Andreas Wallmark
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar alltid hårt för att göra alla parter nöjda, både köpare och säljare. Det är det som är det absolut bästa med att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag noggrann, strukturerat effektiv och alltid positiv!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag gärna med min familj så mycket som möjligt.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar verkligen råbiff. Läs mer

Läs vad 49 kunder tycker om Andreas Wallmark

• Martin J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Majorna
    Köpt lägenhet. Bemötandet var alltid korrekt och svar på frågor eller annat som behövde lösas skedde skyndsamt. Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Anna W köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Majorna
    Väldigt trevlig och professionell! Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Alexandra K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Majorna
    Andreas har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt, en etta i majorna, på ett utmärkt sätt. Han är väligt lätt att ha att göra med. Rak, saklig, välinformerad och både trevlig och proaktiv. Andreas hjälpte till och med till att vattna blommorna i lägenheten när inte vi kunde.
    Han uppfyllde alla våra förväntningar plus litet till. Vi upplevde att han hade bra koll på läget och vi följde hans råd när han tyckte att vi kunde få bättre respons än på allra första visningen. Efter ytterligare bara ett par veckor hade Andreas hittat en köpare som gav oss ett bra bud - och då var det klart.
    En enklare och tryggare försäljningsprocess ha vi svårt att föreställa oss. Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Rickard K sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Majorna
    Bra och väldigt proffsigt bemötande. Snabb i sina svar och engegared. Mycket bra! Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Kristina O sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Majorna
    Med Andreas Wallmark som mäklare har jag först köpt en lägenhet i Majorna och sedan sålt min gamla lägenhet, också den i Majorna. Tack vare Andreas Wallmark har jag känt mig trygg i hela vägen genom alla beslut som måste tas. Han är mycket kunnig och erfaren, en mycket god lyssnare på det som just då var viktigt för mig. Stort tålamod med min oerfarenhet har han visat genom sitt mjuka sätt, sitt tålamod och sin förmåga att alltid få mig att känna att jag kunde fatta rätt beslut. Hur han nu har sig åt, vet jag inte! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Kristofer F
    Kristofer F sålde sin bostad med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Majorna, Göteborg och gjorde så med bravur! Trevlig i sättet, tydlig och rak i sin kommunikation och alltid tillgänglig. Det tillvägagångssätt han presenterade inför försäljning visade på otrolig fingertoppskänsla och expertis.

Vi är mycket nöjda och skulle inte tveka att rekommendera Andreas till andra! Läs mer
  • Magdalena N
    Magdalena N skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas Wallmark presterade och levererade bra från början till slut av förmedlingsuppdraget. Han är positiv, noggrann, service minded, förtroendeingivande och pålitlig.
    En mäklare i toppklass!

Till sist en eloge till Andreas kollega Jonas Johansson för hans medverkan! Läs mer
  • Sofia F skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fantastisk mäklare!

Fick ett väldigt vänligt och trevligt bemötande.
    Han kändes seriös, informativ och saklig, och samtidigt avslappnad, flexibel och tillmötesgående.
    Hjälpsam både under processen och efter avslut! Läs mer
    Andreas W, Jonas L, Andreas W gillar detta
  • Mattias R skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Snabb och effektiv affär. Trovärdig och kundorienterad. Läs mer
    Jonas L, Andreas W gillar detta
  • Hanna W skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    En jättetrevlig mäklare som var hjälpsam och fick oss att känna oss trygga! Läs mer
    Andreas W, Andreas W gillar detta

Senaste försäljningarna