HusmanHagberg Göteborg Centrum

HusmanHagberg Göteborg Centrum

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen till oss!

Läs vad 605 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Kallebäck
    2022-01-21 Verifierad kund
    Hampus känns som en ärlig mäklare, vilket var en av anledningarna till att vi valde honom för att hjälpa oss sälja vår lägenhet.
    Vi har haft kontakt ganska frekvent under processen och kunnat bolla idéer och frågor, vilket var skönt iom att det var första gången vi sålde.
    Stort tack för förtroendet och vad bra det blev!

Kul att jag även fick hjälpa er med att bolla köpet av er nya bostad! Där kommer ni trivas :)
    Hampus Berglund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-01-20 Verifierad kund
    Bra kommunikation. Tar sig tid. Öppen för att diskutera upplägget. Inte för säljig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-01-20 Verifierad kund
    professionellt bemötande, god återkoppling och information.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mycket bra och snabbt bemötande. Levde upp till alla förväntningar
    2022-01-19 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande på alla sätt, snabbt och smidigt! Husman Hagberg och Axel kommer vi självklart ta hjälp av igen vid framtida försäljningar och köp!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-12-28 Verifierad kund
    Andreas är en mycket kunnig mäklare som snabbt hittar bra lösningar till de olika spörsmål som kan komma upp vid en lägenhetsförsäljning. Han är väldigt noggrann och arbetar hårt och effektivt samt svarar snabbt på korrespondens. Vid sidan om detta så är Andreas mycket trevlig. Rekommenderas starkt!
    2021-12-19 Verifierad kund
    Tydlig och lagom angelägen att få avslut inom rimlig tid.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Axel har varit en utmärkt mäklare för köpet av lägenheten, första gången jag träffade Axel var på visningen, han var väldigt trevlig och han kunde svara på alla de frågorna jag ställde. Efter det så var Axel hjälpsam med allt annat, och han hjälpte oss med en gratis värdering av lägenheten jag bor i nu. Allt var väldigt bra och smidigt, vi var klara på en vecka i princip.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-12-14 Verifierad kund
    Han är entusiasmerande och exekutiv. Når målet att sälja min lägenhet med tillfredsställande resultat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-12-13 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, både telefon och mail. Sökte upp info från Ordförande i Brf. Bra bemötande gentemot vår dotter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-12-08 Verifierad kund
    Trevlig, fint och professionell bemötande.
    En typisk mäklare bild som finns, stillig man i sitt bästa år. 😊
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Berglund en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Kviberg
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och tydligt.
    • Kviberg
    2021-12-01 Verifierad kund
    En engagerad person som gör det lilla extra för att affären ska gå i lås och där båda parterna är nöjda. Att han var tydlig och strukturerad gjorde att man kände sig trygg från start till mål.
    Tack för förtroendet André och lycka till med din nya bostad framöver! Hampus Berglund
    2021-11-29 Verifierad kund
    Emil har varit väldigt bra på att lyssna på mina synpunkter/önskemål. Trevlig, duktig och alltid lätt att få tag på. Jag har känt mig i goda händer under försäljningen!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Mycket trevlig, naturlig och avslappnad i kontakten. Upplevdes mycket tydlig, strukturerad när han gav information vilket gjorde det lätt att ta till sig informationen. Kändes tryggt och pålitligt.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Bara rakt igenom professionellt på alla plan!
    ................................................
    2021-11-08 Verifierad kund
    Fredrik var mycket trevlig och skötte denna affär utmärkt genom att vara lyhörd och lösningsorienterad.
    Vi hade liten erfarenhet av fastighetsköp i Göteborg och han var också behjälplig med att förklara förhållanden kring budgivning mm.
    2021-11-05 Verifierad kund
    Fredrik var proffsig från första stund. Kunnig och trevlig utan att vara för mycket!
    Hade hört gott om husman Hagberg tidigare och kan varmt rekommendera dem när man ska sälja/köpa.
    2021-11-05 Verifierad kund
    Fredrik är en utmärkt mäklare, bra kommunicering genom hela processen o en mäklare man känt sig trygg med. Tyvärr i mitt fall nådde inte slutpriset upp till förväntningarna men rekommenderar ändå Fredrik Thulin som mäklare.
    • Masthugget
    2021-10-25 Verifierad kund
    Andreas gjorde ett mycket bra jobb. Han var lyhörd och trovärdig genom hela försäljningsprocessen. Han svarade alltid snabbt på frågor och förklarade pedagogiskt sin syn på försäljningsstrategiska beslut. Jag kommer definitivt välja Andreas som mäklare igen om det blir aktuellt!
    2021-10-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Vi kände oss trygga och bekväma med honom hela vägen.
    2021-10-20 Verifierad kund
    En väldigt trevlig och bra mäklare som har varit väldigt tillgänglig och ställt upp när vi har haft frågor.
  • CALLE M
    skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-10-18 Spontant omdöme
    Valde Emil före flera andra mäklare för att han kändes rak och effektiv på ett trevligt och förtroendeingivande sätt.
    Genom hela processen har han varit informativ, tydlig och väldigt smidig att ha kontakt med.
    Det är kul med en mäklare som känns engagerad utan att vara påklistrad.
    Kan varmt rekommendera Emil, skulle gärna anlita honom igen!
  • Cecilia Z
    • Sandarna
    2021-10-16 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och stort kunnande
    Kände mig trygg genom hela affären.
    han gjorde allt för att affären skulle bli så bra som möjligt
    Träffade Andreas första gången när jag köpte lägenheten och kände redan då ett stort förtroende
    Därför anlitade jag honom nu när den skulle säljas
    Skulle gärna anlita honom igen!
    • Lunden
    2021-10-07 Verifierad kund
    Hampus är en mycket bra mäklare. Han är noggrann, tydlig och informativ. Trevlig och ger ett seriöst intryck. Jag kan absolut rekommendera honom som er mäklare!
    • Strömmensberg
    2021-10-05 Verifierad kund
    Bra och kunnig mäklare. Levererar utefter vad han säger.
    • Fredriksdal / Johanneberg
    2021-10-04 Verifierad kund
    Mycket professionellt och trevligt bemötande.
    2021-10-04 Verifierad kund
    Trevligt bemött, tydlig och enkel att ha och göra med.
    • Strömmensberg
    2021-10-03 Verifierad kund
    Jag tycker Hampus var supertrevlig och konstruktiv i sitt bemötande av mig som köpare av en bostadsrätt. Trygg och professionell!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2021-09-30 Verifierad kund
    Superduktig, finns inget att klaga på! Bra med återkoppling, snabb och smidig affär med ett slutpris jag blev mycket nöjd med, kommer absolut kontakta Axel vid nästa försäljning 🤩
    2021-09-29 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande!

Vi har inte fått tillträde ännu men tänker att vi kommer vara lika nöjda framöver.
  • Anton C
    2021-09-27 Verifierad kund
    Fredrik är mycket trevlig och professionell. Det märks tydligt att Fredrik har ett genuint intresse för att skapa en bra affär för såväl säljare som köpare.

Jag kan varmt rekommendera Fredrik!
    • Lorensberg / Heden
    2021-09-26 Verifierad kund
    Han är uppenbarligen inte särskilt noggrann då han stavat fel på mailadressen, alternativt struntat i att verifiera att den stämmer. Något annat har jag inte att gå på då jag aldrig träffat honom. Jag är altså inte kunden, utan en utomstående person som fått mailen om den här affären.
    Hej Andreas! Märkligt, kunderna brukar verifiera sin adress innan de skriver under. Ber om ursäkt för detta. Skall se till att det blir rätt mailadress framöver så du slipper fler mail. Fredrik Thulin
    2021-09-25 Verifierad kund
    Axel är trevlig och positiv men samtidigt lugn och ödmjuk vilket var mycket uppskattat.
    • Lorensberg / Heden
    2021-09-24 Verifierad kund
    Smidig affär, mycket nöjd med allt!
    2021-09-24 Verifierad kund
    Lättsam,öppen o trevlig.Mycke bra dialog o ett bra samarbete.Vi klickade väl bra o hade väldigt liknande syn på affären o med det sagt så e jag mer en nöjd med Axels bemötande o omdöme MVH Michael Thorin
    • Gårda
    2021-09-23 Verifierad kund
    Bra bemötande, saklig och kunnig. Bra återkoppling genom budgivningsprocessen.
    • Gårda
    2021-09-23 Verifierad kund
    Från första stund fick vi ett mycket bra förtroende för Emil och han var trygg, informativ och engagerad genom hela säljprocessen!

Toppbetyg till Emil och tack för hjälpen!

Camilla & Roland
    • Kungshöjd
    2021-09-19 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött och gav ett seriöst intryck.
    Tyvärr fick vi för höga förväntningar vilket innebar att försäljningspriset inte blev vad vi tänkt oss.
    Fredrik har genom hela processen varit trevlig och familjär.
    • Kungshöjd
    2021-09-17 Verifierad kund
    Bra bemötande. Tillgänglig. Professionell.
    • Fredriksdal / Johanneberg
    2021-09-17 Verifierad kund
    Bemött på en mycket bra och öppet sätt.
    Jag fick fort förtroende för Emil och då tror jag också att kunderna som vill köpa lägenheten jag sålde får förtroende för Emil.
    Allt var tydligt och rakt.
    Vi nådde upp till det vi ville när försäljningen startade.

Emil är mycket enkel att jobba med och svarar snabbt när man har frågor.
    Allt gick fort och han följde mina önskemål.
    • Stampen / Innerstaden
    2021-09-17 Verifierad kund
    Axel var och är genomtrevlig, ärlig och precis så som vi vill ha en mäklare. Vi kunde diskutera allt på ett lättsamt sätt, han förstod vår situation och vi upplevde oss sedda av han. Proffsig och ödmjuk. Vid försäljningen pratade vi fram och tillbaka och det var nyttigt och vi kände att affären bliv lyckad mycket tack vare Axels erfarenheter och lugn. Vi är jättenöjda!
    2021-09-16 Verifierad kund
    Emil var tillmötesgående, snabb, lätt att nå, vänlig, kunnig och gav ett mycket professionellt intryck från vår första kontakt till avtalsskrivande. Detta gjorde att vi kände oss trygga och välinformerade vid denna stora investering för vår son.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsig. Skötte allting utmärkt.
    • Södra Guldheden
    2021-09-13 Verifierad kund
    Axel hjälpte mig att sälja min bostad och det enda jag kan säga är att det är proffsigt genomfört hela vägen.

Jag gjorde en jämförelse bland dem större byråerna i Göteborg och efter att ha jämför med 4-5 mäklare var valet givet, Axel skulle sälja min bostad. Axel förklarade försäljningsprocessen för mig som aldrig sålt tidigare på ett sätt som var begripligt. När jag jämförde med de andra mäklarna, som säkert är duktiga dem också, så pratade dem med mig som om jag sålt 10 bostäder tidigare.
    Utöver att Axel förklarade processen på ett begripligt sätt så hade han en glöd i ögonen som verkligen visade att han ville sälja min bostad.

Han förde hela tiden en rak och tydlig dialog med mig och hymlade inte om något. Mycket kunnig och höll mig hela tiden uppdaterad. Mycket trevlig och alltid en glimt i ögat. Axel rekommenderar jag starkt och står valet mellan Axel och någon annan säger jag ”välj Axel”.
    • Bagaregården/Munkebäck
    2021-09-13 Verifierad kund
    Flexibel i tider, trevligt bemötande och en duktig mäklare. Snabb återkoppling, allt gick supersmidigt.

Tack Andreas!
    2021-09-11 Verifierad kund
    Det vi fastnade för hos Axel var hans vilja och intresse av att sälja vår lägenhet. Trots den korta tid han hade på sig inför vårt möte var han påläst och intresserad. Under uppdragets gång har han haft riktigt bra kommunikation och tydlighet. Hade absolut rekommenderat Axel till fler och skulle jag sälja mer i Göteborg skulle jag inte tveka att anlita Axel igen. Stort tack Axel! - Ingela & Camilla
    2021-09-07 Verifierad kund
    Jättebra bemötande och en jättebra mäklare!
    • Vasastaden
    2021-09-06 Verifierad kund
    Proffsigt och välskött rakt igenom. Rekommenderas!