Josefin Nilsson

Josefin Nilsson

Josefin Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Ängelholm

Josefin Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Josefin Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 4.7. Josefin Nilsson har haft 1 försäljningar sen 2020-11 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 3 Läs vad Josefin Nilsson

• sålde sitt hus med hjälp av Josefin Nilsson en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-11-13
    Josefin was great, the deal went very quickly and we were kept informed at every step
    Thanks Mark! It was my pleasure. Josefin Nilsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefin Nilsson en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-11-11
    Helt fantastisk på alla sätt! Väldigt trevligt bemötande som gjorde att vi kände oss trygga och välkomna på visningen, vilket gjorde att det var lättare att få en riktig bild av huset osv. Vi hade träffat en del mäklare innan på andra visningar men ingen bemötte oss så välkomnade och trevligt som Josefin. Kan rekommendera henne till alla!
    Tack Marcus för de fina orden, det värmer att höra! Josefin Nilsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Josefin Nilsson en del av HusmanHagberg Ängelholm
    2021-11-11
    Josefin har alltid ett trevligt bemötande och är både kunnig och proffsig. Jag kan varmt rekommendera Josefin.
    Tack Jennie! Det var ett rent nöje att få samarbeta med er och hjälpa er med att sälja ert fina hus! Josefin Nilsson