Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen på Drop-In!
På torsdagar kl. 15-17 är alla mäklare inne på kontoret här i Göteborg Centrum, så går du i köp- eller säljtankar är du välkommen att ställa alla dina frågor och vi berättar gärna om våra tjänster och de objekt vi har till salu.

Läs vad 399 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• 2019-03-22

Hanna S skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas var ett självklart val att använda vid försäljning av min bostad. Med sitt engagemang och positiv inställning till ALLT!
    Han informerade och hade svar på alla mina frågor. Jonas gjorde sitt yttersta även om marknaden är svår för tillfället så fick vi sålt bostaden för det vi ville.
    Rekommenderar alla att använda sig av Jonas. Han är BÄST!!! Tusen tack Läs mer
  • 2019-03-17

Andreas S skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sanna är fantastiskt duktig och engagerade mäklare som ger allt för att få till en lyckad försäljning - kan varmt rekommendera Sanna👍 Läs mer
    2019-03-18 Sanna A svarar Andreas S
    Tack för ett fint omdöme Andreas och ett gott samarbete. Ta hand om er!
  • 2019-03-17

Maria Christina H skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hjälpsam, ordnade med mått och extra bilder. Snabb återkoppling på våra mail frågor. Läs mer
    2019-03-17 Sanna A svarar Maria Christina H
    Tack! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • 2019-03-15

Shen L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    I bought the apartment Doktor Allards Gata 14. I contacted Fredrik for viewing it before the official viewing date. He offered me very professional service. It was a nice experience. Läs mer
  • 2019-03-15

Daniel L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Oerhört nöjd, Fredrik är saklig och kompetent samt anstränger sig det där lilla extra som krävs i ett service-yrke som detta. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-12

Mattias N skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig mäklare som var väldigt hjälpsam då vi köpte en 1,5a på Mölndalsvägen i Göteborg. Vill att han ska sälja min lägenhet senare när det är dags för det. Läs mer
    2019-03-12 Hampus B svarar Mattias N
    Tack för rekommendationen! Alltid kul när båda parter är nöjda och jag ser verkligen fram emot att få hjälpa dig när ni vuxit ur bostaden :)
  • 2019-03-11

Jesper K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostad på ett utmärkt sätt. Snabbt, smidigt och proffsigt. Läs mer
  • 2019-03-05

Anders Christian skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag anlitade Andreas Wallmark för att sälja min bostad i Nya Gårda. Jag är mycket nöjd med hans försäljning av min bostad. Han har ett trevligt sätt, propert yttre, och håller vad han lovar. Välj honom du med om du vill ha en citymäklare som jobbar bra utan att vara sliskig och påstridig. Läs mer
  • 2019-03-02

Lina A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Smidig affär med trevligt bemötande från mäklaren. Jättenöjd! Läs mer
  • 2019-03-02

My J skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jättebra, snabb och trevlig kontakt. Läs mer
  • 2019-03-01

Niklas O skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde min bostadsrätt genom Fredrik.
    Jättenöjd med utgången.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-02-25

Aziz F skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenheter på Frggagatan 13A, Läs mer
  • Tobias K

2019-02-25

Tobias K skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus har på ett föredömligt sätt hjälpt oss att sälja vår lägenhet i centrala Göteborg. Hampus råd och engagemang gör honom till ett föredöme för mäklarbranchen. Läs mer
    2019-02-25 Hampus B svarar Tobias K
    Stort tack för de fina orden, det värmer något oerhört! Det ska även bli superkul att få besöka er i det nya huset!
  • 2019-02-14

Emma A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag anlitade Fredrik för försäljning av min bostadsrätt.
    Mitt första intryck av Fredrik var bra och proffsigt. Även om jag vid första mötet inte var redo att sälja så gick han igenom allt noggrant och gav mig tid.
    När jag senare tog kontakt så var han lyhörd för alla önskemål, och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Jag är nöjd både med Fredrik som mäklare och med utfallet sv försäljningen. Läs mer
  • 2019-02-14

Anders J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt lägenhet i Mölndal . Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam mäklare som gjorde lägenhetsköpet enkelt och smidigt. Läs mer
  • Alexandra F

2019-02-12

Alexandra F skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bara bra saker att säga. Processen och affären gick smidigt. Läs mer
  • 2019-02-12

August B skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt bostad. Trevligt professionellt bemötande. Läs mer
    Andreas W, Andreas W gillar detta
  • 2019-02-10

Joachim B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik sålde vår lägenhet i Johanneberg.Trotts en tuff bostadsmarknad med konkurrerande lägenheter i området lyckades han med hårt arbete lösa affären. Tydlig, rakt och proffsig blir mina tre slutord. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-08

Emmelie J skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    vi har köpt en etage 4.a i kålltorp
    Daniel Fröberg va inte med under vår visningsdag utan då träffade vi Robert Andersson. Vi blev bemötta bra, något skral på information kring viss information så som årsredovisning, underhållsplan.
    Trodde nog att det skulle vara lite mer inbjudande under visningen. Ganska tråkig känsla i lägenheten vilket visserligen gav oss fördel som kunde se med andra ögon. Men prospekt och styling va inte något som kändes genomarbetat.
    Men annars en helt ok mäklare. Läs mer
  • 2019-02-07

Emma A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevligt bemötande, ordnade så att vi fick se lägenheten en extra gång för att vi skulle känna oss säkra på att lägga ett bud. Läs mer
    Andreas W, Andreas W gillar detta
  • Johannes T

2019-02-05

Johannes T skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde min lägenhet i Linné med hjälp av Jonas. Han är extremt påläst, seriös och ambitiös. Han hjälpte mig igenom hela processen, och allt slutade med en lyckad försäljning. Jag har redan rekommenderat honom till flertalet vänner och kommer definitivt att använda honom igen om jag skulle sälja lägenhet. Läs mer
    2019-02-05 Jonas J svarar Johannes T
    Tack snälla Johannes, var riktigt trevlig samarbete vi fick till!
  • 2019-01-30

Marjolein V skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en lägenhet.
    It was a good and informative visning at the apartment. It was easy to get in touch afterwards and do negotiations, and those were very important to me, so he lived up to my expectations. Läs mer
    2019-01-30 Hampus B svarar Marjolein V
    I am pleased that you thought you got good information. It was a pleasure to help you find your new home.
  • 2019-01-28

Natalie G skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde min 2,5a i Almedal. Hampus var proffsig under hela processen och höll mig ständigt lagom uppdaterad. Hampus är både en strategisk säljare och duktig relationsbyggare. Mycket nöjd med resultat! Läs mer
    2019-01-28 Hampus B svarar Natalie G
    Tackar så ödmjukast! Genom att vi båda bidrog till en fin annons och genom hårt arbete lyckades vi med en riktigt bra försäljning. Kul att du är nöjd! 🙌🏼
  • 2019-01-25

Rasmus D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik var mycket påläst och trevligt, han gjorde mitt första lägenhetsköp både enkelt och roligt! Läs mer
    2019-01-25 Fredrik T svarar Rasmus D
    Tack så mycket för de fina orden Rasmus! Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2019-01-25

Jacob K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt bostadsrätt, väldigt proffsigt och trevligt mötande! Förväntade mig en bra rekommendationer inför försäljning och ett bra resultat i form av försäljningssiffra vilket mäklaren(Jonas) verkligen levererade!! Extremt nöjd och hoppas kunna sälja med Jonas igen! Läs mer
  • 2019-01-18

Elin E skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en etta i Linné. Snabb affär och väldigt härlig mäklare. Har träffat flertalet under tiden vi letat och Jonas är absolut min favorit! Jag kommer anlita honom när vi ska sälja lägenheten. Han skojade, hade glimten i ögat och svarar på sms/telefon när det behövs. Ger full pott till Jonas. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Zanna W

2019-01-18

Zanna W skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har sålt en 1a på 37m2 I Linné I gbg. Jag blev bemött fantastiskt bra. Ödmjuk, lättsam, trevlig och väldigt glad och personlig . Över förväntan tycker jag. Fick Jonas på rekommendation så visste han var bra. Men blev positivt överraskad. Läs mer

Olov E skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi köpte en 1 rok lgh till vår son och vi fick utmärkt information och ett bra bemötande av Hampus. Läs mer
    2019-01-17 Hampus B svarar Olov E
    Tack! Kul att ni uppskattade min tjänst och all information ni fick!

Erland E skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Snabbt, tydligt och smidigt. Bra jobbat Hampus. Läs mer

Anna-Karin E skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har förvärvat en lägenhet i innerstan i Göteborg som förmedlades av Hampus Berglund. Kontakten med Hampus har genomgående varit bra. Jag uppfattar Hampus som kompetent, kunnig och vänlig i bemötandet mot alla parter. Läs mer
    2019-01-17 Hampus B svarar Anna-Karin E
    Tack för de vänliga orden! När båda parter är nöjda har jag lyckats. Speciellt kul för er son som får en mycket fin bostad i ett väldigt härligt område!
  • Ida-Stina L

2019-01-08

Ida-Stina L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Nöjd med Fredrik när jag sålde min lägenhet. Lyhörd och var alltid tillgänglig.
    Kan starkt rekommendera Fredrik som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-02

Nagwan J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde vår bostadsrätt. Kunnig, trevlig och vänlig bemötande Läs mer
  • 2019-01-02

Alma L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Nöjd med affären, mäklaren och lägenheten. Läs mer
  • 2018-12-27

Annika A skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi anlitade Sanna när vi skulle sälja en bostadsrätt. Vi fick god hjälp och vi känner ett stort förtroende för henne .
    Hon är engagerad och kunnig. Därför rekommenderar vi henne varmt.
    Annika å Peter Läs mer
  • 2018-12-16

Jessica J skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenhet, Andreas gav ett bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-14

Martin J skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenhet. Bemötandet var alltid korrekt och svar på frågor eller annat som behövde lösas skedde skyndsamt. Läs mer
  • 2018-12-14

Nina P skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag och min sambo tyckte att Daniel var väldigt bemötande, trevlig och super hjälpsam.Vi köpte en lägenhet i Linne och Daniel besvarade på alla våra frågor och var även snäll nog att prata lite på Engelska när han beskrev/visade lägenheten. Som mäklare levde han upp till våra förväntningar och lite till! Våran upplevelse med Daniel har varit super och han är en varmt rekomenderad mäklare!

Tack,
    Nina Panah och Daniel May Läs mer
  • 2018-12-09

Sara L skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag sålde min bostadsrätt i kålltorp med Daniels hjälp i höstas, är jättenöjd med samarbetet genom hela processen. Kändes tryggt från början till slut. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • 2018-12-04

Adam B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en tvåa i Johanneberg. Fredrik har varit väldigt tillmötesgående under affären, svarat på frågor snabbt samt gett information på ett lättillgängligt sätt. Påläst och vet vad som gäller, vilket har gjort det lätt för mig som köpare när jag varit osäker! Utöver sin kunskap så är Fredrik väldigt trevlig och har glimten i ögat! Ett väldigt gott och varmt bemötande! Läs mer
  • 2018-12-03

Catharina W skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har sålt bostad i Stocholms innerstad, Vasastan och köpt bostad i Majorna Göteborg.
    Jag var på väg upp till Stockholm samma dag visningen var, mitt tåg skulle gå 18.30 visningen var 18.00. Jag ringde Linnéa samma dag 15.00 och undrade om jag kunde komma 17.00, det var inga problem.
    L har varit mycket hjälpsam och tillmötesgående från början till slut. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-12-03

Amina M skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag och min sambo sålde en tvåa i Majorna med hjälp av Linnea. Linnea var oerhört lyhörd och tog till sig alla våra önskemål och tankar. Hon var även en väldigt engagerad mäklare som hela vägen genom försäljningen höll oss uppdaterad på allt vi behövde veta. Vi är väldigt nöjda över att ha haft Linnea som vår mäklare! Läs mer
  • 2018-12-02

Ma Ö skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en 2:a av Fredrik och fick ett bra bemötande på visningen och en proffsig återkoppling under köpprocessen. Läs mer
  • 2018-12-02

Aram S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Svårt att hitta en ärligare mäklare än Fredrik. Han gör dessutom ett fantastisk bra jobb!! Läs mer
  • Sigma D

2018-12-02

Sigma D skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    We bought an apartment that Fredrik was selling. We learned the hard way that some agencies will invite you to come sign a deal only to keep the bidding war going. But we couldn’t have asked for anything better from Fredrik or HusmanHagberg! It was such a pleasant and straightforward process with him. Fredrik was honest and clear with both us and his own sellers. He even was late to the company Julbord so we could all close the deal, and he explained everything in Swedish and English for us. We would give 7 stars if we could, and we are so excited about our new home! We will recommend Fredrik and HH to everyone we know. Tusen tack! Läs mer
  • 2018-11-17

Niklas B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt mycket PÅ. Gav inget seriöst intryck. Det enda som var intressant var att få en påskrift på kortast möjliga tid. Inget om att skapa en nöjd kund Läs mer
    2018-11-17 Fredrik T svarar Niklas B
    Tråkigt att ni fick det intrycket Niklas. Vilket fall så hoppas jag ni trivs bra med lägenheten och skulle det dyka upp några frågor framöver så är ni mer än välkomna att höra av er.
  • 2018-11-17

Lotta J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag uppskattade verkligen den raka och tydliga dialog jag hade med Fredrik under processen.
    Han är snabb och kul att ”jobba” med.
    Min uppfattning är att han är grym på att känna av var han har båda parterna i affären och när det är dags att sätta ned fötterna o stänga köpet. Läs mer
  • 2018-11-15

Katrine O skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har sålt 1,5 nyproduktion centrala Gbg. Kontaktade själv Fredrik eftersom han sålt i föreningen tidigare. Första telefonsamtalet trevligt, proffsigt vi bokade personligt möte på kontoret för genomgång.Inför vårt personliga möte hade Fredrik tagit fram statistik på försäljning i föreningen mm tydlig information och genomgång. Genom hela försäljningsprocessen snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Har redan rekommenderat honom till mina kontakter. Läs mer
  • 2018-11-13

Gunilla B skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har sålt vår lägenhet och vår mäklare Jonas Johansson har varit ett stort stöd genom hela processen. Allt gick väldigt smidigt med ett trevligt bemötande och professionellt genomförd affär. Vi fick hjälp med en fantastisk styling och fotografering som blev helt enligt våra förväntningar. Läs mer
  • 2018-11-13

Johan E skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Som säljare har Jonas tagit väldigt väl hand om oss och vi har känt fullt förtroende för att han skall guida oss genom säljprocessen på smidigast möjliga sätt. Läs mer
  • 2018-11-09

Erik Sellgren gm f skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en 2a på Guldheden. Bra mottagande vid visning och även vid köpprocess. Flexibel och tillmötesgående. Läs mer

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg