Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Borlänge

Fastighetsbyrån Borlänge

Bragegallerian, 781 22 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Borlänge!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och vi är en ledande aktör här i Dalarna. Några fördelar med att anlita oss är att vi har mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden här, vi kan vårt område väl och vårt nära samarbete med Swedbank kan gynna din bostadsaffär på många sätt.

Vi är nyfikna på dina planer för ditt boende här i Borlänge. Kom gärna förbi vårt kontor och berätta eller ställ frågor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 403 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borlänge

• Eva B
    Eva B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra hjälp med det jag behövde, snabb hjälp. Läs mer
  • Susana P
    Susana P skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Eric var mkt professionell och hjälpte mig väldigt mkt. Läs mer
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kan verkligen rekommendera den mäklaren! Kommer även att använda honom om vi ska sälja lägenheten Läs mer
  • Alberto L
    Alberto L skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Eric helped me to sell my apartment in Borlänge, he was very supportive and solution driver. Im very satisfy with his service. Läs mer
  • Yvonne T
    Yvonne T skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim har ett professionellt bemötande när man ska sälja en fastighet, där flera är berörda.
    Både mot säljare och köpare som gör att det underlättar för båda partner och att huset blir sålt på bästa sätt.
    Fått rätt info under hela tiden, lätt att få kontakt vid frågor, smsat fått svar snabbt.
    Kändes så bra att han hade koll på allt vid vår försäljning.
    rekomendera verkligen Joakim
    Yvonne o Ola Läs mer
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Proffsigt bemötande. Påläst och lyhörd vilket gav mej som köpare en trygghet i min största affär i livet. Läs mer
  • Alberto L
    Alberto L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    All good, the service is good and very helpfull Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Som jag skrev ovan,mycket nöjd Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vårt hus.
    När vi köpte huset hade säljaren svårt att få sålt det, ett år senare med en tuffare marknad och ett högre utgångspris ordnade Joakim en bra förtjänst åt oss.
    Han var lugn, trygg och professionell genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Valborg Viola Kristina L
    Valborg Viola Kristina L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Kristina Viviane B
    Kristina Viviane B skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig och öppen mäklare och omtänksam och förklarar allt som händer under när man ska sälja och köpa bostad och är det något så är det bara att höra av sig. En mäklare som jag varmt rekommenderar till vänner och bekanta. Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim Sultan fick i uppdrag att sälja vårt hus efter att endast bott i det i ett år. När vi köpte huset var det väldigt svårsålt så vi var realistiska. Men han lyckades med att ge oss en fantastisk vinst med endast små renoveringar gjorda i fastigheten. Han är lugn, trygg, tydlig och väldigt professionell. Kan varmt rekommendera honom till alla som vill sälja bostad i Borlänge. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Svårigheter att få intresserade köpare av en attraktiv lägenhet. Nådde inte ut till målgrupperna med konceptet. Jag ordnade själv den som till sist köpte lägenheten, vilket innebar ingen budgivning. Men utöver detta så verkade Victor kunnig om vad som skulle göras över tiden och när själva köpet var klart så har jag hittills inget att anmärka på. Byte av mäklare skedde då den som jag valt plötsligt slutade. Då hade redan fotografering och utlägg på Hemnet skett vilket inte Victor var delaktig i. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Lågsäsong. Kanske borde marknadsförts lite annorlunda Läs mer
  • Klas M
    Klas M skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    fastighetsbyrån är mycket bra att använda för en säljare. Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra från början till slut. All möjlig former av avvikelser och problem har skött på ena mycket professionellt sätt. Är boende utomlands så kommunikation och upplysning har skett galant. Väldigt tacksam för all hjälp av Victor. Läs mer
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    enkelt, tydlig och bra genomfört. Läs mer
  • Catrin P
    Catrin P skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kunnig, hjälpsam, snabb på att återkoppla, Läs mer
  • Nils B
    Nils B skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi sålde ett speciellt hus, och sökte därför den bäste mäklaren i Dalarna. Det var Joakim, vilket han bevisade från A till Ö i försäljningsprocessen. Klok rådgivning inför fotografering och visning, skicklig marknadsföring, förstklassiga visningar samt ett mycket professionellt slutförande av affären.
    Särskilt plus för stylingtjänsten och de fantastiska fotografierna, både i 2D, 3D och från drönare. De var en avgörande anledning till att vårt hus blev det näst mest klickade på Hemnet i hela Sverige. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag tycker att han gjorde ett bra jobb. Bra bemötande och hjälpsam. Läs mer
  • Marianne K
    Marianne K skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag tycker att hon sköter sina uppdrag till belåtenhet. Hon inger förtroende, och hjälper
    Till när det behövs .Är en rar flicka som jag tyckte om. Läs mer
  • Anette F
    Anette F skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevligt bemötande,hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • Sven O
    Sven O skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim bemötte oss på ett trevligt och proffesionellt sätt.
    Han beskrev fastighetens på ett förtoendeingivande sätt utan att ta till överord.
    Jag hade ett antal frågor som jag ställde på telefon efter visning.
    Svaren fick jag på ett utförligt sätt med "vändande post".
    Vi hade en liten diskussion i samband med kontraktsskrivning
    där vi enades om hade vi hade lite olika minnesbilder.
    Dialogen löstes på ett konstruktivt sätt.
    Sammanfattningsvis var upplevelsen av Jokaim mycket positiv. Läs mer
  • Joachim W
    Joachim W skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Hon är mycket trevlig, glad, positiv, hjälpsam och är väldigt lätt att ha och göra med. Jag kan rekommendera henne. Läs mer
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Nöjd. Tillgänglig och flexibel. Läs mer
  • Lisa I
    Lisa I skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor är en mycket trevlig mäklare, han känns ärlig och genuin och har koll på läget. Om något skulle han kunna tänka på att tuffa till sig lite och kanske tänka på att ge ett lugnare intryck vid kundmöten utan att för den delen tappa energin han utstrålar. Läs mer
  • Anna Lena Margareta L
    Anna Lena Margareta L skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor Andersson Pers är en sympatisk lyssnande mäklare som hjälpte oss med saker som vi inte kunde.
    Det blev en bra affär, han kommer säkert att växa starkt i Mäklar rollen framöver.

Med vänlig hälsning
    Lena Lindqvist Läs mer
  • Maj I
    Maj I skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim Sultan med sin trevliga personlighet har visat ett stort intresse, noggrannhet och kunnande vid försäljningen av min fastighet. Allt till mycken belåtenhet. Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra bemötande, påläst, jordnära Läs mer
  • Hildur Maria Alice B
    Hildur Maria Alice B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Viktor har både ett professionellt och vänligt bemötande. Han är engagerad, tålmodig och är väldigt omtänksam om att bistå både säljare och köpare på alla sätt. Vi är mycket nöjda med Victor som mäklare. Läs mer
  • Michaela M
    Michaela M skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Gjorde ett superbra jobb och har en fantastisk personlighet! Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Seriös och förtroendeingivande men samtidigt personlig. Läs mer
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Helnöjd med hela processen. Bemötandet var helt klart jättebra, vad det kostade tyckte jag var en aning dyrt. Läs mer
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mäklaren var mycket kunnig och professionell, tillgänglig och trevlig i kontakterna. Rekommenderas! Läs mer
  • Sören Valdemar D
    Sören Valdemar D skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Redan för ett år sedan träffade jag henne vid värdering av mitt hus. Sedan var hon mäklare för lägenheten jag köpte i juli så jag visste då att hon skulle få sälja mitt hus. Vi var eniga om upplägg och tidsplan och sedan fungerade allt bra. Till slut fick jag mycket mer i pris än jag vågat drömma om. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag är jättenöjd med Victor som mäklare.
    Han har under hela processen varit noga med att följa upp, återkoppla och meddela status.
    Kontakten har varit trevlig och personlig.
    Som mäklare är han engagerad och noggrann med detaljer för att det ska bli så bra som möjligt för alla parter.
    Skulle rekommendera Victor varmt till en vän eller bekant som ska sälja sin fastighet i Dalarna. Läs mer
  • Sören Valdemar D
    Sören Valdemar D skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Saklig och engagerad både gentemot mig som säljare och gentemot köparen. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag kan inte skriva uppsatser... Bra bemötande och levde upp väl till min förväntan. Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket trevlig och lättsam av sig! Läs mer
  • Jan-åke A
    Jan-åke A skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim har under processen av att sälja Gnejset 8 varit inform-
    ativ och noga med att vi har förstått saker och ting.
    Hjälpsam helt enkelt. Med andra ord bra. Läs mer
  • Petra S
    Petra S skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Detta var min första bostad som jag köpt och jag är väldigt nöjd med all hjälp jag fått av christer. Allt var så nytt, hela den proceduren men allt gick och kändes bra tack vare han. Han har gjort ett toppen jobb! Läs mer
  • Kent B
    Kent B skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mkt professionella och trevliga att ha att göra med. Fastighetsbyrån i Borlänge har nu sålt mina två senaste fastigheter med gott resultat. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mäklaren godtog inte bud på utgångspriset ( alltså inte ett skambud) och försökte omotiverat tvinga fram en ökning på ytterligare 5 % för att det skulle vara ok att köpa lägenheten. Riktigt uselt Läs mer
  • Rigmor H
    Rigmor H skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Jättetrevligt mottagande och bra lotsning genom budgivning ..som jag aldrig gjort förut !! Bara gott att säga ... bra betyg !! Läs mer
  • Ingalill P
    Ingalill P skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Min bedömning av mäklaren Victor Andersson Pers är mycket positiv. Victor har varit noggrann, respektfull, professionell och mycket tillmötesgående. Han har alltid varit positiv och vänlig trots en hel del krångel och motgångar vid försäljningen. Victor har funnits tillhands dag, kväll och helg. Han har alltid svarat vid kontakt. Under hela processen från värdering, fotografering, visning, budgivning samt försäljning har Victor varit professionell! Han är verkligen en suverän mäklare som jag varmt kan rekommendera! Ingalill Park Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra. Serviceinriktad, pedagogisk och lätt att kommunicera med! Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hade kontakt med Victor redan för 2 år sedan och redan då fick vi ett positivt intryck av Victor. När vi nu bestämt oss för att sälja vår bostad kontaktade vi därför Victor på nytt. Men denna gången hade vi även kontakt med två andra mäklarfirmor innan vi tillsist bestämde oss. Valet föll på Fastighetsbyrån och Victor på grund av ett professionellt bemötande och hög trovärdighet. Har rekommenderat Victor till flera i vår umgängeskrets och kan inte säga några förbättringsområden. Läs mer
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket trevlig, hjälpsam och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra bemötande, tog sig tid och ville verkligen få ut informationen om att min lägenhet var till salu på alla sätt. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Fick väldigt bra hjälp med styling inför fotografering, men sedan upplevde jag att det ibland gick lite fort och det blev lite fel. Fick ibland känsla av att det var fokus på att avsluta affären så fort som möjligt, men samtidigt blev slutresultatet blev väldigt bra. Läs mer

Bragegallerian, 781 22 Borlänge