Andreas Wallmark

Andreas Wallmark

Andreas Wallmark är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Andreas Wallmark har varit registrerad mäklare sedan 2012-12. Andreas Wallmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 120 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Wallmark har haft 22 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar alltid hårt för att göra alla parter nöjda, både köpare och säljare. Det är det som är det absolut bästa med att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag noggrann, strukturerat effektiv och alltid positiv!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag gärna med min familj så mycket som möjligt.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar verkligen råbiff.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 120 Läs vad Andreas Wallmark

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Kungsladugård
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Andreas förmedling av min lägenhet. Han är trevlig, pålitlig och snabb i kontakten, även utanför kontorstid. Mina varmaste rekommendationer!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2022-07-19 Verifierad kund
    Tydligt, förtroendeingivande och professionellt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-05-06 Verifierad kund
    Hjälpsam, tillmötesgående, svarar snabbt. Vänlig. Mycket bra.
    2022-05-02 Verifierad kund
    - Gott bemötande och aktiv och snabb kommunikation och återkoppling via Mail och SMS.

- Förväntat prisnivå uppfylldes.

- Bra dialog under processen och stor lyhördhet från Mäklaren kring beskrivningar och bilder på objektet. Vissa förändringar gjordes i gott samråd, för att ytterligare lyfta fram objektets alla fördelar.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Snabbt och proffsigt

Förväntningarna stämde och var utmärkta

Viktigt att mäklaren alltid är tillgänglig, och det var Andreas Wallmark. En kund är nämligen färskvara!
    2022-04-04 Verifierad kund
    Andreas hade en tydligt plan för hur lägenheten skulle säljas.
    Han arbetade snabbt och sålde lägenheten på första visningen.
    Andreas arbetsstil visade tydligt hans stora erfarenhet som mäklare. Rekommenderas varmt.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Andreas är en mycket kompetent mäklare som lyssnar in säljaren för att förstå den bästa vägen framåt. Otroligt skicklig och tydlig kommunikation; svar från mail eller telefon kommer inom bara några minuter! Som säljare kände jag mig lugn och trygg genom hela säljprocessen med Andreas som mäklare.
    2022-02-20 Verifierad kund
    Mycket lugn och trygg förmedling av min bostad. Mycket bra kommunikation och väldigt positivt bemötande.
    2021-12-28 Verifierad kund
    Andreas är en mycket kunnig mäklare som snabbt hittar bra lösningar till de olika spörsmål som kan komma upp vid en lägenhetsförsäljning. Han är väldigt noggrann och arbetar hårt och effektivt samt svarar snabbt på korrespondens. Vid sidan om detta så är Andreas mycket trevlig. Rekommenderas starkt!
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trevlig, fint och professionell bemötande.
    En typisk mäklare bild som finns, stillig man i sitt bästa år. 😊