Hugo

3.9

Företaget har avregistrerats.

8 omdömen om Hugo

Anja L

Hugo har hittat en nisch och utnyttjar detta precis som vilket annat företag. Intet konstigt med detta men ibland blir det positiva omdömet för detta stället överdrivet. Ta med cash, de tar ut en avgift på betal- och kreditkort.

Ida N
Skrev om Hugo

Jag tyckte nog mer om Hugo när jag precis fyllt 18 och började gå ut med mina vänner. Men de erbjuder olika klubbkvällar och teman, spelar oftast väldigt bra musik och de tar in många bra liveband!

Anna P

Restaurang och nattklubb i en superbra kombination. Hugos är ett riktigt bra ställe för den som vill träffa en bra blandning av människor i olika åldersgrupper, till skillnad fr exempelvis Palace där vi oftast finner ett lite yngre klientel. Snygg inredning, god mat och bowling på nedervåningen samt stor uteplats! För den sportintresserade sänds större evanemang på storbildsskärmar- väldigt bra atmosfär.

Alma S

Riktigt mysigt Cafè, där trivs man på direkten! Antik inredning, aom gör det mysigt och hemtrevligt ohh fikat, mums underbart gott! Bullarna smakar precis som mammas, hemmagjorda,nybakta kanelbullar, och likaså blåbärspajen som smakar mums=)Ett ställe som kan vara svårt att hitta i norrköping, det ligger inte mitt i smeten, men sök upp det jag lovar du ångrar dig inte efter det goda hembakade fikat i den mysiga miljön!

Alexandra S

Hugos är fantastiskt roligt! Här finns det att göra om man är sugen på nåt kul. Det finns bowling, mat, öl och en väldigt fin uteservering på somrarna. Dessutom är det alltid, alltid bra musik att rocka loss till på dansgolvet. Ett stort plus att det ligger så centralt och nära tågstationen!

Robert N

Schysst nattklubb. Kul att det finns bowlingbanor också =)

Tobias O

God mat och schysst nattklubb. Snygg inredning.

Tobias N

Norrköpings grymaste club. De har bowlingbana i källaren och matservering under dagarna. På lördagar intas Hugo av olika klubbar, olika varje lördag. Bland annat KarateKlubben då olika gäst djs spelar blandad musik hela kvällen, dock är min favorit Club Leche, Hugos hiphopklubb