Axel Eriksson

Axel Eriksson

Axel Eriksson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Axel Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Axel Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Axel Eriksson har haft 19 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 15 Läs vad Axel Eriksson

• 2020-11-22
    Hej har köpt en 2 rok av Axel. Var på 1:a förhandsvisningen med honom för ca 6 mån sedan. Pålitlig och hör alltid av sig. Han är trevlig och glad med massor av humor, vilket passar mig. Skulle varmt rekommendera honom. Mycket nöjd. Mvh Susanne
    Susanne L
    • Johanneberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2020-11-11
    Glad och trevlig, enkel att jobba med.
    Kristina W
    • 3:a
    • 105.0 m²
    • Nedre Johanneberg
  • 2020-10-05
    Sålde lägenhet i Göteborg. Bra bemött och fick det pris jag ville!
    Nicole B
    • 50.0 m²
    • Almedal/Johanneberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2020-10-03
    Volrat Thamsgatan Allt igenom proffsigt bemötande, kunnig på detaljer om föreningen och lägenheten. Bra kunskaper om området Kommer garanterat rekommendera Axel
    Robert T
    • 54.5 m²
  • 2020-09-16
    Vi köpte en bostadsrätt med hjälp av Axel. Allt kändes bra hela affären igenom eftersom Axel är en engagerad, kunnig och lättsam person med ett glatt humör. Vi kände oss väl omhändertagna och trygga med Axel och rekommenderar honom starkt.
    Madeleine G
    • Johanneberg / Lorensberg
  • 2020-09-12
    Sålde en bostadsrätt i centrala Gbg med hjälp av Axel. Han förstod precis mina önskemål angående försäljningen och anpassade sig därefter, hade en fantastisk energi och var effektiv, hjälpsam och verkade genuint mån om att försäljningen skulle kännas så bra som möjligt för mig. Han höll tät kontakt och ordnade allt så smidigt som möjligt för mig. Om jag inte skulle flytta till en annan stad skulle jag gärna haft Axel som mäklare livet ut!
    Jana H
    • 1.5:a
    • 37.5 m²
  • 2020-09-03
    Utöver att vara en väldigt trevlig person så är Axel också en proffsig mäklare. Jag köpte en 2a av Axel och hela processen, från visning till påskrivning av kontrakt, var både snabb och transparant. Det var den första lägenheten jag köpte och kändes tryggt att vara i Axels händer:)
    Ragnar E
    • 62.0 m²
    • Johanneberg/Almedal
  • 2020-08-30
    Axel har på alla sätt motsvarat våra höga förväntningar på professionalitet och bemötande. Vi är alltigenom mer än nöjda med försäljningen av vår lägenhet, liksom Axels energi och engagemang genom hela affären. Att vi dessutom överträffade vårt säljmål är naturligtvis pricken över i!
    Anneli B
    • Johanneberg / Lorensberg
  • 2020-08-13
    Jag sålde min bostad och tog hjälp av denna enastående mäklare. Axel har varit exceptionell från start till slut tack vare hans hängivenhet och driv i denna affär. Som pricken över i:et överträffade han mig med slutpriset som vi fick för min bostad. 5 av 5!
    Ebba B
    • 1:a
    • 24.8 m²
  • 2020-08-03
    Han var öppen och trevligt, ödmjuk och lätt att prata med. Övertalade oss att vi kunde testa att sälja huset och det gick bra. Fick mig att öka mina förväntningar för köpet men samtidig försökte han göra mig att titta på riskerna.
    Gustavo R
    • 53.5 m²
    • Fredriksdal / Johanneberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte