Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen på Drop-In!
På torsdagar kl. 15-17 är alla mäklare inne på kontoret här i Göteborg Centrum, så går du i köp- eller säljtankar är du välkommen att ställa alla dina frågor och vi berättar gärna om våra tjänster och de objekt vi har till salu.

Läs vad 296 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• Bo W
    Bo W skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Linnea
    mycket service inriktad och engagerad
    trevligt bemötande Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik är en professionell, pedagogisk och positiv mäklare. Han är engagerad, förtroendeingivande och lätt att nå. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Proffsig och kunnig mäklare. Enkel att ha att göra med.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Nima A
    Nima A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra, transparent process hela vägen. Rekommenderar Fredrik definitivt. Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt bostadsrätt i Gbg
    Med ett trevligt bemötande och driftigt arbetssätt har Linnéa lyckats leva upp till det jag förväntade mig av en mäklare. Läs mer
  • Runa S
    Runa S skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Har just köpt en bostadsrätt av Linnea. Jag kunde inte gå på vanliga visningen men hon ordnade så att jag fick se den ändå. Sedan gick det väldigt snabbt från bud, där hon snabbt agerade och kontaktade köparen, till köp. Trevlig kunnig och lättsam att ha och göra med. Läs mer
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte först en lägenhet där Linnea var mäklare och fick ett såpass gott intryck att jag ville ha henne till min egen lägenhetsförsäljning.

Inför försäljningen bad jag om att få vara lite extra aktivt delaktig och där levererade hon verkligen och hon gav mig hela tiden input om vad som hände.

Väldigt nöjd och kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Kim Cheng L
    Kim Cheng L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hög servicenivå och mycket kunnig. Kan varmt rekommenderas om man vill få ut det bästa av sin försäljning eller köp. Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Tydlig och engagerad.
    ........................... Läs mer
  • Sarah J
    Sarah J skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus imponerade från första mötet med sitt lugn och fick oss att känna oss trygga med vår stundande försäljning utav vår 3a i Centrala Göteborg.
    Han lyckades sedan överträffa våra förväntningar gällande vad vi kunde få för lägenheten.
    Under processen har vi haft en kontinuerlig dialog och Hampus har varit en stor support när vi har letat hus och haft kontakt med banken. Läs mer
    2018-06-12 Hampus B svarar Sarah J
    Väldigt roligt att ni är nöjda! Kul också att det blev så bra med husköpet, där kommer ni trivas bra alla tre!
  • Erik N
    Erik N skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Daniel har vart mycket hjälpsam och proffsig. Han har alltid varit lätt att nå och visat stort engagemang när vi sålde våran lägenhet till rekordpris.
    Utöver detta har Daniel varit väldigt trevlig och sympatisk och vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Elizaveta M
    Elizaveta M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Det var en smidig och snabb process, Hampus var väldigt bra på att återkopla och jag är nöjd med köpet. Läs mer
  • Joel S
    Joel S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt nöjd med Fredriks insats som mäklare. Noggrant och pedagogiskt utfört hela vägen från planering - fotografering - visning - försäljning.

I en lite tuffare tid med amorteringskrav gjorde han ett toppenjobb.

Mycket nöjd, rekommenderas. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en bostadsrätt med 2 rum på Johanneberg, under hela processen var Hampus mycket noggrann och gick genom alla frågor vi hade med oss.

Kändes som han har en bra koll på hur marknaden på Johanneberg ligger och fick oss att höja vårat tänkta utgångsbud till ett mer rimligt vilket blev bra för oss.

Sammanfattningsvis så är Hampus noggrann och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2018-05-28 Hampus B svarar Jonas A
    Tack för de fina orden! Ni bidrog även själva till att processen blev så bra som den blev och när man noggrant analyserat situationen får man önskat resultat. Att alltid vara förberedd är nyckeln till en lyckad försäljning!
  • Kay L
    Kay L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt bostad och har bemöts på ett mycket bra sätt. Lätt och trevlig att kommunicera med. Bra tillgänglighet och smidig hantering. Bra skött. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde min bostad i Johanneberg, Göteborg genom Hampus Berglund på HusmanHagberg. Första kontakten gick via e-mail och jag träffade personligen inte Hampus förrän ett par veckor innan min lägenhet lades ut till försäljning.
    Kontakten med Hampus har varit prickfri. Skönt med en mäklare som ger raka svar på ens frågor. Förvänta er inte att Hampus kommer vara någon som stryker med medhårs eller vara överdrivet inställsam. Han har varit ett riktigt proffs. Det finns inget negativt att säga. Vill ni känna er trygga och kunna lita på att er mäklare så har ni hittat rätt i Hampus. Tack för en bra och snabbare affär än vad jag hade väntat. Läs mer
    2018-05-27 Hampus B svarar Magnus S
    Tack så hemskt mycket Magnus för det fina omdömet, det värmer oerhört mycket!
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus som sålde min bostadsrätt på Guldheden i Göteborg var seriös och väldigt omtänksam!
    Ärlig och återkopplade direkt till mig när det ”hände något” under affärens gång.
    Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Väldigt trevlig och proffsig... Läs mer
  • Daniel I
    Daniel I skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevlig och bra resultat, kan verkligen rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Andra gången vi använder oss av Daniel och vi är väldigt nöjda. Han har många bra idéer och har verkligen levererat. Rekommenderas 👍🏻 Läs mer
  • Britt S
    Britt S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag är nöjd med Hampus tydliga och trevliga bemötande. Bra balans mellan korrekt och personlig. Tillgänglig - inte påflugen. Läs mer
  • Elisabet K
    Elisabet K skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    I samband med försäljningen av lägenheten var vi i kontakt med tre olika mäklare men bestämde oss för Hampus Berglund på Husman & Hagberg. Han gav oss en klar beskrivning över säljprocessen samt besvarade våra frågor på ett bra och realistiskt sätt.
    Han har varit tydlig och återkommit direkt samt lotsat oss igenom alla rutiner runt försäljningen. Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde en lägenhet via Linnea på HusmanHagberg och hon var väldigt "på" det hela.
    Vi hade mycket bra samarbete.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Magdalena N
    Magdalena N skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas Wallmark presterade och levererade bra från början till slut av förmedlingsuppdraget. Han är positiv, noggrann, service minded, förtroendeingivande och pålitlig.
    En mäklare i toppklass!

Till sist en eloge till Andreas kollega Jonas Johansson för hans medverkan! Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik hade ett professionellt och tydligt bemötande. Han är noggrann och lyssnar tydligt vad man önskar sig och anpassar sig därefter! Jag kan varmt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fantastisk mäklare!

Fick ett väldigt vänligt och trevligt bemötande.
    Han kändes seriös, informativ och saklig, och samtidigt avslappnad, flexibel och tillmötesgående.
    Hjälpsam både under processen och efter avslut! Läs mer
    Andreas W, Jonas L, Andreas W gillar detta
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Snabb och effektiv affär. Trovärdig och kundorienterad. Läs mer
    Jonas L, Andreas W gillar detta
  • Josefin J
    Josefin J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde min tvåa på Fredriksdalsgatan med Fredriks hjälp och det kändes tryggt och bra hela vägen. Från att han var i min lägenhet första gången tills affären var helt klar. Han gav alltid ett trevligt bemötande och snabb återkoppling. Jag rekommenderar verkligen andra att anlita Fredrik som mäklare! Läs mer
    Jonas L, Fredrik T gillar detta
  • Filip A
    Filip A skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Som säljare fick jag ett väldigt bra bemötande och ett gott första intryck av Linnea. Hon är väldigt motiverad och engagerad, som hela tiden var tillgänglig och som höll mig väl informerad genom hela processen. Ärlig, trevlig, effektiv och professionell Läs mer
    Jonas L, Linnea K gillar detta
  • Martin C
    Martin C skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Alert och seriös. Hampus hörde av sig på ett bra sätt med uppdateringar kring processen. Läs mer
    Jonas L, Hampus B gillar detta
  • Younes B
    Younes B skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Engagerat. Bra energi. Proffsigt. Service minded. Kundfokus. Initierad. Hög kvalitet. Mycket god tillgänglighet. Läs mer
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har fått superbra bemötande av Fredrik och är väldigt nöjd med hans bemötande och goda tillgänglighet!! Fantastiskt härlig och proffsig! Läs mer
  • Karolina Savik gm f
    Karolina Savik gm f skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas har gjort ett fantastiskt arbete i samband med att vi köpt vår nya lägenhet. Han har bemött oss på ett hjärtligt och sakligt sätt med mycket kunskap och värme. Vi har känt oss trygga och välinformerade under hela processen. Läs mer
  • Martin S
    Martin S skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi var köpare i denna process. Jonas har under hela processen agerat mycket professionellt och imponerat på både mig och min sambo med sin kunskap samt sin förmåga att hantera människor på bästa sätt. Trots viss problematik under processen har vi tack vare Jonas känt oss trygga.

En av de bästa mäklare jag haft att göra med. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas höll mig hela tiden välinformerad vilket känns viktigt för mig. Han var även lyhörd för mina önskemål och bjöd in till dialog. Jag kände mig trygg i Jonas händer. Läs mer
  • Erik Nordström gm f
    Erik Nordström gm f skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag fick ett oerhört bra bemötande av Jonas. Han var alltid tillgänglig och gjorde allt i sin makt för att göra mig som klient nöjd. Läs mer
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    En jättetrevlig mäklare som var hjälpsam och fick oss att känna oss trygga! Läs mer
    Andreas W, Andreas W gillar detta
  • Helena H
    Helena H skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Mycket vänligt, hjärtligt men ändå professionellt bemötande. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Det jag uppskattar med Jonas är hans ärlighet mot mig som säljare. Ett mycket proffsigt hanterande av friktioner Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fick Jonas rekomenderad av en vän, hade innan träffat tre andra mäklare. När jag och min sambo hade träffat Jonas så var det inget snack om vem som skulle hjälpa oss med försäljningen. Riktigt trevligt bemötande, proffsig, väldigt behaglig att jobba med. Jobbade för att alla skulle bli nöjda. Svarade i telefon och sms under hela processen vilket man hört att alla mäklare inte är lika bra på. Läs mer
  • Evy W
    Evy W skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har inget att anmärka på Jonas som vänligt och kunnigt med hög grad av sercvicekänsla tar hand om sina kunder.
    Jag vill på absolut bästa sätt rekommendera honom.

mvh

Evy Warholm Läs mer
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas kändes rätt redan från första mötet och jag tvekade aldrig att anlita honom. Under hela försäljningsprocessen var Jonas aktiv och tillgänglig, alltid med fokus på att jag som kund skulle känna mig trygg och nöjd med slutresultatet. Läs mer
  • Hanna Rebecca Beatrice R
    Hanna Rebecca Beatrice R skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas gav ett väldigt sympatiskt och lyhört intryck redan från första stund. Det kändes som han lyssnade på våra önskemål och satte sig in i vår situation. Läs mer
  • Mithila U
    Mithila U skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Personlig, proffsig och uppriktig.
    Jag gick på en magkänsla från mitt första möte med Jonas och när jag väl skulle välja mäklare och träffade honom för andra gången behövde jag ingen tid att tänka att han var rätt mäklare för att sälja min lägenhet. Han var ärlig om vad jag kunde förvänta mig om marknaden men ändå positivt inställd inför en lyckad försäljning med stark fingertoppskänsla och glädje inför arbetet. Han var väl insatt i mitt område vilket var en lättnad för mig. Smidig och rolig process och erfarenhet! Tack Jonas ! Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Mycket kunnig, kompetent och tillmötesgående mäklare. Bra information om förfarande. Lätt att få kontakt med vid behov. Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas Wallmark har sedan min kontakt med honom alltid varit hjälpsam och mycket kunnig. Alltid återkommit med svar på mina frågor och get mig goda råd. Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Trevligt bemötande och lättillgänglig genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Emilia J
    Emilia J skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag tycker bemötandet var jätte bra av Daniel. Ett proffsigt och mycket trevligt möte.
    Jag är super nöjd och min upplevelse från detta är bara positiv. Läs mer
  • Eric B
    Eric B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Tycker att Fredrik bemötte oss trevligt och professionellt. Han löste även så att vi fick komma och kolla en extra gång på lägenheten vilket var uppskattat. Läs mer
  • Petra B
    Petra B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik gav ett seriöst intryck och var mycket engagerad under hela processen med kontinuerlig återkoppling om vad som hände och vad nästa steg var. Han levde upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg