Fredrik Thulin
Registrerad mäklare sedan 2014-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 133 Läs vad Fredrik Thulin

• Carl Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-06-24

Kungshöjd
    Bra process, väldigt bra slutkläm på affären Läs mer
  • Niclas N sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-06-21

Johanneberg
    Fredrik skötte försäljningen av min lägenhet i centrala Göteborg galant. Alltid tillgänglig och ständigt nära till skratt. Sydde ihop styling, fotografering och till sist försäljning utan några som helst problem. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Johanna N sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-06-08

Almedal/Johanneberg
    Sålt en lägenheten i centrala Göteborg. Superbra och proffesionellt bemötande av Fredrik, väldigt kunnig och får en som säljare att kännas sig lugn. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Johan G köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-06-07

Linnéstaden
    Utmärkt bemötande, inget att tillägga :) Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Anna B köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-06-07

Linnéstaden
    Köpt, bra bemötande och lättillgänglig. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Henrike T sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-06-05

Johanneberg
    3a Johanneberg, sålde. Vänlig, engagerad och väl insatt i Johanneberg. Påläst och svarade snabbt på frågor. Kan varmt rekommendera Fredrik till alla som vill ha en mänsklig och kunnig mäklare. Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Ventab göteborg ab köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-06-05

Johanneberg
    Köpt lägenhet, lite långsam process, annars väl bemött Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Gunnar B sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-06-01

Landala / Egnahem
    sålt 2 r bostadsrätt för 2.9 mill.
    kompetent, proffsig, charmerande, lyhörd, kundens bästa, väorienterad i marknaden...
    ingen tidigare erfarenhet
    Summa summarum: högsta betyg!
    GB Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Sandra H sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-05-14

Johanneberg
    Vi sålde en bostadsrätt i Johanneberg och valde Fredrik som mäklare. Fredrik är väldigt kunnig, professionell, seriös, driven och har väldigt god kunskap om området. Vi kände oss väldigt trygga genom hela försäljningen och kan varmt rekommendera Fredrik Thulin som mäklare! Läs mer
    Fredrik T gillar detta
  • Sara F köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Thulin en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum

2020-04-30

4:a
    Johanneberg
    Vi har köpt en 4 rums lägenhet centrala Göteborg och Fredrik var ansvarig mäklare.
    Vi har fått ett väldigt positivt intryck av Fredrik som skötte försäljningsprocessen väldigt professionellt och smidigt. Vi skulle absolut kunna tänka oss att anlita Fredrik vid en eventuell försäljning av bostad i framtiden eller rekommendera honom och HusmanHagberg till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-05 Fredrik T svarar Sara F
    Hej Sara! Tack så mycket för de fina orden! Misstänker att ni missade betygsskalan, 1/5. Du får gärna ändra det om du vill. Mvh Fredrik Thulin HusmanHagberg

Senaste försäljningarna

Drivhusgatan