HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen på Drop-In!
På torsdagar kl. 15-17 är alla mäklare inne på kontoret här i Göteborg Centrum, så går du i köp- eller säljtankar är du välkommen att ställa alla dina frågor och vi berättar gärna om våra tjänster och de objekt vi har till salu.

Läs vad 468 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• 2019-10-13

Nenne G skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en lägenhet i sandarna. Mycket trevlig och snabb återkoppling, utan att vara för pushig. Läs mer
  • 2019-10-12

Richard M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Genuin kille som uppriktigt ville möta både säljarnas och köparens(mina) förväntningar! Helt grym med andra ord! Läs mer
  • 2019-10-12

Tomas H skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Då Daniel sålde min mammas lägenhet med gott resultat vet jag vad han står för. Han är professionell, personlig och lyhör. Därför valde vi honom när vi skulle sälja vår lägenhet på De Geersgatan.
    Vännliga hälsningar
    Thomas Högberg Läs mer
  • 2019-10-11

Sandra S skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde min lägenhet tillsamans med Hampus och kan inte vara mer nöjd! Jag hade höga förväntningar på honom och hade varit i kontakt med andra mäklare innan. Hampus levde upp till mina förväntningar helt klart och om jag ska sälja/köpa framöver blir Hampus det självklara valet!

Man väljer inte bara firma utan även mäklaren som faktisk är det mest väsentliga när man ska sälja. Skulle välja Hampus som mäklare oavsett vilken firma han jobbade på! Han får jobbet gjort! Han tar egna iniativ och han gör jobbet! Något som jag saknat hos tidigare mäklare!

10/10! Läs mer
  • 2019-10-08

Kerstin L skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt lägenhet. Kan varmt rekommendera Hampus som mäklare. En bra balans med att inte vara för ”på” men med ett tydligt driv kring försäljningen. Bra känsla från första mötet och genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-08

Lisa B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jättebra mäklare som gjorde bra jobb från början till slut när vi köpte vår lägenhet. Väldigt proffsig och ärlig vilket gjorde att vi fick stort förtroende för honom. Rekommenderar! Läs mer

Jeanette W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi har köpt en bostadsrätt, mäklaren var väldigt professionell, kunnig. Bemötande var väldigt trevlig samma kontakt och svar på frågorna. Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Viktoria W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en lägenhet i Göteborg, fick bra bemötande från mäklaren som alltid var lättillgänglig och snabb med att svara på eventuella frågor. Mäklaren tog till skillnad från andra mäklare inte enbart säljarens sida, utan fungerade som en bra medlare mellan oss som köpare samt säljare. Läs mer

Ludwig R skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en lägenhet! Grym hjälp från början tills nu. Läs mer
  • 2019-10-01

Daniel A skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde våran lägenhet via Daniel Fröberg.
    Daniel är väldigt trevlig, proffsig och kunnig som mäklare. Det är andra gången vi säljer via Husman Hagberg. Läs mer
  • 2019-09-30

Anna-Maja O skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Andreas var mycket proffsig, ödmjuk, det kändes helt rätt att anlita honom.
    Försäljningen gick snabbare än vi hade trott, vi är mer än nöjda.
    Andreas kommer vi varmt rekommendera Läs mer
  • 2019-09-30

Astrid A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Ett bra och trevligt bemötande i alla delar vid försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-09-28

Elisabeth S skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Vi köpte en lägenhet på mölndalsvägen. Vi har inga direkta synpunkter på mäklaren. Han var ok.
    Har bara träffat honom på visningen för när vi skulle skriva var det en ersättare för Daniel och ersättaren gillade vi inte. Läs mer
  • 2019-09-26

Johan S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag är mycket nöjd med bemötandet då jag köpt en bostadsrätt på Kungsportsavenyn 41. Inget att klaga på så här långt. Läs mer
  • 2019-09-18

Philip H skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus hjälpte oss på ett konsekvent professionellt och trevligt sätt genom hela processen att sälja vår 2:a i Johanneberg. Hampus var till stor hjälp och rådgivande under hela processen från styling och fotografering till faktisk försäljning. Trots en av oss ambitiöst uppsatt och tight tidplan lyckades Hampus hitta rätt köpare före ordinarie visning. Vi vill ge Hampus våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-09-18 Hampus B svarar Philip H
    Stort tack för de fina orden och jag vill ge er mina bästa lyckönskningar med ert nya boende och extra tillskott framöver! Tillsammans gjorde vi detta på ett mycket bra sätt!
  • 2019-09-18

Göran B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Stort engagemang. Bra återkoppling, Flexibel med visningar. Tydlig och bra genomgång av kontrakt mm. Läs mer
  • 2019-09-13

Liselotte P skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt och jag kan bara hålla med maken Lars-Åke P om ett mycket professionellt och trevligt genomförd affär av Hampus. Han är en tillgång för HusmamHagberg.

Liselotte Persson Läs mer
  • 2019-09-13

Lars-Åke P skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt och har haft kontakt med Hampus under budgivningen.
    Perfekt, professionellt bemötande under hela genomförandet av affären.

Vi tackar för ett gott samarbete.
    //Lars-Åke Persson Läs mer
    2019-09-13 Hampus B svarar Lars-Åke P
    Tack Lars-Åke! Kul att ni gillar min service och vad kul att ni tillslut fick den fantastiska bostaden på Wijkandersplatsen!
  • 2019-09-09

Martin A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt 3a i Gårda. Påläst under visning och skött pappersarbetet smidigt utan problem Läs mer
  • 2019-09-07

Bodil Miks M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    3a i nya Gårda. Såldes för 3825000kr
    Utgångspris 3950000kr
    Fredrik är toppen på alla sett. Vänlig, trevlig, korrekt. Bra kontakt i telefon och mobil. Alltid tillgänglig.
    Hade absolut givit 5a om vi fått bättre pris för
    Lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-07

Stina F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Professionell, kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2019-08-30

Angela C skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt min första bostadsrätt via Fredrik Thulin. Jag förväntar mig egenskaper som bland annat tydlig, professionell och serviceminded hos en mäklare, vilket Fredrik levde upp till. Läs mer
  • 2019-08-28

Jan M skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Lyhörd mäklare som förstår sina kunder. Läs mer
  • 2019-08-27

Ida W skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Köpt lägenhet.
    Mäklaren svara snabb, hjälpsam och ärlig.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-08-27

Gunilla T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Fredrik var mycket bra vid visningen, ordnade ett extra tillfälle innan då vi inte kunde visningstillfället men var mkt intresserade. Vi yttryckte stort intresse eefter visningen och Frédrik sade han skulle ringa dagen efter. Vi gick och väntade..helt plötsligt såg vi på Hemnet att bjudningen var igång. klickade på sms till mäklaren från hemnet, och skrev att vi ville bjuda två gånger utan att ngt hände. registrerade oss också för bjudning. Ringde flera gånger utan att Fredrik svarade. Lämnade meddelande. Till slut ringde Fredrik - då var i princip budgivningen klar för övriga. Vi var oerhört stressade som i princip kände oss utestängda.....Möjligen gjorde detta också att vi lade ett väl högt bud: vi vann ju på detta. Men möjligen var det effektivt också......
    Hursomhelst - vi är nu lyckliga köpare - men vi kan inte tycka att det gick bra till. Möjligen var det ngt fel på koppling mellan hemnet och Fredriks nummer - men det var ju inte bara det - vi försökte ringa också.... Läs mer
  • 2019-08-25

Henrik F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Bra bemötande.Seriöst och påläst.Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-23

Simon L skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt 43m2, 2a i Majorna med Andreas precis. Med Andreas vet man vad man får, här kan säljare och köpare vara trygga. Inga konstigheter, återkoppling och uppdateringar kommer löpande. God kännedom om området Västra Centrum.

Rekommenderar Andreas för alla typer av säljare, köpare och objekt.

Tack Andreas! Läs mer
  • 2019-08-20

Joakim C skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus var lyhörd och skötte det på det sätt jag önskade även om jag hade lite speciella önskemål.
    Kan varmt rekommendera Hampus till andra som vill sälja sin lägenhet. Läs mer
  • 2019-08-14

Stefan L skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Hampus hjälpte mig att sälja min bostadsrätt våren 2019. Jag hade kort tidshorisont och ville ha igenom en snabb affär och Hampus och jag la en aggressiv säljplan som höll hela vägen. Fick hjälp med stort och smått på väldigt kort tid. Inom en vecka hade han ordnat med styling, städning, fotografering, annons, flytt och magasinering av möbler. Två veckor efter att jag tagit kontakt med Hampus var lägenheten såld.

Hampus har varit tillgänglig, tillmötesgående och professionell genom hela processen. Han passade alltid tiden och kom väl påläst och förberedd till varje möte. Det gick alltid att nå honom på telefon, var han upptagen med annat så såg han alltid till att ringa upp så snart han kunde, kvällar som helger. Hampus är en transparent, noggrann, professionell och supertrevlig mäklare. Jag ger honom mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-08-14 Hampus B svarar Stefan L
    Stort tack för ditt fina omdöme! Tillsammans fick vi det att gå riktigt bra och tack vare bra samarbetspartners fick vi ihop vår effektiva försäljningsplan. Hoppas jag kan hjälpa er igen när det är dags för nytt boende!
  • 2019-08-14

Bengt E skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Mycket nöjd med kommunikationen med Andreas. Lätt att få kontakt. Tydliga svar på mina frågor. Läs mer
  • Cecilia Z

2019-08-13

Cecilia Z skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en bostadsrätt, 2:a i Majorna
    Proffsigt och förtroendeingivande
    Kommer vända mig till er fler ggr Läs mer
  • 2019-08-12

Rickard A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2019-08-07

Dan P skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en 1 rums lägenhet på Gyllenkrooksgatan 15 i Göteborg.Blev bemött enligt mig på en korrekt och bra sätt. Jag blev bemött på ett mycket seriöst sätt av Magnus. Har inga speciella förväntningar av mäklare i sort, då för många bara tänker på att dom själva vill tjäna pengar så fort som möjligt på en försäljning. Detta upplevde jag inte med Magnus. Läs mer
    2019-08-07 Hampus B svarar Dan P
    Tack för omdömet och vilken bra lägenhet ni köpt! Om jag kan bistå med ytterligare hjälp så hör gärna av er! Mvh Hampus
  • 2019-08-07

David A skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Tror han var rätt nybakad som mäklare men han skötte sig bra, lite osäker på vissa grejer men överlag så gick det mesta smidigt. Läs mer
  • 2019-07-30

Ludvig Ö skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Snabb och effektiv mäklare, tydlig och engagerad. Läs mer
  • 2019-07-23

Claes-Göran L skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi valde att låta Hampus sälja vår lägenhet efter att ha varit i kontakt med många andra mäklare. Hampus var den klart mest förtroendeingivande av de mäklare vi kontaktade och han har motsvarat våra högt ställda förväntningar under affärens gång. Trots att det har tagit ett tag att få lägenheten såld, så har Hampus varit positiv och stöttande hela tiden. När kontraktet skulle skrivas i semestertid, så har Hampus verkligen gjort allt för att hålla oss informerade och knyta ihop affären, och gjort det på ett utmärkt sätt, trots att vi som säljare ofta befunnit oss på resande fot. Vi kan starkt rekommendera Hampus! Läs mer
    2019-07-23 Hampus B svarar Claes-Göran L
    Stort tack för förtroendet! Det har varit riktigt kul att hjälpa er med försäljningen av er bostad. Vi har stött på hinder längs med vägen men tillsammans lyckades vi snickra ihop lösning efter lösning och nu är vi i hamn med en fin affär!
  • 2019-07-22

Tobias B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en 1:a på gyllenkrooksgatan 13.
    Har upplevt ett fantastiskt bemötande både innan och under köpet.
    Jag har kunnat haft en öppen dialog med Hampus för att tillsammans hitta en lägenhet som passade Läs mer
    2019-07-22 Hampus B svarar Tobias B
    Stort tack för de fina orden och jag tror att du kommer stormtrivas i din nya bostad!
  • 2019-07-22

Jenny A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en bostadsrättslgh 4a (3a) 87 kvm Almedal Gbg.
    Hampus har väl mött mina förväntningar.
    Professionell, lyhörd, öppen och informativ. Möter kundens behov.
    Jenny Askåsen Läs mer
    2019-07-22 Hampus B svarar Jenny A
    Kul Jenny att du gillade mitt bemötande och min service! För mig är det viktigt att båda parter känner att de är nöjda, då har jag lyckats!
  • 2019-07-17

Joanna Fina Cecilia N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Sålde lägenhet i innerstaden och vi valde Fredrik som mäklare. Fantastisk mäklare med mycket driv och positivitet. Lätt att få tag på under processen och otroligt samarbetsvillig. Bemötte våra förslag och önskemål på bästa sätt. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-07-17

Jesper L skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har köpt en 2 rums lägenhet.
    Jag blev bemöt av mäklaren på ett väldigt bra sätt, väldigt trevlig. Läs mer
  • 2019-07-08

Billy N skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra och professionellt bemötande och vägledning när vi sålde en lägenhet. Läs mer
  • Frida N

2019-07-04

Frida N skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde en lägenhet på 25 kvm i Johanneberg. Mycket nöjd med allt. Trevligt bemötande och flexibel, rekommenderade bra styling inför fotografering och visning.

5/5! Läs mer
    2019-07-04 Hampus B svarar Frida N
    Stort tack! Väldigt kul att du är nöjd med både mig och mina samarbetspartners.

Blev riktigt bra och jag hoppas jag har möjlighet att hjälpa er igen!
  • 2019-07-02

Peter B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra bemötande både vid visning och genom hela köpprocessen. Informativ, tydlig och strukturerad från första mötet hela vägen till avtalsskrivning. Läs mer
    2019-07-02 Hampus B svarar Peter B
    Tack för uppskattningen och kul att ni är nöjda med min tjänst. Hör gärna av er om det skulle vara något mer jag kan hjälpa er med!
  • 2019-06-28

Nicole E skrev om Jonas Johansson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt bostad i Johanneberg, mycket nöjd med bemötandet Läs mer
  • 2019-06-17

Martin G skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålde en lägenhet på Gibraltargatan i Johanneberg via Hampus och vi är sjukt nöjda. Har gjort ett antal lägenhetsaffärer tidigare men olika mäklare men måste säga att Hampus sticker ut.

Helt ifrån första kontakten har Hampus varit väldigt ärlig, arbetsam och riktigt trevlig. I allt ifrån strategitänk på visningsdagar till fotande av lägenhet kommer Hampus med viktiga inspel.

Jag gillar speciellt att Hampus är så genuint ärlig och rak som person utan smörande, när så många andra mäklare lovar guld o gröna skogar. Rekommenderar Hampus alla dagar i veckan! Läs mer
    2019-06-17 Hampus B svarar Martin G
    Jag tackar ödmjukast för förtroendet och vad bra det blev tillslut! Tack för de vänliga omdömet och kul att ni gillar min mäklartjänst.
  • Mikael B

2019-06-17

Mikael B skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde vår 3a i Kviberg via Hampus. Tyckte att det kändes bra redan från första gången vi sågs. Tycker han jobbar på ett ärligt och rakt sätt. Vi hade totalt 6 visningstillfällen innan vi lyckades. Han övertalade oss aldrig att ta någon av de skambud som kom, utan bara fortsatte att jobba för att gå den såld. Vi är mycket nöjda med hans arbetsinsats. Läs mer
    2019-06-17 Hampus B svarar Mikael B
    Tack för de vänliga orden! Vi krigade på trotts en lite motig start men vi lyckades också tillslut genom ett hårt arbete. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med er stora affär!
  • 2019-05-31

Louise A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    En personlig service och ett inkännande sätt. Lugn, trygg, pålitlig och kunnig! Väl värd att sammarbeta med! Läs mer
  • Tobias A

2019-05-31

Tobias A skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde en 1:a på 28kvm i Gårda.
    Hampus har ett proffsigt bemötande men ändå med glimten i ögat vilket gör honom mänsklig.
    Väl förberedd, sätter höga mål och planerar noga för hur det målet ska uppnås. Allt med kontinuerlig och utförlig kontakt med oss. Läs mer
    2019-05-31 Hampus B svarar Tobias A
    Vad glad jag blir av att höra att ni är nöjda! Tack vare ett strukturerat arbetssätt och en bra plan lyckades vi med en riktigt bra försäljning och det var vi tillsammans som gjorde det möjligt. Stort tack!
  • 2019-05-29

Jonathan M skrev om Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Toppen mäklare! Rak på sak, ärlig inget onödigt smörande! Skulle rekommendera Hampus till 10/10 Läs mer
    2019-05-29 Hampus B svarar Jonathan M
    Tack för det fina omdömet och väldigt roligt att du vill rekommendera mig vidare. Väldigt tacksam!
  • Johanna E

2019-05-24

Johanna E skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag är supernöjd med Andreas! Proffsig, trevlig och alltid snabb på att svara. Han är tillmötesgående, lösningsorienterad och sålde min lägenhet snabbt! Läs mer

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg