Alla kategorier Mäklare Dalarna Säter Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Säter

Fastighetsbyrån Säter

Vasagatan 6, 783 21 Säter — Visa karta

Välkommen till Säter - den lilla staden med genuin miljö som har nära till alla bekvämligheter du behöver. Vi på Fastighetsbyrån har funnits här sedan år 1966 och vi har bred kunskap både om området och mäklarbranschen.

Här på kontoret på Vasagatan 4 jobbar ett gäng mäklare med stort engagemang. Vi är affärsmässiga, professionella och jobbar alltid aktivt för att erbjuda den allra bästa mäklartjänsten till våra kunder. Vill du ha en välutbildad mäklare som ger trygga råd genom hela affären? Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 20 kunder tycker om Fastighetsbyrån Säter

• Eva N
    Eva N skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Jag är nöjd med min mäklare. Maja Sultan gjorde affären lättsam och förklarade på ett begripligt sätt.
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Bra bemötande , snabb smidig affär.
    Lätt att få tag på när det krävdes
  • Inger A
    Inger A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Smidigt köp. Tillmötesgående. Vi är mycket nöjda min man och jag.
  • Bo B
    Bo B skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Mycket bra bemötande, både professionellt och varmt personligt.
    Helt enkelt, superbra...
  • Sara K
    Sara K skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi är väldigt nöjda med det bemötande och den hjälp som vi har fått från Maja. Hon är ärlig och trevlig, helt klart den bästa mäklaren i Säter! Vi kan varmt rekommendera henne.
  • Jakob V
    Jakob V skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Efter en tråkig erfarenhet med en tidigare mäklare kan jag säga att det hittills fungerat väldigt bra med Maja! Jag skriver hittills eftersom vi ännu inte flyttat in i huset men vi känner inte att det riskerar att förändras i nuläget.
  • Solbritt H
    Solbritt H skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Fantastisk är ordet för Maja! Så trevlig och hjälpsam. Vi är så nöjda med henne.
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja är en riktigt god tjej, hon gjorde sitt jobb på ett bra vis,vi var nöjda med henne o rekommenderar henne gärna till våra bekanta.
  • Lars Göran T
    Lars Göran T skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja upplever vi som trevlig , lättsam och resonabel .Hon lyssnar o försöker verkligen tillmötesgå kunden. Hon var lätt att nå och dessutom snabb med svar på våra frågor. Vi är väldigt nöjda. Susanne o Lars-Göran Thunström
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Maja är en mjuk och trevlig tjej. Hon är kompetent på många olika sätt. Rak och ärlig, kan ge goda råd och lyhörd inför olika önskemål. Stort engagemang som gör att man känner trygghet och tillit.
  • Karl A
    Karl A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Pigg och trevlig, lotsade bra genom alla turer i försäljningen.
  • Linda-marie W
    Linda-marie W skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Mycket kunnig och trevlig. Ett väldigt bra och personligt bemötande och gav oss en grundlig information.
  • MaRita L
    MaRita L skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Vi upplevde att Maja är en väldigt kompetent mäklare på många områden. Därför kände vi oss trygg under alla steg från start till slut. Maja är rak och ärlig och visade att hon arbetade så gentemot både köpare och säljare vilket verkligen gav oss förtroende. Maja är absolut den mäklare vi kommer att kontakta i framtiden både gällande försäljningar men även om vi skulle behöva råd eller tips gällande hus, dvs konstruktion, värdering m.m. Hon kan verkligen sin sak.
  • Karin A
    Karin A skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Hej! Vi tycker Maja är en mycket vänlig och hjälpsam maäklare som är lyhörd och lyssnar in våra önskemål, svarar på alla våra frågor, ger goda råd. Det kändes tryggt att ha henne vid vår sida när vi sålde vårt hus.
  • Björn W
    Björn W skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Bra, kompetent, hemskt trevlig. Proffsigt bemötande.
  • Anneli Ulrika O
    Anneli Ulrika O skrev om Fastighetsbyrån Säter
    Kunnig mäklare, tydlig och snabb återkoppling. Bra service på alla områden, kan verkligen rekommendera den här fastighetsbyrån.
  • Maria K
    Maria K skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Proffesionellt bemötande var det jag fick när Maja Sultan hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon var kompetent och hade hög service, dvs jag fick inte vänta vid frågor mm och hon tog snabbt tag i de problem som uppstod.
  • Mats E
    Mats E skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Helt efter förväntningarna. Sen råkade någon vara en aning gravid så uppföljning och skatteberäkning "kom mellan stolarna"
  • Karl Göran P
    Karl Göran P skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    Kompetent, proffsig, trevlig och bra.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Maja Sultan en del av Fastighetsbyrån Säter
    En mjuk och behaglig kvinna och ett mycket gott och trevligt bemötande. Fick mycket bra respons på alla mina frågor. Är mycket nöjd med resultatet av försäljningen. Som kund kändes det tryckt med en mäklare som hon.

Vasagatan 6, 783 21 Säter