Fastighetsbyrån Säter

Vasagatan 6, 783 21 Säter — Visa karta

Välkommen till Säter - den lilla staden med genuin miljö som har nära till alla bekvämligheter du behöver. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här sedan år 1966 och vi har bred kunskap både om området och mäklarbranschen.

Här på kontoret på Vasagatan 4 jobbar ett gäng mäklare med stort engagemang. Vi är affärsmässiga, professionella och jobbar alltid aktivt för att erbjuda den allra bästa mäklartjänsten till våra kunder. Vill du ha en välutbildad mäklare som ger trygga råd genom hela affären? Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 72 kunder tycker om Fastighetsbyrån Säter

• 2020-04-02

Jan E skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Sålt bostadsrätt.Mycket bra bemötande.
    Toppen. Läs mer
  • 2020-03-30

Bodil Maria S skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Sålt villa på landet. Jättebra bemötande. Allt superbra är så nöjd. Maja är toppen. Hon hör av sig och info om läget hela tiden. Känner sig trygg, och litar på henne fullt ut. Läs mer
  • 2020-03-16

Karen Lindley J skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon är kunnig, professionell, ärlig och lätt att samarbeta och umgås med.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-03-12

Roger S skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Maja Sultan varit mycket trevlig, kunnig
    och engagerad Läs mer
  • 2020-03-11

Christina S skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi har fått hjälp av Maja Sultan att sälja våran bostadsrätt.
    Maja är väldigt kunnig ,ödmjuk och omtänksam.
    Maja har ett väldigt fint bemötande.
    Roger och Christina Läs mer
  • 2020-02-22

Rebecca A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Jag har köpt en villa i Säter och vi hade Maja Sultan som mäklare.

Maja hade ett trevligt bemötande. Hon var tydlig och tillmötesgående. Lyssnade in våra behov och besvarade våra frågor.

Vår mäklare levde upp till våra förväntningar. Vi hade dock inte så mycket erfarenhet av husköp och kontakt med mäklare men vi är nöjda. Maja var personlig i vår kontakt men fortfarande professionell.

Har hört att andra fått något present eller överraskning av deras mäklare som grattis och tack för genomfört köp. Det hade ju kunnat varit något för fastighetbyrån i säter/Maja Sultan att tänka på för att göra det ännu mer personligt och för att visa uppskattning. 😊 Läs mer
  • 2020-02-17

Anna Maria Christina J skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Sålde mitt hus. Snabb bra hjälp. Läs mer
  • 2020-02-06

Maria O skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Köpt en sutterängvilla
    Snabb med att svara på e-post och sms
    Kunnig och trevlig
    Har träffats på flertalet visningar genom åren Läs mer
  • 2020-01-20

Har köpt ett hus.
    Blev väldigt bra och proffessionellt bemött av Maja Läs mer
  • 2020-01-11

Yvonne B skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi har köpt en villa . Maja fanns tillgänglig för frågor som var viktiga för oss . Tog alltid kontakt så fort hon hade möjlighet . Vi känner oss nöjda ! Läs mer
  • 2019-11-21

Bodil S skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Har köpt en bostadsrätt.

Mycket trevlig och proffsig. kunnig och insatt i allt.
    Tog sig tid att förklara.

väntade mig ett sådant bemötande som jag ju åxå fick.

kommer helt klart att rekommendera henne till andra.

Smidigt och bra genomförd affär. Läs mer
  • 2019-11-12

Paul H skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Allt va bara bra, bemötande, svar på frågor, kunskap och planerande utav hela köpeprocessen. Läs mer
  • 2019-11-11

Kim P skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi köpte en mindre gård via Maja.
    Hon har varit både proffsig och supertrevlig genom hela köpet. Enkel att ha å göra med. Ska vi någon gång ha kontakt med en mäklare igen så är det Maja vi vänder oss till! Läs mer
  • Melinda Agneta L

2019-10-02

Melinda Agneta L skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja är en varm och go människa. Vi anlitade henne för att sälja vårt hus. Det vi uppskattat mest är nog att hon genom hela processen varit tillgänglig för frågor och kommunikationen har varit toppen. Det handlar om mycket pengar när man köper och säljer hus och då betyder kommunikationen väldigt mycket för att man ska känna sig trygg i situationen. Det gjorde vi verkligen med Maja. Läs mer
  • Jeroen V

2019-09-02

Jeroen V skrev om Fastighetsbyrån Säter
    Bra bemötande fid köp av hus samt bra med försäljning av andra huset Läs mer
  • 2019-08-04

Per-Olov B skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Mycket bra bemötande i samband med villaköp. Mäklaren överträffade förväntningarna.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-07-24

Gun-Britt Irene G skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja har hjälpt mig sälja några gamla hus på landet i ganska dåligt skick. Hon var förtroendeingivande, redig och vänlig under hela affärens gång, hjälpte mig på bästa sätt och hittade rätt köpare snabbt och effektivt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-28

Wimla A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    En engagerad och driven mäklare .
    Lättsam och trevligt bemötande . Rekommenderas Läs mer
  • 2019-06-19

Per Olof H skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Försäljning av kedjehus/villa i Gustafs. Mycket trevligt och personligt bemötande av mäklaren. Mäklaren överträffade mina förväntningar, agerade mycket informativt och öppen för våra förslag och synpunkter. Svarade också mycket snabbt på eventuella frågor. Läs mer
  • 2019-06-14

Kicki Ingrid Elisabet H skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Sålt sommarstuga. Har ingen erfarenhet så jag tyckte Maja. S skötte sig bra Läs mer
  • 2019-06-11

Lars-Åke V skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Köpte en liten gård med Maja som mäklare. Har även köpt en villa av Maja tidigare. Har bara gott att säga om henne. Mycket hjälpsam och trevlig och har bemött oss som kunder på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • 2019-06-11

Jon Erik E skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Kompetent, bra och tydlig kommunikation Läs mer
  • 2019-05-05

Jelena M skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Köpt tomt , trevlig bemötandet och snabb affär Läs mer
  • Anna P

2019-05-04

Anna P skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi har köpt ett hus och sålt ett hus. Maja är lätt att samarbeta med. Hon är lyhörd och bra att kunna bolla funderingar med. Det har flytit på bra med allt. Läs mer
  • Susanne E

2019-04-28

Susanne E skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja har tagit bra hand om oss. Snabb och trevlig dialog. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-07

Anna Alexandra M skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi är sålt ett äldre hus i en by. Vi har lagt ber mycket pengar i huset genom löpande renoveringar och utbyggnad.
    Maja har varit enkel och bra att ha och göra med. Vi har sålt huset men hela affären är inte avslutad än så det är lite tidigt att göra en utvärdering tycker jag. Jag kan varmt rekommendera Maja som mäklare och hoppas att allt kommer att slutföras lika professionellt som hittills. Läs mer
  • 2019-03-09

Sofia M skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Allt gick snabbt och smidigt . Glad , trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • 2019-03-08

Maria S skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Bostadsrätt. Maja är en toppen mäklare. Trevlig och kan sitt jobb. Kan väl rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-02-25

Daniel N skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Hon anlitades av mig för försäljning av min bostadsrätt eftersom hon gav mig ett gott intryck då jag köpte huset vi ska flytta till där hon var mäklaren i den affären.

Hon ingav förtroende och gjorde ett bra jobb så jag är glad att jag valde henne som mäklare i min bostadsaffär! Läs mer
  • 2019-02-16

Pernilla A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Sålde villa genom fastighetsbyrån, supersmidig affär från första kontakt till avslut. Läs mer
  • 2019-02-15

Kerstin Birgitta L skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja Sultan på Fastighetsbyrån i Säter har varit seriös, kunnig och mycket bra att ha att göra med vid försäljningen av vårt hus. Har på ett utmärkt sätt skött sitt uppdrag. Läs mer
  • 2018-12-17

Gunnar G skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Köpt villa.
    Mycket trevligt och sympatiskt bemötande.
    I annonsen stod angivet tomtstorlek inkluderande delen som ligger i vatten (strandtomt). Kändes lite missvisande.Detta har vi redan framfört till mäklaren.
    Vi hade en känsla för att mäklaren mera stod på säljarens sida än på vår, borde vara lika.
    De legala bitarna sköttes mycket formellt och gediget. Läs mer
  • 2018-12-07

Sven Erik K skrev om Fastighetsbyrån Säter
    Sålt Hus

Mycket bra bemötande

Förväntningarna blev mycket över än vad jag hade trott.

Mycket bra. Läs mer
  • 2018-10-30

Anders N skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Mycket bra bemötande och genomarbetat prospekt vid försäljning av vår fastighet.Återkommande kontakt via telefon/sms under hela försäljningen vilket upplevdes som väldigt bra. Läs mer
  • Maria K

2018-10-30

Maria K skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Aldrig några problem att få kontakt när det dök upp frågor. Läs mer
  • Elvira B

2018-09-20

Elvira B skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Köpte min första bostadsrätt.
    Maja hjälpte till mycket, var lugnande när jag var nervös. Hon hade bra koll på lägenheten och bostadsrätten och kunde svara på alla frågor jag hade. Hon var tillgänglig och var lätt att prata med. Jag är mycket nöjd med bemötandet från henne. Hon uppfyllde alla mina förväntningar trots att jag inte gjort ett bostadsköp tidigare.
    Tackar för hennes hjälp! Läs mer
  • 2018-09-19

Tanja T skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Sålt ett hus i ett mindre attraktivt område.

Maja har varit fantastisk. Hon vågade lägga ett högre utgångspris än förväntat i syfte att jag skulle göra så lite förlust som möjligt (vi visste att jag betalat ovanligt mycket när jag köpte några år sedan och med tanke på provisionsystemet ni har var jag beredd på ett mycket lägre utgångspris då andra mäklare föreslog mycket lägre men Maja la högre och jag fick det jag begärde!).

Maja har varit väldigt positiv övertid men hennes absoluta styrka ligger i flexibiliteten och förmågan att se till vad hon har för kund. Engagerad och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • 2018-09-19

Eva J skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Köpt sommarstuga, vet inte riktigt vad vi skulle förvänta oss, vårt första husköp. Tycker att Maja förklarade bra med allt vad köper innebar. Läs mer
  • Catti T

2018-09-18

Catti T skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi köpte ett härligt hus i skogen av Maja.
    Då vi var inte direkt nöjda med mäklaren som sålde vår stuga så kände vi direkt att Maja skulle göra ett bra jobb med vår bostadsrätt.
    Vilket hon också gjorde.
    Enkelt smidigt och med personlig bra service. Och utan att vara påträngande.
    Vi fick även toppen fin hjälp med huset vi köpte.
    Maja är genuin och äkta. Och vill ge bra service. Och ödmjuk med en professionell framtoning.
    Ett stort tack!! Läs mer
  • 2018-05-14

Marlene W skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi köpte ett hus av Maja våren 2018 och blev mycket väl bemötta. Hon är väldigt lättsam, kunnig, trevlig och hjälpsam. Fem av fem plus till henne! Läs mer
  • Marith G

2018-05-14

Marith G skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Jag har sålt en tomt genom Maja och har fått utmärkt bemötande och konstant tillgänglighet från hennes sida. Professionellt men personligt bemötande och kunnig inom sitt yrke.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2018-05-12

Marcus V skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Supertrevligt bemötande av Maja när vi var på visningen av huset vi köpte. Allting har bara varit positivt. Rekommenderas Läs mer
  • Marcus Andreas Daniel G

2018-05-11

Marcus Andreas Daniel G skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Kunnig och duktig säljare. Var väldigt mån om att göra försäljningen enkel och bra för mig. Läs mer

Angelika H skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi upplevde att Maja är otroligt engegerad och hjälpsam. Mycket trevlig att ha att göra med! Läs mer

Ann-marie A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Jag tycker jag har fått ett bra bemötande av Maja Sultan. Kan rekomendera henne. Läs mer
  • Johan S

2017-11-28

Johan S skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Bra bemötande och trevlig å smidig affär på köp av vårt hus Läs mer

Johanna J skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja är en mycket kompetent och kunnig mäklare,hon är väldigt lyhörd.
    Glad,pigg och mycket professionell. Läs mer
  • Maggan A

2017-11-17

Maggan A skrev om Fastighetsbyrån Säter
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar eftersom hon var både professionell och mycket kunnig. Mäklaren gav mig ett mycket gott bemötande och jag kände mig trygg vid mitt fastighetsköp eftersom jag fick ett stort förtroende för henne. Jag kommer att varmt rekommendera denna mäklare till andra. Läs mer
  • Anette J

2017-11-13

Anette J skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    En mycket trevlig och engagerad tjej/mäklare😊 Läs mer

Vasagatan 6, 783 21 Säter