HusmanHagberg Borlänge Säter

HusmanHagberg Borlänge Säter

Välkommen till HusmanHabgerg Borlänge/Säter!

Letar du bostad i Borlänge, Säter, Stora skedvi, Enbacka, Solvarbo, Ugglebo, Skräddarbacken, Tyllsnäs, Duvnäs eller Sellnäs med omnejd? En lyckad bostadsförsäljning är inte tur. Det krävs kunskap, passion och skräddarsydda lösningar.

Undrar du vad din bostad är värd? Då kan du enkelt värdera din bostad med oss på HusmanHabgerg Borlänge/Säter.

Vi har god kännedom om bostäderna kring Borlänge med omnejd. Detta gör att du kan vara trygg med att lämna över ansvaret till oss.

Läs vad 6 kunder tycker om HusmanHagberg Borlänge Säter 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • 2:a
    • 66.0 m²
    • Hagalund
    2021-04-03
    Vi har just sålt vår lägenhet med Victor. Tack vare Victors genuina kunnande och alltid trevliga bemötande överträffade försäljningen alla våra förväntningar. Till skillnad från många andra mäklare så har Victor båda fötterna på jorden och man märker att han är genuint intresserad, ärlig och brinner för att både säljare och köpare blir nöjda med sin affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • 95.0 m²
    2021-03-15
    Huset är inte sålt ännu, men jag litar på Maja och tror att det snart är klart!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-03-13
    Vi köpte villa i Säter och blev väldigt bra bemötta, allting har gått smidigt. Rekommenderar!
  • köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • 95.0 m²
    2021-03-12
    Villa i Säter.
    Trevlig och professionell.
  • Karin M
    köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-03-11
    Jag har köpt en vila.
    Maja var tillmötesgående och trevlig.
    Jag kände mig trygg med henne för hon verkade inte dölja eller hymla om någonting. En äkta och ärligt framtoning.
    Mänsklig, rolig, varm.
    Ja, hon levde upp till mina förväntningar.
    Det värmer att läsa att ni kände er trygga i dialogen med mig. Jag är övertygad om att ert nya hus kommer passa er perfekt!. Maja Sultan
    2021-03-11
    Vi har köpt ett hus och blev väldigt bra bemötta. Eftersom det är vårt första hus så har vi haft många funderingar som vi fått väldigt bra svar på och hjälp att förstå. Eftersom det är första husköpet hade vi inga förväntningar på mäklaren, men ska vi sälja husetni framtiden så anlitat vi gärna Maja Sultan. Kontakten på både telefon och mail har varit smidig och direkt.
    Tack för fina ord! Jag vet att huset blir perfekt till er! Maja Sultan