Fredrik Thulin

Fredrik Thulin

Fredrik Thulin är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Fredrik Thulin har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Fredrik Thulin har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 184 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Thulin har haft 41 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 184 Läs vad Fredrik Thulin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Kungshöjd
    2021-07-07
    Supernöjd, världens trevligaste och tillmötesgående mäklaren som bidrog med en supersmidig affär!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
    • Almedal/Johanneberg
    2021-06-24
    Fredrik är snabb i kommunikationen och känns trygg. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete.
    • Strömmensberg
    2021-06-18
    Fredrik gav ett trevligt bemötande vid visningstillfället. Han gav både information som kunde läsas i annonsen om lägenheten, men berättade även tilläggande information på plats så som om renoveringar och parkering.
    Budgivning och köp av lägenheten sköttes på ett trevligt och lugnt vis. I helhet mycket bra!
    • Stampen / Innerstaden
    2021-06-02
    En etta i centrala Göteborg. Bemötandet var ok. Mina förväntningar infriades inte helt. Några småsaker kunde skötts bättre.
    • Fredriksdal/Johanneberg
    2021-05-28
    Jag köpte en lägenhet med Fredrik. Han är en snäll, artig och informativ mäklare sedan den första dagen vi träffades. Han ger mig alltid bra råd och hjälper i rätt tid och effektivt. Med hans fantastiska arbete fick jag en fin lägenhet till ett bra pris. Jag rekommenderar dig att välja honom som din mäklare för att njuta av hans underbara personlighet och enastående expertis.
    • Bagaregården
    2021-05-20
    Vi har köpt en 1:a på Storkgatan i Göteborg. Fredrik har varit mycket tillmötesgående och köpet har kunnat genomföras på ett smidigt sätt.

Vårt intryck av Fredrik är att han är kunnig, engagerad och har ett trevligt bemötande. Vi anlitar honom gärna igen.
    • Bagaregården
    2021-05-20
    Sålde min Bostadsrätt och det gick väldigt smidigt
    • Lorensberg
    2021-05-03
    Fredrik är lösningsorienterad och trevlig. Fick bra förtroende för honom. Han återkopplar snabbt.
    Köpt en bostadsrätt.
    Vi är väldigt nöjda så här långt.
    • Johanneberg
    2021-05-03
    Köpte en etta i johanneberg. Letar efter lägenhet i ca 6 månader och gått på ett tiotal visningar! Fredrik var en av få som bemött mig riktigt trevligt och varit enkel att kommunicera med(snabba svar)

Jättenöjd
  • GRETA Ö
    • Kungshöjd
    2021-04-23
    Var mycket nöjd med Fredrik som mäklare när jag sålde min tvåa på Kungshöjd. Han var på hugget och lyssnade till mina önskemål. Nöjd med slutpriset och den smidiga försäljningen.