Maja Sultan

Maja Sultan

Maja Sultan är mäklare på HusmanHagberg Borlänge Säter

Maja Sultan har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Maja Sultan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.9. Maja Sultan har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

90 omdömen om Maja Sultan

Sedan starten hos Reco 2021
Rolf Bengt-Åke L
Stora Skedvi

Vi hade haft med Maja att göra vid en tidigare försäljning, och det var ingen tvekan om att vi ville lämna vårt hud i hennes händer igen. Hon motsvarad våra högt ställda förväntningar. Engagerad, och kunnig, lätt att ha att göra med, listan kan göras ännu längre…… Vi rekommenderar verkligen henne om du ska sälja ditt hus.

André Erik C
Stora Skedvi

Har haft Maja som köpare & säljare och har tyckt att det fungerat mycket bra, kan varmt rekommendera.

Ahmad S
Vikmanshyttan

Trevlig Och Kunnig människa, tydlig med allt , hon tar hänsyn på både säljaren och köpparen . Alltid glad och positiv . För mig hon var den bästa mäklaren jag har träffat .

Stig-Thomas A
Yttre Heden

Bra och proffsig mäklare ska absolut rekomendera henne för mina vänner

Ulla Alice Mariana E
Burhagen

Jag är jättenöjd med Maja Sultan. Allt har gått som planerat och det blev en snabb affär. Vi har bara positiva upplevelser. MVH Mariana o Janne Elofsson.

Jan E
Burhagen

Vi har blivit väl bemötta av Maja Sultan. Hjälp med husförsäljning vilket mäklaren uppnådde. Allt har gått smidigt och varit positivt. Med vänlig hälsning, Janne o Mariana

Anna Birgit Carina B
Sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Engagerad och mycket kunnig. En proffsig mäklare i toppklass Rekommenderas verkligen

Carl Magnus A
Nämnsbo

Bra och tydlig genomgång av säljprocessen som skapar trygghet. Kunnig, engagerad och full av värdefulla, goda råd. Riktig stjärna som rekommenderas varmt!

Sara K
Nya Staden

Vi har både köpt av Maja och senare sålt samma hus genom henne och det har fungerat otroligt smidigt!

Scott Francis T
Sålde sin stuga med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
Stora Skedvi

Maja är helt underbart. Hon har bra kommunikation, tydliga och raka svar på allt som kommer upp. Hon lyckades sälja vår sommarhus i denna tuffa marknaden till ett bra pris. Jag rekommenderar henne 100%.