Frida Svahn

Frida Svahn

Frida Svahn är mäklare på HusmanHagberg Ängelholm

Frida Svahn har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Frida Svahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Frida Svahn har haft 23 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

24 omdömen om Frida Svahn

Sedan starten hos Reco 2021
    • Vejbystrand
    2022-12-11 Verifierad kund
    Frida är en fantastisk mäklare. Vi rekommenderar henne varmt om du ska sälja din bostad.
    Tack Caroline! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus! Mvh Frida Frida Svahn
    • Pomona
    2022-12-04 Verifierad kund
    Frida har ett trevligt och mjukt sätt, hon var kunnig och hjälpsam.

Hade det varit lite bättre tider för att sälja hus så hade försäljningen gått fortare, men Frida gav sig inte.

Ett stort tack till henne.
    Tack för de fina orden. Ja, marknaden har varit tuff, men till slut lyckades vi. Ha en fin vår! Mvh Frida Frida Svahn
    • Össjö
    2022-11-21 Verifierad kund
    Ett tryggt bemötande. Mäklaren var tillgänglig och flexibel genom processen.
    Hej Otto! Tack för de fina orden, och jag är glad att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Mvh Frida Frida Svahn
    • Strövelstorp
    2022-10-14 Verifierad kund
    Mycket bra service!
    Enkel och tydlig att använda för mig som kund vid försäljning. Snabb på att återkoppla vid frågor och en hög tillgänglighet.
    Kan varmt rekommendera Frida vid husförsäljning.
    Tack så mycket Elaine! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus! Mvh Frida Frida Svahn
    2022-10-12 Verifierad kund
    Frida har varit allt och lite till.
    Funnits ett mess bort med goda råd under hela resan. Varit ärlig mot oss men samtidigt lyssnat på vad vi vill.
    Hon gjorde verkligen allt för att vårt hus skulle säljas och det lyckades.
    Vi kommer att rekommendera Frida som mäklare till vänner och bekanta, utan tvekan!
    Tack Anette för de fina orden! Jag blir så glad när jag läser din reco! Jag önskar er lycka till med allt och så är det bara att höra av er om ni har fler funderingar! Frida Svahn
    • Skörpabäcken
    2022-10-11 Verifierad kund
    Fantastisk mäklare som man kan starkt rekommendera! Snabb och framgångsrik process samt trevligt bemötande.
    Tack Martyna! Lycka till med allt så är det bara att höra av dig om du har fler funderingar! Frida Svahn
    2022-10-11 Verifierad kund
    Tack för hjälpen Frida med köpet av vårat nya hus! Vi är så nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Frida på husmanhagberg 🥰
    Så roligt att höra! Jag är så glad när jag får nöjda kunder och kan göra processen så smidig som möjligt! Lycka till med allt! Frida Svahn
    2022-09-11 Verifierad kund
    Rar trevlig tjej
    och har lovat att jobba för att jag skall hitta en bostad
    Tack Göte! Du vet att jag kommer gör allt för att allt ska bli så smidigt som möjligt! Mvh Frida Frida Svahn
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2022-08-29 Verifierad kund
    Det blev en snabb och smidig affär, tack för detta Husman och Hagberg!
    Tack Anneli! Så kul att det kunde lösas otroligt smidigt! Vi är här för er! Mvh Frida Frida Svahn
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jag är otrolig nöjd med Fridas fantastiska och varma bemötande samt hennes engagemang och ovärderliga kunskap. Det har varit en stor trygghet att ha Frida att luta sig mot under hela resan. Jag kan bara säga stort tack för all hjälp
    Tack Mia för de otroligt fina orden! Jag är så glad att jag har kunnat hjälpa dig! Bara höra av dig om du behöver hjälp med någon försäljning/köp i framtiden! Mvh Frida Frida Svahn