Fastighetsbyrån Borlänge

Bragegallerian, 781 22 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Borlänge!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och vi är en ledande aktör här i Dalarna. Några fördelar med att anlita oss är att vi har mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden här, vi kan vårt område väl och vårt nära samarbete med Swedbank kan gynna din bostadsaffär på många sätt.

Vi är nyfikna på dina planer för ditt boende här i Borlänge. Kom gärna förbi vårt kontor och berätta eller ställ frågor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 529 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borlänge

• 2020-05-29

Berit B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en lägenhet, 3 rum, när Corona fick marknaden att dra öronen åt sej
    Viktor var hela tiden positiv fastän intresset från köpare var lågt.
    Hans bemötande var positivt och professionellt.
    Har inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-05-28

Nicklas H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Är mycket nöjd med hjälpen jag har fått av Eric vid försäljningen av min bostadsrätt. Eric har varit otroligt engagerad, kunnig och lättillgänglig. Ett mycket professionellt bemötande helt enkelt! Läs mer
  • 2020-05-27

Jan O skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt bostad.
    Seriöst och förtroende.
    Vi ville sälja vår bostad utan att engagera oss i försäljningsprocessen och det gjorde Victor på ett utomordentligt sätt.
    Vi kommer att rekommendera Victor! Läs mer
  • 2020-05-26

Kerstin Birgitta A skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en bostadsrätt och ett fritidshus.Trevligt bemötande. Verkar kunnig. Läs mer
  • 2020-05-23

Jenny Linnéa L skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor är en fantastisk mäklare med stor kompetens och gott hjärta. Tydlig och rak kommunikation. Engagerad och vänlig. En av Borlänges bästa fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-05-22

Jessica Isabelle L skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Superduktig!
    Allt gick fort och smidigt, bra kontakt med oss som sålde och förklarade allt mkt bra. Läs mer
  • 2020-05-22

Jonas Erik Åke A skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Fritidshus bra bemött korrekt och tydlig
    Känns tryggt Läs mer
  • 2020-05-20

Lars-erik V skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en bostad 3 rum och kök.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna blev mycket bättre än jag trodde det skulle vara dessa tider.
    Mycket nöjd med mäklaren .
    Snabb och bra försäljning +++. Läs mer
  • 2020-05-15

Lena Maria Terese A skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim Sultan har gjort flera mäklar jobb åt oss med familjer och vi har alltid blivit extremt nöjda. Läs mer
  • 2020-05-13

Sören O skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Har sålt en lägenhet.Jag blev bra bemött och mina åsikter togs på allvar. Förväntningarna var att få hjälp och stöd med det praktiska vid försäljningen och som jag tycker att jag fått.
    Tycker att det var rätt att anlita mäklare. Läs mer
  • 2020-05-09

Tomas L skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt lägenheten.
    Bra bemött av Victor på kontoret, förklarade tydligt hur köpet skulle gå till. Läs mer
  • Josefin F

2020-05-04

Josefin F skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en lägenhet vasagatan 23b Joakim var vänlig och snabb fick stort förtroende för han direkt förklarade jättebra en toppen mäklare tack så mycket Agnetha😊🌻 Läs mer
  • Caroline L

2020-04-29

Caroline L skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har sålt en fastighet med Joakim som mäklare.
    Jocke hjälpte oss med försäljningen på ett enkelt och smidigt sätt, bra återkoppling och ett trevligt bemötande.
    Rekommenderar varmt Fastighetsbyrån i Borlänge! Läs mer
  • 2020-04-17

Karl Birger H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har sålt grevbo 112 med hjälp av Erik Daniels på Fastighetsbyrån vi har fått ett bra bemötande och information om vad som hänt under försäljning vi har fullt förtroende Erik Daniels Läs mer
  • 2020-04-16

Kjell Alvar E skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket trevligt bemött vid första kontakten sedan fortsätter det med en upplevelse av en kompetent och erfaren mäklare. Är mycket nöjd med Joakim S. som mäklare Läs mer
  • 2020-04-10

Inger Camilla Susanne N skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålde en villa.victor rekommenderas för han har ett trevligt bemötande.Han är en god lyssnare och bra på att förklara. Läs mer
  • 2020-03-28

Lars Magnus Emanuel T skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Som kund till Joakim Sultan och hans Fastighetsbyrån i Borlänge kan jag bara säga bra saker.

Mina förväntningar var en smidig och snabb försäljning av min lägenhet i Borlänge Centrum.
    Jag fick en bra och seriös kontakt. Upplevde Joakim som väldigt bra på att läsa av mina behov och krav i affären. Det gjorde att alla steg kändes lätta.

Jag har höga krav på den här typer av tjänster men vill verkligen framföra att affären gick som förväntat och jag kommer, om möjligt, även lägga min nästa bostadsaffär i Joakims händer.

Jag rekommenderar Joakim Sultan! Läs mer
  • 2020-02-24

Mikael F skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en tomt. Trevlig,tillgänglig,påläst,engagerarad,kunnig. Skulle absolut rekomendera samt använda mig av honom igen om behov finnes. Läs mer
  • 2020-02-23

Kirsi-maria M skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt bostadsrätt och bemötandet och samarbetet med mäklaren har varit toppen. De förväntningar jag g/vi har haft har mäklare verkligen uppfyllt.

Rekommenderar varmt denna mäklaren. Läs mer
  • 2020-02-23

Staffan P skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt bostad.
    Trevlig och höll bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • 2020-02-22

Sanna P skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Har sålt en bostadsrätt.
    Han levde absolut upp till förväntningarna, en positiv, trevlig och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2020-02-09

Johny E skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag är väldigt nöjd med Victor som mäklare. Han levde upp till alla mina förväntningar då han varit lättillgänglig, informativ, tydlig och hanterat hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Jag rekommenderar starkt honom till alla som vill ha en bra och smidig köpprocess. Läs mer
  • 2020-02-06

Annette E skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bästa mäklaren i stan!
    Erfaren, professionell, lugn, tydlig med ett fint bemötande. Läs mer
  • 2020-02-05

Niclas K skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpte min första bostadsrätt där Eric var mäklare. Han gav ett lugnt och tryggt intryck och affären flöt på utan problem. Jag kan varmt rekommendera Eric! Läs mer
  • 2020-02-04

Mårten F skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har sålt en bostadsrätt i Borlänge.
    Vi förväntade oss en seriös partner som ger välavägda besked om möjligheterna till försäljning och info om olika tillvägagångssätt. Eric har uppfyllt alla dessa förvöntningsr på ett mycket bra sätt.
    Hans agerande har vara stöttande, professionellt och bra. Läs mer
  • 2020-01-30

Moa F skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor sålde vårat radhus. Supertrevlig mäklare som skötte allt snyggt och höll oss välinformerade under hela tiden. Läs mer
  • 2020-01-21

Mona Cecilia L skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig, kunnig, korrekt. Rekommenderas absolut. Läs mer
  • 2020-01-01

Agneta M skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt lägenhet.
    Känt mig trygg genom hela processen.
    Vatit välinformerad och bemött.
    Kompetent, proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2019-12-28

Madeléne L skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag hade kontakt med Joakim Sultan i okt/nov 2019 i samband med köp av radhus. Joakim hade ett alltigenom trevligt och professionellt bemötande. Jag fick snabb återkoppling och allt rullade på smidigt och bra. Det kändes tryggt och jag kände inget annat än förtroende för Joakim som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-18

Bo Niklas B skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    * Har både köpt en villa och sålt en villa genom Joakim.
    * Trevligt bemötande med tydliga direktiv. "snabbfotad".
    * Engagemanget var det vi fastnade för när vi valde mäklare, och det tyckte vi han levde upp till.
    * En snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-11-18

Rikard B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vid köpet att mitt första hus blev jag otroligt proffesionellt behandlad av victor, mycket trevlig och duktig mäklare som levde upp långt över mina förväntningar, trevlig och allmänt bra att ha och göra med, supernöjd och kam rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-09

Emil A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Funkade utmärkt. Trevlig och flexibel. Gjorde det lilla extra som fick oss att välja just denna lägenhet! Tack! Läs mer
  • 2019-11-06

Mojhgan M Z skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hej!
    Jag har köpte en lägenhet och jag är jättenöjd med med affären och mäklaren Eric var jättetrevlig och duktig på sin yrkesroll, allt var utmärkt. 5 ☆ till Eric
    Mvh Mojhgan Läs mer
  • 2019-10-17

Anders Göran A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig och tillmötesgående när vi köpte ett fritidshus som vi länge varit intresserade av Läs mer
  • 2019-10-16

Linn H skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bostadsrätt
    Blev bemött på ett strålande sätt!
    Jag hade stora förväntningar på Victor som han levde upp till till fullo. Läs mer
  • 2019-10-14

Emma Frida Louise A skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kommunikation, snabb respons och mycket kunnig. Jag kände mig trygg genom hela affären. Läs mer
  • 2019-10-13

Ola A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra upplevelse från visning till kontrakt Läs mer
  • 2019-10-11

Julia M skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Positivt snabbt bemötande i vår husaffär. Flexibel och lösningsfokuserad, fick förhandsvisning osv. Mötte våra förväntningar och flexibiliteten kan vi översätta till bra kundservice. Läs mer
  • 2019-10-11

Mattias Å skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Skaffade Victor som mäklare och berättade att jag ville sälja min lägenhet så snart som möjligt. Han levererade och till utgångspriset. Läs mer
  • 2019-10-08

Linn B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har både varit köpare av ett hus och säljare av bostadsrätt med Eric som mäklare. Han har ett mycket bra bemötande och är kunnig och saklig. Eric var även lyhörd för mina önskemål och förväntningar som kund samt kom med idéer och tips för helheten och för detaljer. Både husköpet och försäljningen av bostadsrätten hanterades dessutom snabbt och smidigt vilket var uppskattat. Läs mer
  • 2019-10-03

Eva-Lena F skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hej. Jag tyckte att Jocke var en kanon bra mäklare. Frugan och jag köpte en bostads rätt ganska nyligen. Vi rekomenderar honom varmt. Och hoppas att alla som behöver hjälp tar honom. Super nöjda med lägenheten är vi. Mvh Lena och Victoria Forsström Läs mer
  • 2019-10-01

Eva-Lis B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Utmärkt mäklare. Tillgodosåg mina speciella behov. Läs mer
  • 2019-09-18

Mikael L skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi köpte Kvarnforsgatan 7. Joakim var proffsig i sitt arbete och vi fick ett bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-18

Saha T skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålde huset.
    Eric är jättekunig och snäll. Läs mer
  • 2019-09-16

Liselott B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bostadsrätt i säter, blev bra bemött och allt gick snabbt o smidigt! Läs mer
  • 2019-09-09

Karin A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Det kändes tryggt att göra affär med Erik. Jag litade helt på honom. Han hörde av sig nästan dagligen så jag kände mej välinformerad. Personligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-08

Amanda L skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har köpt tillsammans med min familj en lägenhet i Borlänge. Vi var alla nöjda med mäklarens jobb runt om oss och hade god kontakt vid frågor. Jag trivs jättebra i lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-06

Eva L skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt en bostadsrätt bra bemötande ej påflugen vi fick titta själva och han fanns i bakgrunden. Tog reda på saker vi frågade och det kändes som bådas intresse tillgodoses Läs mer
  • Oscar H

2019-09-01

Oscar H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi köpte en lägenhet via Eric och fick snabbt förtroende för honom. Han fick därför även sälja vår gamla lägenhet vilket han skötte klockrent! 🙂 vi är supernöjda med hans arbete! Kan definitivt rekommendera honom! 😁👍 Läs mer
  • 2019-08-30

David S skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt trevligt bemött. Med detta som mitt första bostadsköp så var det svårt att veta vad man skulle förvänta sig, men jag fick all hjälp man kunde tänkas behöva och allt gick lätt. Läs mer

Bragegallerian, 781 22 Borlänge