HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeElevenYears

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja. Välkommen till oss!

895 omdömen om HusmanHagberg Göteborg Centrum

Sedan starten hos Reco 2017

Birgitta A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Landala

Jag vill varmt rekommendera Axel Eriksson på Husman Hagberg Göteborg Centrum. Axel är en engagerad och kunnig mäklare. Han gav oss värdefulla råd både under och efter köpprocessen. Alltid tillgänglig och med snabb återkoppling. Axel är inte bara en duktig mäklare utan också en mycket positiv och trevlig person.

Monica R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Stampen / Innerstaden

Hampus har hållit oss uppdaterade på varje steg i processen. Han har varit mycket professionell i kommunikationen.

Daniel L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Johanneberg / Lorensberg

Kanonbrq! Snabb, tydlig, tillgänglig.

Zebastian S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Johanneberg / Lorensberg

Sålt med Fredrik förut och blev lika nöjd denna gång!

Bengt K
Stampen / Innerstaden

Hampus har varit mycket engagerad och hållit oss uppdaterade vid varje nytt steg och ställningstagande. Mycket professionell.

Oliver L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Johanneberg

En mäklare som sätter värde på att både köpare och säljare ska bli nöjda. Rekommenderar

Dan P
Johanneberg

Fick direkt ett mycket trevligt bemötande, och uppgift om vad jag kunde beräknas få betalt för lägenheten, och vad jag skulle betala i provision till Hampus

Rickard V
Guldheden

Bra kontakt. Ger bra information och är mån om att man är insatt vad som sker.

Linnea V
Guldheden

Trevligt bemötande, snabb och effektiv i kontakten samt noggrann och professionell vid kontraktsskrivningen. Inget att klaga på!

Lydia L
Johanneberg / Lorensberg

Kanon! Motiverad och professionell med lyhördhet för våra önskemål som säljare.

Paula Areli B
Lunden

Väldig god bemötande. Fredrik är stödjande, tydlig och rakt i kommunikationen. Han ger bästa råd och engagemang han lägger i uppdraget, det märktes!

Ann-Christin B
Almedal/Johanneberg

Trevlig, ringde upp när jag sökte honom och hade bra kontakt under budgivningen. Han levde absolut upp till de förväntningar som vi hade, tydlig, kontaktbar, trevlig. Vi har en bra upplevelse av mäklaren i samband med vårt köp.

Hans A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Majorna

Andreas är lugn, glad och trevlig. Snabb och tydlig kommunikation från mail eller telefon. Kan varmr rekommendera Andreas med högsta betyg.

Eva B
Almedal/Johanneberg

Proffsig, effektiv, vänlig och lyhörd. Mycket nöjd! Extra plus för flexibiliteten.

Svar från Hampus Berglund

Stort tack för förtroendet att hjälpa er med er bostadsaffär. Vi gjorde en plan tillsammans, fullföljde och kom i hamn på ett tryggt sätt. Önskar lycka till framåt!

Amanda B
Linnéstaden

Emil levde upp till mina förväntningar och önskemål. Han är utmärkande bra, tillmötesgående och vill att affären ska bli bra för båda parter, vilket var trygghetsgivande. Det var också Emil som hjälpte när jag köpte lägenheten och det var en självklarhet att han skulle sköta försäljningen när det väl var dags. Rekommenderar starkt!

Johannes R
Stampen / Innerstaden

Husman Hagberg och Fredrik är seriösa. Proffsigt agerande under hela affären och byta kommunikation genom hela affären. Kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare

Felicia W
Almedal/Johanneberg

Jag har varit i kontakt med många mäklare angående mitt första bostadsköp och det var Lovisa som var mäklaren till min köpta bostad. Tyvärr tog frustrationen över den förväntade glädjen i det hela. Jag lade ett officiellt bud som säljaren inte godtog. Efter det förhandlade jag med säljaren/mäklaren fram och tillbaka om en summa att komma överens över. I slutspurten kommer en ny budgivare in i bilden och mäklaren offentliggjorde då min senast föreslagna summa för den nya budgivaren varpå denne kommer in och trissar buden...

Carl-Johan E
Gårda

bra bemött informativ bra upplevelse ..........

Thommy N
Gårda

Trevlig, kunnig och informativ. Gav förtroende!

Annika K
Gårda

Fantastisk bemötande, levde absolut upp till mina förväntningar.Flexibel, tillmötesgående och påläst, riktigt proffsigt.

Svar från Hampus Berglund

Tack för att du delar med dig av din upplevelse vid köpet av er bostad och tack för de fina orden. Lycka till framåt!

Lena B
Kungsladugård

Tillmötesgående, närvarande och driven Andreas svarade på alla frågor . Närhelst jag behövde . Skulle rekommendera honom.

Katarina N
Kungshöjd

Fredrik är en skicklig en. Han har gåvan att kunna kombinera ett tillmötesgående och vinnande sätt med att samtidigt ha fullt fokus på affären.

Patrik B
Kungshöjd

Fredrik har rätt inställning och ett insprirerande sätt i sitt sätt att marknadsföra och sälja fastigheterna. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Birgitta S
Johanneberg

Mycket bra och professionellt bemötande! Stort kunnande, stor tillgänglighet. Bästa mäklaren jag vet som jag varmt kan rekommendera!

Marlene H
Johanneberg

En kunnig mäklare som gav bra tips och vägledning under en tuff bostadsmarknad. Ett utmärkt bemötande och en trygg process från början till slut.

Louise H
Linnéstaden

Om man letar efter den bästa mäklaren i stan så är det utan tvekan Fredrik Thulin. Mycket professionell och gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera

Frida S
Linnéstaden

Man fick alltid snabb återkoppling vid kontakt och var väldigt tydligt och enkelt vid kontraktsskrivningen av vår nya bostad. Vi var jättenöjda!

Titti F
Almedal/Johanneberg

Lovisa är mycket inkännande och förstående inför mina behov. Vi fick sålt min lägenhet på kommande och det besparade mig tid och pengar. Supernöjd med Lovisa på alla sätt och kan varmt rekommendera henne.

Xiaohui D
Majorna

Andreas is a very professional and sellers experience and profits guarantee broker. We strongly suggest Andreas to every seller who wishes to have the best experience and outcome. His knowledge of the industry plus predictions towards the market with his clear planning and strategy which make him to be the best broker we believe of Göteborg city area.

Anna Y
Guldheden

Lovisa har från första stund uppvisat ett stort engagemang i försäljningen av vår lägenhet. Hon är ambitiös, duktig och trevlig. Kan varmt rekommendera Lovisa om ni skall sälja eller köpa bostad.

Bo A

Hej , Emil skötte vår lägehetsförsäljning Jättebra !! m v h Bo Andersson Möller

Madeleine S
Masthugget

Under hela processen har Emil varit proffsig, lyhörd, och enkel att ha att göra med. God kommunikation hela vägen och trevlig att ha att göra med. Jag rekommenderar Emil varmt!

Catrine R
Kallebäck

Hampus är engagerad till 110% och kommunicerar utmärkt. Han är mån om både säljare och köpare vilket tillför mer till försäljningen. Jag är mycket nöjd med hela processen från början till slut och jag kan varmt rekommendera Hampus till dig som ska sälja bostad. Kommer absolut anlita Hampus igen framöver.

Svar från Hampus Berglund

Tack för de varma orden och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din bostadsförsäljning! Lycka till framåt :)

Hanna D
Fredriksdal/Johanneberg

Tycker bemötandet var bra Snabb återkoppling och bra kontakt

Lisbet A
Masthugget

Emil A har varit väldigt smidig och piggt proffsig att ha att göra med. Gav god o saklig bild av förutsättningarna. Lika lyhörd som snabbt verksam vid behov, med fungerande dialog. Har känts tillförlitlig genom hela processen som landade i ett resultat jag är mycket nöjd med. Han höll vad han lovade – och lite mer ändå.

Gerd K
Johanneberg

Hampus Berglund har ett mycket trevligt och personligt bemötande vid våra kontakter vid försäljningen av min lägenhet. Hampus har alltid varit tillgänglig för ev frågor jag haft och besvarat dem med stor kunskap och erfarenhet. Hampus har en vilja av att både säljare och köpare skall vara mycket nöjda med affären. Jag känner mer än nöjd med mitt val att välja just Hampus och kan varma rekommendera honom för framtida försäljningar.

Ludvig S
Majorna

Vi fick ett bra bemötande av Andreas och vi är glada att vi valde Andreas om vår mäklare. Andreas var lugn och trygg genom hela försäljningen, svarade snabbt på frågor om några dök upp och uppdaterade oss ofta om status i försäljningen.

Hampus C
Johanneberg

Superbra! Från första kontakt till kontraktskrivning var Hampus med i hela processen på ett grymt sätt. Vi är supernöjda med hans kommunikation och tydlighet och rekommenderar definitvt honom till andra som ska köpa eller sälja sin bostad.

Leif L
Gårda

Bra kille! Gjort allt rätt! Inget strul!

Matilda T
Kålltorp

Jag fick jättebra och kunnigt bemötande av Hampus vid försäljning av min bostad. Regelbundna uppdateringar som uppskattas i en tuff säljmarknad med bra tips och råd. Rekommenderas!

Svar från Hampus Berglund

Tack för att jag fick hjälpa dig med din bostadsaffär Matilda! Hoppas ni hittar ett nytt gemensamt boende framöver och om det dyker upp frågor vet du vart jag finns :)

Ida I
Almedal/Johanneberg

Tack Fredrik för ditt fantastiska engagemang!

Ahmad F
Almedal/Johanneberg

Fredag bemötte mig vänligt hela tiden . Han har varit tillgänglig i alla tider. Han kom med förslag om hur vi ska hantera olika situationer och olika lösningar.

Jonas H
Fredriksdal / Johanneberg

Vi fick god hjälp av Fredrik att sälja vår lägenhet till ett acceptabelt pris under bråda förhållanden i den kärva marknad som råder.

Isabella G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Majorna

Tyckte att han var lätt att prata med och snäll och tillmötesgående. Uppskattar honom framförallt nu när budgivningen är över och det är mycket att tänka på. Känns väldigt lugn och trygg och är glad att vi har honom som hjälper oss genom allt.

Helena P
Göteborg

Effektivt, noggrant och trevligt. Bästa rekommendationer.

Eliza F
Majorna

Fint bemötande, lugn, trygg, ej ”gåpåig” Tillgänglig vb fram till tillträde av lägenheten.

Ingemar S
Gårda

Mycket bra bemötande. Ordnade separat visning av lägenheten på tid som passade oss.

Anna U
Majorna

Andreas är en super mäklare, han har lång erfarenhet inom branschen och man känner sig trygg genom hela processen. Kan verkligen rekommendera honom. 😊⭐️

Olof B
Almedal/Johanneberg

Lovisa var väldigt tydlig och kommunikativ under hela försäljningsprocessen och jag kände att jag var i trygga händer!

Anette S
Kallebäck

Vi har haft ett bra samarbete under försäljningsfasen.Hampus har varit informativ och tillgänglig i processen.

Svar från Hampus Berglund

Tack för förtroendet att hantera din bostadsaffär och stort lycka till med det nya boendet!