Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen på Drop-In!
På torsdagar kl. 15-17 är alla mäklare inne på kontoret här i Göteborg Centrum, så går du i köp- eller säljtankar är du välkommen att ställa alla dina frågor och vi berättar gärna om våra tjänster och de objekt vi har till salu.

Läs vad 352 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• Gunilla B skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har sålt vår lägenhet och vår mäklare Jonas Johansson har varit ett stort stöd genom hela processen. Allt gick väldigt smidigt med ett trevligt bemötande och professionellt genomförd affär. Vi fick hjälp med en fantastisk styling och fotografering som blev helt enligt våra förväntningar. Läs mer
  • Johan E skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Som säljare har Jonas tagit väldigt väl hand om oss och vi har känt fullt förtroende för att han skall guida oss genom säljprocessen på smidigast möjliga sätt. Läs mer
  • Erik Sellgren gm f skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en 2a på Guldheden. Bra mottagande vid visning och även vid köpprocess. Flexibel och tillmötesgående. Läs mer
  • Anna W skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Väldigt trevlig och professionell! Läs mer
  • Linn J skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Mycket sympatisk, professionell och hårt arbetande. Vi kände oss trygga i Linneas kompetenta händer. Läs mer
  • Nicole Galvez gm f
    Nicole Galvez gm f skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Helt fantatisk! Bra kommunikation och det uppskattade vi otroligt. Tack för allt Jonas :) Läs mer
  • Niklas K skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Linnea är en jättetrevlig och professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Erik F skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Mycket väl bemött hela vägen genom processen! Läs mer
  • Amar M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    köpt en fin bostad för mkt bra pris av hampus, han var flexibel och snabb på att hantera och svara på diverse frågor. Både privat och jobbtider, alltid 100 Läs mer
  • johnny c skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fick otroligt snabb och proffsig hjälp att sälja min lägenhet till ett fantastiskt bra pris.
    Rekommenderar gärna Sanna till alla som går i köp eller säljtankar. Läs mer
  • Jennie A
    Jennie A skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Mycket professionellt och trevligt bemötande genom hela säljprocessen. Linnea ordnade en bra styling av lägenheten och kunde visa dess sanna potential för köparna. Vi är mycket nöjda med Linnea och vill framförallt framhålla hur bra kommunikationen var från hennes sida genom alla enskilda moment. Läs mer
    Linnea K gillar detta
  • Pezhman Bahadoran B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Punktligt, trevlig, jag fick uppleva upp till mina förväntningar, Läs mer
  • Torbjörn E skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas har den unika förmågan att verkligen lyssna på sina kunder och köpares behov och önskemål. Inte helt självklart bland mäklare. Seriös, ödmjuk och genuint trevlig gör honom till en stor tillgång.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Farida L skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Mycket trevlig och trovärdig mäklare. Jag och min sambo var mycket nöjda med Jonas bemötande samt professionalitet när vi skulle köpa en ny bostad. Läs mer
  • Parham Z
    Parham Z skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köp av bostad.

Professionellt bemötande från början till slut.

Mäklaren överträffade de förväntningar som vi hade.

Mäklaren visade prov på sina färdigheter och var framförallt transparent och tillgänglig genom hela köp-processen. Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Alexandra K skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt, en etta i majorna, på ett utmärkt sätt. Han är väligt lätt att ha att göra med. Rak, saklig, välinformerad och både trevlig och proaktiv. Andreas hjälpte till och med till att vattna blommorna i lägenheten när inte vi kunde.
    Han uppfyllde alla våra förväntningar plus litet till. Vi upplevde att han hade bra koll på läget och vi följde hans råd när han tyckte att vi kunde få bättre respons än på allra första visningen. Efter ytterligare bara ett par veckor hade Andreas hittat en köpare som gav oss ett bra bud - och då var det klart.
    En enklare och tryggare försäljningsprocess ha vi svårt att föreställa oss. Läs mer
  • Johanna S skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Linnea är mycket professionell och engagerad och det märks att hon gör det där lilla extra för kunden. Mycket positiv och tillmötesgående! Hon sålde ett renoveringsobjekt för vår förening och gjorde ett fantastiskt bra jobb. Läs mer
  • Gustav B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en 1:a. Hampus bemötte mig professionellt och trots min ålder visade mig reapekt och såg mig som vilken annan köpare. Läs mer
  • Sofia A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    sålt bostadsrätt 29 kvm Johanneberg.
    Bra bemötande, regelbunden kontakt.
    En knepig budgivning med många turer fram och tillbaka som Daniel hanterade väl. Läs mer
  • Anders F skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    *Sålt bostadsrätt
    *Förberedd och kunnig
    *Dålig på att kommunicera under själva processen om vad som hände och nästa steg. Men det visste vi redan innan vi valde honom.
    *Något frustrerande under processen men i slutändan acceptabelt resultat. Läs mer
  • Rickard K skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra och väldigt proffsigt bemötande. Snabb i sina svar och engegared. Mycket bra! Läs mer
  • Kristina O skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Med Andreas Wallmark som mäklare har jag först köpt en lägenhet i Majorna och sedan sålt min gamla lägenhet, också den i Majorna. Tack vare Andreas Wallmark har jag känt mig trygg i hela vägen genom alla beslut som måste tas. Han är mycket kunnig och erfaren, en mycket god lyssnare på det som just då var viktigt för mig. Stort tålamod med min oerfarenhet har han visat genom sitt mjuka sätt, sitt tålamod och sin förmåga att alltid få mig att känna att jag kunde fatta rätt beslut. Hur han nu har sig åt, vet jag inte! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Elina R skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Oerhört nöjd med Fredriks insats när jag sålde min lägenhet. Min önskan var att gå jämnt ut pga marknaden var lite skakig MEN resulterade i dyraste 1,5an i området. Professionell, driven och inkännande! 👌 Läs mer
  • Michael W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt en lägnhet med hjälp av Fredrik. Fredrik har varit mycket rak och tydlig i sin kommunikation. Vilket jag uppskattat. Han har kommit med tydliga råd om vad som behöv förbättrats för att få bättre betlat. De råden visade sig vara mycket lönsamma.

Fredrik har hjälp till så att min lägnhet blev den som såldes till det näst högsta priset i föreningens historia.

Jag kan varmt rekommendera Fredrik Läs mer
  • Mikael M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Engagerad, kunnig och sympatisk, med bra koll på marknaden. Läs mer
  • Anders H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har tillsammans med mina föräldrar köpt en bostad på Thorburnsgatan 8C.

Enligt min uppfattning blev vi direkt väldigt trevligt bemötta. Fredrik svara dagen efter intresseanmälan att där fann tid vi kunde komma på visning och när vi kom var han jättetrevlig och kunde besvara alla frågor vi hade. Läs mer
  • Arya S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har nyligen sålt en boStadsrätt via Fredrik Thulin.
    Både bemötandet och resultatet var över förväntat. Allting gick perfekt och professionellt från start till slut. Rekommenderar starkt Fredrik till andra objektsförsäljningar. Läs mer
  • Anette O skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Blev mycket väl omhändertagna fast vi inte bokat visnings tid utan bara dök upp på visningen
    Sen blev det vi som vann budgivningen på en central lägenhet i Göteborg
    Mäklaren var mycket tydlig och förklarade noggrant kontraktet Läs mer
    2018-09-15 Hampus B svarar Anette O
    Tack för fint omdöme! Kul att ni är nöjda med mitt sätt att jobba på!
  • Jonatan B
    Jonatan B skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra kommunikation, Sanna är lätt att ha och göra med :) Läs mer
    Sanna A gillar detta
  • Sirkka Maria E skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en lägh.( centrum) bostadsrätt sas Mvbemött, förväntningar från min sida var höga o mäklaren levde upp till dem fint. Kan varmt rekommendera honom till andra köpare eller säljare tack t. Mäkl. H.Berglund. Läs mer
    2018-09-14 Hampus B svarar Sirkka Maria E
    Vi hade högt uppsatta mål och jag är glad att vi nådde dem tillsammans! Tack för fint omdöme!
  • Josephine J skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Supertrevlig, men tyckte att lägenheten låg ute för ett tydligt lockpris. Ca 3.9 och sedan sa han att ägarna inte ville sälja för mindre än 4.5. Slutligen fick vi den för 4.3.

Och nu senast när han skulle värdera lägenheten för min sambo ett år efter köpet visar han min sambo statistik. Min sambo visar mig nöjt detta i efterhand och visar vår lägenhet och vad den är värd i listan. Då visar han en trea som har helt annan avgift! Vi bor i en tvåa.

Men i övrigt mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-09-13 Jonas J svarar Josephine J
    Hej!
    Tack för de fina och nyttiga order, det är såhär man lär sig! Jag pratade med din sambo efteråt vi hade setts för en värdering och när jag kom till kontoret för att se om det blivit fel så fick jag upp rätt uppgifter. När det gäller utgångspris och kundernas förväntningar på slutpris så är det två olika saker tyvärr.

Hoppas vi ses snart!
  • Eddi O skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har anlitat Sanna Axelsson vid försäljning av vår bostadsrättslägenhet i centrala Göteborg. Sanna var mycket strukturerad och starkt engagerad i allt från planering till avslut av affären. Vilket jag uppskattat mycket!
    Jag hade stora förväntningar på henne som mäklare, avseende hela processen i sig samt att uppnå ett bra slutpris, och detta levde hon upp till helt klart! Sanna gav ett kunnigt och engagerat stöd under hela processen, vilket var en trygghet för mig som säljare. Jag är sammanfattningsvis mycket nöjd med hennes arbete och insats. Jag rekommenderar starkt Sanna som mäklare och önskare henne lycka till i framtida uppdrag!
    Eddi Omrcen Läs mer
    2018-09-07 Sanna A svarar Eddi O
    Tack för förtroendet och de fina orden Eddi! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Stefan H skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas sålde en lägenhet i Johanneberg .
    Jonas visade stort kunskap och upplysning om vad som skulle hända steg för steg . Det är roligt att en så ung kille skapar förtroende så fort genom att vara ärlig trevlig och utåtriktad , jag är ju ändå 60år och har arbetat med människor hela mitt liv . Under resans gång hade vi en dialog som gjorde att vi inom en ganska snabb tid sålde lägenheten till både min och köparens förnöjsamhet . Även här med bra information .
    Jag vill nu gratulera dig som arbetsgivare att du omger dig med personal som håller så hög kvalitet . MVH Stefa Krax Haake Läs mer
  • Julia J skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sanna skötte sitt uppdrag otroligt bra och fanns alltid till hands när man hade frågor! Läs mer
  • Sunniva D skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas sålde min 2:a i Nordostpassagen, Linnéstaden.
    Jag fick förtroende för honom direkt och jag är mycket nöjd med hans engagemang samt slutpriset.
    Jag kan varmt rekommendera honom och HusmanHagberg. Läs mer
  • Torvald K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har bara superlativer.
    Jonas var lugn, saklig, pålitlig och korrekt.
    Vi är mycket nöjda och har vid ett flertal tillfällen rekommenderat Jonas Johansson till vänner och bekanta.
    Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare än Jonas.
    Paula och Torvald Kanter Läs mer
  • Camilla Ö skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde min bostad. Jonas var proffesionell och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Micaela K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas gav ett professionellt bemötande och vi kan verkligen tänka oss att anlita Jonas som vår mäklare i kommande försäljning. Läs mer
  • Magnus C skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har bara positiva omdömen att ge Jonas. Sålde en lägenhet och försäljningen gick över förväntan.
    Jonas är oerhört kompetent och trevlig. Lätt att få kontakt med och tydlig och ärlig i allt han sa. Läs mer
  • Moa K
    Moa K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt En 2a i Linné, Göteborg.

Supertrevlig och tillmötesgående. Första gången jag hade med en mäklare att göra och det var en superbra upplevelse. Läs mer
  • Edvin S skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde en 1a på Gamla Masthugget och fick utmärkt hjälp med jobbet. Mycket bra mäklaren! Läs mer
    Jonas J gillar detta
  • Helené Susanna J skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt i Nordostpassagen på 85kvm. Vi blev bemötta på ett proffessionelt men personligt sätt av Jonas. Både jag och min partner fick ett förtroende på direkten. Jonas utstrålar en proffsig mäklare som kan sitt jobb utan att vilja ”sälja” eller ”lura” för egen vinning. Vi kommer med stor sannolikhet kontaka Jonas om/när vi säljer. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Helené Susanna J
    Tack, det är viktigt att förmedla en bostad både åt köpare och för en säljare! Alla ska gå trygga igenom affären.
  • Johanna T skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde min lägenhet i Linne och är såå nöjd med Jonas. Kände mig trygg genom hela processen. Trots att bostadsmarknaden var ostabil blev jag jättenöjd med slutpriset. Jonas fanns alltid där trots många sms och samtal. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Johanna T
    Vi kämpade hårt tillsammans, tack bästa Johanna!
  • Richard L skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt min bostadsrätt.
    Vi fick förtroende för hans lugn och sitt strategiska tänk omgående.
    Han infriade alla förväntningar och hjälpte oss med allt. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Richard L
    Tack! Numera stamkund av din rekommendation på sushi ställe!
  • Annika Margareta Eriksson gm f
    Annika Margareta Eriksson gm f skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde en gammal, väldigt unik rödtegelfastighet från 1800-talet, belägen i centrala Göteborg.
    Jonas var eedan vid första kontakt, på telefon, väldigt trevlig. Naturlig, finstämt social och "lagom" av allt.
    I mötet med oss fortsatte det på samma naturliga sätt. Och förstärktes i alla de delar och sammanhang man som säljare och mäklare samarbetar i, vid en försäljning.
    Vi kan inte nog rekommendera Jonas för alla er som ska sälja fastighet, större eller mindre, har nog ingen betydelse. Jonas är kompetent, inkännande och tar var utmaning som den kommer. Du som vill sälja och känna dig trygg, du som vill veta och få löpande info, du som vet lite, inget eller har sålt förr och vet en hel del - Jonas är rätt i alla lägen, han känner av vem du är och hur du vill ha det och så bara gör han det, på bästa sätt ihop med dej. Fint, tryggt och snyggt jobbat. Läs mer
    2018-08-29 Jonas J svarar Annika Margareta Eriksson gm f
    Tack snälla Annika för dina fina ord, det värmer verkligen!
  • Ann Catrine J skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bästa mäklaren i staden!! Och jag känner de flesta av dem väl!!!
    Bl a genom flera försljningar tidigare. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Ann Catrine J
    Vilken pärla! Vi ses snart igen.
  • Elisabeth M skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas sålde min bostadsrätt på tredje långgatan 23 åt mig! Blev bemött på ett otroligt proffsigt och personligt sätt av honom! Kunde inte fått en bättre mäklare! Rekommenderar honom till alla jag kommer i kontakt med som ska köpa /sälja sin bostad! ! Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Elisabeth M
    Tack också för rekommendationen som ledde till en annan magisk försäljning. Ses snart!
  • Alexandra K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi köpte vår lägenhet med hjälp av Jonas.
    Proffsigt bemötande, smidig process och super trevlig genom hela resan! Läs mer
  • Anna-Maja O skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi köpte en bostadsrätt/ lägenhet på andra Långgatan.
    Jonas var så omhändertagande och trevlig, man kände sej trygg i sitt köp.
    Allt gick smidigt och enligt planerna.
    Vi var/ är super nöjda med Jonas som mäklare och kommer kontakta honom den dag vi väljer att sälja vår bostad. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Anna-Maja O
    Riktigt trevlig förmedling mellan härliga köpare och säljare!
  • Anton C
    Anton C skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag köpte min senaste lägenhet i centrala Göteborg via Jonas.

Jonas agerade professionellt och punktligt. Han var behjälplig och trevlig under hela processen.

Jag kan rekommendera att använda Jonas för både köp och säljuppdrag av lägenheter i centrala Göteborg. Läs mer

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg