött första gången jag klev in hos henne. Hon lever alltid upp till mina förväntningar. Alltid trevlig och glad och vill alltid hjälpa på bästa sätt. Jag går alltid därifrån glad. Läs mer
  • Veronica N skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Från första stund som jag kom i kontakt med Febronia på Hudcompagniet så har jag känt mig som en viktig kund. Varje besök har hon tagit sig tid för mig, gett mig bra rekommendationer på produkter och tips & trix på skötsel av huden. Varje behandling har sköts professionellt och utan komplikationer. Denna butik och denna kvinna rekommenderar jag varmt! /Veronica Läs mer
  • Pia W skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Alltid lika nöjd med resultaten av behandlingar hos Febronia. Läs mer
  • Nurdan S skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Bra service, bra produkter och kunnig personal. Läs mer
  • Marjatta L
    Marjatta L skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Professionellt, sakkunnigt och personligt bemötande.
    Prisnivån motsvarar förväntningarna.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jenny F skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Alltid ett varmt bemötande och utmärkt service. Läs mer
  • Samira A skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Proffesionell service, man känner sig verkligen väl omhändertagen Läs mer
  • Lilja Z skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Trevlig, snäll, duktig på sitt jobb. Läs mer
  • Margareta H skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande och kan rekommendera henne varmt!
    Margsreta Läs mer
  • Katarina L skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Febronia är kunnig, har ett bra handlag och jag kände mig mycket välkommen.
    Dessutom är hon bra på att skicka vidare kunder med problem som hon inte kan åtgärda!

Tack Febronia/
    Katarina Läs mer
  • Annica L skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/A N/AN/AN/AN/A Läs mer
  • Maria L skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Trevlig salong! Febronia är så omtänksam och väldigt duktigt. Läs mer
  • Jennie W skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Alltid ett leende och trevligt bemötande. Jag har alltid varit nöjd med mina besök hos dig Febronia . Läs mer
  • Stella A skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Fabronia Behnam är helt fantastisk! Hon är trevlig och hjälper på bästa möjliga sätt och det gör att man vill gå tillbaka som kund! Läs mer
  • Agneta L skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Kunnig, noggrann. Har en mjuk och behaglig framtoning. Läs mer
  • Maria L skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Hos Febronia har jag alltid fått ett väldigt varmt och proffesionellt bemötande. Jag letade en ny hudterapeut att gå till och efter att jag var hos Febronia första gången kände jag att jag hittat rätt. Jag har sedan dess bokat in fler behandlingar hos henne och också andra typer av behandlingar än de jag från första gången tänkt mig. Hon är super! Läs mer
  • Maria K skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Bra kundbemötande och harmonisk Läs mer
  • Mehrnoosh D skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Fantastic person and does a great job Läs mer
  • Annelie E skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Jättehärlig behandling av en jättegullig tjej.
    Kunnig och omtänksam.
    Jag kommer absolut tillbaka. Läs mer
  • Rosina G skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Febronia är mycket duktig och trevlig. Underbart avkopplande miljö. Alltid supernöjd när jag går därifrån. Läs mer
  • Javie O skrev om Febronia Behnam en del av Hudcompagniet Sollentuna
    Det finns bara en ska jag kan säga.
    Hon är grym. Läs mer

Hertig Karls väg 13, 192 68 Sollentuna