HusmanHagberg Göteborg Centrum

Södra Vägen 63B, 412 54 Göteborg — Visa karta

Vi på HusmanHagberg lägger personligt engagemang i varje affär och vi gör vårt yttersta för att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen genom hela processen. Eftersom vi är privatägda och fristående har vi alltid ditt bästa för ögonen och vi vill hjälpa dig till en lyckad affär, oavsett om du ska köpa eller sälja.

Välkommen till oss!

Läs vad 386 kunder tycker om HusmanHagberg Göteborg Centrum

• 2020-06-27

Anne W skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi har enbart positiva erfarenheter av Andreas. Tycks jobba 24/7, alltid snabba svar på frågor, vardag som helgdag, tidigt som sent. Alltid snabb och bra information till oss. Läs mer
  • 2020-06-24

Carl Fredrik B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra process, väldigt bra slutkläm på affären Läs mer
  • 2020-06-21

Niclas N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik skötte försäljningen av min lägenhet i centrala Göteborg galant. Alltid tillgänglig och ständigt nära till skratt. Sydde ihop styling, fotografering och till sist försäljning utan några som helst problem. Läs mer
  • 2020-06-21

Johan K skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig, personlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2020-06-14

Jan S skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Alltid positiv. Alltid uppmärksam. Alltid lugn. Alltid mycket bra kommunikation. Jag rekomenderar 100%. Läs mer
    Axel E gillar detta
  • 2020-06-08

Johanna N skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en lägenheten i centrala Göteborg. Superbra och proffesionellt bemötande av Fredrik, väldigt kunnig och får en som säljare att kännas sig lugn. Läs mer
  • 2020-06-07

Johan G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Utmärkt bemötande, inget att tillägga :) Läs mer
  • 2020-06-07

Anna B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt, bra bemötande och lättillgänglig. Läs mer
  • 2020-06-05

Henrike T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    3a Johanneberg, sålde. Vänlig, engagerad och väl insatt i Johanneberg. Påläst och svarade snabbt på frågor. Kan varmt rekommendera Fredrik till alla som vill ha en mänsklig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-05

Ventab göteborg ab skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenhet, lite långsam process, annars väl bemött Läs mer
  • 2020-06-01

Gunnar B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    sålt 2 r bostadsrätt för 2.9 mill.
    kompetent, proffsig, charmerande, lyhörd, kundens bästa, väorienterad i marknaden...
    ingen tidigare erfarenhet
    Summa summarum: högsta betyg!
    GB Läs mer
  • 2020-05-26

Edin O skrev om Axel Eriksson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag har sålt bostaden. Axel var mycket professionell och tillmötesgående.
    Vi var jättenöjda med hans tjänst.
    De förväntningar vi hade på försäljning levde Axel verkligen upp till.
    Vid förhandlingar mellan köparna och oss, drev Axel våran sak hela vägen och hjälpte oss att få det begärda priset. Läs mer
    Axel E gillar detta
  • 2020-05-19

Lotta K skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Har köpt en lägenhet. Emil har hela tiden varit mycket trevlig och lätt att få tag i. Han ger ett kunnigt intryck och håller koll på att allt blir rätt. Kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • 2020-05-14

Sandra H skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi sålde en bostadsrätt i Johanneberg och valde Fredrik som mäklare. Fredrik är väldigt kunnig, professionell, seriös, driven och har väldigt god kunskap om området. Vi kände oss väldigt trygga genom hela försäljningen och kan varmt rekommendera Fredrik Thulin som mäklare! Läs mer
  • 2020-05-07

Håkan O skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    2.080 000
    Lugnt o tryggt bemötande .Trevlig!
    Strukturerad samt ett ledigt o bra arbetssätt .Lagom .
    Hade ju förväntat oss mer i försäljningspris såklart ,men i rådande tider ....

Emil höll oss informerade o höll vad han lovade. Rapporterade dagtid,kväll som helg.Super entreprenör helt enkelt. Läs mer
  • 2020-04-30

Sara F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en 4 rums lägenhet centrala Göteborg och Fredrik var ansvarig mäklare.
    Vi har fått ett väldigt positivt intryck av Fredrik som skötte försäljningsprocessen väldigt professionellt och smidigt. Vi skulle absolut kunna tänka oss att anlita Fredrik vid en eventuell försäljning av bostad i framtiden eller rekommendera honom och HusmanHagberg till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-05 Fredrik T svarar Sara F
    Hej Sara! Tack så mycket för de fina orden! Misstänker att ni missade betygsskalan, 1/5. Du får gärna ändra det om du vill. Mvh Fredrik Thulin HusmanHagberg

Ethan F skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik helped us through the process, tried to explain everything clearly and put efforts to meet our needs Läs mer

Eric L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt en bostadsrätt i centrala Göteborg.
    Bra, korrekt och trevligt bemötande.
    Mäklaren har hållt mig uppdaterad hela vägen på ett lagom och bra sätt.
    Hade bra känsla för värdering som sedan infriades.
    Sammanfattningsvis en trevlig och kompetent mäklare med god kännedom om marknaden. Läs mer

Simon A skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevligt bemötande, klar och tydlig information. Väl genomfört arbete trots ändrade förutsättningar. Läs mer
  • 2020-04-11

Sanna B skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en trea i Majorna där Andreas var mäklare och vi fick mycket trevligt bemötande. Tillmötesgående och kunnig! Läs mer
  • 2020-04-09

Barbro H skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Min man , Håkan Hallén har redan skrivit en kommentar. Vi är supernöjda med Andreas. Läs mer
  • 2020-04-08

Håkan H skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Just köpt en trea högst upp på Blåsutgatan. Utmärkt, professionellt, flexibelt och balanserat bemötande av Andreas.
    Vi tittade på lght fredag vid 14 och skrev avtal 17 på lördag. Mycket smidigt och bra - för oss!
    Så långt en mycket positiv upplevelse där vi känner och ser på andra lght som säljer veckan efter att vi gjort en utmärkt affär.
    Vill också tillägga att Andreas är en erfaren mäklare med ett lugn och ett omdöme utöver det vanliga. Misstänker att många kunder kommer tillbaka till honom när de vill sälja igen. Läs mer
  • 2020-04-07

Rickard A skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en bostadsrätt, 2:a. Emil var mycket trevlig och hjälpsam. Köpet gick kanske lite väl fort för att det skulle kännas helt 100 i början, men det är väll så nu för tiden. Då jag inte bodde i Göteborg under aktuell period hade jag inte så mycket kontakt med honom, det mesta sköttes via fullmakt. Han hjälpte dock mig att komma till rätta med en ostädad lägenhet, stort tack för detta.

Sammantaget en bra mäklare, för att få 5 stjärnor hade han gärna fått beskriva processen från bud till inflytt lite tydligare. Läs mer
  • 2020-03-26

Liudmila P skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde min etta i södra centrum. Emil var
    lyhörd, ansvarsfull, snäll samt mycket proffesionellt Läs mer

Marie G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vid fråga om vi hade möjlighet att få se lägenheten innan ordinarie visning fixade mäklaren det (vi valde mellan en annan lägenhet där processen låg något tidigare och för att veta vilken vi ville gå vidare med ville vi ha sett båda lägenheterna). Trevligt och sakligt bemötande av mäklaren. Allt flöt på smidigt och proffsigt. Läs mer

Elin G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en lägenhet. Blev mycket bra bemött. Jag förväntade mig att mäklaren skulle vara trevlig, påläst och ärlig, allt detta stämde. Läs mer

Anders G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt lägenhet / bostadsrätt
    Trevligt bemötande, ger ett ärligt intryck. Och naturligt.

Kanske inte skall klä sig för snyggt / "snobbigt" / stelt.

Totalt sett: en av de bästa mäklare jag träffat. Läs mer
  • 2020-03-04

Björn B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Trevlig, professionell och socialt kompetent. Kan rekommendera! Läs mer
  • 2020-03-02

Peter S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Mycket tillmötesgående och lättillgänglig.
    Påläst , tydlig och kunnig! Läs mer
  • 2020-03-02

Thomas J skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag sålde en bostadsrätt i Linné på 64 kvm. Jag fick ett gott intryck av Emil. Han var alltid lätt att nå och enkel att arbeta med. Jag kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-02-12

Håkan A skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Bra bemötande och smidig kommunikation. Läs mer
  • 2020-02-04

Oscar L skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Sålt: 2:a 57 kvm
    Professionellt bemötande och skicklig mäklare, kan rekommendera Fredrik om ni funderar på att sälja bostad i centrala Göteborg med omnejd. Läs mer
  • 2020-02-02

Kasper M skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en trea via Fredrik. Mycket hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • 2020-01-30

Renaud C skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fredrik är en väldigt trevlig person som har mycket erfarenhet, och varm personlig kontakt. Han hade koll på marknaden, och kunde köra processen på ett effektivt och smidigt sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Hanna G

2020-01-29

Hanna G skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Jag köpte en lägenhet på friggagatan. Allt gick supersnabbt och supersmidigt - förhandsvisning på söndagen och kontraktsskrivning måndag morgon på centralstationen. Fredrik gjorde ett toppenjobb. Han var hjälpsam, svarade snabbt och fick mig att känna mig trygg i mitt beslut. Läs mer
  • 2020-01-17

Alexander Å skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Andreas hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Majorna. Det märktes direkt att Andreas har erfarenhet från området sedan flera år, det gick snabbt och det var tydligt från start. Andreas är förtroendeingivande både för säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Andreas när ni skall sälja eller köpa. Snabbt, tryggt och proffsigt! Läs mer
  • 2019-12-18

Louise C skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Daniel hjälpte mig att sälja min lägenhet. Jag tyckte att han skötte hela processen föredömligt. Han var seriös, engagerad och trevlig. Jag var supernöjd och jag skulle definitivt rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2019-12-16

Hanna M skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Jag har köpt en lägenhet. Blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. Daniel var väldigt flexibel vilket underlättade enormt under kontraktskrivningen. Hade inga speciella förväntningar, men jag hade definitivt rekommenderat honom till andra. Fick svar på alla mina frågor. Läs mer
  • Isabelle T

2019-12-07

Isabelle T skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte en bostadsrätt. Andreas var lätt att få kontakt med och mycket kunnig om objektet han visade. Tog sig tid med kort varsel att visa oss lägenheten. En mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare.
    Allt kändes väldigt tryggt från start till slut. Läs mer
  • 2019-12-04

Carl T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Fick ovärderlig hjälp, stöd och råd under hela säljprocessen av min bostadsrätt! Fredrik var genuint intresserad av att vi skulle känna oss trygga i alla beslut som skulle tas. Han var mycket lyhörd och inkännande utifrån våra önskemål, och vi kände oss alltid sedda och lyssnade på. Vi fick från första start en tydlig tidplan och ett pedagogiskt upplägg vilket gav oss mycket god förståelse för vilka beslut som skulle tas och hur vi kunde påverka slutresultatet. Hela försäljningen genomsyrades av ett proffesionellt och transparent agerande från Fredriks sida. Med ett beundransvärt engagemang lyckades han överträffa våra förväntningar vid slutförandet av försäljningen; och hans fantastiska insats har påverkat vår framtid i positiv bemärkelse. Vi skulle starkt rekommendera Fredrik och HusmanHagberg till övriga vänner och bekanta! Läs mer
  • 2019-12-03

Joakim T skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Efter noga granskat stans mäklare föll valet på Fredrik. Som spekulant Fredriks visningar var han alltid noga med att följa upp och alltid mycket påläst. Trots flera bostadsförsäljningar i bagaget överraskade Fredrik med konkret handlingsplan, kontinuerlig och frekvent uppföljning och ett fantastiskt engagemang. Försäljningen genomfördes med två mäklare, Fredrik och hans kollega Emil Andersson som skötte försäljningen exemplariskt.

För dig som funderar på att sälja med Fredrik och hans kollegor på Husmanhagberg GBG kan jag bara varmt rekommendera dig. Du kommer vara i trygga händer hos mäklare med stort engagemang och driv. Tack Fredrik för hjälpen! Vi hörs om 3-5 år igen/ Joakim Läs mer
  • 2019-11-18

Veronika S skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Kompetent, respektfull och professionell försäljning av min lägenhet i centrala Göteborg. Upplever att mäklaren på ett positivt sätt, ansträngde sig på en nivå utöver vad jag förväntat mig. Läs mer
  • Annika Ö

2019-11-10

Annika Ö skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Vi har köpt en lägenhet i Majorna som förmedlades av Andreas Wallmark. Han har ett mycket bra bemötande och affären har gått snabbt och smidigt.

Med vänlig hälsning,
    Annika Österberg Läs mer
  • 2019-11-10

Gunnar M skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    En mycket trevlig mäklare som var lätt att tala,
    kan varmt rekommenderas till andra som säljer eller köper lägenhet Läs mer
  • 2019-11-04

Julia B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    - Köpte en 2:à på Prinsgatan
    - Trevligt bemötande
    - Snabb återkoppling
    Har inga anmärkningar utan är väldigt nöjd med Fredrik som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-31

Erik B skrev om Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Smidig kontakt och gott bemötande i samband med vårt köp av lägenhet i Linnéstaden. Kan varmt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • Sebastian B

2019-10-31

Sebastian B skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Mycket kompetent mäklare som genom hela processen varit aktiv för att uppnå ett så bra resultat som möjligt. Jag sålde en tvåa i Gamlestaden, Göteborg, med ett resultat betydligt bättre än de andra försäljningarna i området.
    Resultatet var betydligt bättre än vad jag förväntade mig efter att ha sett vad de andra lägenheterna i området gick för. Läs mer
  • 2019-10-25

Chatrin W skrev om Emil Andersson en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpte för 2 700 000 sålde för 3 260 000 och Emil var duktig, kompetent och oerhört mån av att ordna extra tillträde till lägenheten för att tillmötesgå atta intressenter. Läs mer
  • 2019-10-13

Nenne G skrev om Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    Köpt en lägenhet i sandarna. Mycket trevlig och snabb återkoppling, utan att vara för pushig. Läs mer
  • 2019-10-12

Tomas H skrev om Daniel Fröberg en del av HusmanHagberg Göteborg Öster
    Då Daniel sålde min mammas lägenhet med gott resultat vet jag vad han står för. Han är professionell, personlig och lyhör. Därför valde vi honom när vi skulle sälja vår lägenhet på De Geersgatan.
    Vännliga hälsningar
    Thomas Högberg Läs mer