HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen till oss!

Läs vad 422 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• 2020-10-30

Lars-erik G skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde en 3a i Majorna.
    Andreas är professionell och engagerad. Jag känner mig säker på att han följt upp varje tråd. Dessutom jobbar han snabbt och kan genomföra en tight tidsplan. Jag kan rekommendera Andreas! Läs mer
  • Johan C

2020-10-08

Johan C skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har sålt en lägenhet i Linnéstaden i Göteborg.

Emil har varit trevlig, tillmötesgående och mycket professionell!

Vi har haft höga förväntningar, de har blivit infriade och mer därtill.

Har haft en rakt igenom positiv upplevelse och kan varmt rekommendera Emil & HusmanHagberg! Läs mer
  • 2020-10-05

Nicole B skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde lägenhet i Göteborg. Bra bemött och fick det pris jag ville! Läs mer
  • 2020-10-03

Robert T skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Volrat Thamsgatan
    Allt igenom proffsigt bemötande, kunnig på detaljer om föreningen och lägenheten.
    Bra kunskaper om området
    Kommer garanterat rekommendera Axel Läs mer
  • 2020-10-03

Alexander P skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jättebra bemötande, tillgänglig och visade stort intresse och engagemang. Läs mer

Erik S skrev om Olivia Wilson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpare till central trea. Trevligt och tillmötesgående, fixade snabbt uppgifter som behövdes till banken. Läs mer
    2020-10-05 Olivia W svarar Erik S
    Tack Erik för ditt omdöme! Vi ses igen på tillträdet!

John E skrev om Olivia Wilson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt lägenhet om ca 81m2 3rok 5:vån inom stampenområdet. Fick bra bemötande vid första kontakt än om lite osäkert/intryck. Vid möte irl bättre.
    Förväntningarna på arbetet uppfylldes. Lägenheten blev såld och vi fick vad vi hade önskat och lite mer därtill. Handläggeriet gick snabbt och smidigt. Upplever även att köparna var nöjda. Läs mer
    2020-10-02 Olivia W svarar John E
    Tusen tack för ditt fina omdöme John! Tack för förtroendet, det har varit ett rent nöje att få hjälpa er! Vi ses igen på tillträdet!

Alexandra C skrev om Olivia Wilson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Väldigt trevlig och kunnig. Hon skötte allting på ett proffsig sätt. Läs mer
    2020-10-02 Olivia W svarar Alexandra C
    Tack Alexandra för ditt omdöme! Det glädjer mig att du är nöjd! Vi ses på tillträdet!
  • 2020-09-28

Chatarina A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en lägenhet som förmedlades av Andreas på Husman Hagberg.
    Vi blev kontaktade och tillfrågade om vi ville komma på förhandsvisning och få fick vi möjlighet att köpa lägenheten.
    Mkt trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-09-24

Pär A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt i Majorna "på förhand"

Allt gick fort och smidigt och bemötandet, informationen och handläggandet var mkt proffsigt !! Läs mer
  • 2020-09-21

Torsten B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är otroligt engagerad mäklare, och han ger aldrig upp. Har massor av lust och energi, precis vad som behövs av en mäklare. Läs mer
  • 2020-09-19

Michael M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenhet Södra Vägen 68 A
    Engagerad och driven.
    Bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2020-09-18

Tobias T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är professionell med tydlig och bra kommunikation. Att rekommendera! Läs mer
  • 2020-09-16

Madeleine G skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi köpte en bostadsrätt med hjälp av Axel. Allt kändes bra hela affären igenom eftersom Axel är en engagerad, kunnig och lättsam person med ett glatt humör. Vi kände oss väl omhändertagna och trygga med Axel och rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2020-09-14

Petra B skrev om Olivia Wilson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
    Olivia W gillar detta
  • 2020-09-12

Jana H skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde en bostadsrätt i centrala Gbg med hjälp av Axel. Han förstod precis mina önskemål angående försäljningen och anpassade sig därefter, hade en fantastisk energi och var effektiv, hjälpsam och verkade genuint mån om att försäljningen skulle kännas så bra som möjligt för mig. Han höll tät kontakt och ordnade allt så smidigt som möjligt för mig. Om jag inte skulle flytta till en annan stad skulle jag gärna haft Axel som mäklare livet ut! Läs mer
  • 2020-09-07

Mahshid H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Han är bra tycker jag pga jag kände redan början att han kan sitt jobb.Han hade bra kunskap om lägenheten och föreningen vilken underlättade vårt arbete.Hans bemötande var väldigt bra.Jag o min man man upplevde att han är profsig och kunnig.Han sålde vår lgh och vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-09-05

Esteban L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Skön utstrålning, naturligt bemötande, väldigt jordnära. kände att han starkt brinner för sitt jobb. Starka rekommendationer Läs mer
  • 2020-09-05

Julian Robin J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Allt gick smidigt till och sköttes proffsigt. Läs mer
  • 2020-09-04

Louise H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag fick sålt min tvåa i masthugget i Göteborg tack vare min fantastiska mäklare Fredrik Thulin. Han var otroligt engagerad, förtroendegivande och gjorde ett utmärkt jobb. Framförallt genom att vara väldigt professionell och trevlig i bemötandet men också att han kontaktade samtliga intressenter och följde upp!

Han ordnade totalt fyra st visningar med hela 5 budgivare vilket är ovanligt under dessa coronatider. Då jag själv arbetar med bemötande av kunder och service så hade jag höga förväntningar och Fredrik lyckades leva upp till samtliga.

Allt gick väldigt smidigt och jag kan VARMT rekommendera Fredrik och om jag har turen så kommer jag alltid att använda honom som mäklare i samtliga framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-09-03

Ragnar E skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Utöver att vara en väldigt trevlig person så är Axel också en proffsig mäklare. Jag köpte en 2a av Axel och hela processen, från visning till påskrivning av kontrakt, var både snabb och transparant. Det var den första lägenheten jag köpte och kändes tryggt att vara i Axels händer:) Läs mer
  • 2020-09-03

Marita Birgitta Linnéa J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra bemötande.
    Bra förberedd. Läs mer
  • 2020-08-30

Anneli B skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Axel har på alla sätt motsvarat våra höga förväntningar på professionalitet och bemötande. Vi är alltigenom mer än nöjda med försäljningen av vår lägenhet, liksom Axels energi och engagemang genom hela affären. Att vi dessutom överträffade vårt säljmål är naturligtvis pricken över i! Läs mer
  • 2020-08-28

Barbro F skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas hjälpte mig och min bror att sälja en 4a i Majorna.
    Han var kunnig, trevlig, tillgänglig och återkopplade snabbt i alla våra frågor.
    Dessutom har han ett stort kontaktnät.
    Rekommenderar honom varmt!
    Barbro F Läs mer
  • 2020-08-20

Rebecka H skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köte en 2,5a i Majorna. Är nöjd med mäklaren, han var trevlig och inte för gåpåig/säljig som vissa mäklare tyvärr är. Läs mer
  • 2020-08-20

Diana L skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Utmärkt, jag har varit välinformerad och trygg hela vägen från första kontakt till försäljning av bostaden. Gott samarbete med Andreas som är mycket uppmärksam, lyhörd och tålmodig...

MVH
    Diana Laitinen Läs mer
  • 2020-08-15

Lovisa J skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en lägenhet. Blev bra bemött av mäklaren. Allt verkar ha gått jättebra med köpet Läs mer
  • 2020-08-13

Ebba B skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde min bostad och tog hjälp av denna enastående mäklare. Axel har varit exceptionell från start till slut tack vare hans hängivenhet och driv i denna affär. Som pricken över i:et överträffade han mig med slutpriset som vi fick för min bostad. 5 av 5! Läs mer
  • 2020-08-10

Fanny R skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt i Majorna. Mycket trevligt och personligt bemötande vid visningen. Utförligt förklarat och kunnig om området. Vid önskan om en andra visning gick allt smidigt och Andreas var flexibel för att möta mina önskemål. Mycket nöjd med den hjälp jag fått. Läs mer
  • 2020-08-03

Gustavo R skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Han var öppen och trevligt, ödmjuk och lätt att prata med.
    Övertalade oss att vi kunde testa att sälja huset och det gick bra.
    Fick mig att öka mina förväntningar för köpet men samtidig försökte han göra mig att titta på riskerna. Läs mer
  • 2020-08-03

Ventab göteborg ab skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Glad och Engagerad, följer upp efteråt Läs mer
  • 2020-08-02

Muamer M skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    vi har sålt lägenheten.
    mäklare var väldigt hjälpsam och snabb
    vad har jag saknat hos honom lite sälj sidan så man kunde se att han är säljare. Läs mer
  • 2020-07-29

Senka M skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde en bostadsrätt på Fjärde Långgatan 17. Väldigt nöjda med allt. Läs mer
  • 2020-07-29

Helen Elisabeth E skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi köpte en bostadsrätt på Ebbe Lieberathsgatan av Axel.
    Vi är supernöjda med Axel som vi tyckte var förtroendeingivande, trevlig, engagerad och hade ett glatt humör. Läs mer
  • 2020-07-25

Hanna H skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Väldigt nöjda! Trevligt bemötande, punktlig, närvarande. Läs mer
  • 2020-07-24

Karl L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är mycket professionell!
    Jag har erfarenhet av Fredrik både ur köpare och säljare perspektiv.
    Han gör jobbet som blir över förväntan.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-06-27

Anne W skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi har enbart positiva erfarenheter av Andreas. Tycks jobba 24/7, alltid snabba svar på frågor, vardag som helgdag, tidigt som sent. Alltid snabb och bra information till oss. Läs mer
  • 2020-06-24

Carl Fredrik B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra process, väldigt bra slutkläm på affären Läs mer
  • 2020-06-21

Niclas N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik skötte försäljningen av min lägenhet i centrala Göteborg galant. Alltid tillgänglig och ständigt nära till skratt. Sydde ihop styling, fotografering och till sist försäljning utan några som helst problem. Läs mer
  • 2020-06-21

Johan K skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig, personlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2020-06-14

Jan S skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Alltid positiv. Alltid uppmärksam. Alltid lugn. Alltid mycket bra kommunikation. Jag rekomenderar 100%. Läs mer
  • 2020-06-08

Johanna N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en lägenheten i centrala Göteborg. Superbra och proffesionellt bemötande av Fredrik, väldigt kunnig och får en som säljare att kännas sig lugn. Läs mer
  • 2020-06-07

Johan G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Utmärkt bemötande, inget att tillägga :) Läs mer
  • 2020-06-07

Anna B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt, bra bemötande och lättillgänglig. Läs mer
  • 2020-06-05

Henrike T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    3a Johanneberg, sålde. Vänlig, engagerad och väl insatt i Johanneberg. Påläst och svarade snabbt på frågor. Kan varmt rekommendera Fredrik till alla som vill ha en mänsklig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-05

Ventab göteborg ab skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenhet, lite långsam process, annars väl bemött Läs mer
  • 2020-06-01

Gunnar B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    sålt 2 r bostadsrätt för 2.9 mill.
    kompetent, proffsig, charmerande, lyhörd, kundens bästa, väorienterad i marknaden...
    ingen tidigare erfarenhet
    Summa summarum: högsta betyg!
    GB Läs mer
  • 2020-05-26

Edin O skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har sålt bostaden. Axel var mycket professionell och tillmötesgående.
    Vi var jättenöjda med hans tjänst.
    De förväntningar vi hade på försäljning levde Axel verkligen upp till.
    Vid förhandlingar mellan köparna och oss, drev Axel våran sak hela vägen och hjälpte oss att få det begärda priset. Läs mer
  • 2020-05-19

Lotta K skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Har köpt en lägenhet. Emil har hela tiden varit mycket trevlig och lätt att få tag i. Han ger ett kunnigt intryck och håller koll på att allt blir rätt. Kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • 2020-05-14

Sandra H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde en bostadsrätt i Johanneberg och valde Fredrik som mäklare. Fredrik är väldigt kunnig, professionell, seriös, driven och har väldigt god kunskap om området. Vi kände oss väldigt trygga genom hela försäljningen och kan varmt rekommendera Fredrik Thulin som mäklare! Läs mer

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte