Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen på Drop-In!
På torsdagar kl. 15-17 är alla mäklare inne på kontoret här i Göteborg Centrum, så går du i köp- eller säljtankar är du välkommen att ställa alla dina frågor och vi berättar gärna om våra tjänster och de objekt vi har till salu.

Läs vad 442 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• 2019-08-23

Simon L skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt 43m2, 2a i Majorna med Andreas precis. Med Andreas vet man vad man får, här kan säljare och köpare vara trygga. Inga konstigheter, återkoppling och uppdateringar kommer löpande. God kännedom om området Västra Centrum.

Rekommenderar Andreas för alla typer av säljare, köpare och objekt.

Tack Andreas! Läs mer
  • 2019-08-20

Joakim C skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus var lyhörd och skötte det på det sätt jag önskade även om jag hade lite speciella önskemål.
    Kan varmt rekommendera Hampus till andra som vill sälja sin lägenhet. Läs mer
  • 2019-08-14

Stefan L skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus hjälpte mig att sälja min bostadsrätt våren 2019. Jag hade kort tidshorisont och ville ha igenom en snabb affär och Hampus och jag la en aggressiv säljplan som höll hela vägen. Fick hjälp med stort och smått på väldigt kort tid. Inom en vecka hade han ordnat med styling, städning, fotografering, annons, flytt och magasinering av möbler. Två veckor efter att jag tagit kontakt med Hampus var lägenheten såld.

Hampus har varit tillgänglig, tillmötesgående och professionell genom hela processen. Han passade alltid tiden och kom väl påläst och förberedd till varje möte. Det gick alltid att nå honom på telefon, var han upptagen med annat så såg han alltid till att ringa upp så snart han kunde, kvällar som helger. Hampus är en transparent, noggrann, professionell och supertrevlig mäklare. Jag ger honom mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-08-14 Hampus B svarar Stefan L
    Stort tack för ditt fina omdöme! Tillsammans fick vi det att gå riktigt bra och tack vare bra samarbetspartners fick vi ihop vår effektiva försäljningsplan. Hoppas jag kan hjälpa er igen när det är dags för nytt boende!
  • 2019-08-14

Bengt E skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mycket nöjd med kommunikationen med Andreas. Lätt att få kontakt. Tydliga svar på mina frågor. Läs mer
  • Cecilia Z

2019-08-13

Cecilia Z skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en bostadsrätt, 2:a i Majorna
    Proffsigt och förtroendeingivande
    Kommer vända mig till er fler ggr Läs mer
  • 2019-08-12

Rickard A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2019-08-07

Dan P skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en 1 rums lägenhet på Gyllenkrooksgatan 15 i Göteborg.Blev bemött enligt mig på en korrekt och bra sätt. Jag blev bemött på ett mycket seriöst sätt av Magnus. Har inga speciella förväntningar av mäklare i sort, då för många bara tänker på att dom själva vill tjäna pengar så fort som möjligt på en försäljning. Detta upplevde jag inte med Magnus. Läs mer
    2019-08-07 Hampus B svarar Dan P
    Tack för omdömet och vilken bra lägenhet ni köpt! Om jag kan bistå med ytterligare hjälp så hör gärna av er! Mvh Hampus
  • 2019-08-07

David A skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Tror han var rätt nybakad som mäklare men han skötte sig bra, lite osäker på vissa grejer men överlag så gick det mesta smidigt. Läs mer
  • 2019-07-30

Ludvig Ö skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Snabb och effektiv mäklare, tydlig och engagerad. Läs mer
  • 2019-07-23

Claes-Göran L skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi valde att låta Hampus sälja vår lägenhet efter att ha varit i kontakt med många andra mäklare. Hampus var den klart mest förtroendeingivande av de mäklare vi kontaktade och han har motsvarat våra högt ställda förväntningar under affärens gång. Trots att det har tagit ett tag att få lägenheten såld, så har Hampus varit positiv och stöttande hela tiden. När kontraktet skulle skrivas i semestertid, så har Hampus verkligen gjort allt för att hålla oss informerade och knyta ihop affären, och gjort det på ett utmärkt sätt, trots att vi som säljare ofta befunnit oss på resande fot. Vi kan starkt rekommendera Hampus! Läs mer
    2019-07-23 Hampus B svarar Claes-Göran L
    Stort tack för förtroendet! Det har varit riktigt kul att hjälpa er med försäljningen av er bostad. Vi har stött på hinder längs med vägen men tillsammans lyckades vi snickra ihop lösning efter lösning och nu är vi i hamn med en fin affär!
  • 2019-07-22

Tobias B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en 1:a på gyllenkrooksgatan 13.
    Har upplevt ett fantastiskt bemötande både innan och under köpet.
    Jag har kunnat haft en öppen dialog med Hampus för att tillsammans hitta en lägenhet som passade Läs mer
    2019-07-22 Hampus B svarar Tobias B
    Stort tack för de fina orden och jag tror att du kommer stormtrivas i din nya bostad!
  • 2019-07-22

Jenny A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en bostadsrättslgh 4a (3a) 87 kvm Almedal Gbg.
    Hampus har väl mött mina förväntningar.
    Professionell, lyhörd, öppen och informativ. Möter kundens behov.
    Jenny Askåsen Läs mer
    2019-07-22 Hampus B svarar Jenny A
    Kul Jenny att du gillade mitt bemötande och min service! För mig är det viktigt att båda parter känner att de är nöjda, då har jag lyckats!
  • 2019-07-17

Joanna Fina Cecilia N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde lägenhet i innerstaden och vi valde Fredrik som mäklare. Fantastisk mäklare med mycket driv och positivitet. Lätt att få tag på under processen och otroligt samarbetsvillig. Bemötte våra förslag och önskemål på bästa sätt. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-07-17

Jesper L skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en 2 rums lägenhet.
    Jag blev bemöt av mäklaren på ett väldigt bra sätt, väldigt trevlig. Läs mer
  • 2019-07-08

Billy N skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra och professionellt bemötande och vägledning när vi sålde en lägenhet. Läs mer
  • Frida N

2019-07-04

Frida N skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde en lägenhet på 25 kvm i Johanneberg. Mycket nöjd med allt. Trevligt bemötande och flexibel, rekommenderade bra styling inför fotografering och visning.

5/5! Läs mer
    2019-07-04 Hampus B svarar Frida N
    Stort tack! Väldigt kul att du är nöjd med både mig och mina samarbetspartners.

Blev riktigt bra och jag hoppas jag har möjlighet att hjälpa er igen!
  • 2019-07-02

Peter B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra bemötande både vid visning och genom hela köpprocessen. Informativ, tydlig och strukturerad från första mötet hela vägen till avtalsskrivning. Läs mer
    2019-07-02 Hampus B svarar Peter B
    Tack för uppskattningen och kul att ni är nöjda med min tjänst. Hör gärna av er om det skulle vara något mer jag kan hjälpa er med!
  • 2019-06-28

Nicole E skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt bostad i Johanneberg, mycket nöjd med bemötandet Läs mer
  • 2019-06-17

Martin G skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde en lägenhet på Gibraltargatan i Johanneberg via Hampus och vi är sjukt nöjda. Har gjort ett antal lägenhetsaffärer tidigare men olika mäklare men måste säga att Hampus sticker ut.

Helt ifrån första kontakten har Hampus varit väldigt ärlig, arbetsam och riktigt trevlig. I allt ifrån strategitänk på visningsdagar till fotande av lägenhet kommer Hampus med viktiga inspel.

Jag gillar speciellt att Hampus är så genuint ärlig och rak som person utan smörande, när så många andra mäklare lovar guld o gröna skogar. Rekommenderar Hampus alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-06-17 Hampus B svarar Martin G
    Jag tackar ödmjukast för förtroendet och vad bra det blev tillslut! Tack för de vänliga omdömet och kul att ni gillar min mäklartjänst.
  • Mikael B

2019-06-17

Mikael B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde vår 3a i Kviberg via Hampus. Tyckte att det kändes bra redan från första gången vi sågs. Tycker han jobbar på ett ärligt och rakt sätt. Vi hade totalt 6 visningstillfällen innan vi lyckades. Han övertalade oss aldrig att ta någon av de skambud som kom, utan bara fortsatte att jobba för att gå den såld. Vi är mycket nöjda med hans arbetsinsats. Läs mer
    2019-06-17 Hampus B svarar Mikael B
    Tack för de vänliga orden! Vi krigade på trotts en lite motig start men vi lyckades också tillslut genom ett hårt arbete. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er stora affär!
  • 2019-05-31

Louise A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    En personlig service och ett inkännande sätt. Lugn, trygg, pålitlig och kunnig! Väl värd att sammarbeta med! Läs mer
  • Tobias A

2019-05-31

Tobias A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde en 1:a på 28kvm i Gårda.
    Hampus har ett proffsigt bemötande men ändå med glimten i ögat vilket gör honom mänsklig.
    Väl förberedd, sätter höga mål och planerar noga för hur det målet ska uppnås. Allt med kontinuerlig och utförlig kontakt med oss. Läs mer
    2019-05-31 Hampus B svarar Tobias A
    Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda! Tack vare ett strukturerat arbetssätt och en bra plan lyckades vi med en riktigt bra försäljning och det var vi tillsammans som gjorde det möjligt. Stort tack!
  • 2019-05-29

Jonathan M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Toppen mäklare! Rak på sak, ärlig inget onödigt smörande! Skulle rekommendera Hampus till 10/10 Läs mer
    2019-05-29 Hampus B svarar Jonathan M
    Tack för det fina omdömet och väldigt roligt att du vill rekommendera mig vidare. Väldigt tacksam!
  • Johanna E

2019-05-24

Johanna E skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag är supernöjd med Andreas! Proffsig, trevlig och alltid snabb på att svara. Han är tillmötesgående, lösningsorienterad och sålde min lägenhet snabbt! Läs mer
  • 2019-05-20

Cecilia J skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en 1 rums lägenhet, till ett acceptabelt pris. Snabb affär tack vare mäklaren.
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-05-18

Christer S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en etta till min son. Bra och flexibelt bemötande från Hampus. God kunskap om området och lägenheten. Hjälpte mig på ett bra sätt att få till köpet. Blev en win-win också för säljaren skulle jag vilja påstå. Mycket bra mäklarjobb. Läs mer
  • 2019-05-16

Björn B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Professionellt bemötande !
    Inte FÖR mycket säljsnack
    Känns pålitlig Läs mer
  • 2019-05-14

Alicia T skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en bostad som Hampus var mäklare för.
    Jag blev jättebra bemött, Hampus var väldigt trevligt och tillmötesgående. Han kändes pålitlig, vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-05-15 Hampus B svarar Alicia T
    Tack så mycket! Kul att höra att ni uppskattade mitt arbete!
  • 2019-05-13

Martina Charlotte O skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag är en mycket nöjd köpare av en lägenhet. Hampus var mycket hjälpsam och jag fick direkt ett stort förtroende för honom. Han var trevlig, och kändes pålitlig. Kan varm rekommendera honom för andra köpare. Stort tack. Läs mer
  • Kerstin S

2019-05-09

Kerstin S skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde min tvåa med hjälp av Jonas. Jag fick ut mer än förväntat och han skötte sig i alla lägen Läs mer
  • 2019-04-25

Brian L skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    proffsigt i alla steg längs vägen Läs mer
  • 2019-04-25

Pierre B skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Very professional and always available to answer questions. Läs mer
  • 2019-04-23

Joel T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik har hjälpt mig sälja min bostadsrätt på ett mycket tillfredställande sätt med god lyhördhet för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-04-17

Jon Forsman P skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig och duktig mäklare som lyckades få ett bra pris på vår lägenhet trots att varken timing och marknad var hundra. Läs mer
  • 2019-04-17

Anneli H skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig och väldigt lyhörd. Bara bra bemötande av honom👍Har köpt en tvåa på Gråberget. Jag är än så länge nöjd. Läs mer
  • 2019-04-16

Amanda Casteborn T skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Proffsig, tillgänglig och kunnig. Det var tryggt att ha Andreas som mäklare! Läs mer
  • 2019-04-15

Zaklina A skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sanna är professionell och mycket hjälpsam.
    Hon var alltid tillgänglig och guidade oss genom hela försäljningen. Hon återkopplade till oss genom hela
    försäljningen och var alltid glad och positiv. Kan starkt
    rekommendera Sanna. Lycka till i framtida försäljningar.
    //Zaklina med familj. Läs mer
    2019-04-15 Sanna A svarar Zaklina A
    Tack Zaklina för den fina recon! Ta hand om er.
  • 2019-04-09

Mattias W skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Professionellt bemötande och bra information under hela köpprocessen.
    Väl genomfört avtalsmöte då Jonas gjorde det enkelt att förstå avtalen Läs mer
  • Lovisa W

2019-04-08

Lovisa W skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag hade under en tid aktivt letat efter en bostadsrätt i de centrala delarna av Göteborg. Jag såg Vegagatan 13 på Hemnet och blev genast såld. Jag hörde därför av mig direkt till Jonas för att få se möjligheterna till en förhandsvisning. Redan samma dag hör han av sig och samma vecka går jag på visning. Han var otroligt trevlig, lät mig titta på lägenheten i lugn och ro, besvarade mina frågor och var tillmötesgående. Jag kände direkt att lägenheten var rätt och Jonas samt ägaren lät mig då lägga ett bud på bostaden. Efter en kortare samtal till mig och ägaren fick jag sedan skriva kontrakt redan samma kväll som visningen. Allt gick otroligt smidigt och Jonas skötte allt professionellt och smidigt! Jag är otroligt nöjd med Jonas som mäklare, han överträffade verkligen alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-08

Jenny A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Han sålde in lägenheten väldigt bra, var dock lite stel vid kontraktskrivningne men det är inte avgörande Läs mer
  • Agneta R

2019-04-06

Agneta R skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas sålde vår lägenhet i Linné.
    Ett proffsigt 1a intryck men oxå med glimten i ögat.
    En kul och seriös mäklare.
    Vi har under hela processen fått löpande info. Är sååå nöjda ned Jonas Läs mer
  • 2019-04-05

Robert L skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    På alla sätt utmärkt! Håller regelbunden kontakt och är alltid tillgänglig. Man ser fram emot att träffa honom. Läs mer
  • 2019-03-28

Anna E skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas Wallmark är suverän på de sätt som man bara kan vara som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Han är tillgänglig och agerar snabbt, är jättetrevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-03-22

Hanna S skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas var ett självklart val att använda vid försäljning av min bostad. Med sitt engagemang och positiv inställning till ALLT!
    Han informerade och hade svar på alla mina frågor. Jonas gjorde sitt yttersta även om marknaden är svår för tillfället så fick vi sålt bostaden för det vi ville.
    Rekommenderar alla att använda sig av Jonas. Han är BÄST!!! Tusen tack Läs mer
  • 2019-03-17

Andreas S skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sanna är fantastiskt duktig och engagerade mäklare som ger allt för att få till en lyckad försäljning - kan varmt rekommendera Sanna👍 Läs mer
    2019-03-18 Sanna A svarar Andreas S
    Tack för ett fint omdöme Andreas och ett gott samarbete. Ta hand om er!
  • 2019-03-17

Maria Christina H skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hjälpsam, ordnade med mått och extra bilder. Snabb återkoppling på våra mail frågor. Läs mer
    2019-03-17 Sanna A svarar Maria Christina H
    Tack! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • 2019-03-15

Shen L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    I bought the apartment Doktor Allards Gata 14. I contacted Fredrik for viewing it before the official viewing date. He offered me very professional service. It was a nice experience. Läs mer
  • 2019-03-15

Daniel L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Oerhört nöjd, Fredrik är saklig och kompetent samt anstränger sig det där lilla extra som krävs i ett service-yrke som detta. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-12

Mattias N skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig mäklare som var väldigt hjälpsam då vi köpte en 1,5a på Mölndalsvägen i Göteborg. Vill att han ska sälja min lägenhet senare när det är dags för det. Läs mer
    2019-03-12 Hampus B svarar Mattias N
    Tack för rekommendationen! Alltid kul när båda parter är nöjda och jag ser verkligen fram emot att få hjälpa dig när ni vuxit ur bostaden :)
  • 2019-03-11

Jesper K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas hjälpte oss att sälja vår bostad på ett utmärkt sätt. Snabbt, smidigt och proffsigt. Läs mer

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg