Fredrik Thulin

Fredrik Thulin

Fredrik Thulin är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Fredrik Thulin har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Fredrik Thulin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Thulin har haft 36 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 152 Läs vad Fredrik Thulin

• 2020-12-03
    Sålde en lägenhet, proffsig inställning och bra attityd. Skötte en affär på förhand snyggt. Kanske skulle försökt få med mer än en spekulant tidigare i processen men det löste sig väldigt bra till slut. Trevlig och kör med öppna kort
    Fredrik F
    • Johanneberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2020-12-03
    Anlitade Fredrik med mål att få sålt vår lägenhet på förhand. Väldigt trevlig och sympatisk mäklare som gjorde ett gott och jordnära intryck till skillnad från motsvarande upplevelse av andra inom samma branch. Dock hade Fredrik bara en spekulant på objektet och hade önskat lite mer ansträngning för att få fram ytterligare budgivare för att få upp priset- istället lyckades vi själva få fram en spekulant via privata kontakter och fick genom detta upp priset till en nivå vi var väldigt nöjda med.
    Anna-karin L
    Köpt bostad i Johanneberg Snabbt, trevligt, effektivt
    Birgitta S
    • Johanneberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
  • 2020-11-25
    Sålt på Mölndalsvägen 89D - Eva Andersson Mycket trevligt bemötande, Fredrik känns trygg och stabil -gav mig ett förtroende. Var mycket nöjd. Det som jag kände i slutet av processen var att han var så stressad inte lyssnade på mig som kund -jag blev osäker och det kändes inte ok. Viktigt att veta -har jag fullmakt -tycket jag att det är Mäklarens ansvar att säga till mig att han kontakt med den andra partnern . Det var som fick fråga Fredrik om det var så . Det var lite märkligt tycker jag. Öppen dialog =Förtroende. Innebär inte att jag behöver veta vad dom pratar om. Självklart kommer jag att rekommendera Fredrik som mäklare inom mitt kontaktnät. Med vänliga hälsningar Eva
    Eva A
  • 2020-11-23
    Allt gick bra och smidigt Fick all hjälp som behövdes
    Ieva D
  • 2020-11-23
    Vi har sålt en bostadsrätt Fredrik har varit fantastisk. Fredrik levde upp till alla mina förväntningar. Fredrik har skött det mycket professionellt hela vgägen.
    Thomas P
    Köpt en bostadsrätt i Göteborg Blev väl bemött av mäklaren
    Lennart D
  • 2020-11-17
    Sålde min lägenhet med Fredrik och han skötte det hela jättebra, rekommenderas varmt!
    Philip W
    • 2:a
    • 48.5 m²
    • Masthugget
  • 2020-10-03
    Jättebra bemötande, tillgänglig och visade stort intresse och engagemang.
    Alexander P
    • 95.0 m²
  • 2020-09-21
    Fredrik är otroligt engagerad mäklare, och han ger aldrig upp. Har massor av lust och energi, precis vad som behövs av en mäklare.
    Torsten B
    • 98.0 m²
    • Johanneberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte