Axel Eriksson

Axel Eriksson

Axel Eriksson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Axel Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Axel Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Axel Eriksson har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 69 Läs vad Axel Eriksson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Guldheden
    2022-08-01 Verifierad kund
    Axel var väldigt lätt att ha att göra med, tydlig och uppmärksam på oss som säljare. Han var alltid snabb att svara och lätt att få tag på vid frågor. En mäklare som man kan lita på både som köpare och säljare.
    • Linnéstaden
    2022-06-22 Verifierad kund
    Axel visade min bostad fler gånger än jag kan räkna och lyckades till slut få den såld. Vill ni ha en mäklare som gör allt för att få den såld så är Axel mäklaren ni ska välja
    2022-06-12 Verifierad kund
    Väldigt bra service och bra jobb från början till slut. Det är viktigt för mig att det är lätt att kommunicera och att mäklaren är nåbar. Axel svarade alltid och man kunde nå honom 24/7. Kan rekommendera!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-06-01 Verifierad kund
    Enkelt, rakt, bra information, smidigt förfarande.
    Lösningsorienterad.
    Tydlig och kunnig.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Axel var mycket tillmötesgående, trevlig och tydlig.
    Han tog över rodret direkt efter mina önskemål och höll mig kontinuerligt uppdaterad. Jag kände mig trygg och väl bemött. Han var snabb till handling och överträffade mina förväntningar.
    Jag kan absolut rekommendera honom.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt samtidigt ett proffsigt agerande genom hela processen.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket energisk och servicevillig!
    • Bagaregården
    2022-05-01 Verifierad kund
    Axel är som gjord för att vara mäklare. Trevlig, saklig och dessutom rolig. Det behövs inte tilläggas något mer. Det blev väldigt bra allt.😁
    • Stampen / Innerstaden
    2022-04-22 Verifierad kund
    Information mellan köpare och säljare kommunicerades inte helt bra av mäklaren. Till synes kommunicerade mäklaren vad denne TRODDE ena parten ville som om det var ett faktum, för att senare revidera det. Det gjorde att processen från vårt håll upplevdes velig, då man fick olika bud fram och tillbaka.

Vi tyckte även att det var olämpligt att mäklaren ifrågasatte vår förfrågan om besiktning, det känns inte helt bra att det ses som konstigt att vilja skapa en så rättvis bild av objektet som möjligt. Men det säger väl kanske mer om marknaden i stort..
    2022-04-08 Verifierad kund
    bästa mäklaren i stan !! så hjälpsam och förstående !!