Fastighetsbyrån Borlänge

Bragegallerian, 781 22 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån i Borlänge!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och vi är en ledande aktör här i Dalarna. Några fördelar med att anlita oss är att vi har mycket erfarenhet av den lokala bostadsmarknaden här, vi kan vårt område väl och vårt nära samarbete med Swedbank kan gynna din bostadsaffär på många sätt.

Vi är nyfikna på dina planer för ditt boende här i Borlänge. Kom gärna förbi vårt kontor och berätta eller ställ frågor!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 500 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borlänge

• 2019-11-18

Bo Niklas B skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    * Har både köpt en villa och sålt en villa genom Joakim.
    * Trevligt bemötande med tydliga direktiv. "snabbfotad".
    * Engagemanget var det vi fastnade för när vi valde mäklare, och det tyckte vi han levde upp till.
    * En snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2019-11-18

Rikard B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vid köpet att mitt första hus blev jag otroligt proffesionellt behandlad av victor, mycket trevlig och duktig mäklare som levde upp långt över mina förväntningar, trevlig och allmänt bra att ha och göra med, supernöjd och kam rekommenderas! Läs mer
  • 2019-11-09

Emil A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Funkade utmärkt. Trevlig och flexibel. Gjorde det lilla extra som fick oss att välja just denna lägenhet! Tack! Läs mer
  • 2019-11-06

Mojhgan M Z skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hej!
    Jag har köpte en lägenhet och jag är jättenöjd med med affären och mäklaren Eric var jättetrevlig och duktig på sin yrkesroll, allt var utmärkt. 5 ☆ till Eric
    Mvh Mojhgan Läs mer
  • 2019-10-17

Anders Göran A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevlig och tillmötesgående när vi köpte ett fritidshus som vi länge varit intresserade av Läs mer
  • 2019-10-16

Linn H skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bostadsrätt
    Blev bemött på ett strålande sätt!
    Jag hade stora förväntningar på Victor som han levde upp till till fullo. Läs mer
  • 2019-10-14

Emma Frida Louise A skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kommunikation, snabb respons och mycket kunnig. Jag kände mig trygg genom hela affären. Läs mer
  • 2019-10-13

Ola A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Mycket bra upplevelse från visning till kontrakt Läs mer
  • 2019-10-11

Julia M skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Positivt snabbt bemötande i vår husaffär. Flexibel och lösningsfokuserad, fick förhandsvisning osv. Mötte våra förväntningar och flexibiliteten kan vi översätta till bra kundservice. Läs mer
  • 2019-10-11

Mattias Å skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Skaffade Victor som mäklare och berättade att jag ville sälja min lägenhet så snart som möjligt. Han levererade och till utgångspriset. Läs mer
  • 2019-10-08

Linn B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har både varit köpare av ett hus och säljare av bostadsrätt med Eric som mäklare. Han har ett mycket bra bemötande och är kunnig och saklig. Eric var även lyhörd för mina önskemål och förväntningar som kund samt kom med idéer och tips för helheten och för detaljer. Både husköpet och försäljningen av bostadsrätten hanterades dessutom snabbt och smidigt vilket var uppskattat. Läs mer
  • 2019-10-03

Eva-Lena F skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Hej. Jag tyckte att Jocke var en kanon bra mäklare. Frugan och jag köpte en bostads rätt ganska nyligen. Vi rekomenderar honom varmt. Och hoppas att alla som behöver hjälp tar honom. Super nöjda med lägenheten är vi. Mvh Lena och Victoria Forsström Läs mer
  • 2019-10-01

Eva-Lis B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Utmärkt mäklare. Tillgodosåg mina speciella behov. Läs mer
  • 2019-09-18

Mikael L skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi köpte Kvarnforsgatan 7. Joakim var proffsig i sitt arbete och vi fick ett bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-09-18

Saha T skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålde huset.
    Eric är jättekunig och snäll. Läs mer
  • 2019-09-16

Liselott B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Bostadsrätt i säter, blev bra bemött och allt gick snabbt o smidigt! Läs mer
  • 2019-09-09

Karin A skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Det kändes tryggt att göra affär med Erik. Jag litade helt på honom. Han hörde av sig nästan dagligen så jag kände mej välinformerad. Personligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-08

Amanda L skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har köpt tillsammans med min familj en lägenhet i Borlänge. Vi var alla nöjda med mäklarens jobb runt om oss och hade god kontakt vid frågor. Jag trivs jättebra i lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-06

Eva L skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt en bostadsrätt bra bemötande ej påflugen vi fick titta själva och han fanns i bakgrunden. Tog reda på saker vi frågade och det kändes som bådas intresse tillgodoses Läs mer
  • Oscar H

2019-09-01

Oscar H skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi köpte en lägenhet via Eric och fick snabbt förtroende för honom. Han fick därför även sälja vår gamla lägenhet vilket han skötte klockrent! 🙂 vi är supernöjda med hans arbete! Kan definitivt rekommendera honom! 😁👍 Läs mer
  • 2019-08-30

David S skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt trevligt bemött. Med detta som mitt första bostadsköp så var det svårt att veta vad man skulle förvänta sig, men jag fick all hjälp man kunde tänkas behöva och allt gick lätt. Läs mer
  • Karin G

2019-08-30

Karin G skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Lägenhet.
    Erik hade ett mycket trevligt sätt, bra bemötande vid visning, informerade men var inte ute efter att sälja hur som helst.
    Ordning och reda, tydlig information.
    Mycket noga vid kontrakts skrivning och överlåtande. Hjälpsam . Svarade snabbt på frågor . Läs mer
  • 2019-08-29

Mattias N skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    vi sålde en bostadsrätt.
    jag fick ett otroligt bra bemötande från Victor, väldigt påläst trevlig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-08-20

Hana O skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    jag köpte ett hus i Borlänge, mäklaren var trevlig , hjälpsam och redo att besvara på alla frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-08-18

Oscar S skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Tydligt sjysst och lätttillgänglig för frågor Läs mer
  • 2019-08-14

Linnea Eline Margareta F skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mycket nöjd med bemötande och snabb kontakt. Proffessionalitet rakt igenom! Läs mer
  • 2019-08-08

Ewalena Elizabeth T skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Eric hjälpte oss med försäljning av våran villa i Färjegårdarna Borlänge. Vi har bara gott att säga om Eric - han är en tillmötesgående, inlyssnande och mycket kunnig mäklare som vi fick stort förtroende för. Dessutom genuint trevlig! Husförsäljningen gick snabbt och smidigt och helt enligt de planer som vi -tillsammans med honom-hade bestämt. Rekommenderas varmt!
    / Fam. Persson/Tunell Läs mer
  • Kerstin B

2019-07-29

Kerstin B skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag sålde min bostadsrätt i Borlänge. Detta var min 1:a kontakt med mäklare. Jag har känt mig trygg genom hela försäljningen. Eric har varit engagerad & lättillgänglig, personlig, bra och tydlig på att informera, lyhörd, ärlig och kunnig. Ingenting har krånglat. Professionell helt enkelt. Ett förslag från mig... Då en bostadsaffär är bland den största & viktigaste affär man gör i livet så skulle det vara trevligt med en symbolisk present som tack för affären. Det skulle jag ha uppskattat :-) Läs mer
    2019-08-14 Eric D svarar Kerstin B
    Hej Kerstin,

tack för din fina recension. Angående ditt förslag så är affären inte helt avslutad än, vi får se vad som händer vid tillträdet :)
  • 2019-07-22

Ann-Britt E skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Har sålt en bostadsrätt på Hagalund. Har tidigare sålt en villa och en sommarstuga med hjälp av Joakim. Har alltid känt mej väl omhändertagen och fått all hjälp man kan behöva på ett bra sätt! Därför var det självklart för mej att kontakta honom igen när det blev dags att sälja lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-19

Anna Thérése H skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt ett radhus. Sålt en lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-11

Karolina K skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har köpt en lägenhet. Mycket bra bemött och väldigt trevlig och professionell. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-07

Johan H skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    • Sålt en 2a i Borlänge.
    • Bemötandet jag fick av mäklaren var väldigt bra.
    • Mina förväntningar var att säljandet skulle vara smidigt, och till ett pris jag var nöjd med. Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    • Är otroligt nöjd att säljandet gick så pass bra som det gjorde. Läs mer
  • 2019-07-05

Ann-Sofie Kristina H skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Joakim skötte sitt jobb jag har inget negativt att säga. Bra bemötande lite sen att återkoppla ibland men överlag bra. Läs mer
  • 2019-07-05

Jessica W skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Snabbt köp av en bostadsrätt vid Örjansgården som en mellanlandning.
    Joakim är trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Kanske är det även så att han även hittar mitt drömhus, det återstår att se. Läs mer
  • 2019-06-30

Vladimir M skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Vi har sålt bostadsrätt lägenhet Läs mer
  • Tobias E

2019-06-25

Tobias E skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålde min villa med hjälp av Victor, han skötte allt snyggt & professionellt, höll mig uppdaterad och besvarade alla frågor & funderingar genom hela processen, alltid med både ett glatt humör & oklanderlig kompetens! Läs mer
  • 2019-06-24

Lars Einar Olof J skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har sålt ett hus och är helnöjd med min mäklare Viktor Pers Gesteby.
    Viktor har varit mycket bra på alla sätt. Läs mer
  • 2019-06-21

Patrick L skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålt en tvåa i Borlänge. Jättebra kontakt och samarbete hela vägen. Supernöjd och rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-06-19

Margareta E skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Kan varmt rekommendera Joakim som skötte försäljningen av min bostadsrätt. Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-06-19

Jeanette J skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Eric har hjälpt till med både köp och försäljning av bostad. Mycket professionell och trevlig i kontakten! Läs mer
  • 2019-06-14

Mikael Ö skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag har köpt ett fritidshus. Bemötandet var professionellt och bra på alla sätt och vis. Tack för en snabb och smidig affär Läs mer
  • 2019-06-12

Anna G skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpte bostadsrätt. Mäklaren var väldigt trevlig och glad. Läs mer
  • Bosse S

2019-06-12

Bosse S skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpt en bostadsrätt,
    Erik är både trevlig och mycket kunnig,
    Ställer upp för både säljaren och köparen!
    Bra på att informera om vad som gäller vid köp. Läs mer
  • Emma A

2019-06-11

Emma A skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpte bostadsrätt i Romme. Jag kände mig väldigt välkommen av Joakim på visningen och han visade mig runt i lägenheten. Mycket vänligt bemötande både på visning och under budgivning och sedan när kontraktet skrevs på. Han förklarade enkelt men grundligt alla moment i köpet och detsamma gällande mina frågor jag haft. Läs mer
    Joakim S gillar detta
  • 2019-06-07

Elis B skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Trevligt bemötande samt lättsamt för uppdragsgivare. Läs mer
  • 2019-06-07

Karl Johan S skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Victor har hjälpt mig sälja min villa.
    Jag har alltid blivit bra bemött och har upplevt Victor som trevlig kunnig och förtroende ingivande. Han har levt upp till mina förväntningar med försäljningen.
    Jag rekommenderar Victor. Läs mer
  • Andreas E

2019-06-03

Andreas E skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Sålde min lägenhet och det var bråttom att få iväg den då vi hittade en ny bostad med kort varsel. Eric och Fastighetsbyrån har varit väldigt professionella och snabba med att få till foto, annonsering, visning och budgivning. Jag har bara bra erfarenheter från det samarbete. Läs mer
  • Fredrik E

2019-05-31

Fredrik E skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Jag och sambon sålde våran lägenhet genom Eric och inte en tillstymmelse till krångel har vi haft. Vi är nöjda med Erics engagemang att vilja hjälpa oss. Läs mer
  • 2019-05-26

Ronny B skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Väldigt bra mäklare som sålde lägenheten Läs mer
  • 2019-05-21

Emelie S skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    Köpte en 2a på hagalund. Mycket social och trevlig kille, hade inte velat ha någon annan 😉 Läs mer

Bragegallerian, 781 22 Borlänge