Fredrik Thulin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02

Läs vad 120 Läs vad Fredrik Thulin

• Marie G köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

Johanneberg
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vid fråga om vi hade möjlighet att få se lägenheten innan ordinarie visning fixade mäklaren det (vi valde mellan en annan lägenhet där processen låg något tidigare och för att veta vilken vi ville gå vidare med ville vi ha sett båda lägenheterna). Trevligt och sakligt bemötande av mäklaren. Allt flöt på smidigt och proffsigt. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Elin G köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

Johanneberg
    Köpte en lägenhet. Blev mycket bra bemött. Jag förväntade mig att mäklaren skulle vara trevlig, påläst och ärlig, allt detta stämde. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Anders G köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

Köpt lägenhet / bostadsrätt
    Trevligt bemötande, ger ett ärligt intryck. Och naturligt.

Kanske inte skall klä sig för snyggt / "snobbigt" / stelt.

Totalt sett: en av de bästa mäklare jag träffat. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Björn B sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-03-04

Masthugget
    Trevlig, professionell och socialt kompetent. Kan rekommendera! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Peter S köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-03-02

Masthugget
    Mycket tillmötesgående och lättillgänglig.
    Påläst , tydlig och kunnig! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Oscar L sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-02-04

Vasastaden
    Sålt: 2:a 57 kvm
    Professionellt bemötande och skicklig mäklare, kan rekommendera Fredrik om ni funderar på att sälja bostad i centrala Göteborg med omnejd. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Kasper M köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-02-02

Fredriksdal / Johanneberg
    Köpte en trea via Fredrik. Mycket hjälpsam och trevlig. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Renaud C sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-01-30

Stampen / Innerstaden
    Fredrik är en väldigt trevlig person som har mycket erfarenhet, och varm personlig kontakt. Han hade koll på marknaden, och kunde köra processen på ett effektivt och smidigt sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Hanna G
    Hanna G köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-01-29

Stampen / Innerstaden
    Jag köpte en lägenhet på friggagatan. Allt gick supersnabbt och supersmidigt - förhandsvisning på söndagen och kontraktsskrivning måndag morgon på centralstationen. Fredrik gjorde ett toppenjobb. Han var hjälpsam, svarade snabbt och fick mig att känna mig trygg i mitt beslut. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Carl T sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2019-12-04

Johanneberg
    Fick ovärderlig hjälp, stöd och råd under hela säljprocessen av min bostadsrätt! Fredrik var genuint intresserad av att vi skulle känna oss trygga i alla beslut som skulle tas. Han var mycket lyhörd och inkännande utifrån våra önskemål, och vi kände oss alltid sedda och lyssnade på. Vi fick från första start en tydlig tidplan och ett pedagogiskt upplägg vilket gav oss mycket god förståelse för vilka beslut som skulle tas och hur vi kunde påverka slutresultatet. Hela försäljningen genomsyrades av ett proffesionellt och transparent agerande från Fredriks sida. Med ett beundransvärt engagemang lyckades han överträffa våra förväntningar vid slutförandet av försäljningen; och hans fantastiska insats har påverkat vår framtid i positiv bemärkelse. Vi skulle starkt rekommendera Fredrik och HusmanHagberg till övriga vänner och bekanta! Läs mer

Senaste försäljningarna

Gibraltargatan