Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg HusmanHagberg HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen på Drop-In!
På torsdagar kl. 15-17 är alla mäklare inne på kontoret här i Göteborg Centrum, så går du i köp- eller säljtankar är du välkommen att ställa alla dina frågor och vi berättar gärna om våra tjänster och de objekt vi har till salu.

Läs vad 327 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• Mikael M
    Mikael M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Engagerad, kunnig och sympatisk, med bra koll på marknaden. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har tillsammans med mina föräldrar köpt en bostad på Thorburnsgatan 8C.

Enligt min uppfattning blev vi direkt väldigt trevligt bemötta. Fredrik svara dagen efter intresseanmälan att där fann tid vi kunde komma på visning och när vi kom var han jättetrevlig och kunde besvara alla frågor vi hade. Läs mer
  • Arya S
    Arya S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har nyligen sålt en boStadsrätt via Fredrik Thulin.
    Både bemötandet och resultatet var över förväntat. Allting gick perfekt och professionellt från start till slut. Rekommenderar starkt Fredrik till andra objektsförsäljningar. Läs mer
  • Anette O
    Anette O skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Blev mycket väl omhändertagna fast vi inte bokat visnings tid utan bara dök upp på visningen
    Sen blev det vi som vann budgivningen på en central lägenhet i Göteborg
    Mäklaren var mycket tydlig och förklarade noggrant kontraktet Läs mer
    2018-09-15 Hampus B svarar Anette O
    Tack för fint omdöme! Kul att ni är nöjda med mitt sätt att jobba på!
  • Jonatan B
    Jonatan B skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra kommunikation, Sanna är lätt att ha och göra med :) Läs mer
  • Sirkka Maria E
    Sirkka Maria E skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en lägh.( centrum) bostadsrätt sas Mvbemött, förväntningar från min sida var höga o mäklaren levde upp till dem fint. Kan varmt rekommendera honom till andra köpare eller säljare tack t. Mäkl. H.Berglund. Läs mer
    2018-09-14 Hampus B svarar Sirkka Maria E
    Vi hade högt uppsatta mål och jag är glad att vi nådde dem tillsammans! Tack för fint omdöme!
  • Josephine J
    Josephine J skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Supertrevlig, men tyckte att lägenheten låg ute för ett tydligt lockpris. Ca 3.9 och sedan sa han att ägarna inte ville sälja för mindre än 4.5. Slutligen fick vi den för 4.3.

Och nu senast när han skulle värdera lägenheten för min sambo ett år efter köpet visar han min sambo statistik. Min sambo visar mig nöjt detta i efterhand och visar vår lägenhet och vad den är värd i listan. Då visar han en trea som har helt annan avgift! Vi bor i en tvåa.

Men i övrigt mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-09-13 Jonas J svarar Josephine J
    Hej!
    Tack för de fina och nyttiga order, det är såhär man lär sig! Jag pratade med din sambo efteråt vi hade setts för en värdering och när jag kom till kontoret för att se om det blivit fel så fick jag upp rätt uppgifter. När det gäller utgångspris och kundernas förväntningar på slutpris så är det två olika saker tyvärr.

Hoppas vi ses snart!
  • Eddi O
    Eddi O skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har anlitat Sanna Axelsson vid försäljning av vår bostadsrättslägenhet i centrala Göteborg. Sanna var mycket strukturerad och starkt engagerad i allt från planering till avslut av affären. Vilket jag uppskattat mycket!
    Jag hade stora förväntningar på henne som mäklare, avseende hela processen i sig samt att uppnå ett bra slutpris, och detta levde hon upp till helt klart! Sanna gav ett kunnigt och engagerat stöd under hela processen, vilket var en trygghet för mig som säljare. Jag är sammanfattningsvis mycket nöjd med hennes arbete och insats. Jag rekommenderar starkt Sanna som mäklare och önskare henne lycka till i framtida uppdrag!
    Eddi Omrcen Läs mer
    2018-09-07 Sanna A svarar Eddi O
    Tack för förtroendet och de fina orden Eddi! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas sålde en lägenhet i Johanneberg .
    Jonas visade stort kunskap och upplysning om vad som skulle hända steg för steg . Det är roligt att en så ung kille skapar förtroende så fort genom att vara ärlig trevlig och utåtriktad , jag är ju ändå 60år och har arbetat med människor hela mitt liv . Under resans gång hade vi en dialog som gjorde att vi inom en ganska snabb tid sålde lägenheten till både min och köparens förnöjsamhet . Även här med bra information .
    Jag vill nu gratulera dig som arbetsgivare att du omger dig med personal som håller så hög kvalitet . MVH Stefa Krax Haake Läs mer
  • Julia J
    Julia J skrev om Sanna Axelsson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sanna skötte sitt uppdrag otroligt bra och fanns alltid till hands när man hade frågor! Läs mer
  • Sunniva D
    Sunniva D skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas sålde min 2:a i Nordostpassagen, Linnéstaden.
    Jag fick förtroende för honom direkt och jag är mycket nöjd med hans engagemang samt slutpriset.
    Jag kan varmt rekommendera honom och HusmanHagberg. Läs mer
  • Torvald K
    Torvald K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har bara superlativer.
    Jonas var lugn, saklig, pålitlig och korrekt.
    Vi är mycket nöjda och har vid ett flertal tillfällen rekommenderat Jonas Johansson till vänner och bekanta.
    Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare än Jonas.
    Paula och Torvald Kanter Läs mer
  • Camilla Ö
    Camilla Ö skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde min bostad. Jonas var proffesionell och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Micaela K
    Micaela K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas gav ett professionellt bemötande och vi kan verkligen tänka oss att anlita Jonas som vår mäklare i kommande försäljning. Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har bara positiva omdömen att ge Jonas. Sålde en lägenhet och försäljningen gick över förväntan.
    Jonas är oerhört kompetent och trevlig. Lätt att få kontakt med och tydlig och ärlig i allt han sa. Läs mer
  • Moa K
    Moa K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt En 2a i Linné, Göteborg.

Supertrevlig och tillmötesgående. Första gången jag hade med en mäklare att göra och det var en superbra upplevelse. Läs mer
  • Edvin S
    Edvin S skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde en 1a på Gamla Masthugget och fick utmärkt hjälp med jobbet. Mycket bra mäklaren! Läs mer
  • Helené Susanna J
    Helené Susanna J skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt i Nordostpassagen på 85kvm. Vi blev bemötta på ett proffessionelt men personligt sätt av Jonas. Både jag och min partner fick ett förtroende på direkten. Jonas utstrålar en proffsig mäklare som kan sitt jobb utan att vilja ”sälja” eller ”lura” för egen vinning. Vi kommer med stor sannolikhet kontaka Jonas om/när vi säljer. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Helené Susanna J
    Tack, det är viktigt att förmedla en bostad både åt köpare och för en säljare! Alla ska gå trygga igenom affären.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde min lägenhet i Linne och är såå nöjd med Jonas. Kände mig trygg genom hela processen. Trots att bostadsmarknaden var ostabil blev jag jättenöjd med slutpriset. Jonas fanns alltid där trots många sms och samtal. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Johanna T
    Vi kämpade hårt tillsammans, tack bästa Johanna!
  • Richard L
    Richard L skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt min bostadsrätt.
    Vi fick förtroende för hans lugn och sitt strategiska tänk omgående.
    Han infriade alla förväntningar och hjälpte oss med allt. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Richard L
    Tack! Numera stamkund av din rekommendation på sushi ställe!
  • Annika Margareta Eriksson gm f
    Annika Margareta Eriksson gm f skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde en gammal, väldigt unik rödtegelfastighet från 1800-talet, belägen i centrala Göteborg.
    Jonas var eedan vid första kontakt, på telefon, väldigt trevlig. Naturlig, finstämt social och "lagom" av allt.
    I mötet med oss fortsatte det på samma naturliga sätt. Och förstärktes i alla de delar och sammanhang man som säljare och mäklare samarbetar i, vid en försäljning.
    Vi kan inte nog rekommendera Jonas för alla er som ska sälja fastighet, större eller mindre, har nog ingen betydelse. Jonas är kompetent, inkännande och tar var utmaning som den kommer. Du som vill sälja och känna dig trygg, du som vill veta och få löpande info, du som vet lite, inget eller har sålt förr och vet en hel del - Jonas är rätt i alla lägen, han känner av vem du är och hur du vill ha det och så bara gör han det, på bästa sätt ihop med dej. Fint, tryggt och snyggt jobbat. Läs mer
    2018-08-29 Jonas J svarar Annika Margareta Eriksson gm f
    Tack snälla Annika för dina fina ord, det värmer verkligen!
  • Ann Catrine J
    Ann Catrine J skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bästa mäklaren i staden!! Och jag känner de flesta av dem väl!!!
    Bl a genom flera försljningar tidigare. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Ann Catrine J
    Vilken pärla! Vi ses snart igen.
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas sålde min bostadsrätt på tredje långgatan 23 åt mig! Blev bemött på ett otroligt proffsigt och personligt sätt av honom! Kunde inte fått en bättre mäklare! Rekommenderar honom till alla jag kommer i kontakt med som ska köpa /sälja sin bostad! ! Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Elisabeth M
    Tack också för rekommendationen som ledde till en annan magisk försäljning. Ses snart!
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi köpte vår lägenhet med hjälp av Jonas.
    Proffsigt bemötande, smidig process och super trevlig genom hela resan! Läs mer
  • Anna-Maja O
    Anna-Maja O skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi köpte en bostadsrätt/ lägenhet på andra Långgatan.
    Jonas var så omhändertagande och trevlig, man kände sej trygg i sitt köp.
    Allt gick smidigt och enligt planerna.
    Vi var/ är super nöjda med Jonas som mäklare och kommer kontakta honom den dag vi väljer att sälja vår bostad. Läs mer
    2018-08-28 Jonas J svarar Anna-Maja O
    Riktigt trevlig förmedling mellan härliga köpare och säljare!
  • Anton C
    Anton C skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag köpte min senaste lägenhet i centrala Göteborg via Jonas.

Jonas agerade professionellt och punktligt. Han var behjälplig och trevlig under hela processen.

Jag kan rekommendera att använda Jonas för både köp och säljuppdrag av lägenheter i centrala Göteborg. Läs mer
  • Mårten E
    Mårten E skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte 129 m2 bostadsrätt i centrala Gbg.
    Jonas skötte allt smidigt och bra. Läs mer
  • Lena D
    Lena D skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jonas sålde min gamla lägenhet på Linnegatan i Gbg. Han är en engagerad och energisk mäklare som lyckades sälja min lägenhet på förhandsvisning till ett pris som jag bara kunde hoppats på. Läs mer
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    En riktig stjärnmäklare som ser dig som säljare på ett helt annat sätt än övriga. Läs mer
  • Mathias H
    Mathias H skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Lägenhetsköp. Jonas var mycket personlig och behjälplig under hela resans gång. Läs mer
  • Michele B
    Michele B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi sålde nyss vår lägenhet i Göteborg. Vi fick kontakt med mäklaren Daniel Fröberg genom Handelsbanken, och från början har han varit mycket professionell och trevlig. Han förklarade försäljningsprocessen på ett klart sätt och svarade snabbt på alla frågorna vi hade. Vi kände verkligen att han ansträngde sig för att vi skulle få rätt köparen och rätt priset. Han gjorde mer än förväntad för att vi skulle vara nöjda, och jag skulle rekommendera honom och HusmanHagberg utan tvekan till andra som vill köpa eller sälja! Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Professionellt bemötande, trevlig och effektiv. Kan utan tvekan rekommendera honom för andra som funderar på att sälja eller köpa. Läs mer
  • Anna-Karin L
    Anna-Karin L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik har varit en utmarkt saljare och valdigt professionell och tillmotesgaende. Bra service med klass och stil. Läs mer
  • Andrea A
    Andrea A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Proffsig, realistisk och levererade efter våra förväntningar! Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpte en bostadsrätt. Blev trevligt bemött av Daniel. Duktig och visade alla för och nackdelar Läs mer
  • Kristofer F
    Kristofer F skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Majorna, Göteborg och gjorde så med bravur! Trevlig i sättet, tydlig och rak i sin kommunikation och alltid tillgänglig. Det tillvägagångssätt han presenterade inför försäljning visade på otrolig fingertoppskänsla och expertis.

Vi är mycket nöjda och skulle inte tveka att rekommendera Andreas till andra! Läs mer
    Andreas W gillar detta
  • Erik R
    Erik R skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hej

Hampus har ett bra bemötande och man får en bra känsla av att det här kommer bli bra. Kommer rekommendera honom för andra kompisar som kommer sälja någon bostad. Läs mer
  • Bo W
    Bo W skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Linnea
    mycket service inriktad och engagerad
    trevligt bemötande Läs mer
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik är en professionell, pedagogisk och positiv mäklare. Han är engagerad, förtroendeingivande och lätt att nå. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Proffsig och kunnig mäklare. Enkel att ha att göra med.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Nima A
    Nima A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra, transparent process hela vägen. Rekommenderar Fredrik definitivt. Läs mer
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt bostadsrätt i Gbg
    Med ett trevligt bemötande och driftigt arbetssätt har Linnéa lyckats leva upp till det jag förväntade mig av en mäklare. Läs mer
  • Runa S
    Runa S skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Har just köpt en bostadsrätt av Linnea. Tyvärr gav hon mig oriktiga uppgifter om lägenheten, vilket jag inte upptäckte förrän 1 vecka senare. Med risk att bli av med sin provision har hon förnekat alla utfästelser och varit mycket ohjälpsam, hon känner enl egen utsaga inte till något om avtalsrätt och har heller inte brytt sig om att ta reda på något och under de 3 veckor som gått sedan köpet inte lyckats komma med några som helst egna initiativ till en lösning på problemet. Otroligt besviken på henne och företagets (icke-)agerande. Enligt min mening ett företag att undvika! Läs mer
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Linnea Kardell en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    “Blev lurad av Linnea. Första intrycken var bra och jag vann budgivningen för lägenheten hon var mäklare för. Men så kom det fram att de inte kollat upp säljaren så säljaren hade inte rätt att sälja lägenheten. Så jag förlorade min handpenning och är numera hemlös. Nu väntar jag en potentiell rättegång mot säljaren för att försöka få tillbaka mina pengar som han spenderat på annat och har under den tiden inte råd att köpa annan bostad.” Läs mer
  • Kim Cheng L
    Kim Cheng L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Hög servicenivå och mycket kunnig. Kan varmt rekommenderas om man vill få ut det bästa av sin försäljning eller köp. Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Tydlig och engagerad.
    ........................... Läs mer
  • Sarah J
    Sarah J skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus imponerade från första mötet med sitt lugn och fick oss att känna oss trygga med vår stundande försäljning utav vår 3a i Centrala Göteborg.
    Han lyckades sedan överträffa våra förväntningar gällande vad vi kunde få för lägenheten.
    Under processen har vi haft en kontinuerlig dialog och Hampus har varit en stor support när vi har letat hus och haft kontakt med banken. Läs mer
    2018-06-12 Hampus B svarar Sarah J
    Väldigt roligt att ni är nöjda! Kul också att det blev så bra med husköpet, där kommer ni trivas bra alla tre!
  • Erik N
    Erik N skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Daniel har vart mycket hjälpsam och proffsig. Han har alltid varit lätt att nå och visat stort engagemang när vi sålde våran lägenhet till rekordpris.
    Utöver detta har Daniel varit väldigt trevlig och sympatisk och vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Elizaveta M
    Elizaveta M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Det var en smidig och snabb process, Hampus var väldigt bra på att återkopla och jag är nöjd med köpet. Läs mer
  • Joel S
    Joel S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Väldigt nöjd med Fredriks insats som mäklare. Noggrant och pedagogiskt utfört hela vägen från planering - fotografering - visning - försäljning.

I en lite tuffare tid med amorteringskrav gjorde han ett toppenjobb.

Mycket nöjd, rekommenderas. Läs mer

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg