Fastighetsbyrån Borlänge

Fastighetsbyrån Borlänge

Välkommen till Fastighetsbyrån i Borlänge!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och vi är en ledande aktör här i Dalarna. Några fördelar med att anlita oss är att vi har mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden här, vi kan vårt område väl och vårt nära samarbete med Swedbank kan gynna din bostadsaffär på många sätt.

Vi är nyfikna på dina planer för ditt boende här i Borlänge. Kom gärna förbi vårt kontor och berätta eller ställ frågor!

Läs vad 569 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borlänge

• 2020-11-13

Kenneth S skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig och lätt att kommunicera med. Tillgänglig och realistisk. Jag rekommenderar Viktor. Läs mer
  • 2020-11-12

Linus E skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålde en bostadsrätt i Borlänge. Snabbt och smidigt. Engagerad mäklare!

Klart och tydligt första möte med värdering. Enkelt att sätta upp för försäljning även om det var oklart när försäljning skulle ske vid första mötet. Tiden vi hade extra med tidig kontakt från mig som säljare användes effektivt av mäklaren för att göra så allting smidigt som möjligt.

Överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-11-12

Johanna S skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har nyss köpt en bostadsrätt med hjälp av Victor och är väldigt nöjda med hela processen. Victor har varit hjälpsam med information kring allt vad det innebär med bostadsköp och rent praktiska saker som att hjälpa oss att komma i kontakt med vice värd för frågor. Bra service redan från första kontakt, tills köpet blev klart och vi fick nycklar. Proffsigt och tryggt. Anlitar gärna Victor som mäklare i framtiden. Läs mer
  • 2020-11-07

Peter H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag fick ett professionellt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • Jonna R

2020-10-27

Jonna R skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålde en bostadsrätt! Fått väldigt bra bemötande av Eric, en mäklare att rekommendera Läs mer
  • 2020-10-23

Aymen B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Eric is a smart man, very polite and professional in his work.
    I was happy to collaborate with him. Läs mer
    2020-10-27 Eric D svarar Aymen B
    Thank you Aymen! Good luck with your new apartment.
  • Börje S

2020-10-11

Börje S skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Fritidshus

Han ingav ett mycket proffsigt intryck som mäklare och vi kände stort förtroende för honom.Han var mycket tillgänglig och informativ. Läs mer
    2020-10-19 Eric D svarar Börje S
    Tack Börje för en fin rekommendation! Det var väldigt kul att få hjälpa till med er försäljning.
  • 2020-10-07

Hanna T skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Väldigt bra bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-10-19 Eric D svarar Hanna T
    Hej Hanna, tack så mycket för fin rekommendation!
  • 2020-10-02

Thom Meyer M skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande och flexibel med visningar. Även bra dialog när vi kom överens om köpeskilling och smidig administration kring kontraktsskrivning och tillträde. Läs mer
    2020-10-19 Eric D svarar Thom Meyer M
    Hej Thom, tack för en fin rekommendation!
  • 2020-10-02

Fredrik G skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra att ha och göra med. Läs mer
    2020-10-19 Eric D svarar Fredrik G
    Hej Fredrik, tack för en fin rekommendation!
  • 2020-07-13

Daniel N skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt Bostadsrätt på Lunde Mats Gata 5, Borlänge.

Victor:
    Professionellt bemött.
    Han är:
    Kunnig, påläst.
    Håller vad han lovar tex ringer upp osv osv.
    Har ett glatt humör.

Mycket bra upplevelse.

/ Daniel Läs mer
  • 2020-07-03

Adam Olov N skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor hjälpte mig att köpa mitt drömställe, allting gick mycket smidigt och han var hela tiden snabb med återkoppling. Det var min första bostadsaffär och jag trodde att det skulle vara krångligt med så mycket papper och jag kände innan affären att jag hade lite dålig koll. Men med Victos hjälp så kändes en bostadsaffär väldigt enkel och smidig. Läs mer
  • 2020-06-24

Ulla Helena J skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    försäljning av fritidshus.

Vi upplevde kontakten med mäklaren som trygg och korrekt då han var kunnig och lyssnade.

Vi rekommenderar honom gärna Läs mer
  • 2020-06-14

Maya H skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har köpt en jordbruksfastighet med stall och sålt en bostadsrätt. Vi upplevde ett proffsigt och trevligt bemötande. Joakim levde väl upp till våra förväntningar och båda bostadsaffärerna har flutit på smidigt och enkelt. Vi har känt oss trygga och väldigt nöjda med både försäljning och köp. Vi kommer vända oss till samma mäklare igen om det blir aktuellt i framtiden. Läs mer
    Joakim S gillar detta
  • 2020-06-13

Lena T skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Min upplevelse är enbart positiv ett proffesionellt och trevligt bemötande, bra återkoppling vid budgivning. Skulle absolut rekommendera honom Läs mer
  • 2020-06-10

Filip B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Strålande bemötande, supertrevlig och tillmötesgående Läs mer
  • 2020-05-29

Berit B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en lägenhet, 3 rum, när Corona fick marknaden att dra öronen åt sej
    Viktor var hela tiden positiv fastän intresset från köpare var lågt.
    Hans bemötande var positivt och professionellt.
    Har inget att klaga på. Läs mer
  • 2020-05-28

Nicklas H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Är mycket nöjd med hjälpen jag har fått av Eric vid försäljningen av min bostadsrätt. Eric har varit otroligt engagerad, kunnig och lättillgänglig. Ett mycket professionellt bemötande helt enkelt! Läs mer
  • 2020-05-27

Jan O skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt bostad.
    Seriöst och förtroende.
    Vi ville sälja vår bostad utan att engagera oss i försäljningsprocessen och det gjorde Victor på ett utomordentligt sätt.
    Vi kommer att rekommendera Victor! Läs mer
  • 2020-05-26

Kerstin Birgitta A skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en bostadsrätt och ett fritidshus.Trevligt bemötande. Verkar kunnig. Läs mer
  • 2020-05-23

Jenny Linnéa L skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor är en fantastisk mäklare med stor kompetens och gott hjärta. Tydlig och rak kommunikation. Engagerad och vänlig. En av Borlänges bästa fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-05-22

Jessica Isabelle L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Superduktig!
    Allt gick fort och smidigt, bra kontakt med oss som sålde och förklarade allt mkt bra. Läs mer
  • 2020-05-22

Jonas Erik Åke A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Fritidshus bra bemött korrekt och tydlig
    Känns tryggt Läs mer
  • 2020-05-20

Lars-erik V skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en bostad 3 rum och kök.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna blev mycket bättre än jag trodde det skulle vara dessa tider.
    Mycket nöjd med mäklaren .
    Snabb och bra försäljning +++. Läs mer
  • 2020-05-15

Lena Maria Terese A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim Sultan har gjort flera mäklar jobb åt oss med familjer och vi har alltid blivit extremt nöjda. Läs mer
  • 2020-05-13

Sören O skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Har sålt en lägenhet.Jag blev bra bemött och mina åsikter togs på allvar. Förväntningarna var att få hjälp och stöd med det praktiska vid försäljningen och som jag tycker att jag fått.
    Tycker att det var rätt att anlita mäklare. Läs mer
  • 2020-05-09

Tomas L skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt lägenheten.
    Bra bemött av Victor på kontoret, förklarade tydligt hur köpet skulle gå till. Läs mer
  • Josefin F

2020-05-04

Josefin F skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en lägenhet vasagatan 23b Joakim var vänlig och snabb fick stort förtroende för han direkt förklarade jättebra en toppen mäklare tack så mycket Agnetha😊🌻 Läs mer
  • Caroline L

2020-04-29

Caroline L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har sålt en fastighet med Joakim som mäklare.
    Jocke hjälpte oss med försäljningen på ett enkelt och smidigt sätt, bra återkoppling och ett trevligt bemötande.
    Rekommenderar varmt Fastighetsbyrån i Borlänge! Läs mer
  • 2020-04-17

Karl Birger H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har sålt grevbo 112 med hjälp av Erik Daniels på Fastighetsbyrån vi har fått ett bra bemötande och information om vad som hänt under försäljning vi har fullt förtroende Erik Daniels Läs mer
  • 2020-04-16

Kjell Alvar E skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket trevligt bemött vid första kontakten sedan fortsätter det med en upplevelse av en kompetent och erfaren mäklare. Är mycket nöjd med Joakim S. som mäklare Läs mer
  • 2020-04-10

Inger Camilla Susanne N skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålde en villa.victor rekommenderas för han har ett trevligt bemötande.Han är en god lyssnare och bra på att förklara. Läs mer
  • 2020-03-28

Lars Magnus Emanuel T skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Som kund till Joakim Sultan och hans Fastighetsbyrån i Borlänge kan jag bara säga bra saker.

Mina förväntningar var en smidig och snabb försäljning av min lägenhet i Borlänge Centrum.
    Jag fick en bra och seriös kontakt. Upplevde Joakim som väldigt bra på att läsa av mina behov och krav i affären. Det gjorde att alla steg kändes lätta.

Jag har höga krav på den här typer av tjänster men vill verkligen framföra att affären gick som förväntat och jag kommer, om möjligt, även lägga min nästa bostadsaffär i Joakims händer.

Jag rekommenderar Joakim Sultan! Läs mer
  • 2020-02-24

Mikael F skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en tomt. Trevlig,tillgänglig,påläst,engagerarad,kunnig. Skulle absolut rekomendera samt använda mig av honom igen om behov finnes. Läs mer
  • 2020-02-23

Kirsi-maria M skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt bostadsrätt och bemötandet och samarbetet med mäklaren har varit toppen. De förväntningar jag g/vi har haft har mäklare verkligen uppfyllt.

Rekommenderar varmt denna mäklaren. Läs mer
  • 2020-02-23

Staffan P skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt bostad.
    Trevlig och höll bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • 2020-02-22

Sanna P skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Har sålt en bostadsrätt.
    Han levde absolut upp till förväntningarna, en positiv, trevlig och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2020-02-09

Johny E skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag är väldigt nöjd med Victor som mäklare. Han levde upp till alla mina förväntningar då han varit lättillgänglig, informativ, tydlig och hanterat hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Jag rekommenderar starkt honom till alla som vill ha en bra och smidig köpprocess. Läs mer
  • 2020-02-06

Annette E skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Bästa mäklaren i stan!
    Erfaren, professionell, lugn, tydlig med ett fint bemötande. Läs mer
  • 2020-02-05

Niclas K skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpte min första bostadsrätt där Eric var mäklare. Han gav ett lugnt och tryggt intryck och affären flöt på utan problem. Jag kan varmt rekommendera Eric! Läs mer
  • 2020-02-04

Mårten F skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har sålt en bostadsrätt i Borlänge.
    Vi förväntade oss en seriös partner som ger välavägda besked om möjligheterna till försäljning och info om olika tillvägagångssätt. Eric har uppfyllt alla dessa förvöntningsr på ett mycket bra sätt.
    Hans agerande har vara stöttande, professionellt och bra. Läs mer
  • 2020-01-30

Moa F skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor sålde vårat radhus. Supertrevlig mäklare som skötte allt snyggt och höll oss välinformerade under hela tiden. Läs mer
  • 2020-01-21

Mona Cecilia L skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig, kunnig, korrekt. Rekommenderas absolut. Läs mer
  • 2020-01-01

Agneta M skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt lägenhet.
    Känt mig trygg genom hela processen.
    Vatit välinformerad och bemött.
    Kompetent, proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2019-12-28

Madeléne L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag hade kontakt med Joakim Sultan i okt/nov 2019 i samband med köp av radhus. Joakim hade ett alltigenom trevligt och professionellt bemötande. Jag fick snabb återkoppling och allt rullade på smidigt och bra. Det kändes tryggt och jag kände inget annat än förtroende för Joakim som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-18

Bo Niklas B skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    * Har både köpt en villa och sålt en villa genom Joakim.
    * Trevligt bemötande med tydliga direktiv. "snabbfotad".
    * Engagemanget var det vi fastnade för när vi valde mäklare, och det tyckte vi han levde upp till.
    * En snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-11-18

Rikard B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vid köpet att mitt första hus blev jag otroligt proffesionellt behandlad av victor, mycket trevlig och duktig mäklare som levde upp långt över mina förväntningar, trevlig och allmänt bra att ha och göra med, supernöjd och kam rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-09

Emil A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Funkade utmärkt. Trevlig och flexibel. Gjorde det lilla extra som fick oss att välja just denna lägenhet! Tack! Läs mer
  • 2019-11-06

Mojhgan M Z skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hej!
    Jag har köpte en lägenhet och jag är jättenöjd med med affären och mäklaren Eric var jättetrevlig och duktig på sin yrkesroll, allt var utmärkt. 5 ☆ till Eric
    Mvh Mojhgan Läs mer
  • 2019-10-17

Anders Göran A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig och tillmötesgående när vi köpte ett fritidshus som vi länge varit intresserade av Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte