Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Borlänge

Fastighetsbyrån Borlänge

Bragegallerian, 781 22 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Borlänge!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och vi är en ledande aktör här i Dalarna. Några fördelar med att anlita oss är att vi har mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden här, vi kan vårt område väl och vårt nära samarbete med Swedbank kan gynna din bostadsaffär på många sätt.

Borlänges enda mäklare som är specialiserade på bostadsrätter, Christer Andersson och Jenny Lorenz, jobbar hos oss, så är det en bostadsrätt du vill köpa eller sälja har du goda förutsättningar för en lyckad affär med oss.

Vi är nyfikna på dina planer för ditt boende här i Borlänge. Kom gärna förbi vårt kontor och berätta eller ställ frågor!

Läs vad 426 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borlänge

• Amanda G
    Amanda G skrev om Fastighetsbyrån Borlänge
    Super nöjda med vår försäljning. Vi hade Jenny Lorenz och hon var toppen från början till slut! Vår första försäljning och hon gjorde så vi kände oss trygga, förklarade stegen bra och lyssnade in våra önskemål och behov. Var anträffbar och vi kände att hon brydde sig om just oss och vår försäljning. Trevlig och glad. Super nöjda!
  • Per H
    Per H skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    I ett livsskede när all kraft har tagit slut och vardagen kräver sina beslut.
    Såsom att avyttra en släktings lägenhet. Nu känns det tryggt att ha en person som tar hand om ALLT! Christer Andersson är en sån person. Förklarar, redovisar och håller i hela försäljningen med allt vad det innebär. För mig var det en trygghet att "bara" invänta slutresultatet och tacka för all hjälp med hela försäljningen. Ett mycket smidigt sätt för oss att underlätta med professionell hjälp från Fastighetsbyrån.

Hälsningar
    Per Hedblom
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna har en enorm entusiasm och är ständigt driven vilket är en trygghet för oss. Hon har från början, tillsammans med Jenny (!), inspirerat oss och tagit vår kommande försäljning till en högre nivå.
    Oavsett hur det går, vet vi att Anna och Jenny gjort allt för att optimera läget för oss!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna är en suverän mäklare. Kunnig, lyhörd, kreativ och drivande. Toppen!
  • Batool A
    Batool A skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har fått tid 17/3 för att betala o det blir klart med affären .
    Tiden passar inte för mig o jag pratade med Jenny att ändra tiden , hon sa till mig jag måste prata med banken o ändra tiden .jag var på banken igår , dem blev förvånade o sa till mig det är inte mäklare måste göra den o han menade det är inte Swed banken i Borlänge som bokade tiden , det är banken i Stockholm . Jag fattade inte varför hon sa till mig prata med banken o vilken bank hon menade .
    Det va nåt annat oxå som jag sa till henne att jag är besviken , PGA att när jag sa till henne jag vill bli min sons. Borgman för att han kan låna pengar eller nån procent jag står på lägenheten , hon sa du kan äga 1%
    Det blev problem för mig , jag fick brev från Borlänge energi att min adress kommer att förändras .
    Jag pratade med henne att det är fel att jag står för 1% o jag måste gå ut .
    Jag ringde till Riksbyggen o berättade för dem o fick veta oxå att det är mäklare måste fixa den
    , det är inte klart än o du kan lämna 1%
    till din son , men om det blir klart , du ska betala för att lämna till din son 1%
    Jag pratade med Jenny igen o sa att du kan fixa den så fort som möjligt för att jag ska inte betala för detta .
    Min son kan låna o jag kan bli hand borgman , det va helt okej , jag tycker att vissa saker ska veta en mäklare som hela tiden jobbar med den .
    För min son var första gången som ska låna pengar , jag tycker att en mäklare ska inte ha bråttom att skriva avtal o binda kunden till affären ,. Man vill göra den i lugn o ro med hjälp om saker som man vet inte hur ska man höra . Jag blev lite besviken , men man lär sig , nu förstår jag en del , nästa gång jag kan bättre .
    Det var lite svårt med en del .
  • Mark D
    Mark D skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jätte bra bemötande. Ordnade att jag skrev på kontrakten på ett annat ort. Bra och snabb kommunikation i budgivning.
  • Lori E
    Lori E skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jenny har gott bemötande och ger respons väldigt snabbt. Hon var otroligt hjälpsam vid köp av min fastighet, vilket gjorde det lättsamt och kändes bekvämt. Jag rekommenderar Jenny!
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig och seriös , lättsam att tala med. Jag är helt nöjd med hennes bemötande.
  • Joel L
    Joel L skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kunnig trevlig ärlig brinner för sitt arbete och mkt tillmötesgående. En fastighetsmäklare som sätter kunden i fokus vare sig man säljer eller köper. En mäklare jag rekommenderar vidare med gott samvete för hon gör ett mkt bra jobb och ett gott intryck. Vare sig man säljer eller köper vill man göra en bra och trygg affär utan krångel. Det paketet får man när man anlitar Anna.
    Mkt nöjd.😊
  • Anna A
    Anna A skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra bemötande och fick bra information på det jag behöver veta.
  • Simon P
    Simon P skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jenny är en väldigt trevlig, lättsam och engagerad mäklare. Vi har genom Jenny både köpt och sålt bostäder och det har funkat jättebra.
    Svarar på alla frågor, kommer med tips och tankar och är alltid rak och ärlig.
    Vi är jätte nöjda!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra kontakt, trevligt bemötande ! Duktig i sitt yrke
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Viktor Pers har varit fantastiskt vänlig, professionell o inte minst uthållig genom hela processen. Vår familj har uppskattat honom mycket och ger både Viktor o Fastighetsbyrån högsta betyg!
  • Madeleine P
    Madeleine P skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hon är fantastisk! Alltid glad, informerar hela tiden så man som kund känner sig trygg under hela säljprocessen.
  • Thomas D
    Thomas D skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Ett positivt bemötande,hon lever upp till mina förväntningar som kund,fått den information jag har behövt på ett lättförståligt sätt.
  • Berit H
    Berit H skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Professionellt arbete som mäklare.
    Bra bemötande och kunnig.
  • Catarina E
    Catarina E skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig. Bra bemötande.
  • Peter H
    Peter H skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Allt gick väldigt smidigt utan att jag behövde träffa Anna. Bra och trevligt bemötande och hon beskrev säljprocessen klart och tydligt.
  • Dennis A
    Dennis A skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra kundkontakt! Svarade på alla mina frågor så gott hon kunde 👍🏻
  • Kawa E
    Kawa E skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag kan varmt rekommendera Jenny Lorenz som mäklare. Jenny är en otrolig professionell och kunnig mäklare.
    Jag är mycket nöjd med Jennys insats och kan varmt rekommendera henne. Otroligt bra och pålitlig mäklare som värnar om båda parternas intressen.
  • Maria W
    Maria W skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kunnig, engagerad och driftig är de tre ord som dyker upp då jag tänker på Anna.
  • Malin W
    Malin W skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Ett mycket trevligt och vad vi kunde bedöma kunnigt intryck var vad vi fick, hon kan nog få behålla sitt jobb 😊
  • Anna L
    Anna L skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Kunnig personal. Bra information och klara, tydliga svar på våra frågor.
  • Leif L
    Leif L skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kunde inte få bättre hjälp med att få våra lägenhet såld av Christer på Fastighetsbyrån och hans medhjälpare
  • Maria D
    Maria D skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jättenöjd med Jenny! Hon har hjälp mig på bästa sätt med stort hjärta på alla sätt så att denna lägenhet äntligen kunde bli min. Så tacksam för all hjälp och stort engagemang. Kan varmt ge Jenny bästa rekommendationer!
  • Marie W
    Marie W skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna var proffig, trevlig och snabb i återkopplingarna. Jättebra att jobba med.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    jättebra, utmärkt, toppbetyg. toppbetyg
  • Kent A
    Kent A skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    En utmärkt Fastighetsmäklare
    Bara positivt på alla plan
  • Christina A
    Christina A skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hon är en mäklare som tar sitt uppdrag på största allvar. Och har ett tänk som vi upplevde som bara positivt. Hjälpsam.glad. Och att vi som säljare skulle känna oss nöjda även av köparen. Bara positvt.
  • Christian N
    Christian N skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag var otroligt nöjd med Jenny som min mäklare! Jenny jobbade på ett väldigt noggrant och professionellt sätt. Resultatet överträffade helt klart mina förväntningar
  • Anders H
    Anders H skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mkt bra mkt bra mkt bra mkt bra mkt bra mkt bra mkt bra mkt bra mycket nöjd och proffsigt bemötande
  • Roland L
    Roland L skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Fungerat suveränt bara att rekomendera
  • Jacob D
    Jacob D skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra och trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb med att sälja vår lägenhet!
  • Jacob D
    Jacob D skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra bemötande och professionell mäklare i Borlänge!
  • Patrik D
    Patrik D skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Allt gick smidigt, Jennie var tydlig med allt som rörde affären.
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim har så långt verkligen levt upp till alla förväntningar på vad jag förväntar mig av en mäklare. Han har handgriplingen bistått i försäljningsprocessen på allra bästa sätt och mäklat affären väl. Mina varmaste rekommendationer!
  • Leif S
    Leif S skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jenny var noggrann, uppmärksam och tillmötesgående. Proffesionell i sitt kundmöte och bra på att följa upp. Lättsam men ändå tydlig i avgörande moment.
  • Samuel N
    Samuel N skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hon var väldigt bra och det kändes som att hon la ner tid på förhandlingen. Hon var väldigt intresserad och engagerad i samtalet vilket gjorde att man förstod allt.
  • Tomas Å
    Tomas Å skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi kan verkligen rekommendera Anna. Vi har fått väldigt bra respons i alla frågor och allt annat vi har funderat över med vårat husköp och husförsäljning. Allt har gått väldigt smidigt.
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bara positivt. Väldigt proffsig och en mäklare som man verkligen kan fråga om allt. Toppen!
  • Inger J
    Inger J skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har bara haft bra erfarenheter. Bra bemötande av Viktor och bra service. Rekommenderar gärna både Fastighetsbyrån och Viktor till andra.
  • Martin F
    Martin F skrev om Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Riktigt bra bemötande och hade bättre koll än vad jag hade på alla moment före, under och efter försäljningen.
  • Peter N
    Peter N skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig och bra mäklare Inga problem med något! Fick även se lägenheten på helgen, då vi inte bor I Borlänge.
  • Madelen E
    Madelen E skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hur bra som helst! Skulle gärna rekommendera honom som mäklare.
  • Doris N
    Doris N skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi är jätte nöjda med Jenny som höll i försäljningen av vår bostadsrätt.
    Finns inget negativt att säga en Toppen tjej👍👍
    Vi kan verkligen rekommendera henne till våra vänner och bekanta.
    Vänliga hälsningar familjen Nilsson
  • David H
    David H skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bra bemötande och snabba svar samt hörde av sig om det var något
  • Camilla E
    Camilla E skrev om Victor Andersson Pers en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag är väldigt nöjd med Fastighetsbyrån och Victor. Det känns proffsigt och tryggt.
  • Emma E
    Emma E skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vår mäklare, Joakim Sultan är väldigt trevlig, engagerad och duktig på det han gör. Vi är mycket nöjda med honom och det arbete han gjort i samband med vårt husköp. Vi skulle varmt rekommendera honom vidare!
  • Jennie D
    Jennie D skrev om Jenny Lorenz en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Proffsig och trevlig mäklare, levde upp till mina förväntningar om hur en bra mäklare ska vara.
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Anna Jonsson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Anna är glad, trevlig och kunnig. Gör det hon ska utan konstigheter. Rekommenderas!

Bragegallerian, 781 22 Borlänge