HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen till oss!

726 omdömen om HusmanHagberg Göteborg Centrum

Sedan starten hos Reco 2017
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Lorensberg
    2023-02-04 Verifierad kund
    Allt positivt! Engagerad. Lyhörd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2023-01-25 Verifierad kund
    kaaaaaannnnnnoooooooonnnnnnnn brrrrrrraaaaaaaaaaaa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2023-01-21 Verifierad kund
    Lätt att få tag i, transparent genom hela säljprocessen och väldigt trevlig att ha att göra med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2023-01-21 Verifierad kund
    Emil som mäklare är supertrevlig, jordnära, rak och enkel. Vi slapp högtravande tal om procentuella försäljningar i området etc…Han kan säkert göra det - men han känner av kunden - vilket såklart är en av hans många styrkor som mäklare.
    Han höll oss uppdaterade under hela processen och gjorde bra analyser av såväl omvärldesläget som potentiella köpare.
    Han höll en rak och ärlig dialog - med vårt mål i sikte - och har dessutom bra humor!
    Enkel att nå och Trevlig som få :).
    Vi har bara positivt att säga!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2023-01-14 Verifierad kund
    Kanonmäklare, bra bemötande och professionell på alla sätt!!
    2023-01-13 Verifierad kund
    Fint bemötande. Trevlig. Hjälpsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2023-01-13 Verifierad kund
    Fredrik was recommended to me by a family friend. He was super friendly and was able to give me the confidence that he was the right person for the job. After months of trying to sell my apartment, he was able to sell it.

He was communicative and was able to guide me every step of the way. I would highly recommend Fredrik and his agency to all my friends looking to sell.
    2023-01-09 Verifierad kund
    Trevlig kunnig perfect väl mötande vaken ungman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-12-24 Verifierad kund
    Mycket kunning, trevlig och engagerad mäklare som höll oss kontinuerligt uppdaterade och som på ett för oss smidigt sätt genomförde hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-12-24 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött,Andeas är en bra mäklare allt sköttes väldigt bra.
    • Kålltorp
    2022-12-21 Verifierad kund
    Hampus var saklig, effektiv och hade bra koll på marknaden. Han lyckades sälja min lägenhet även om marknaden inte är optimal för tillfället.

Jag skulle recommender honom till en vän.
    Tack för förtroendet att hjälpa dig med din bostadsaffär. Lycka till framöver och tack för rekommendationen! Hampus Berglund
    2022-12-20 Verifierad kund
    Påläst på objektet.
    Lugn och saklig
    Hjälpsam och flexibel
    2022-12-18 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt och proffesionellt sätt och är allmänt nöjd med allt.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Social, trevlig, humoristisk, fick gott intryck direkt. Lugn, saklig, professionell. Gott bemötande till både oss och säljarna.
    2022-12-03 Verifierad kund
    Rob Koudstaal & Wil Burghoorn

We appreciated Fredrik's enthousiastic approach and openness towards all parties involved. At a time when home sales were laborious and slow he was tireless.
    2022-11-26 Verifierad kund
    Extremt kunnig och tillmötesgående person. Allt kändes väldigt naturligt att prata med honom. Mer som att prata med en polare än att prata med en mäklare. När behovet av en mäklare kommer i framtiden kommer Fredrik Thulin vara den första personen jag kontaktar.

Tack Fredrik för du är en del av min första bostad!
    2022-11-25 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Kändes tryggt och transparent med försäljningen och hade rekommenderat Fredrik till vänner och bekanta!
  • Marcus R
    2022-11-21 Verifierad kund
    Andreas har varit grym under hela processen.
    Alltid anträffbar via telefonen när man har haft någon fundering, och snabbt går det.
    Jobbar hårt för att både säljaren och köparen ska känna sig nöjda.

Kan verkligen rekommendera Andreas Wallmark hos HusmanHagberg.
    Ni kommer att få en mäklare som är trygg, proffsig och genuin.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Fredrik är en förtroendegivande och professionell mäklare som även på en orolig marknad levererar.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare, professionell och kompetent. Skapar inga förväntningar utan jobbar lugnt och sansat och kommer med bra lösningar. Rekommenderas starkt.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Serviceinriktad
    Snabb
    Expeditiv
    2022-11-18 Verifierad kund
    Toppen bra mäklare! Ihärdig och jobbar hårt för att uppnå kundens önskemål. Grymt imponerad av Axel.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-11-09 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Andreas och han var professionell under hela affären. Jag skulle rekommendera och kanske själv välja honom i framtiden.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Fint bemötande och en bra & tydlig dialog genom hela processen.
    • Munkebäck
    2022-10-24 Verifierad kund
    Alltid väldigt bra bemött, Alltid positiv och glad. Förväntningarna var höga, hade fått Fredrik på rekommendation. Det blev svårt för Fredrik att leva upp till förväntningarna på grund av utomstående faktorer såsom vikande marknad orsakad av högre räntor och generell lågkonjunktur.

Min upplevelse av Fredrik är mycket god.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Engagerad och lyhörd mäklare som försöker göra allt för kundens bästa. Kan varmt rekommendera Hampus!
    2022-10-17 Verifierad kund
    Jag blev mycket väl bemött. Min upplevelse är att det var väldigt enkelt och Emil känns pålitlig och hjälpsam.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-10-16 Verifierad kund
    Lättillgänglig, bra kommunikation kring bostadsköpet och påläst om boendet. Vi är jättenöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Kungsladugård
    2022-10-09 Verifierad kund
    Andreas har med stort engagemang försöka att sälja vårt hus, och det lyckades han med. Vi blev nöjda med slutpriset och skulle med nöje rekommendera Andreas till andra.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Trevlig mäklare. Snabba svar och stort engagemang + vilja. Både jag och pappa är mycket nöjda med Hampus.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Bra mäklare som gav snabb återkoppling.lyssnade på säljaren och hade en positiv inställning.
    2022-10-02 Verifierad kund
    Glad, påläst och ärlig. när jag sa att jag kände till huset så körde han inte på med mäklarsnacket som de flesta andra gör. Det uppskattade jag enormt mycket. Det gjorde att vi kunde lära känna varandra istället. Topp betyg till Fredrik!
    2022-10-02 Verifierad kund
    Fredrik är en lugn och trygg person vilket gör att man får ett stort förtroende för honom. Han kan sin sak och det gjorde att vi fick till en bra affär.
    Trevlig, hjälpsam. Konkret, punktlig
    2022-10-01 Verifierad kund
    Axel var jättebra att ha att göra med. Rekommenderar varmt.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Hampus!

Han är lätt att kommunicera med, flexibel och lösningsorienterad.
    Viktiga egenskaper då jag sålde lägenheten från annan ort och hade dessutom lägenheten fullt uthyrd under hela försäljningen.

Känt mig trygg och väl omhändertagen under hela processen.

Men viktigast av allt, fick jag ett riktigt bra pris!

Kommer definitivt anlita igen. Tack!
    Stort tack för ditt förtroende och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad! Tillsammans satt vi en bra plan och du vågade även lyssna in många av mina rekommendationer och tidigare erfarenheter. Resultatet blev riktigt bra och jag hoppas våra vägar korsas igen! Hampus Berglund
    • Masthugget
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevlig, extremt kommunikativ och engagerad!
    2022-08-31 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Informativ gällande mina frågor om bostaden.
  • Arena MED
    2022-08-28 Verifierad kund
    Axel har varit fantastisk under hela processen med lägenhetsförsäljningen!
    Enkel i kommunikation och flexibel efter mina önskemål som säljare, inlyssnande och väldigt kunnig.
    Han har också bidragit med energin på topp under hela processen, vilket gör det väldigt roligt att arbeta med honom och gör dig trygg med att han gör sitt bästa för att leverera på topp.
    Han gör ett riktigt bra jobb helt enkelt!
    • Lorensberg
    2022-08-26 Verifierad kund
    Emil sålde min lägenhet i augusti 2022. Grym mäklare om du ska sälja i Göteborgs innerstad. Seriös, tillgänglig, tålamodig och genuint trevlig. En go göteborgare som jag kommer anlita igen. Världsklass 5/5!
    2022-08-24 Verifierad kund
    Axel är jätteduktig på sitt jobb. Han är lösningsorienterat och lätt att ha att göra med. Alltid trevlig och på bra humör.
    2022-08-24 Verifierad kund
    Personlig och professionell service! Hjelpsom og initiativrik.
    2022-08-23 Verifierad kund
    This is the first apartment we buy. We had a good first contact with Axel during the visning where he suggested the possibility to make an offer before the bidding.
    After our offer was accepted by the seller he guided us through the process and made the purchase clear and smooth.
    He was friendly and easy to talk to.
    2022-08-19 Verifierad kund
    Axel alltid svarat med ett glatt humör. Vi har känner oss omhändertagen och han har ordna så allt gått smidigt till. Vi har känner att vi kunna lita på de uppgifter och svar han gett oss. Kontakten och service har varit över förväntan.
    • Gamlestaden
    2022-08-14 Verifierad kund
    Bra.
    Ganska stora, Hampus var väldigt behjälplig och professionell.
    Det gick bra med tanke på läget i världen.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Axel was extremely helpful, open, transparent, and reliable through the whole process, he really cared about me as his client, understood my needs from the very first open house even giving me ideas on how better utilize the space.
    Axel was always available to answer my questions and to show the apartment any time there was a ask for viewing.
    Would totally work with them again!
    • Guldheden
    2022-08-01 Verifierad kund
    Axel var väldigt lätt att ha att göra med, tydlig och uppmärksam på oss som säljare. Han var alltid snabb att svara och lätt att få tag på vid frågor. En mäklare som man kan lita på både som köpare och säljare.
    • Kungsladugård
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Andreas förmedling av min lägenhet. Han är trevlig, pålitlig och snabb i kontakten, även utanför kontorstid. Mina varmaste rekommendationer!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2022-07-24 Verifierad kund
    Jaha har själv inte haft så mycket kontakt med Hampus då det är mina föräldrar som har skött köpet av lägenheten, men av det jag har hört av mina föräldrar så har han fått högsta betyg!! Vi är supernöjda :)
    2022-07-22 Verifierad kund
    Hampus är alltid trevlig och hjälpsam. Han guidar dig lugnt och tryggt genom hela bostadsaffären. Professionell och korrekt.