Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Borlänge

Fastighetsbyrån Borlänge

Bragegallerian, 781 22 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Borlänge!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och vi är en ledande aktör här i Dalarna. Några fördelar med att anlita oss är att vi har mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden här, vi kan vårt område väl och vårt nära samarbete med Swedbank kan gynna din bostadsaffär på många sätt.

Vi är nyfikna på dina planer för ditt boende här i Borlänge. Kom gärna förbi vårt kontor och berätta eller ställ frågor!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 449 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borlänge

• 2019-04-10

Elly A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jättebra MÄKLARE. Sålde lägenhet väldigt proffsigt. Hade man frågor så visste han hur man gick tillväga.Jag rekomenderar Eric som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-02

Erik T skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålde en lgh (2a) i Borlänge
    Bra från första mötet tilk försäljning, alltid tillgönglig och bemötlig. Framförallt också ärlig, kunde diskutera rimliga slutpriser och det känndes att han ville mitt bästa.
    Förväntade mig ett bra bemötande och en bra service, vilket jag fick.
    Jag skulle verkligen rekommendera Eric! Han har gjort så att jag känner mig trygg och jag kände att jag kunde lyfta alla min frågor och bekymmer. Läs mer
  • 2019-04-01

Rolf Olof Torbjörn C skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Inför försäljning av vår villa skulle vi ha en värdering av den. Joakim S kontaktade oss, ordnade med detta. vi lade sedan upp en plan inför försäljningen. Vi hade ingen brådska, då vi ville hitta ett alternativ till boende först. Joakim ordnade med det praktiska i lugn och ro, med tips inför en försäljning.
    Allt är professionellt och väl skött. Kan varmt rekommendera Joakim. Läs mer
  • 2019-03-28

Khalid B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag sålde en bostadsrätt. Eric var tillgänglig, hjälpsam och gav oss bra tips. Första gången för mig att ha kontakt med en mäklare. Vi blev väl bemötta av Eric och känner oss nöjda. Läs mer
  • 2019-03-09

Camilla H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Med hjälp av Eric har jag sålt min bostadsrätt i Skräddarbacken. Fick redan vid första mötet ett väldigt gott intryck då han var väldigt förtroendeingivande pch personlig men på ett professionellt plan. Läs mer
  • Chokri N

2019-03-08

Chokri N skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hej.. Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av mäklaren Erik Daniels, Erik var mycket engagerad, kunnig, hjälpsam och en trevlig mäklare att samarbeta med. Affären gick snabbt och smidigt. Tusen tack Erik för hjälpen.. MVH CHOKRI NASR Läs mer
  • 2019-03-06

Lena J skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har köpt en lägenhet. Eric gav ett väldigt proffsigt bemötande och vi kunde lösa affären på ett väldigt smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-02-27

Sofia B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Gott bemötande och snabb på bollen. Framförallt mycket bra kontakt. Eric återkopplade och uppdaterade oss kontinuerligt under försäljningsprocessen. Väldigt seriös och professionell. Läs mer
  • 2019-02-26

Ove K skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bättre Mäklare får ni leta efter håll hårt i Erik han är bäst.Härlig människa.mvh O korsgren Läs mer

Lin S skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Eric. Kan rekommendera honom. Han var lättillgänglig och proffsig i sitt bemötande. Han lyssnade på oss och våra önskningar som säljare vilket vi uppskattat mycket. Läs mer

Johan Å skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt lägenhet. Eric gjorde ett kanon jobb Läs mer

Razan A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    vi har köpt en lägenhet i Borlänge och allt gick perfekt och vi var supernöjda Läs mer
  • 2019-02-24

Anna J skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt sommarhus.
    Trevlig, tydlig, informerade oss om allt vi behövde få veta, skötte allt galant. Läs mer
  • 2019-02-19

Linda G skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Har köpt en bostadsrätt, en etta. Jättebra bemötande och hjälpam. Läs mer
  • 2019-02-06

Per B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Eric har på ett hörsamt och schysst sätt hanterat oss som säljare under försäljningsprocessen av en bostadsrättslägenhet. Han har kontinuerligt informerat oss om läget gällande intressenter och vid köpekontraktstillfälle informerat både oss som säljare och köparen om våra respektive åtaganden och ansvar på ett tydligt och bra sätt. Läs mer
  • 2019-01-27

Hajo H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Seriös mäklare som gav oss utrymme att genomföra affären på vårt sätt men tog ansvar när det behövdes. Hjälpsam och villig att ingå kompromisser. Lyhörd och ödmjuk inför både uppdragsgivare och intressenter. Läs mer
  • 2019-01-17

Niklas B skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi köpte hus som Joakim sålde, kan varmt rekommenderas, Trevlig och väl bemötande. Läs mer
  • 2019-01-10

Erik Christer C skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    det var inte jag som ville sälja fastigheten.Min sambo flyttade och jag hade inte råd att bo kvar. Läs mer
  • 2019-01-09

Smain S skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig och väluppfostrad kille. Tyvärr levererades inget bra resultat och strategin att gå ut med ett lågt utgångspris visade sig resultera i en spekulant på visningen, som således ville betala under det lågt utsatta utgångspriset.
    Resultatet blev långt under mäklarens utfästelser.
    Men som sagt väldigt trevlig mäklare Läs mer
  • 2018-12-30

Bo Roger A skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    har sålt ett hus fick ett bra förtroende för mäklaren , hade inga egentliga förväntningar bara få hjälp med att sälja huset . Läs mer
  • 2018-12-28

Åsa kristina B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt en lägenhet, blev bra bemött. Hade inga förväntningar då jag aldrig köpt/sålt förut. Läs mer
  • 2018-12-22

Arne C skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket seriös och kunnig, trevlig och vänlig. Läs mer
  • 2018-12-17

Anders C skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Flexibel hantering i alla avseenden på affären gällande villaköpet i Gustafs. Mycket bra dialog med säljaren och kunde tydligt, snabbt och säkert förmedla våra önskemål som köpare. Läs mer
  • 2018-12-16

Johanna K skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bostadsrätt, 1rok 36kvm.
    Väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare. Toppbetyg!! Läs mer
  • Jennie A

2018-12-09

Jennie A skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt min bostadsrätt på 59 kvd.
    Victor är påläst och kunnig. Ger alltid snabb återkoppling och bra service. Är ärlig inom alla punkter. Kunde lita på att Victor alltid gjorde sitt yttersta för att allting skulle gå så smidigt som möjligt.
    Otroligt duktig mäklare! Läs mer
  • 2018-12-04

Jonathan L skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra mäklare som inte känner behovet av att sätta press. Han låter saker ta sin tid som man behöver när man ska göra en sådant stort köp som en bostad är. Jag kan starkt rekommendera honom. Han är lugn och metodisk samt har en förståelse för att den generella befolkningen inte har särskild koll på den juridiska aspekten av att skriva ett kontrakt. Läs mer
  • 2018-12-04

Linnea Eline Margareta F skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi sålde en 70-talsvilla med mycket god vinst. Vår mäklare kändes genuin och proffesionell genom hela säljprocessen. Kontakten fungerade bra och vi fick svar på de frågor vi hade. Kontraktsskrivning också snabb och smidig. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2018-12-03

Per Marcus F skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi sålde en villa på Fogdegatan 15. Victor Per Gesteby var från första träffen klockren i alla avseenden. Han var trevlig, kunnig och professionell i allt. Hör av oss till honom igen om vi ska sälja! Läs mer
  • 2018-11-27

Robert A skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Viktor är helt suverän, och proffsig i sitt jobb, både jag som säljare och köparen är jätte nöjda. Läs mer
  • 2018-11-26

Annie Felicia N skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev väldigt positivt överraskad av honom, han var oerhört proffsig och glad. De förväntningar jag hade var att få svar på de frågor jag hade och de kunde Joakim svara på. Han höll god kontakt med mig och gjorde ert mycket bra jobb! Är oerhört nöjd!! Läs mer
  • 2018-11-23

Emil K skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket kompetent och engagerad mäklare Läs mer
  • 2018-11-23

Jan Erik Christer E skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mäklaren motsvarade mycket väl förväntningarna när vi sålde vår villa.
    Proffsigt och smidigt bemötande och handläggning. Läs mer
  • 2018-11-16

Eva Kristina J skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim hade hand om att sälja min villa. I alla delar fungerade det alldeles utmärkt. Bra information och hela tiden en uppdatering om vad som skulle ske.
    Joakim uppfyllde mer än väl de förväntningar jag hade på en mäklare.
    Kan verkligen rekommendera honom till alla som ska sälja eller köpa en fastighet.
    Eva Jonsson Läs mer

Elisabeth F skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig! Lagom stridig! Gjort rätt för arvode, eftersom folk kom på annan tid än visningstid! Läs mer

Josefin F skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har sålt våran bostadsrätt i Borlänge.
    Bra bemött
    Han var hjälpsam och trevlig
    En bra mäklare som kan sitt jobb Läs mer

Joline H skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi fick hjälp utav Joakim att sälja våran bostadsrätt. Joakims bemötande har sedan dag ett varit otroligt proffesionellt. Vi hade innan varit hos en annan mäklarfirma utan goda resultat. Men med Joakim i spetsen så fick vi lägenheten såld, inte bara snabbt men också över begärt pris. Vi är riktigt nöjda med Joakim som mäklare och jag rekommenderar alla att ta del av hans drivkraft och kunnighet! Läs mer
  • 2018-11-11

Pernilla Ö skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Har köpt en lägenhet på hedgatan 5c. Snabba svar på frågor Läs mer
  • 2018-11-09

Richard W skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har sålt en lägenhet på Ringen i Borlänge. Jag hade förväntat mig bättre kontakt från Joakim än vad jag fick. Fick ringa flera gånger och fråga honom om hur statusen låg till med lägenheten och köparen. I övrigt är jag nöjd. Läs mer
  • 2018-11-01

Albin I skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Eric hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Borlänge. Vi önskade att sälja snabbt och Eric ordnade med allt från ekonomisk rådgivning till styling och visningar. Eric fanns lättillgänglig via telefon genom hela bostadsaffären och var mycket lyhörd för våra funderingar och önskemål. Vi är mycket nöjda med hela processen, Eric är en toppenmäklare. Läs mer
  • 2018-10-31

Bo Valter B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    I stort sett bra. Dock en anmärkning kanske både till Victor och fastighetsbyrån.
    Jag tycker att den som vunnit budgivningen eller alla som deltagit i budgivningen borde uppmanas/ges möjlighet att besikta objektet i lugn och ro och inte bara på visningstillfället som är kort och med många människor vandrande runt i rummen. Det vi objekt vi köpte hade defekter som både Victor och vi upptäckt om vi uppmanats att besikta objektet i lugn och ro. Ett råd till fastighetsbyrån är att som andra mäklare gör bjuda på en konditionskontroll för att slippa få köpare som inte är helt nöjda. Läs mer
  • 2018-10-28

My J skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt bostadsrätt, trevligt och lättsamt bemötande av mäklaren. Bra information och smidig affär. Läs mer
  • 2018-10-11

Malin E skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Allting gick smidigt och bra. Lätt att prata med och väldigt trevlig. Läs mer
  • 2018-10-08

Berit Å skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har köpt 1rum och kök, Dagny, Borlänge.
    Eric Daniels var hjälpsam och trevlig.
    Mycket positiv affär.
    Rekommenderar Eric och han får 10 poäng av mig.
    Berit Ångman Läs mer
  • 2018-10-08

Pernilla K skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Snabb att återkoppla på frågor. Bra servicekänsla. God kompetens. Läs mer
  • 2018-10-05

Bengt Ola H skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag och min sambo sålde nyligen vår bostadsfastighet. Det kändes bra att mäklaren i ett tidigt skede gav tips och råd hur vi skulle gå till väga. Dels att lägga ut bostaden som kommande försäljning någon månad innan visning, och även att vi kunde få bostaden stylad innan korttagning.
    Det viktigaste var att vi kunde lita på Joakim Sultan/Fastighetsbyrån, en trygghet att vi kunde lämna över fastigheten och diskussioner med tänkta spekulanter utan att känna någon tveksamhet att våra intressen togs till vara.
    Fastighetsbyrån i Borlänge levde verkligen upp till våra förväntningar. Vilket även visade sig då Joakim på kort varsel tog hand om den spekulant som sedan köpte vårt hus. Läs mer
  • 2018-09-23

Pernilla K skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Proffesionellt bemötande, engagerad i alla processerna i försäljningen. Läs mer
  • 2018-09-19

Eva B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra hjälp med det jag behövde, snabb hjälp. Läs mer

Susana P skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Eric var mkt professionell och hjälpte mig väldigt mkt. Läs mer

Oskar H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kan verkligen rekommendera den mäklaren! Kommer även att använda honom om vi ska sälja lägenheten Läs mer

Alberto L skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Eric helped me to sell my apartment in Borlänge, he was very supportive and solution driver. Im very satisfy with his service. Läs mer

Bragegallerian, 781 22 Borlänge