Maja Sultan

Maja Sultan

Maja Sultan är mäklare på HusmanHagberg Borlänge Säter

Maja Sultan har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Maja Sultan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 4.8. Maja Sultan har haft 2 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 4 Läs vad Maja Sultan

• sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-03-15
    Huset är inte sålt ännu, men jag litar på Maja och tror att det snart är klart!
  • köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-03-12
    Villa i Säter.
    Trevlig och professionell.
  • Karin M
    köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Nya Staden
    2021-03-11
    Jag har köpt en vila.
    Maja var tillmötesgående och trevlig.
    Jag kände mig trygg med henne för hon verkade inte dölja eller hymla om någonting. En äkta och ärligt framtoning.
    Mänsklig, rolig, varm.
    Ja, hon levde upp till mina förväntningar.
    Det värmer att läsa att ni kände er trygga i dialogen med mig. Jag är övertygad om att ert nya hus kommer passa er perfekt!. Maja Sultan
  • David M
    köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Nya Staden
    2021-03-11
    Vi har köpt ett hus och blev väldigt bra bemötta. Eftersom det är vårt första hus så har vi haft många funderingar som vi fått väldigt bra svar på och hjälp att förstå. Eftersom det är första husköpet hade vi inga förväntningar på mäklaren, men ska vi sälja husetni framtiden så anlitat vi gärna Maja Sultan. Kontakten på både telefon och mail har varit smidig och direkt.
    Tack för fina ord! Jag vet att huset blir perfekt till er! Maja Sultan