Joakim Sultan

Joakim Sultan

Joakim Sultan är mäklare på HusmanHagberg Borlänge Säter

Joakim Sultan har varit registrerad mäklare sedan 2007-08. Joakim Sultan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.7. Joakim Sultan har haft 22 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 15 Läs vad Joakim Sultan

• köpte sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Färjegårdarna
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande! Tydlig och rak dialog vilket jag uppskattar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-09-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemöttande, proffetionellt och alltid tillgängligt. Man kunde nå Joakim vilken tid som helt på dagen alla dagar på veckan. Reckomendera honom varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Torsång
    2022-08-31 Verifierad kund
    Fantastisk bra flexibilitet, service och en unik fingertoppskänsla. Bästa mäklarkontakt jag haft, och som jag definitivt skulle använda igen!
  • Henrik J
    2022-07-19 Verifierad kund
    Blev mycket väl bemött av Joakim under hela våran snabba affär när vi hittade det här huset.
    Han fixade snabbt en visning och alla våra förväntningar vi har av en mäklare uppfylldes.
    Jag är nöjd med Joakim som mäklare.
    Mvh Henrik
  • sålde sin stuga med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Romme
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötta, mycket informativ. Gav oss kanske lite förstora förväntningar. Men vi fick det vi hade begärt och var nöjda med det.
    • Centrum
    2022-06-07 Verifierad kund
    Kände mig helt trygg till Joakims kunskaper och rekommendationer. Smidig försäljning.
    Svajig marknad bidrog till tidig missbedömning om slutpris. Sammantaget är jag nöjd med försäljningen samt Joakims bemötande.
  • köpte sin stuga med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Romme
    2022-06-06 Verifierad kund
    Hjälpsam mäklare som gav ett trevligt och proffsigt intryck.
    • Hagalund
    2022-06-03 Verifierad kund
    Joakim har med bland annat stor professionalitet och hängivenhet tagit sig an och utfört våra uppdrag med värme och bravur!
    Han besitter en enorm kompetens, rak ärlighet, mycket stor kunskap och imponerande skicklighet, vilket gör att man känner en otroligt stark trygghet, tillit och förtroende för honom.

Enligt vår uppfattning gör detta honom utan tvekan till den absolut bästa mäklaren.

Vill man ha en toppmäklare och som innehar alla dessa egenskaper, då ska man välja Joakim Sultan!

Även varmt tack till Jenny Gamnis för mycket fin styling!

Hjärtligt tack till Joakim Sultan och HusmanHagberg för allt!

// Sawmya och Stephan Frisk
    2022-06-02 Verifierad kund
    Lugn och proffsig med full koll på sitt uppdrag och vad det innebär. Noggrann och seriös.
  • Pontus L
    • Örjansgården
    2022-04-14 Verifierad kund
    Vi valde Joakim av tidigare erfarenhet och kännedom. Fantastiskt duktig på det han gör och gjorde vår försäljningsprocess väldigt enkel. Joakim förmedlar en seriöst, säker och tryggt känsla med en personlig och genuin upplevelse genom hela processen!
    Magiskt! ✨