HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen till oss!

Läs vad 505 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-05-17
    Andreas har gjort ett mycket bra arbete med min bostad, varit tillgänglig och intresserad. Stort tack till honom.
    2021-05-12
    Försäljning av 1:a i Majorna. Trevligt och professionellt bemötande. Jag är nöjd med både försäljningsprocessen och slutpriset.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-05-10
    Hampus hjälpte mig att sälja min lägenhet i Johanneberg. Professionellt bemötande mäklare som var lyhörd och pålitlig samt hjälpte till i alla steg av försäljningen. Han levde upp till alla förväntningar och jag är nöjd med hela försäljningsprocessen. Rekommenderar Hampus!
    Stort tack för förtroendet att hjälpa dig med din försäljning! Tillsammans gjorde vi ett bra arbete och jag hoppas ni kommer stortrivas i ert nya hem! Syns framåt! Hampus Berglund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-05-06
    Köpte bostadsrätt. Hampus var aktiv i att hålla kontakt med intressenterna och komma till ett snabbt avslut.
  • Louise N
    2021-05-05
    Toppenmäklare! Kan varmt rekommenderas.

Louise & Emil
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-05-04
    Vi köpte en lägenhet på Mölndalsvägen av Axel och var väldigt nöjda med bemötandet och servicen vi fick
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-05-04
    Jag hade Axel som mäklare vid försäljning av min etta i Johanneberg. Axel var hela tiden väldigt tillmötesgående och lyckades sälja min lägenhet innan visning, till ett pris som jag blev väldigt nöjd med. Han var väldigt enkel att ha att göra med, och mycket engagerad i försäljningen. Rekommenderar verkligen Axel som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-05-03
    Fredrik är lösningsorienterad och trevlig. Fick bra förtroende för honom. Han återkopplar snabbt.
    Köpt en bostadsrätt.
    Vi är väldigt nöjda så här långt.
    2021-05-03
    Köpte en etta i johanneberg. Letar efter lägenhet i ca 6 månader och gått på ett tiotal visningar! Fredrik var en av få som bemött mig riktigt trevligt och varit enkel att kommunicera med(snabba svar)

Jättenöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Fredriksdal / Johanneberg
    2021-04-30
    Jag har köpt bostad via Emil. Allt gick otroligt smidigt. Han var riktigt trevligt redan på första bemötande samt hjälpsamt och snabbt genom hela processen. Det som jag tyckte var speciellt med Emil var hans pålitlig och realistisk beteende som en mäklare. Jag rekommenderar honom starkt. Tack Emil :)
    2021-04-30
    Mycket tydlig, ärlig och öppen till oss som presumtiva köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Kungshöjd
    2021-04-23
    Var mycket nöjd med Fredrik som mäklare när jag sålde min tvåa på Kungshöjd. Han var på hugget och lyssnade till mina önskemål. Nöjd med slutpriset och den smidiga försäljningen.
    2021-04-12
    Axel är trevlig, kunnig och hjälpsam! Allt man vill ha hos en riktigt bra mäklare!
    2021-04-10
    Alex hjälpte med att sälja min lgh.
    Vänligt bemötande och snabba svar på alla mina frågor.
    Försäljning gick smidigt.
    Blev en nöjd kund.
    2021-04-09
    Jag har köpt, bemötandet var väldigt positivt.
    2021-04-07
    Bra att vi kunde få till en bra affär!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-04-04
    Köpet gick smidigt, snabbt och lätt
    2021-04-04
    Fredrik hjälpte oss att säja vår bostadsrätt. Han var under hela processen mycket vänlig, hjälpsam, kunnig. Vi kände oss i trygga händer, och försäljningen gick snabbt och effektivt.
    2021-03-30
    Köpte bostadsrätt och fick allt klart inom några timmar efter visning, trots att det var söndag. Korrekt och vänligt bemötande.
    2021-03-27
    Vi köpte en lägenhet. Det var en snabb och smidig process och Fredrik visade tillgänglighet och var lösningsorienterad. Mycket bra.
    • Kålltorp
    2021-03-26
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Fredrik är tydlig, kommunikativ, rutinerad.
    Mycket bra upplevelse!
    2021-03-25
    Bostadsrätt, kontraktsskrivning Mm typ.

Snabb, tydlig, ledde ärendet framåt.
    • Vasastaden
    2021-03-25
    Han var mycket trevlig, kunnig kring lägenheten och har varit lätt att kontakta.
    • Strömmensberg
    2021-03-25
    Jag har sålt min två i Strömmensberg,
    Jag blev bemött på väldigt professionellt sätt av Fredrik. jag kände mig trygg under hela försäljningen. Tack vare Fredrik nådde vi alla förväntningar jag hade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-03-22
    Sålde en lägenhet i centrala Göteborg. Emil var proffsig och kunde sin marknad. Snabbt beslut och som lovat, mer betalt än vi förväntade oss.
    Fem plus
    2021-03-22
    Superfin upplevelse, trevligt bemötande och tydlig information!
    2021-03-21
    Lugn och sansad med ett proffessionellt bemötande och tydligt tillvägagångsätt med oss, kändes helt enkelt tryggt att göra en lägenhetsaffär med!
    2021-03-19
    Jag fick hjälp av Fredrik att sälja min lägenhet. Jag fick utmärkt hjälp och stöd från Fredrik, från allra första mötet hela vägen till försäljningen, och även därefter. Bra marknadsanalys, målgruppsbeskrivning, beskrivning av säljprocessen, samt förberedelser inför visningar. Fredrik håller regelbunden kontakt och uppdaterar ofta och bra. Han är väldigt kunnig och professionell, samt väldigt sympatisk och bra bollplank. Jag är riktigt nöjd med affären och tackar Fredrik för det.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-03-18
    Olivia har hjälpt mig med att sälja min lägenhet i Lunden. Jag är jättenöjd med samarbetet och Olivia har hjälpt och stöttat mig genom hela försäljningen. Jättetrevlig bemött och hon har hållt mig uppdaterad kring samtliga moment i försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-03-18
    Köpt lägenhet. Allt gick väldigt fort och smidigt. Vi skrev samma dag som vi budade. Vi köpte en lägenhet till vår andra dotter i maj förra året så vi visste ungefär hur det går till. Om vi jämför gick det här smidigt. Nu efteråt så kanske vi saknade en lista på de som budade, har för mig att vi fick det förra gången. Annars är vi supernöjda och vår tös är lyrisk eftersom hon får flytta hemifrån nu 😃. I det stora hela så är vi väldigt nöjda med Olivia 👍
    • Inom Vallgraven
    2021-03-18
    We bought the apartment at Smedjegatan 3. Axel was so kind to us and answered all of our questions patiently and tried to solve our problems as much as he can. So we are really happy about meeting with Axel and buying an apartment by him.

The process went so quick, i believe because of him. And it was totally clear. No questions or bad feelings.

As a conclusion, if you are going to buy a house/apartment, Axel would be one of the best opportunity between the REA.
    2021-03-18
    Mötet med Axel var väldigt trevligt och enkelt. Det är skönt att som köpare få vara sig själv och inte behöva tänka på hur man för sig.
    Axel möter människor med respekt och humor.
    2021-03-18
    Bra bemötande. Tydlig och kunnig.
    2021-03-17
    Har varit på visning hos Axel och han gav direkt ett bra intryck. Han va intresserad, trevlig, kunnig, och gav snabb återkoppling.
    Anlitade därefter Axel för att sälja min lägenhet där han gjorde ett jättebra jobb.
    • Inom Vallgraven
    2021-03-16
    We bought an apartment. He was polite, gentle and kind. He answered our questions and informed us about housing details in Sweden. His English was good so we understand about contract and other details.
  • Christina H
    • Vasastaden
    2021-03-12
    H B sålde min bostad för ett mycket bra. Han var hjälpsam och kunnig och engegarad, alltid glag och positiiv
    H B verkade ha säker moralisk grund, som jag datte värde på
    Det var en posiv uppvelse.
    2021-03-07
    Trevlig och kundorienterad mäklare vid lägenhetsaffär.
    2021-03-06
    Köpt. 1a i Johanneberg! Axel noterade mina önskemål då jag var på en visning av en annan lägenhet och återkom senare med förslag på lägenheten jag tillslut köpte. Jättebra bemötande, anpassningsbar. Jag var dålig på att svara i telefonen men han hade fullt överseende med det.

Mycket nöjd!
    Hej!

Jag har sålt en lägenhet i Göteborg med hjälp av Axel Eriksson. Axel har skött denna processen otroligt professionellt utan några som helst frågetecken.

Han har uppdaterar mig om allt som händer så jag har inte behövt lyfta ett finger.

Allt gick som det skulle, jag fick det jag önskade att få och har känt mig väldigt lugn och trygg.

Otroligt imponerad av en så ung och proffsig mäklare. Han kommer ha en ljus framtid.

Rekommenderar starkt.
    2021-03-04
    Har både köpt och sålt lgh av honom. Perfekt mäklare!
    • Bagaregården
    2021-03-04
    Fredrik har varit lätt att kommunicera med och han har hjälpt till med alla frågor som en förstagångssäljare har.
    Jag kan varmt rekommendera honom.

Mvh Thomas
    • Kungshöjd
    2021-02-26
    Köpte en lägenhet i centrala Göteborg. Allt gick väldigt smidigt, bra kommunikation och bra bemötande från mäklaren.
    • Fredriksdal / Johanneberg
    2021-02-26
    We choose Axel Eriksson as our real state broker. We believe that he did a fantastic job, he sold our apartment for 350 Ksek higher than the market price which was "rekordpris". From the beginning Axel's honesty was a great value to us and we could trust him very well in the process. With all said above we definitely recommend him.
  • Clarissa K
    2021-02-24
    Jag har sålt min bostad i centrala Göteborg. Genom denna processen har Axel varit en exemplar mäklare. Han har hjälpt att jag har varit informerade, med klar och tydlig information om varje steg.
    Jag är glad att få utgångspriset en dag efter visningen i dessa tider. Han stöttade köparen till ett lugnt och satsat beslut.
    Jag skulle varmt rekommendera Axel som mäklare för en smidig process.
    2021-02-12
    Trevlig och bra kommunikation!
    2021-02-12
    Jag har köpt en 1.5a i Lunden, Göteborg.
    Mitt första köp så hade inga riktiga förväntningar men var mycket nöjd med mäklaren (Fredrik Thulin) och kände att jag fick all info jag efterfrågade. Väldigt smidig och enkel affär. Fredrik var mycket snabb med svar och flexibel med snabb förhandsvisning. Väldigt nöjd.
    2021-02-06
    Köpte en lägenhet via Fredrik. Han skötte allt väldigt snyggt och vi är otroligt nöjda med allt. Go gubbe!
    2021-02-05
    Fredrik hjälpte oss att få till ett snabbt och smidigt lägenhetsköp i Linné på ett proffsigt sätt! Han är väldigt trevlig, driven och engagerad. Uppskattar att han är lätt att få tag i! Vi är väldigt nöjda med Fredrik!
    2021-01-29
    Vi sålde vår bostadsrätt i Almedal Göteborg och Axel var rätt mäklare för jobbet. Han hade redan innan bra koll på området och kände till vår förening.

Vi hade god kommunikation med mäklaren under hela processen och han lyckades verkligen skapa stort intresse för vår bostad. Försäljningen kunde inte ha gått bättre.

Vi är mycket nöjda med valen av mäklarfirma och mäklare.
    2021-01-28
    Andreas hjälpte oss med att sälja en bostadsrätt. Han var lättillgänglig under processen och utförde jobbet mycket väl. Vi är nöjda med vårt val av mäklare.