Frida Svahn

Frida Svahn

Frida Svahn är mäklare på HusmanHagberg Ängelholm

Frida Svahn har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Frida Svahn har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-01 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Frida Svahn har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Frida Svahn

Sedan starten hos Reco 2021
Robert André R
Vejbystrand

Stort engagemang och ambition. Ser behoven som kunden har och överstiger förväntningarna.

Hans Bertil R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
Centrum

Trevlig och värnar om både köpare o säljare

Svar från Frida Svahn

Tack, det värmer att få fina ord från er.

Yngve B
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
Skälderviken

Hjälpsam och proffesionellt agerande. Snabb feedback på frågor och andra önskemål. Bra bemötande och lever upp till våra förväntningar på en mäklare.

Svar från Frida Svahn

Tack för de fina orden. Jag är så glad när jag kan hjälpa till och även lösa en smidig affär för alla inblandade. Stort lycka till och välkomna till Ängelholm.

Pierre P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
Bäckadal

Bra energi , positiv. , ärlig , ger sig fan på att saker går att lösa

Svar från Frida Svahn

Tack för de fina orden och stort lycka till med er nya bostad.

Ingrid Birgitta J
Nyhem

Mycket bra möte, klart och koncist. Jag ville sälja så snabbt som möjligt och det lyckades hon med, jättebra jobbat.

Svar från Frida Svahn

Hej och tack för de fina orden. Vi fick till en snabb och smidig affär, tack för trevligt samarbete och lycka till med din nästa bostad.

Erik Tommy O
Sålde sin bostad med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
Munka Ljungby

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Frida var väldigt engagerad och lyssnade av våra önskemål gällande försäljningen av vår fastighet. Jag kan varmt rekommendera henne till nya försäljningsuppdrag.

Svar från Frida Svahn

Hej Erik och tack för den varma rekommendationen. Hoppas vi snart kan göra affärer igen.

Camilla R
Grevie

Framåt och proffsig! jag har bara bra saker att säga om Frida. Hon levererade verkligen, precis som hon lovat. Kände mig trygg med henne genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera henne!

Svar från Frida Svahn

Tack Camilla! Så kul att kunna hjälpa dig i både sälj och köpprocessen. Vi kommer säkert stöta på varandra igen.

Olivia O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
Ärrarps Ängar

Smidigt och proffsigt bemötande. Enkel att ha o göra med.

Svar från Frida Svahn

Tack Olivia för de fina orden. Lycka till i det nya huset!

Christer Håkan P
Björkhagen

Hon jobbar målmedvetet och inkännande. Hon är också mycket kommunikativ och situationspassad. Trevlig och lättsam.

Svar från Frida Svahn

Hej Håkan och tack! Så kul att det gick bra både i köp och säljprocessen.

Ulf Roger L
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Svahn en del av HusmanHagberg Ängelholm
Grevie

En erfaren mäklare som med stor entusiasm och glädje hjälpte oss att både köpa och sälja hus i Ängelholm/Båstadområdet. Rekommenderar skarpt att anlita Frida vid framtida köp eller försäljning av bostad.

Svar från Frida Svahn

Hej Roger och tack så mycket för de fina orden och den varma rekommendationen. Lycka till i det nya huset.