Andreas Wallmark
Aktiv på Reco.se sedan 2015-06-08
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar alltid hårt för att göra alla parter nöjda, både köpare och säljare. Det är det som är det absolut bästa med att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag noggrann, strukturerat effektiv och alltid positiv!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag gärna med min familj så mycket som möjligt.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar verkligen råbiff. Läs mer

Läs vad 79 Läs vad Andreas Wallmark

• Anne W sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-06-27

2:a
    Kungsladugård
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi har enbart positiva erfarenheter av Andreas. Tycks jobba 24/7, alltid snabba svar på frågor, vardag som helgdag, tidigt som sent. Alltid snabb och bra information till oss. Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Sanna B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-04-11

Majorna
    Köpte en trea i Majorna där Andreas var mäklare och vi fick mycket trevligt bemötande. Tillmötesgående och kunnig! Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Barbro H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-04-09

Majorna
    Min man , Håkan Hallén har redan skrivit en kommentar. Vi är supernöjda med Andreas. Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Håkan H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-04-08

Majorna
    Just köpt en trea högst upp på Blåsutgatan. Utmärkt, professionellt, flexibelt och balanserat bemötande av Andreas.
    Vi tittade på lght fredag vid 14 och skrev avtal 17 på lördag. Mycket smidigt och bra - för oss!
    Så långt en mycket positiv upplevelse där vi känner och ser på andra lght som säljer veckan efter att vi gjort en utmärkt affär.
    Vill också tillägga att Andreas är en erfaren mäklare med ett lugn och ett omdöme utöver det vanliga. Misstänker att många kunder kommer tillbaka till honom när de vill sälja igen. Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Håkan A köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-02-12

Majorna
    Bra bemötande och smidig kommunikation. Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Alexander Å sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-01-17

Majorna
    Andreas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Majorna. Det märktes direkt att Andreas har erfarenhet från området sedan flera år, det gick snabbt och det var tydligt från start. Andreas är förtroendeingivande både för säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Andreas när ni skall sälja eller köpa. Snabbt, tryggt och proffsigt! Läs mer
  • Isabelle T
    Isabelle T köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-12-07

Majorna
    Köpte en bostadsrätt. Andreas var lätt att få kontakt med och mycket kunnig om objektet han visade. Tog sig tid med kort varsel att visa oss lägenheten. En mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare.
    Allt kändes väldigt tryggt från start till slut. Läs mer
  • Annika Ö
    Annika Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-11-10

Majorna
    Vi har köpt en lägenhet i Majorna som förmedlades av Andreas Wallmark. Han har ett mycket bra bemötande och affären har gått snabbt och smidigt.

Med vänlig hälsning,
    Annika Österberg Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Gunnar M sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-11-10

Majorna
    En mycket trevlig mäklare som var lätt att tala,
    kan varmt rekommenderas till andra som säljer eller köper lägenhet Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Nenne G köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-10-13

Sandarna
    Köpt en lägenhet i sandarna. Mycket trevlig och snabb återkoppling, utan att vara för pushig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kabelgatan