Fredrik Thulin

Fredrik Thulin

Fredrik Thulin är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Fredrik Thulin har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Fredrik Thulin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 264 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Thulin har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

264 omdömen om Fredrik Thulin

Sedan starten hos Reco 2014
Daniel L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Johanneberg / Lorensberg

Kanonbrq! Snabb, tydlig, tillgänglig.

Zebastian S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Johanneberg / Lorensberg

Sålt med Fredrik förut och blev lika nöjd denna gång!

Lydia L
Johanneberg / Lorensberg

Kanon! Motiverad och professionell med lyhördhet för våra önskemål som säljare.

Paula Areli B
Lunden

Väldig god bemötande. Fredrik är stödjande, tydlig och rakt i kommunikationen. Han ger bästa råd och engagemang han lägger i uppdraget, det märktes!

Johannes R
Stampen / Innerstaden

Husman Hagberg och Fredrik är seriösa. Proffsigt agerande under hela affären och byta kommunikation genom hela affären. Kan varmt rekommendera Fredrik som mäklare

Katarina N
Kungshöjd

Fredrik är en skicklig en. Han har gåvan att kunna kombinera ett tillmötesgående och vinnande sätt med att samtidigt ha fullt fokus på affären.

Patrik B
Kungshöjd

Fredrik har rätt inställning och ett insprirerande sätt i sitt sätt att marknadsföra och sälja fastigheterna. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Birgitta S
Johanneberg

Mycket bra och professionellt bemötande! Stort kunnande, stor tillgänglighet. Bästa mäklaren jag vet som jag varmt kan rekommendera!

Louise H
Linnéstaden

Om man letar efter den bästa mäklaren i stan så är det utan tvekan Fredrik Thulin. Mycket professionell och gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera

Frida S
Linnéstaden

Man fick alltid snabb återkoppling vid kontakt och var väldigt tydligt och enkelt vid kontraktsskrivningen av vår nya bostad. Vi var jättenöjda!