HusmanHagberg Borlänge Säter

HusmanHagberg Borlänge Säter

Välkommen till HusmanHabgerg Borlänge/Säter!

Letar du bostad i Borlänge, Säter, Stora skedvi, Enbacka, Solvarbo, Ugglebo, Skräddarbacken, Tyllsnäs, Duvnäs eller Sellnäs med omnejd? En lyckad bostadsförsäljning är inte tur. Det krävs kunskap, passion och skräddarsydda lösningar.

Undrar du vad din bostad är värd? Då kan du enkelt värdera din bostad med oss på HusmanHabgerg Borlänge/Säter.

Vi har god kännedom om bostäderna kring Borlänge med omnejd. Detta gör att du kan vara trygg med att lämna över ansvaret till oss.

Läs vad 86 kunder tycker om HusmanHagberg Borlänge Säter 2

• köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-11-24 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med Majas hjälp och råd vid mitt husköp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-10-23 Verifierad kund
    Maja är kanon att ha att göra med.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Vi fick otroligt fin och proffesionell hjälp av Maja. Trevligare mäklare får man leta efter. Rekommenderar henne varmt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Färjegårdarna
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande! Tydlig och rak dialog vilket jag uppskattar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-09-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemöttande, proffetionellt och alltid tillgängligt. Man kunde nå Joakim vilken tid som helt på dagen alla dagar på veckan. Reckomendera honom varmt.
  • köpte sin bostad med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-09-17 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta av mäklaren och hon har haft god koll på objektet hon har sålt och man har fått bra svar på de frågor och funderingar som varit.
    Det har varit smidigt i processen.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Bemötandet var trevligt.
    Jag fick en visning som ordnades på kort tid, den var bra och jag fick den informationen jag behövde.
    Sammanfattningsvis tycker jag att mäklaren var mycket bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Torsång
    2022-08-31 Verifierad kund
    Fantastisk bra flexibilitet, service och en unik fingertoppskänsla. Bästa mäklarkontakt jag haft, och som jag definitivt skulle använda igen!
  • sålde sin stuga med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-08-19 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande. Ger säljaren en trygghet och jobbar verkligen proffsigt. Vi är så nöjda.
  • Henrik J
    2022-07-19 Verifierad kund
    Blev mycket väl bemött av Joakim under hela våran snabba affär när vi hittade det här huset.
    Han fixade snabbt en visning och alla våra förväntningar vi har av en mäklare uppfylldes.
    Jag är nöjd med Joakim som mäklare.
    Mvh Henrik
    2022-07-15 Verifierad kund
    Maja som mäklare är lyhörd och väldigt snäll.
    Kan varmt rekommendera henne.!
  • köpte sin stuga med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-07-02 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig. Rekommenderar verkligen!
  • sålde en tomt med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-07-01 Verifierad kund
    Utmärkt, ska jag sälja igen blir det hon.
  • sålde sin stuga med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Romme
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötta, mycket informativ. Gav oss kanske lite förstora förväntningar. Men vi fick det vi hade begärt och var nöjda med det.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Kände mig helt trygg till Joakims kunskaper och rekommendationer. Smidig försäljning.
    Svajig marknad bidrog till tidig missbedömning om slutpris. Sammantaget är jag nöjd med försäljningen samt Joakims bemötande.
  • köpte sin stuga med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Romme
    2022-06-06 Verifierad kund
    Hjälpsam mäklare som gav ett trevligt och proffsigt intryck.
    • Hagalund
    2022-06-03 Verifierad kund
    Joakim har med bland annat stor professionalitet och hängivenhet tagit sig an och utfört våra uppdrag med värme och bravur!
    Han besitter en enorm kompetens, rak ärlighet, mycket stor kunskap och imponerande skicklighet, vilket gör att man känner en otroligt stark trygghet, tillit och förtroende för honom.

Enligt vår uppfattning gör detta honom utan tvekan till den absolut bästa mäklaren.

Vill man ha en toppmäklare och som innehar alla dessa egenskaper, då ska man välja Joakim Sultan!

Även varmt tack till Jenny Gamnis för mycket fin styling!

Hjärtligt tack till Joakim Sultan och HusmanHagberg för allt!

// Sawmya och Stephan Frisk
    2022-06-02 Verifierad kund
    Lugn och proffsig med full koll på sitt uppdrag och vad det innebär. Noggrann och seriös.
    • Havregärdet
    2022-05-30 Verifierad kund
    Maja är professionell och empatisk.
    2022-05-05 Verifierad kund
    Rekommenderar verkligen Maja Sultan som mäklare!
    Erfaren, kunnig och förtroendeingivande med kunden i fokus och ett stort hjärta för både köpare och säljare. Ska jag någonsin sälja ett hus igen är Maja den första jag kommer kontakta.
    Hej Sarah! Vilka fina ord du överöser mig med, jag blir otroligt glad att du har upplevt mig just så! Jag kommer alltid minnas den här försäljningen med allt vad det innebar i form av välbesökta visningar etc :) /Maja Maja Sultan
    2022-04-19 Verifierad kund
    Hej
    Vi är nöjda. Fick den hjälp vi behövde.
    Agneta
    Hej Agneta! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas fint i huset. Bästa årstiden står framför er! Mvh Maja Maja Sultan
    2022-04-16 Verifierad kund
    Enkel, extremt kompetent! Ska ni sälja, välj Maja!
    Tack för ett omdöme som värmer! /Maja Maja Sultan
    • Bispberg
    2022-04-16 Verifierad kund
    Professionell, men hänvisar gärna direkt till säljaren med våra frågor. Själv vill jag inte kontakta säljaren och störa, vet själv att jag inte skulle vilja bli personligt kontaktad av köparen till mitt hus.
    Hej Nina, naturligtvis ska ni vända er till mig om det skulle uppstå några funderingar framöver! Det var inte min avsikt att bolla den biten på säljaren, utan hör av er till mig. Jag hoppas ni trivs bra i ert nya hus och tar till mig kritiken på hur jag formulerar mig! Mvh Maja Maja Sultan
    2022-04-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tydliga instruktioner
    Hej Emil, tack för ett härligt omdöme! Mvh Maja Maja Sultan
  • skrev om Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-04-15 Spontant omdöme
    Enkel, extremt kompetent! Ska ni sälja, välj Maja!
    Tack! /Maja Maja Sultan
  • Pontus L
    • Örjansgården
    2022-04-14 Verifierad kund
    Vi valde Joakim av tidigare erfarenhet och kännedom. Fantastiskt duktig på det han gör och gjorde vår försäljningsprocess väldigt enkel. Joakim förmedlar en seriöst, säker och tryggt känsla med en personlig och genuin upplevelse genom hela processen!
    Magiskt! ✨
    2022-04-14 Verifierad kund
    Både Joakim och Victor på HusmanHagberg är toppenmäklare! De är mycket kunniga och jag kände mig trygg hela vägen från start till mål (vilket gick supersnabbt!). Rekommenderas!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Maja var mycket trevlig och hjälpsam med alla frågor vi hade vid visningen av huset. Hon hade svar på det mesta så vi förstod att hon var seriös och tog sin mäklaruppgift på allvar, både mot de som sålde huset och vi som ville köpa.
    När vi skulle skriva kontrakt läste Maja upp det viktigaste och vi fick tid att ställa frågor. Det var ett bra möte mellan oss köpare och hussäljarna i avspänd miljö.
    Hittills har allt varit till belåtenhet.
    Hej Ann-Britt! Det gläder mig att ni upplevde "köpeprocessen" som du beskriver det. Att köpa hus ska kännas tryggt, säkert och kul! Tack. Mvh Maja Maja Sultan
    2022-04-05 Verifierad kund
    Trevlig med ett proffsigt och affärsmässigt bemötande.
    Hej! Tack för de fina orden! De värmer. Det var ett nöje att få hjälpa er vid försäljningen. Mvh Maja Maja Sultan
    2022-04-05 Verifierad kund
    Vänlig, bra bemötande, kunnig, proffsig och snabb i kommunikationen.
    Tack Dan! Jag vet att huset kommer bli perfekt för er! Mvh Maja Maja Sultan
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-03-20 Verifierad kund
    Toppen kille, bara gott att säga om honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Hagalund
    2022-03-08 Verifierad kund
    En mycket kompetent mäklare och samtidigt trevlig person.

Vi kände till Victor sedan tidigare och haft lite att göra med honom i andra sammanhang. Han levde verkligen upp till våra förväntningar på ett som vanligt positivt sätt.

Sammanfattningsvis så är vi mer än nöjda med Victors försäljning av vår bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-02-23 Verifierad kund
    Ja , hon är trevlig och duktig jag är nöjda
    Hej Abbas, vad bra att du är nöjd med försäljningen! Mvh Maja Maja Sultan
    2022-02-18 Verifierad kund
    Proffsig men ändå personlig, levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill med svar på tex meddelanden på både helger och kvällar fast vi såklart inte förväntade oss det.
    Lugn och trygg personlighet.
    Hej Marith! Tack för det värmande omdömet, vi gjorde det tillsammans. Jag hoppas ni trivs i ert nya hus! Mvh Maja Maja Sultan
    Maja är helt underbar. Lyssnar och förstår. Inget är ett problem 👍🏻👌
    Hej! Tack snälla, snälla du att du upplevde försäljningen på det sättet. Det gläder mig! Mvh Maja Maja Sultan
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-02-18 Verifierad kund
    Mycket proffsig och korrekt. Vi fick stort förtroende för Maja.
    Tack Per-Ove! Det känns fint att höra😊 Maja Sultan
    2022-02-17 Verifierad kund
    Det är lätt att rekommendera Maja Sultan. Hon är kunnig och
    trevlig. Vi är glada att vi valde henne och hennes team.
    Tack för det fina omdömet, det värmer verkligen! Jag vet att ni kommer få det jättebra dit ni flyttar! Vi är glada att vi fick hjälpa er! Maja Sultan
  • Lars K
    köpte en tomt med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-02-15 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Förtroendeingivande. Återkom med info snabbt. Gjorde hela tiden som hon lovade.
    Hej Lars, Jag ser verkligen fram emot att se ditt nya hus! Maja Sultan
    2022-02-12 Verifierad kund
    Maja var tillmötesgående, vänlig och kunnig.
    Vi rekommenderar henne varmt.
    Viktor, Patrik och Jennifer är också värda en eloge. De är alla ett fint team.
    Ett stort TACK från alla oss på kontoret! Maja Sultan
    2022-02-07 Verifierad kund
    Det var jätte bra med visningen och tips på hur kan vi göra för att bliderna ser ut intressant för köparen

Stort tack till Joakim Sultan och alla som jobbar på Husmanhagberg 🤩
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2022-02-04 Verifierad kund
    Super trevlig och proffsig mäklare, allt gick snabbt och smidigt! Vi rekommenderar verkligen Joakim!
    2022-02-03 Verifierad kund
    Lyhörd och noggrann mäklare, som jag under hela försäljningen kände ett mycket stort förtroende för.

Jobbade både aktivt och proaktivt med spekulanter, där ett stort kundnätverk bidrog till ett mervärde för mig som säljare.

Kan varmt rekommendera Jocke som mäklare, oavsett storlek på försäljning.
    Tack för omdömet och lycka till med det nya huset! Joakim Sultan
    2022-01-31 Verifierad kund
    Uppmärksam, närvarande och kunnig, en mäklare som ser till ditt bästa.
    Hej Tyge! Jag blir så glad att du upplevde "försäljningsresan" så. Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa er! Maja Sultan
    2022-01-28 Verifierad kund
    Svor sig fri från allt vidare ansvar.
    Lågt enligt mej.
    Handlar bara om att få provissionen.
    Hej Kenneth, jag är ledsen att du känner så trots all den kontakt vi haft. Jag har försökt att hjälpa dig i den mån jag kan/får som mäklare. Med vänlig hälsningar Maja Maja Sultan
    2022-01-20 Verifierad kund
    Kan rekommendera denna mäklare som ett solklart val. Känns personligt och tryggt i att anlita lokala aktörer med lokalkännedom.
    Hej Joakim! Tusen tack för fina ord!
    2022-01-20 Verifierad kund
    Maja bemötte oss mycket väl och svarade sakligt på alla frågor. Frågorna blev inte så många eftersom hon gjorde tydliga förklaringar när vi gick igenom kontraktet etc.
    Hej Timo,
    Jag hoppas ni trivs i ert nya paradis!
    Mvh Maja Sultan
    2022-01-20 Verifierad kund
    Varm och personlig med ett grymt engagemang
    Hej Cecilia!
    Tusen tack för fina ord, jag är övertygad om att du kommer trivas i ditt nya boende.
    • Åsen
    2022-01-18 Verifierad kund
    Maja har sitt mäklararbete skött bra och varit hjälpsam
    mot oss.
    Och jag kan bara rekommendera henne för sitt
    mäklarjobb.

Mvh Berndt Rennervik
    Säter Dalarna.
    Hej Bernt,
    Tack för fina ord, de värmer!
    2022-01-17 Verifierad kund
    Det finns bara en mäklare som kunde sälja vårat hus och det är Maja. Hon är trevlig och ärlig. Vi är supernöjda!
    Hej! Jag är glad att ni är nöjda! Ha det fint!
    2022-01-01 Verifierad kund
    Blev bemöt på ett trevligt och bra sätt. Är mycket nöjd! Skulle rekommendera HusmanHagberg.
    Tack Felicia! Snart kan du sitta i morgonsolen med en kopp kaffe och titta över älven! Maja Sultan