Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen på Drop-In!
På torsdagar kl. 15-17 är alla mäklare inne på kontoret här i Göteborg Centrum, så går du i köp- eller säljtankar är du välkommen att ställa alla dina frågor och vi berättar gärna om våra tjänster och de objekt vi har till salu.

Läs vad 424 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• 2019-06-17

Martin G skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde en lägenhet på Gibraltargatan i Johanneberg via Hampus och vi är sjukt nöjda. Har gjort ett antal lägenhetsaffärer tidigare men olika mäklare men måste säga att Hampus sticker ut.

Helt ifrån första kontakten har Hampus varit väldigt ärlig, arbetsam och riktigt trevlig. I allt ifrån strategitänk på visningsdagar till fotande av lägenhet kommer Hampus med viktiga inspel.

Jag gillar speciellt att Hampus är så genuint ärlig och rak som person utan smörande, när så många andra mäklare lovar guld o gröna skogar. Rekommenderar Hampus alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-06-17 Hampus B svarar Martin G
    Jag tackar ödmjukast för förtroendet och vad bra det blev tillslut! Tack för de vänliga omdömet och kul att ni gillar min mäklartjänst.
  • Mikael B

2019-06-17

Mikael B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde vår 3a i Kviberg via Hampus. Tyckte att det kändes bra redan från första gången vi sågs. Tycker han jobbar på ett ärligt och rakt sätt. Vi hade totalt 6 visningstillfällen innan vi lyckades. Han övertalade oss aldrig att ta någon av de skambud som kom, utan bara fortsatte att jobba för att gå den såld. Vi är mycket nöjda med hans arbetsinsats. Läs mer
    2019-06-17 Hampus B svarar Mikael B
    Tack för de vänliga orden! Vi krigade på trotts en lite motig start men vi lyckades också tillslut genom ett hårt arbete. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er stora affär!
  • 2019-05-31

Louise A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    En personlig service och ett inkännande sätt. Lugn, trygg, pålitlig och kunnig! Väl värd att sammarbeta med! Läs mer
  • Tobias A

2019-05-31

Tobias A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde en 1:a på 28kvm i Gårda.
    Hampus har ett proffsigt bemötande men ändå med glimten i ögat vilket gör honom mänsklig.
    Väl förberedd, sätter höga mål och planerar noga för hur det målet ska uppnås. Allt med kontinuerlig och utförlig kontakt med oss. Läs mer
    2019-05-31 Hampus B svarar Tobias A
    Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda! Tack vare ett strukturerat arbetssätt och en bra plan lyckades vi med en riktigt bra försäljning och det var vi tillsammans som gjorde det möjligt. Stort tack!
  • 2019-05-29

Jonathan M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Toppen mäklare! Rak på sak, ärlig inget onödigt smörande! Skulle rekommendera Hampus till 10/10 Läs mer
    2019-05-29 Hampus B svarar Jonathan M
    Tack för det fina omdömet och väldigt roligt att du vill rekommendera mig vidare. Väldigt tacksam!
  • Johanna E

2019-05-24

Johanna E skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag är supernöjd med Andreas! Proffsig, trevlig och alltid snabb på att svara. Han är tillmötesgående, lösningsorienterad och sålde min lägenhet snabbt! Läs mer
  • 2019-05-20

Cecilia J skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en 1 rums lägenhet, till ett acceptabelt pris. Snabb affär tack vare mäklaren.
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-05-18

Christer S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en etta till min son. Bra och flexibelt bemötande från Hampus. God kunskap om området och lägenheten. Hjälpte mig på ett bra sätt att få till köpet. Blev en win-win också för säljaren skulle jag vilja påstå. Mycket bra mäklarjobb. Läs mer
  • 2019-05-16

Björn B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Professionellt bemötande !
    Inte FÖR mycket säljsnack
    Känns pålitlig Läs mer
  • 2019-05-14

Alicia T skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en bostad som Hampus var mäklare för.
    Jag blev jättebra bemött, Hampus var väldigt trevligt och tillmötesgående. Han kändes pålitlig, vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-05-15 Hampus B svarar Alicia T
    Tack så mycket! Kul att höra att ni uppskattade mitt arbete!
  • 2019-05-13

Martina Charlotte O skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag är en mycket nöjd köpare av en lägenhet. Hampus var mycket hjälpsam och jag fick direkt ett stort förtroende för honom. Han var trevlig, och kändes pålitlig. Kan varm rekommendera honom för andra köpare. Stort tack. Läs mer
  • Kerstin S

2019-05-09

Kerstin S skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde min tvåa med hjälp av Jonas. Jag fick ut mer än förväntat och han skötte sig i alla lägen Läs mer
  • 2019-04-25

Brian L skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    proffsigt i alla steg längs vägen Läs mer
  • 2019-04-25

Pierre B skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Very professional and always available to answer questions. Läs mer
  • 2019-04-23

Joel T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik har hjälpt mig sälja min bostadsrätt på ett mycket tillfredställande sätt med god lyhördhet för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-04-17

Jon Forsman P skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig och duktig mäklare som lyckades få ett bra pris på vår lägenhet trots att varken timing och marknad var hundra. Läs mer
  • 2019-04-17

Anneli H skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig och väldigt lyhörd. Bara bra bemötande av honom👍Har köpt en tvåa på Gråberget. Jag är än så länge nöjd. Läs mer
  • 2019-04-16

Amanda Casteborn T skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Proffsig, tillgänglig och kunnig. Det var tryggt att ha Andreas som mäklare! Läs mer
  • 2019-04-15

Zaklina A skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sanna är professionell och mycket hjälpsam.
    Hon var alltid tillgänglig och guidade oss genom hela försäljningen. Hon återkopplade till oss genom hela
    försäljningen och var alltid glad och positiv. Kan starkt
    rekommendera Sanna. Lycka till i framtida försäljningar.
    //Zaklina med familj. Läs mer
    2019-04-15 Sanna A svarar Zaklina A
    Tack Zaklina för den fina recon! Ta hand om er.
  • 2019-04-09

Mattias W skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Professionellt bemötande och bra information under hela köpprocessen.
    Väl genomfört avtalsmöte då Jonas gjorde det enkelt att förstå avtalen Läs mer
  • Lovisa W

2019-04-08

Lovisa W skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag hade under en tid aktivt letat efter en bostadsrätt i de centrala delarna av Göteborg. Jag såg Vegagatan 13 på Hemnet och blev genast såld. Jag hörde därför av mig direkt till Jonas för att få se möjligheterna till en förhandsvisning. Redan samma dag hör han av sig och samma vecka går jag på visning. Han var otroligt trevlig, lät mig titta på lägenheten i lugn och ro, besvarade mina frågor och var tillmötesgående. Jag kände direkt att lägenheten var rätt och Jonas samt ägaren lät mig då lägga ett bud på bostaden. Efter en kortare samtal till mig och ägaren fick jag sedan skriva kontrakt redan samma kväll som visningen. Allt gick otroligt smidigt och Jonas skötte allt professionellt och smidigt! Jag är otroligt nöjd med Jonas som mäklare, han överträffade verkligen alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-08

Jenny A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Han sålde in lägenheten väldigt bra, var dock lite stel vid kontraktskrivningne men det är inte avgörande Läs mer
  • Agneta R

2019-04-06

Agneta R skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas sålde vår lägenhet i Linné.
    Ett proffsigt 1a intryck men oxå med glimten i ögat.
    En kul och seriös mäklare.
    Vi har under hela processen fått löpande info. Är sååå nöjda ned Jonas Läs mer
  • 2019-04-05

Robert L skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    På alla sätt utmärkt! Håller regelbunden kontakt och är alltid tillgänglig. Man ser fram emot att träffa honom. Läs mer
  • 2019-03-28

Anna E skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas Wallmark är suverän på de sätt som man bara kan vara som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Han är tillgänglig och agerar snabbt, är jättetrevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-03-22

Hanna S skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas var ett självklart val att använda vid försäljning av min bostad. Med sitt engagemang och positiv inställning till ALLT!
    Han informerade och hade svar på alla mina frågor. Jonas gjorde sitt yttersta även om marknaden är svår för tillfället så fick vi sålt bostaden för det vi ville.
    Rekommenderar alla att använda sig av Jonas. Han är BÄST!!! Tusen tack Läs mer
  • 2019-03-17

Andreas S skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sanna är fantastiskt duktig och engagerade mäklare som ger allt för att få till en lyckad försäljning - kan varmt rekommendera Sanna👍 Läs mer
    2019-03-18 Sanna A svarar Andreas S
    Tack för ett fint omdöme Andreas och ett gott samarbete. Ta hand om er!
  • 2019-03-17

Maria Christina H skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hjälpsam, ordnade med mått och extra bilder. Snabb återkoppling på våra mail frågor. Läs mer
    2019-03-17 Sanna A svarar Maria Christina H
    Tack! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • 2019-03-15

Shen L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    I bought the apartment Doktor Allards Gata 14. I contacted Fredrik for viewing it before the official viewing date. He offered me very professional service. It was a nice experience. Läs mer
  • 2019-03-15

Daniel L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Oerhört nöjd, Fredrik är saklig och kompetent samt anstränger sig det där lilla extra som krävs i ett service-yrke som detta. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-12

Mattias N skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig mäklare som var väldigt hjälpsam då vi köpte en 1,5a på Mölndalsvägen i Göteborg. Vill att han ska sälja min lägenhet senare när det är dags för det. Läs mer
    2019-03-12 Hampus B svarar Mattias N
    Tack för rekommendationen! Alltid kul när båda parter är nöjda och jag ser verkligen fram emot att få hjälpa dig när ni vuxit ur bostaden :)
  • 2019-03-11

Jesper K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostad på ett utmärkt sätt. Snabbt, smidigt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-03-05

Anders Christian skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag anlitade Andreas Wallmark för att sälja min bostad i Nya Gårda. Jag är mycket nöjd med hans försäljning av min bostad. Han har ett trevligt sätt, propert yttre, och håller vad han lovar. Välj honom du med om du vill ha en citymäklare som jobbar bra utan att vara sliskig och påstridig. Läs mer
  • 2019-03-02

Lina A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Smidig affär med trevligt bemötande från mäklaren. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-03-02

My J skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jättebra, snabb och trevlig kontakt. Läs mer
  • 2019-03-01

Niklas O skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min bostadsrätt genom Fredrik.
    Jättenöjd med utgången.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-02-25

Aziz F skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenheter på Frggagatan 13A, Läs mer
  • Tobias K

2019-02-25

Tobias K skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus har på ett föredömligt sätt hjälpt oss att sälja vår lägenhet i centrala Göteborg. Hampus råd och engagemang gör honom till ett föredöme för mäklarbranchen. Läs mer
    2019-02-25 Hampus B svarar Tobias K
    Stort tack för de fina orden, det värmer något oerhört! Det ska även bli superkul att få besöka er i det nya huset!
  • 2019-02-14

Emma A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag anlitade Fredrik för försäljning av min bostadsrätt.
    Mitt första intryck av Fredrik var bra och proffsigt. Även om jag vid första mötet inte var redo att sälja så gick han igenom allt noggrant och gav mig tid.
    När jag senare tog kontakt så var han lyhörd för alla önskemål, och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Jag är nöjd både med Fredrik som mäklare och med utfallet sv försäljningen. Läs mer
  • 2019-02-14

Anders J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt lägenhet i Mölndal . Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam mäklare som gjorde lägenhetsköpet enkelt och smidigt. Läs mer
  • Alexandra F

2019-02-12

Alexandra F skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bara bra saker att säga. Processen och affären gick smidigt. Läs mer
  • 2019-02-12

August B skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt bostad. Trevligt professionellt bemötande. Läs mer
    Andreas W, Andreas W gillar detta
  • 2019-02-10

Joachim B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik sålde vår lägenhet i Johanneberg.Trotts en tuff bostadsmarknad med konkurrerande lägenheter i området lyckades han med hårt arbete lösa affären. Tydlig, rakt och proffsig blir mina tre slutord. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-08

Emmelie J skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    vi har köpt en etage 4.a i kålltorp
    Daniel Fröberg va inte med under vår visningsdag utan då träffade vi Robert Andersson. Vi blev bemötta bra, något skral på information kring viss information så som årsredovisning, underhållsplan.
    Trodde nog att det skulle vara lite mer inbjudande under visningen. Ganska tråkig känsla i lägenheten vilket visserligen gav oss fördel som kunde se med andra ögon. Men prospekt och styling va inte något som kändes genomarbetat.
    Men annars en helt ok mäklare. Läs mer
  • 2019-02-07

Emma A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevligt bemötande, ordnade så att vi fick se lägenheten en extra gång för att vi skulle känna oss säkra på att lägga ett bud. Läs mer
    Andreas W, Andreas W gillar detta
  • Johannes T

2019-02-05

Johannes T skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde min lägenhet i Linné med hjälp av Jonas. Han är extremt påläst, seriös och ambitiös. Han hjälpte mig igenom hela processen, och allt slutade med en lyckad försäljning. Jag har redan rekommenderat honom till flertalet vänner och kommer definitivt att använda honom igen om jag skulle sälja lägenhet. Läs mer
    2019-02-05 Jonas J svarar Johannes T
    Tack snälla Johannes, var riktigt trevlig samarbete vi fick till!
  • 2019-01-30

Marjolein V skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en lägenhet.
    It was a good and informative visning at the apartment. It was easy to get in touch afterwards and do negotiations, and those were very important to me, so he lived up to my expectations. Läs mer
    2019-01-30 Hampus B svarar Marjolein V
    I am pleased that you thought you got good information. It was a pleasure to help you find your new home.
  • 2019-01-28

Natalie G skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde min 2,5a i Almedal. Hampus var proffsig under hela processen och höll mig ständigt lagom uppdaterad. Hampus är både en strategisk säljare och duktig relationsbyggare. Mycket nöjd med resultat! Läs mer
    2019-01-28 Hampus B svarar Natalie G
    Tackar så ödmjukast! Genom att vi båda bidrog till en fin annons och genom hårt arbete lyckades vi med en riktigt bra försäljning. Kul att du är nöjd! ??
  • 2019-01-25

Rasmus D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik var mycket påläst och trevligt, han gjorde mitt första lägenhetsköp både enkelt och roligt! Läs mer
    2019-01-25 Fredrik T svarar Rasmus D
    Tack så mycket för de fina orden Rasmus! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-01-25

Jacob K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt bostadsrätt, väldigt proffsigt och trevligt mötande! Förväntade mig en bra rekommendationer inför försäljning och ett bra resultat i form av försäljningssiffra vilket mäklaren(Jonas) verkligen levererade!! Extremt nöjd och hoppas kunna sälja med Jonas igen! Läs mer

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg