Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Borlänge

Fastighetsbyrån Borlänge

Bragegallerian, 781 22 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Borlänge!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och vi är en ledande aktör här i Dalarna. Några fördelar med att anlita oss är att vi har mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden här, vi kan vårt område väl och vårt nära samarbete med Swedbank kan gynna din bostadsaffär på många sätt.

Vi är nyfikna på dina planer för ditt boende här i Borlänge. Kom gärna förbi vårt kontor och berätta eller ställ frågor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 435 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borlänge

• Stefan F
    Stefan F skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    enkelt, tydlig och bra genomfört. Läs mer
  • Catrin P
    Catrin P skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kunnig, hjälpsam, snabb på att återkoppla, Läs mer
  • Nils B
    Nils B skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi sålde ett speciellt hus, och sökte därför den bäste mäklaren i Dalarna. Det var Joakim, vilket han bevisade från A till Ö i försäljningsprocessen. Klok rådgivning inför fotografering och visning, skicklig marknadsföring, förstklassiga visningar samt ett mycket professionellt slutförande av affären.
    Särskilt plus för stylingtjänsten och de fantastiska fotografierna, både i 2D, 3D och från drönare. De var en avgörande anledning till att vårt hus blev det näst mest klickade på Hemnet i hela Sverige. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag tycker att han gjorde ett bra jobb. Bra bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag tycker att hon sköter sina uppdrag till belåtenhet. Hon inger förtroende, och hjälper
    Till när det behövs .Är en rar flicka som jag tyckte om. Läs mer
  • Anette F
    Anette F skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevligt bemötande,hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • Sven O
    Sven O skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim bemötte oss på ett trevligt och proffesionellt sätt.
    Han beskrev fastighetens på ett förtoendeingivande sätt utan att ta till överord.
    Jag hade ett antal frågor som jag ställde på telefon efter visning.
    Svaren fick jag på ett utförligt sätt med "vändande post".
    Vi hade en liten diskussion i samband med kontraktsskrivning
    där vi enades om hade vi hade lite olika minnesbilder.
    Dialogen löstes på ett konstruktivt sätt.
    Sammanfattningsvis var upplevelsen av Jokaim mycket positiv. Läs mer
  • Joachim W
    Joachim W skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Hon är mycket trevlig, glad, positiv, hjälpsam och är väldigt lätt att ha och göra med. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Nöjd. Tillgänglig och flexibel. Läs mer
  • Lisa I
    Lisa I skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor är en mycket trevlig mäklare, han känns ärlig och genuin och har koll på läget. Om något skulle han kunna tänka på att tuffa till sig lite och kanske tänka på att ge ett lugnare intryck vid kundmöten utan att för den delen tappa energin han utstrålar. Läs mer
  • Anna Lena Margareta L
    Anna Lena Margareta L skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor Andersson Pers är en sympatisk lyssnande mäklare som hjälpte oss med saker som vi inte kunde.
    Det blev en bra affär, han kommer säkert att växa starkt i Mäklar rollen framöver.

Med vänlig hälsning
    Lena Lindqvist Läs mer
  • Maj I
    Maj I skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim Sultan med sin trevliga personlighet har visat ett stort intresse, noggrannhet och kunnande vid försäljningen av min fastighet. Allt till mycken belåtenhet. Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra bemötande, påläst, jordnära Läs mer
  • Hildur Maria Alice B
    Hildur Maria Alice B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Viktor har både ett professionellt och vänligt bemötande. Han är engagerad, tålmodig och är väldigt omtänksam om att bistå både säljare och köpare på alla sätt. Vi är mycket nöjda med Victor som mäklare. Läs mer
  • Michaela M
    Michaela M skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Gjorde ett superbra jobb och har en fantastisk personlighet! Läs mer
  • Malin U
    Malin U skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Finns bara possitivt att säga om det vi upplevt tillsammans med Anna!
    Bra bemötande och väldigt kunnig och fixar allt inkl bankbesök.
    Anna är väldigt lätt att nå om man vill fråga eller rådgöra om något oavsett tid på dygnet och veckodag!
    Sprudlande glad och full av energi! Kan varmt rekomendera Anna som mäklare!

Vänliga häls
    Malin&JimmieMårtensson Läs mer
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra. Jag är nöjd med Anna som mäklare. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Seriös och förtroendeingivande men samtidigt personlig. Läs mer
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Helnöjd med hela processen. Bemötandet var helt klart jättebra, vad det kostade tyckte jag var en aning dyrt. Läs mer
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mäklaren var mycket kunnig och professionell, tillgänglig och trevlig i kontakterna. Rekommenderas! Läs mer
  • Richard I
    Richard I skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna var väldigt hjälpsam och vänlig. Jag kunde inte komma till den annonserad visningen pga mitt jobb men jag skickade ett mejl och hon kom tillbaka mig med en tid som passade mig.

Hon förklarade allt genom hela köpsprocessen och svarade på frågor snabbt. Läs mer
  • Marianne R
    Marianne R skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna Jonsson är en mycket trevlig och profisionell mäklare. Lätt att få kontakt med och hon får en att känna sej hörd och lyssnad på.
    Skulle gärna kontakta Anna igen om hjälp skulle behövas i nya försäljningar eller köp.
    Med vänlig hälsning,
    Marianne Radwan Läs mer
  • Sören Valdemar D
    Sören Valdemar D skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Redan för ett år sedan träffade jag henne vid värdering av mitt hus. Sedan var hon mäklare för lägenheten jag köpte i juli så jag visste då att hon skulle få sälja mitt hus. Vi var eniga om upplägg och tidsplan och sedan fungerade allt bra. Till slut fick jag mycket mer i pris än jag vågat drömma om. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag är jättenöjd med Victor som mäklare.
    Han har under hela processen varit noga med att följa upp, återkoppla och meddela status.
    Kontakten har varit trevlig och personlig.
    Som mäklare är han engagerad och noggrann med detaljer för att det ska bli så bra som möjligt för alla parter.
    Skulle rekommendera Victor varmt till en vän eller bekant som ska sälja sin fastighet i Dalarna. Läs mer
  • Sören Valdemar D
    Sören Valdemar D skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Saklig och engagerad både gentemot mig som säljare och gentemot köparen. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag kan inte skriva uppsatser... Bra bemötande och levde upp väl till min förväntan. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket trevlig och lättsam av sig! Läs mer
  • Jan-åke A
    Jan-åke A skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim har under processen av att sälja Gnejset 8 varit inform-
    ativ och noga med att vi har förstått saker och ting.
    Hjälpsam helt enkelt. Med andra ord bra. Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Detta var min första bostad som jag köpt och jag är väldigt nöjd med all hjälp jag fått av christer. Allt var så nytt, hela den proceduren men allt gick och kändes bra tack vare han. Han har gjort ett toppen jobb! Läs mer
  • Kent B
    Kent B skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mkt professionella och trevliga att ha att göra med. Fastighetsbyrån i Borlänge har nu sålt mina två senaste fastigheter med gott resultat. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mäklaren godtog inte bud på utgångspriset ( alltså inte ett skambud) och försökte omotiverat tvinga fram en ökning på ytterligare 5 % för att det skulle vara ok att köpa lägenheten. Riktigt uselt Läs mer
  • Monica G
    Monica G skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna är trevlig, kompetent, bra att ha och göra med och förstår vad kunden vill.Hjälpsam i alla lägen. Svara på idiotiska frågor utan problem.
    Skulle mer än gärna anlita henne igen och i det varmaste rekommendera henne.
    Lars & Monica Läs mer
  • Rigmor H
    Rigmor H skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Jättetrevligt mottagande och bra lotsning genom budgivning ..som jag aldrig gjort förut !! Bara gott att säga ... bra betyg !! Läs mer
  • Ingalill P
    Ingalill P skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Min bedömning av mäklaren Victor Andersson Pers är mycket positiv. Victor har varit noggrann, respektfull, professionell och mycket tillmötesgående. Han har alltid varit positiv och vänlig trots en hel del krångel och motgångar vid försäljningen. Victor har funnits tillhands dag, kväll och helg. Han har alltid svarat vid kontakt. Under hela processen från värdering, fotografering, visning, budgivning samt försäljning har Victor varit professionell! Han är verkligen en suverän mäklare som jag varmt kan rekommendera! Ingalill Park Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra. Serviceinriktad, pedagogisk och lätt att kommunicera med! Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag fick mycket bra hjälp av Christer med mitt köp av lägenhet. Det gick fort från visning till köp och som förstagångsägare av en lägenhet var jag osäker, men Christer fanns hela tiden tillgänglig för att svara på frågor. Under budgivningen tog han kontakt och kollade av läget och så att allt fungerade bra, vid möten var han proffsig och jag har känt mig trygg under hela processen. Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hade kontakt med Victor redan för 2 år sedan och redan då fick vi ett positivt intryck av Victor. När vi nu bestämt oss för att sälja vår bostad kontaktade vi därför Victor på nytt. Men denna gången hade vi även kontakt med två andra mäklarfirmor innan vi tillsist bestämde oss. Valet föll på Fastighetsbyrån och Victor på grund av ett professionellt bemötande och hög trovärdighet. Har rekommenderat Victor till flera i vår umgängeskrets och kan inte säga några förbättringsområden. Läs mer
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket trevlig, hjälpsam och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Christer levde upp till alla dem förväntningar jag hade på honom. Framförallt så har han varit väldigt hjälpsam och jättebra att förklara hur allting går till hela vägen, för oss som gjorde vår första fastighetsaffär är det ovärdeligt. Vi var väldigt tacksamma för hjälpen av ett smidigt köp utan krångel eller konstigheter.
    / Marcus Enberg Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra bemötande, tog sig tid och ville verkligen få ut informationen om att min lägenhet var till salu på alla sätt. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Fick väldigt bra hjälp med styling inför fotografering, men sedan upplevde jag att det ibland gick lite fort och det blev lite fel. Fick ibland känsla av att det var fokus på att avsluta affären så fort som möjligt, men samtidigt blev slutresultatet blev väldigt bra. Läs mer
  • Ronny R
    Ronny R skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Min kontakt med Fastighetsbyrån i Borlänge och Joakim Sultan var en alltigenom en positiv erfarenhet. All hantering av försäljningen av vårt fritidshus gick utan några problem. Vi fick den hjälp vi behövde. Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande hela vägen med glimten i ögat. Läs mer
  • Hsb Brf Birgit
    Hsb Brf Birgit skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Otroligt engagemang alltid på gott humör
    Ärlig och rak Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor har, på ett proffsigt sätt, gett mig all hjälp jag kunnat önska mig. Vi har diskuterat, vänt och vridit på olika alternativ genom försäljningen. Det har därmed känts tryggt att genomföra affären. Läs mer
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevligt bemötande och professionellt genomförd affär. Läs mer
  • Kaj N
    Kaj N skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Det var ett professionellt bemötande och genomförd affär.
    Kunde haft en bättre kontroll på vad marknaden kunde betala.
    Kontakten efter genomförd affär kunde vara bättre. Läs mer
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Christer var en mycket trevlig och enkel mäklare att ha att göra med. En av de bästa jag haft Läs mer
  • Mathias E
    Mathias E skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Underbar att jobba med. Snabba raka svar och ser alltid till kundens bästa. Läs mer
  • Siw A
    Siw A skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim var trevlig och visade ett mycket gott bemötande. Han är mycket hjälpsam ingenting är omöjligt för honom. Som kund så fick vi fullt förtroende för honom. Han ordnade till så att vi kunde sälja vårt hus. Han ordnade så att en annan mäklare ringde upp oss. Han är proffesionell. Läs mer

Bragegallerian, 781 22 Borlänge