Läs vad 86 Läs vad Andreas Wallmark

• 2020-10-30
    Sålde en 3a i Majorna.
    Andreas är professionell och engagerad. Jag känner mig säker på att han följt upp varje tråd. Dessutom jobbar han snabbt och kan genomföra en tight tidsplan. Jag kan rekommendera Andreas!
    Lars-erik G
    • 64.0 m²
    • Majorna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2020-09-28
    Köpt en lägenhet som förmedlades av Andreas på Husman Hagberg.
    Vi blev kontaktade och tillfrågade om vi ville komma på förhandsvisning och få fick vi möjlighet att köpa lägenheten.
    Mkt trevligt bemötande.
    Chatarina A
    • Majorna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2020-09-24
    Vi har köpt en bostadsrätt i Majorna "på förhand"

Allt gick fort och smidigt och bemötandet, informationen och handläggandet var mkt proffsigt !!
    Pär A
  • 2020-08-28
    Andreas hjälpte mig och min bror att sälja en 4a i Majorna.
    Han var kunnig, trevlig, tillgänglig och återkopplade snabbt i alla våra frågor.
    Dessutom har han ett stort kontaktnät.
    Rekommenderar honom varmt!
    Barbro F
    Barbro F
    • 4:a
    • 115.3 m²
  • 2020-08-20
    Köte en 2,5a i Majorna. Är nöjd med mäklaren, han var trevlig och inte för gåpåig/säljig som vissa mäklare tyvärr är.
    Rebecka H
    • 2.5:a
    • 57.0 m²
  • 2020-08-20
    Utmärkt, jag har varit välinformerad och trygg hela vägen från första kontakt till försäljning av bostaden. Gott samarbete med Andreas som är mycket uppmärksam, lyhörd och tålmodig...

MVH
    Diana Laitinen
    Diana L
    • 2.5:a
    • 57.0 m²
  • 2020-08-10
    Jag har köpt en bostadsrätt i Majorna. Mycket trevligt och personligt bemötande vid visningen. Utförligt förklarat och kunnig om området. Vid önskan om en andra visning gick allt smidigt och Andreas var flexibel för att möta mina önskemål. Mycket nöjd med den hjälp jag fått.
    Fanny R
    • 2:a
    • 48.3 m²
  • 2020-06-27
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi har enbart positiva erfarenheter av Andreas. Tycks jobba 24/7, alltid snabba svar på frågor, vardag som helgdag, tidigt som sent. Alltid snabb och bra information till oss.
    Anne W
    • 2:a
    • 50.0 m²
    • Kungsladugård
  • 2020-04-11
    Köpte en trea i Majorna där Andreas var mäklare och vi fick mycket trevligt bemötande. Tillmötesgående och kunnig!
    Sanna B
    • 84.2 m²
  • 2020-04-09
    Min man , Håkan Hallén har redan skrivit en kommentar. Vi är supernöjda med Andreas.
    Barbro H