Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Borlänge

Fastighetsbyrån Borlänge

Bragegallerian, 781 22 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Borlänge!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och vi är en ledande aktör här i Dalarna. Några fördelar med att anlita oss är att vi har mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden här, vi kan vårt område väl och vårt nära samarbete med Swedbank kan gynna din bostadsaffär på många sätt.

Borlänges enda mäklare som är specialiserade på bostadsrätter, Christer Andersson och Jenny Lorenz, jobbar hos oss, så är det en bostadsrätt du vill köpa eller sälja har du goda förutsättningar för en lyckad affär med oss.

Vi är nyfikna på dina planer för ditt boende här i Borlänge. Kom gärna förbi vårt kontor och berätta eller ställ frågor!

Läs vad 461 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borlänge

• Ola S
    Ola S skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jenny är kompetent och har ett bra bemötande.
    Hon genomförde sitt uppdrag på ett bra sätt, iofs var det inget svårt uppdrag.
    Lugn och bra att ha och göra med.
  • Rigmor H
    Rigmor H skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jättetrevligt mottagande och bra lotsning genom budgivning ..som jag aldrig gjort förut !! Bara gott att säga ... bra betyg !!
  • Ingalill P
    Ingalill P skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Min bedömning av mäklaren Victor Andersson Pers är mycket positiv. Victor har varit noggrann, respektfull, professionell och mycket tillmötesgående. Han har alltid varit positiv och vänlig trots en hel del krångel och motgångar vid försäljningen. Victor har funnits tillhands dag, kväll och helg. Han har alltid svarat vid kontakt. Under hela processen från värdering, fotografering, visning, budgivning samt försäljning har Victor varit professionell! Han är verkligen en suverän mäklare som jag varmt kan rekommendera! Ingalill Park
  • Anders L
    Anders L skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra. Serviceinriktad, pedagogisk och lätt att kommunicera med!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag fick mycket bra hjälp av Christer med mitt köp av lägenhet. Det gick fort från visning till köp och som förstagångsägare av en lägenhet var jag osäker, men Christer fanns hela tiden tillgänglig för att svara på frågor. Under budgivningen tog han kontakt och kollade av läget och så att allt fungerade bra, vid möten var han proffsig och jag har känt mig trygg under hela processen.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jenny har varit mycket hjälpsam och pedagogisk i sitt bemötande. Hjälpsam med frågor man kommer med och bemöter en på ett professionellt sätt. Jag kan absolut tänka mig att anlita Jenny om/när jag vill sälja.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hade kontakt med Victor redan för 2 år sedan och redan då fick vi ett positivt intryck av Victor. När vi nu bestämt oss för att sälja vår bostad kontaktade vi därför Victor på nytt. Men denna gången hade vi även kontakt med två andra mäklarfirmor innan vi tillsist bestämde oss. Valet föll på Fastighetsbyrån och Victor på grund av ett professionellt bemötande och hög trovärdighet. Har rekommenderat Victor till flera i vår umgängeskrets och kan inte säga några förbättringsområden.
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket trevlig, hjälpsam och lätt att ha att göra med.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Christer levde upp till alla dem förväntningar jag hade på honom. Framförallt så har han varit väldigt hjälpsam och jättebra att förklara hur allting går till hela vägen, för oss som gjorde vår första fastighetsaffär är det ovärdeligt. Vi var väldigt tacksamma för hjälpen av ett smidigt köp utan krångel eller konstigheter.
    / Marcus Enberg
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra bemötande, tog sig tid och ville verkligen få ut informationen om att min lägenhet var till salu på alla sätt.
  • Björn L
    Björn L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Fick väldigt bra hjälp med styling inför fotografering, men sedan upplevde jag att det ibland gick lite fort och det blev lite fel. Fick ibland känsla av att det var fokus på att avsluta affären så fort som möjligt, men samtidigt blev slutresultatet blev väldigt bra.
  • Ronny R
    Ronny R skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Min kontakt med Fastighetsbyrån i Borlänge och Joakim Sultan var en alltigenom en positiv erfarenhet. All hantering av försäljningen av vårt fritidshus gick utan några problem. Vi fick den hjälp vi behövde.
  • Michael S
    Michael S skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande hela vägen med glimten i ögat.
  • Hsb Brf Birgit
    Hsb Brf Birgit skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Otroligt engagemang alltid på gott humör
    Ärlig och rak
  • Per L
    Per L skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor har, på ett proffsigt sätt, gett mig all hjälp jag kunnat önska mig. Vi har diskuterat, vänt och vridit på olika alternativ genom försäljningen. Det har därmed känts tryggt att genomföra affären.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevligt bemötande och professionellt genomförd affär.
  • Kaj N
    Kaj N skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Det var ett professionellt bemötande och genomförd affär.
    Kunde haft en bättre kontroll på vad marknaden kunde betala.
    Kontakten efter genomförd affär kunde vara bättre.
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Christer var en mycket trevlig och enkel mäklare att ha att göra med. En av de bästa jag haft
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Otroligt nöjda med Jenny som skötte vår första bostadsförsäljning. Vi kände oss väldigt trygga och nöjda med utgången.
  • Eva H
    Eva H skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jenny är helt fantastisk. Bara positivt att säga om henne.
  • Joakim Ö
    Joakim Ö skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag är jättenöjd med Jenny på alla sätt och vis! Hon levde verkligen upp till mina förväntningar.
  • Mathias E
    Mathias E skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Underbar att jobba med. Snabba raka svar och ser alltid till kundens bästa.
  • Siw A
    Siw A skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim var trevlig och visade ett mycket gott bemötande. Han är mycket hjälpsam ingenting är omöjligt för honom. Som kund så fick vi fullt förtroende för honom. Han ordnade till så att vi kunde sälja vårt hus. Han ordnade så att en annan mäklare ringde upp oss. Han är proffesionell.
  • Lars N
    Lars N skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi uppskattar hans trevliga sätt och bra information.
  • Stefan Ö
    Stefan Ö skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Riktigt proffsigt utfört åtagande. Vi är helnöjda.
  • Xingxing Z
    Xingxing Z skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna is very professional and she just did a great job!
  • Emma T
    Emma T skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jenny lever upp till alla våra krav och förväntningar. Hon har hjälpt oss att både köpa ett hus och sälja en lägenhet och vi känner oss super nöjda! Hela processen har flutit på utan problem och vi har hela tiden upplevt att vi är i trygga händer. Kunskap, engagemang och glädje är tre ord som sammanfattar vår uppfattning av Jenny Lorenz som mäklare!
  • Johan H
    Johan H skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Proffsig, engagerad, uppriktig, hjälpsam och väldigt trevlig!
  • Per H
    Per H skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Snabb och bra skött och inga funderingar vid affären
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mkt nöjd med hur hela affären genomfördes. Mkt professionell mäklare.
  • Karin A
    Karin A skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna ger allt för att det ska bli en bra försäljning. Hon är mycket kunnig och hjälpsam. Hon har koll på allt. Jag rekommenderar Anna å det varmaste!
  • Lena E
    Lena E skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Det var ett förtroendeingivande samarbete, med täta återkopplingar och tydlig information.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Ett bra bemötande, trevlig o hjälpsam.
    Är väldigt nöjd
  • Benjamin S
    Benjamin S skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Grym Service,
    Ställer alltid upp, svarar alltid i telefon och väldigt hjälpsam och kunnig.

Rekomenderar starkt till bekanta i borlänge :)
  • Ville M
    Ville M skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hon har skött affären perfekt . varit behjälplig i allting
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Super nöjda med vår försäljning. Vi hade Jenny Lorenz och hon var toppen från början till slut! Vår första försäljning och hon gjorde så vi kände oss trygga, förklarade stegen bra och lyssnade in våra önskemål och behov. Var anträffbar och vi kände att hon brydde sig om just oss och vår försäljning. Trevlig och glad. Super nöjda!
  • Per H
    Per H skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    I ett livsskede när all kraft har tagit slut och vardagen kräver sina beslut.
    Såsom att avyttra en släktings lägenhet. Nu känns det tryggt att ha en person som tar hand om ALLT! Christer Andersson är en sån person. Förklarar, redovisar och håller i hela försäljningen med allt vad det innebär. För mig var det en trygghet att "bara" invänta slutresultatet och tacka för all hjälp med hela försäljningen. Ett mycket smidigt sätt för oss att underlätta med professionell hjälp från Fastighetsbyrån.

Hälsningar
    Per Hedblom
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna har en enorm entusiasm och är ständigt driven vilket är en trygghet för oss. Hon har från början, tillsammans med Jenny (!), inspirerat oss och tagit vår kommande försäljning till en högre nivå.
    Oavsett hur det går, vet vi att Anna och Jenny gjort allt för att optimera läget för oss!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna är en suverän mäklare. Kunnig, lyhörd, kreativ och drivande. Toppen!
  • Batool A
    Batool A skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har fått tid 17/3 för att betala o det blir klart med affären .
    Tiden passar inte för mig o jag pratade med Jenny att ändra tiden , hon sa till mig jag måste prata med banken o ändra tiden .jag var på banken igår , dem blev förvånade o sa till mig det är inte mäklare måste göra den o han menade det är inte Swed banken i Borlänge som bokade tiden , det är banken i Stockholm . Jag fattade inte varför hon sa till mig prata med banken o vilken bank hon menade .
    Det va nåt annat oxå som jag sa till henne att jag är besviken , PGA att när jag sa till henne jag vill bli min sons. Borgman för att han kan låna pengar eller nån procent jag står på lägenheten , hon sa du kan äga 1%
    Det blev problem för mig , jag fick brev från Borlänge energi att min adress kommer att förändras .
    Jag pratade med henne att det är fel att jag står för 1% o jag måste gå ut .
    Jag ringde till Riksbyggen o berättade för dem o fick veta oxå att det är mäklare måste fixa den
    , det är inte klart än o du kan lämna 1%
    till din son , men om det blir klart , du ska betala för att lämna till din son 1%
    Jag pratade med Jenny igen o sa att du kan fixa den så fort som möjligt för att jag ska inte betala för detta .
    Min son kan låna o jag kan bli hand borgman , det va helt okej , jag tycker att vissa saker ska veta en mäklare som hela tiden jobbar med den .
    För min son var första gången som ska låna pengar , jag tycker att en mäklare ska inte ha bråttom att skriva avtal o binda kunden till affären ,. Man vill göra den i lugn o ro med hjälp om saker som man vet inte hur ska man höra . Jag blev lite besviken , men man lär sig , nu förstår jag en del , nästa gång jag kan bättre .
    Det var lite svårt med en del .
  • Mark D
    Mark D skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jätte bra bemötande. Ordnade att jag skrev på kontrakten på ett annat ort. Bra och snabb kommunikation i budgivning.
  • Lori E
    Lori E skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jenny har gott bemötande och ger respons väldigt snabbt. Hon var otroligt hjälpsam vid köp av min fastighet, vilket gjorde det lättsamt och kändes bekvämt. Jag rekommenderar Jenny!
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig och seriös , lättsam att tala med. Jag är helt nöjd med hennes bemötande.
  • Joel L
    Joel L skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kunnig trevlig ärlig brinner för sitt arbete och mkt tillmötesgående. En fastighetsmäklare som sätter kunden i fokus vare sig man säljer eller köper. En mäklare jag rekommenderar vidare med gott samvete för hon gör ett mkt bra jobb och ett gott intryck. Vare sig man säljer eller köper vill man göra en bra och trygg affär utan krångel. Det paketet får man när man anlitar Anna.
    Mkt nöjd.😊
  • Anna A
    Anna A skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra bemötande och fick bra information på det jag behöver veta.
  • Simon P
    Simon P skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jenny är en väldigt trevlig, lättsam och engagerad mäklare. Vi har genom Jenny både köpt och sålt bostäder och det har funkat jättebra.
    Svarar på alla frågor, kommer med tips och tankar och är alltid rak och ärlig.
    Vi är jätte nöjda!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra kontakt, trevligt bemötande ! Duktig i sitt yrke
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Viktor Pers har varit fantastiskt vänlig, professionell o inte minst uthållig genom hela processen. Vår familj har uppskattat honom mycket och ger både Viktor o Fastighetsbyrån högsta betyg!
  • Madeleine P
    Madeleine P skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hon är fantastisk! Alltid glad, informerar hela tiden så man som kund känner sig trygg under hela säljprocessen.
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Ett positivt bemötande,hon lever upp till mina förväntningar som kund,fått den information jag har behövt på ett lättförståligt sätt.

Bragegallerian, 781 22 Borlänge