HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen till oss!

Läs vad 430 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• 2020-02-12

Håkan A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra bemötande och smidig kommunikation. Läs mer
  • 2020-02-04

Oscar L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt: 2:a 57 kvm
    Professionellt bemötande och skicklig mäklare, kan rekommendera Fredrik om ni funderar på att sälja bostad i centrala Göteborg med omnejd. Läs mer
  • 2020-02-02

Kasper M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en trea via Fredrik. Mycket hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • 2020-01-30

Renaud C skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är en väldigt trevlig person som har mycket erfarenhet, och varm personlig kontakt. Han hade koll på marknaden, och kunde köra processen på ett effektivt och smidigt sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Hanna G

2020-01-29

Hanna G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag köpte en lägenhet på friggagatan. Allt gick supersnabbt och supersmidigt - förhandsvisning på söndagen och kontraktsskrivning måndag morgon på centralstationen. Fredrik gjorde ett toppenjobb. Han var hjälpsam, svarade snabbt och fick mig att känna mig trygg i mitt beslut. Läs mer
  • 2020-01-26

Jens Å skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vaken, pedagogisk, kunnig och duktig på att lyssna. Läs mer
  • 2020-01-24

Helena A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus har en fantastisk återkoppling och vi är supernöjda att vi anlitade honom för att sälja vår lägenhet! Läs mer
  • 2020-01-23

Romaric D skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en lägenhet hos mäklaren och hela processen gick smidigt. Trevliga, artiga och professionella kontakter, rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-20

Alexandra S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Otroligt nöjda med Hampus, han höll oss ständigt uppdaterade och fick oss känna oss trygga genom hela köpet. Vi upplevde honom som stabil och väldigt kompetent. Vi kommer definitivt använde Hampus nästa gång vi köper eller säljer! Läs mer
  • 2020-01-17

Alexander Å skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Majorna. Det märktes direkt att Andreas har erfarenhet från området sedan flera år, det gick snabbt och det var tydligt från start. Andreas är förtroendeingivande både för säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Andreas när ni skall sälja eller köpa. Snabbt, tryggt och proffsigt! Läs mer
  • 2020-01-16

Matilda F skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en tvåa i Johanneberg.

Hampus är den bästa mäklaren vi har träffat, och då har vi träffat MÅNGA mäklare.
    Han gav oss ett proffessionellt och vänligt intryck när vi var på visningen samt var väldigt hjälpsam och objektiv under budgivningen.
    Det märktes att han var där för att hjälpa oss alla med en bra affär, både oss som köpare och de andra som säljare.

Han går above and beyond för att få en att känna sig trygg i affären, samt är alltid tillgänglig för eventuella frågor.

Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-01-16 Hampus B svarar Matilda F
    Tack så hemskt mycket! Kul att få hjälpa er i processen mot er nya bostad och det är väldigt roligt att höra att ni uppskattar min mäklartjänst!
  • 2020-01-15

Mikael K skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    När vi skulle sälja vår 3a i central Göteborg så vände vi oss till HusmanHagberg i allmänhet och Hampus Berglund i synnerhet.

Mitt intryck av Hampus är att han är professionell, kompetent och har ett starkt kundfokus. Där vår tidigare mäklare misslyckades (lockade få spekulanter och fick låga bud) lyckades Hampus (lockade många spekulanter och fick höga bud), vilket är det man vill som säljare. Under hela försäljningsprocessen var Hampus även oerhört transparent och han kämpade in i det sista för att vi skulle få ett så bra slutpris som möjligt.

Letar Ni efter en skicklig och kompetent mäklare som kan sälja Er bostad så kan jag varmt rekommendera Hampus; Ni kommer inte att bli besvikna. Läs mer
    2020-01-15 Hampus B svarar Mikael K
    Tack så hemskt mycket för de fina orden!

Era höga krav ihop med min plan, envishet och engangemang gjorde att vi tillsammans gjorde en fin försäljning med nöjda köpare.
  • 2020-01-13

Nina S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hittills har det gått jättebra med Hampus.
    Köper är inte helt klart ännu men den hjälp och uppföljning jag fått har varit toppen.

Hampus är jättetrevlig, engagerad och hjälpsam i sitt arbete. Läs mer
  • 2020-01-13

Jens W skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus har varit väldigt enkel att arbeta med. Han är kunnig och gör ett proffessionellt arbete. Han har på kort tid hjälpt mig fram till ett köp av en bostadsrätt där både säljare och jag som köpare är nöjda. Jag kan varmt rekommendera Hampus som mäklare. Läs mer
    2020-01-13 Hampus B svarar Jens W
    Stort tack för det fina omdömet och kul att du uppskattar min mäklartjänst. Om det är något jag kan hjälpa dig med i framtiden så hör gärna av dig!
  • 2019-12-21

Linnéa A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Han säger du och inte ni, skickar emojis i sms:en och känns allmänt mer lättsam och mindre stel än andra mäklare jag varit i kontakt med. Sånt gillar jag!
    Han svarar snabbt på meddelande/samtal när jag har frågor.

Jag har inte haft så mycket kontakt med honom men är nöjd än så länge.

Jag har köpt en 2a i centrala Göteborg. Läs mer
  • 2019-12-18

Peter C skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus visade ett mycket stort engagemang när han såld min lägenhet. Jag hade höga förväntningar och tycker han mötte dom på ett bra sätt. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-18

Louise C skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Daniel hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag tyckte att han skötte hela processen föredömligt. Han var seriös, engagerad och trevlig. Jag var supernöjd och jag skulle definitivt rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2019-12-16

Hanna M skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en lägenhet. Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Daniel var väldigt flexibel vilket underlättade enormt under kontraktskrivningen. Hade inga speciella förväntningar, men jag hade definitivt rekommenderat honom till andra. Fick svar på alla mina frågor. Läs mer
  • Isabelle T

2019-12-07

Isabelle T skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en bostadsrätt. Andreas var lätt att få kontakt med och mycket kunnig om objektet han visade. Tog sig tid med kort varsel att visa oss lägenheten. En mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare.
    Allt kändes väldigt tryggt från start till slut. Läs mer
  • 2019-12-04

Carl T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fick ovärderlig hjälp, stöd och råd under hela säljprocessen av min bostadsrätt! Fredrik var genuint intresserad av att vi skulle känna oss trygga i alla beslut som skulle tas. Han var mycket lyhörd och inkännande utifrån våra önskemål, och vi kände oss alltid sedda och lyssnade på. Vi fick från första start en tydlig tidplan och ett pedagogiskt upplägg vilket gav oss mycket god förståelse för vilka beslut som skulle tas och hur vi kunde påverka slutresultatet. Hela försäljningen genomsyrades av ett proffesionellt och transparent agerande från Fredriks sida. Med ett beundransvärt engagemang lyckades han överträffa våra förväntningar vid slutförandet av försäljningen; och hans fantastiska insats har påverkat vår framtid i positiv bemärkelse. Vi skulle starkt rekommendera Fredrik och HusmanHagberg till övriga vänner och bekanta! Läs mer
  • 2019-12-03

Joakim T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Efter noga granskat stans mäklare föll valet på Fredrik. Som spekulant Fredriks visningar var han alltid noga med att följa upp och alltid mycket påläst. Trots flera bostadsförsäljningar i bagaget överraskade Fredrik med konkret handlingsplan, kontinuerlig och frekvent uppföljning och ett fantastiskt engagemang. Försäljningen genomfördes med två mäklare, Fredrik och hans kollega Emil Andersson som skötte försäljningen exemplariskt.

För dig som funderar på att sälja med Fredrik och hans kollegor på Husmanhagberg GBG kan jag bara varmt rekommendera dig. Du kommer vara i trygga händer hos mäklare med stort engagemang och driv. Tack Fredrik för hjälpen! Vi hörs om 3-5 år igen/ Joakim Läs mer
  • 2019-11-18

Veronika S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Kompetent, respektfull och professionell försäljning av min lägenhet i centrala Göteborg. Upplever att mäklaren på ett positivt sätt, ansträngde sig på en nivå utöver vad jag förväntat mig. Läs mer
  • Annika Ö

2019-11-10

Annika Ö skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en lägenhet i Majorna som förmedlades av Andreas Wallmark. Han har ett mycket bra bemötande och affären har gått snabbt och smidigt.

Med vänlig hälsning,
    Annika Österberg Läs mer
  • 2019-11-10

Gunnar M skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    En mycket trevlig mäklare som var lätt att tala,
    kan varmt rekommenderas till andra som säljer eller köper lägenhet Läs mer
  • 2019-11-04

Julia B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    - Köpte en 2:à på Prinsgatan
    - Trevligt bemötande
    - Snabb återkoppling
    Har inga anmärkningar utan är väldigt nöjd med Fredrik som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-31

Erik B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Smidig kontakt och gott bemötande i samband med vårt köp av lägenhet i Linnéstaden. Kan varmt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • Sebastian B

2019-10-31

Sebastian B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket kompetent mäklare som genom hela processen varit aktiv för att uppnå ett så bra resultat som möjligt. Jag sålde en tvåa i Gamlestaden, Göteborg, med ett resultat betydligt bättre än de andra försäljningarna i området.
    Resultatet var betydligt bättre än vad jag förväntade mig efter att ha sett vad de andra lägenheterna i området gick för. Läs mer
  • 2019-10-25

Chatrin W skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte för 2 700 000 sålde för 3 260 000 och Emil var duktig, kompetent och oerhört mån av att ordna extra tillträde till lägenheten för att tillmötesgå atta intressenter. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • 2019-10-13

Nenne G skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en lägenhet i sandarna. Mycket trevlig och snabb återkoppling, utan att vara för pushig. Läs mer
  • Richard M

2019-10-12

Richard M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Genuin kille som uppriktigt ville möta både säljarnas och köparens(mina) förväntningar! Helt grym med andra ord! Läs mer
  • 2019-10-12

Tomas H skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Då Daniel sålde min mammas lägenhet med gott resultat vet jag vad han står för. Han är professionell, personlig och lyhör. Därför valde vi honom när vi skulle sälja vår lägenhet på De Geersgatan.
    Vännliga hälsningar
    Thomas Högberg Läs mer
  • 2019-10-11

Sandra S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde min lägenhet tillsamans med Hampus och kan inte vara mer nöjd! Jag hade höga förväntningar på honom och hade varit i kontakt med andra mäklare innan. Hampus levde upp till mina förväntningar helt klart och om jag ska sälja/köpa framöver blir Hampus det självklara valet!

Man väljer inte bara firma utan även mäklaren som faktisk är det mest väsentliga när man ska sälja. Skulle välja Hampus som mäklare oavsett vilken firma han jobbade på! Han får jobbet gjort! Han tar egna iniativ och han gör jobbet! Något som jag saknat hos tidigare mäklare!

10/10! Läs mer
  • 2019-10-08

Kerstin L skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt lägenhet. Kan varmt rekommendera Hampus som mäklare. En bra balans med att inte vara för ”på” men med ett tydligt driv kring försäljningen. Bra känsla från första mötet och genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-08

Lisa B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jättebra mäklare som gjorde bra jobb från början till slut när vi köpte vår lägenhet. Väldigt proffsig och ärlig vilket gjorde att vi fick stort förtroende för honom. Rekommenderar! Läs mer

Jeanette W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt, mäklaren var väldigt professionell, kunnig. Bemötande var väldigt trevlig samma kontakt och svar på frågorna. Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Viktoria W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en lägenhet i Göteborg, fick bra bemötande från mäklaren som alltid var lättillgänglig och snabb med att svara på eventuella frågor. Mäklaren tog till skillnad från andra mäklare inte enbart säljarens sida, utan fungerade som en bra medlare mellan oss som köpare samt säljare. Läs mer

Ludwig R skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en lägenhet! Grym hjälp från början tills nu. Läs mer
    Emil A gillar detta
  • 2019-10-01

Daniel A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde våran lägenhet via Daniel Fröberg.
    Daniel är väldigt trevlig, proffsig och kunnig som mäklare. Det är andra gången vi säljer via Husman Hagberg. Läs mer
  • 2019-09-30

Anna-Maja O skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Andreas var mycket proffsig, ödmjuk, det kändes helt rätt att anlita honom.
    Försäljningen gick snabbare än vi hade trott, vi är mer än nöjda.
    Andreas kommer vi varmt rekommendera Läs mer
  • 2019-09-30

Astrid A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Ett bra och trevligt bemötande i alla delar vid försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-09-28

Elisabeth S skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en lägenhet på mölndalsvägen. Vi har inga direkta synpunkter på mäklaren. Han var ok.
    Har bara träffat honom på visningen för när vi skulle skriva var det en ersättare för Daniel och ersättaren gillade vi inte. Läs mer
  • 2019-09-26

Johan S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag är mycket nöjd med bemötandet då jag köpt en bostadsrätt på Kungsportsavenyn 41. Inget att klaga på så här långt. Läs mer
  • 2019-09-18

Philip H skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus hjälpte oss på ett konsekvent professionellt och trevligt sätt genom hela processen att sälja vår 2:a i Johanneberg. Hampus var till stor hjälp och rådgivande under hela processen från styling och fotografering till faktisk försäljning. Trots en av oss ambitiöst uppsatt och tight tidplan lyckades Hampus hitta rätt köpare före ordinarie visning. Vi vill ge Hampus våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-09-18 Hampus B svarar Philip H
    Stort tack för de fina orden och jag vill ge er mina bästa lyckönskningar med ert nya boende och extra tillskott framöver! Tillsammans gjorde vi detta på ett mycket bra sätt!
  • 2019-09-18

Göran B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Stort engagemang. Bra återkoppling, Flexibel med visningar. Tydlig och bra genomgång av kontrakt mm. Läs mer
  • 2019-09-13

Liselotte P skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt och jag kan bara hålla med maken Lars-Åke P om ett mycket professionellt och trevligt genomförd affär av Hampus. Han är en tillgång för HusmamHagberg.

Liselotte Persson Läs mer
  • 2019-09-13

Lars-Åke P skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt och har haft kontakt med Hampus under budgivningen.
    Perfekt, professionellt bemötande under hela genomförandet av affären.

Vi tackar för ett gott samarbete.
    //Lars-Åke Persson Läs mer
    2019-09-13 Hampus B svarar Lars-Åke P
    Tack Lars-Åke! Kul att ni gillar min service och vad kul att ni tillslut fick den fantastiska bostaden på Wijkandersplatsen!
  • 2019-09-09

Martin A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt 3a i Gårda. Påläst under visning och skött pappersarbetet smidigt utan problem Läs mer
  • 2019-09-07

Bodil Miks M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    3a i nya Gårda. Såldes för 3825000kr
    Utgångspris 3950000kr
    Fredrik är toppen på alla sett. Vänlig, trevlig, korrekt. Bra kontakt i telefon och mobil. Alltid tillgänglig.
    Hade absolut givit 5a om vi fått bättre pris för
    Lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-07

Stina F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Professionell, kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2019-08-30

Angela C skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt min första bostadsrätt via Fredrik Thulin. Jag förväntar mig egenskaper som bland annat tydlig, professionell och serviceminded hos en mäklare, vilket Fredrik levde upp till. Läs mer

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg