HusmanHagberg Borlänge Säter

HusmanHagberg Borlänge Säter

Välkommen till HusmanHabgerg Borlänge/Säter!

Letar du bostad i Borlänge, Säter, Stora skedvi, Enbacka, Solvarbo, Ugglebo, Skräddarbacken, Tyllsnäs, Duvnäs eller Sellnäs med omnejd? En lyckad bostadsförsäljning är inte tur. Det krävs kunskap, passion och skräddarsydda lösningar.

Undrar du vad din bostad är värd? Då kan du enkelt värdera din bostad med oss på HusmanHabgerg Borlänge/Säter.

Vi har god kännedom om bostäderna kring Borlänge med omnejd. Detta gör att du kan vara trygg med att lämna över ansvaret till oss.

Läs vad 23 kunder tycker om HusmanHagberg Borlänge Säter 2

• sålde sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Centrum
    2021-10-16
    Kunnig,lyhörd och lugn.
    Dessutom uthållig då det drog ut på tiden.
    Bra återkoppling på statusen i processen.
    Tog nya tag och fick intressenterna att komma på visning..
    Som helhet nu när det är klart är vi nöjda och kan pusta ut kan vi rekommendera Maja Sultan oförbehållsamt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-09-28
    Jag sålde en ganska speciell fastighet som krävde de där lilla extra, både från mig som säljare och de många spekulanterna. Victor genomförde affären från start till mål med god kommunikation, tydlighet, högt engagemang och proffessionalitet.

Kan varmt rekommendera honom ifall ni funderar vilken mäklare ni skall anlita.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Åsen
    2021-09-27
    Bra bemötande, positiv och bra input inför både köp och försäljning
  • sålde sin stuga med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-09-26
    Kontakt genom grannen. Topp professionellt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    • Åsen
    2021-09-25
    Tog tillvara både säljare och köpares intressen på ett utmärkt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-09-10
    Glatt och trevligt bemötande! Bra genomgång av handlingarna! Kändes trygg! Svårt att säga mer efter att bara träffat henne vit avtalsskrivningen.
    2021-09-10
    Bra bemötande, alltid glad. Proffsig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-09-07
    Proffsigt bemötande och ställer upp för kunds önskemål och funderingar. Går det där extra lilla steget
  • sålde sin stuga med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-09-06
    Mycket bra bemötande och kunskaper. Rekommenderas varmt!
    2021-08-31
    Smidigt och lätt. Stort plus för att mäklaren var så lätt att komma i kontakt med på telefon🤩
    Höll oss uppdaterade under hela processen.
    2021-08-11
    Jättenöjd med Maja och hennes proffsighet. Vid både köp av ny bostad och försäljning av den gamla har jag kännt mig trygg, lugn och att inga frågor är för dumma. Hon kan sin sak och är grym på det hon gör. Har redan rekommenderat henne vidare och hon kommer definitivt vara den jag vänder mig till i framtiden.
    2021-07-23
    Mycket trevlig förtroendeingivande mäklare med goda kunskaper.
    Lätt att få kontakt med och mycket engagerad.
    2021-07-19
    En personlig byrå med trevliga och kunniga mäklare.
    Mina högre förväntningar blev tillgodosedda och kommer rekommendera byrån/mäklaren till andra.
    2021-07-10
    Mäklaren var alldeles utmärkt.
    2021-06-04
    Jätte bra bemötande och proffsig hjälp vid försäljning av vårt hus.
  • skrev om Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-05-22
    Wiktor på HusmanHagberg Borlänge motsvarade alla förväntningar, mycket bra och tillmötesgående.
  • Simon F
    skrev om Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-05-17
    Försäljning av bostad! Ingen att klaga på. Toppen betyg! 10/10!
  • skrev om Victor Pers Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-04-03
    Vi har just sålt vår lägenhet med Victor. Tack vare Victors genuina kunnande och alltid trevliga bemötande överträffade försäljningen alla våra förväntningar. Till skillnad från många andra mäklare så har Victor båda fötterna på jorden och man märker att han är genuint intresserad, ärlig och brinner för att både säljare och köpare blir nöjda med sin affär.
    2021-03-15
    Huset är inte sålt ännu, men jag litar på Maja och tror att det snart är klart!
  • David M
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-03-13
    Vi köpte villa i Säter och blev väldigt bra bemötta, allting har gått smidigt. Rekommenderar!
    2021-03-12
    Villa i Säter.
    Trevlig och professionell.
  • Karin M
    köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-03-11
    Jag har köpt en vila.
    Maja var tillmötesgående och trevlig.
    Jag kände mig trygg med henne för hon verkade inte dölja eller hymla om någonting. En äkta och ärligt framtoning.
    Mänsklig, rolig, varm.
    Ja, hon levde upp till mina förväntningar.
    Det värmer att läsa att ni kände er trygga i dialogen med mig. Jag är övertygad om att ert nya hus kommer passa er perfekt!. Maja Sultan
  • David M
    köpte sitt hus med hjälp av Maja Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
    2021-03-11
    Vi har köpt ett hus och blev väldigt bra bemötta. Eftersom det är vårt första hus så har vi haft många funderingar som vi fått väldigt bra svar på och hjälp att förstå. Eftersom det är första husköpet hade vi inga förväntningar på mäklaren, men ska vi sälja husetni framtiden så anlitat vi gärna Maja Sultan. Kontakten på både telefon och mail har varit smidig och direkt.
    Tack för fina ord! Jag vet att huset blir perfekt till er! Maja Sultan