Andreas Wallmark

Andreas Wallmark

Andreas Wallmark är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Centrum

Andreas Wallmark har varit registrerad mäklare sedan 2012-12. Andreas Wallmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Andreas Wallmark har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag jobbar alltid hårt för att göra alla parter nöjda, både köpare och säljare. Det är det som är det absolut bästa med att vara mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag noggrann, strukturerat effektiv och alltid positiv!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag gärna med min familj så mycket som möjligt.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag älskar verkligen råbiff.

140 omdömen om Andreas Wallmark

Sedan starten hos Reco 2015
Hans A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Majorna

Andreas är lugn, glad och trevlig. Snabb och tydlig kommunikation från mail eller telefon. Kan varmr rekommendera Andreas med högsta betyg.

Lena B
Kungsladugård

Tillmötesgående, närvarande och driven Andreas svarade på alla frågor . Närhelst jag behövde . Skulle rekommendera honom.

Xiaohui D
Majorna

Andreas is a very professional and sellers experience and profits guarantee broker. We strongly suggest Andreas to every seller who wishes to have the best experience and outcome. His knowledge of the industry plus predictions towards the market with his clear planning and strategy which make him to be the best broker we believe of Göteborg city area.

Ludvig S
Majorna

Vi fick ett bra bemötande av Andreas och vi är glada att vi valde Andreas om vår mäklare. Andreas var lugn och trygg genom hela försäljningen, svarade snabbt på frågor om några dök upp och uppdaterade oss ofta om status i försäljningen.

Isabella G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Wallmark en del av HusmanHagberg Göteborg Centrum
Majorna

Tyckte att han var lätt att prata med och snäll och tillmötesgående. Uppskattar honom framförallt nu när budgivningen är över och det är mycket att tänka på. Känns väldigt lugn och trygg och är glad att vi har honom som hjälper oss genom allt.

Eliza F
Majorna

Fint bemötande, lugn, trygg, ej ”gåpåig” Tillgänglig vb fram till tillträde av lägenheten.

Anna U
Majorna

Andreas är en super mäklare, han har lång erfarenhet inom branschen och man känner sig trygg genom hela processen. Kan verkligen rekommendera honom. 😊⭐️

Kajsa J
Majorna

Trevlig. Glad. Personlig. Kunde mycket om området, huset, lägenheten och föreningen. Sammanfattningsvis: Toppen.

Ann Marie R
Johanneberg

Andreas har hela vägen varit trevlig, tydlig - och pedagogisk när så har behövts. Lätt att snabbt nå också. Han har sett till att vi hela tiden varit informerade om de olika stegen i försäljningen och varit bra med att råda oss i beslut alltifrån förberedelser av lägenheten till hur ställa sig till olika bud. Jag har svårt att säga vad vi förväntade oss, för det är inte att jag målade upp några speciella bilder. Men det har funkat väldigt bra helt enkelt, enligt ovan.

Catarina S
Johanneberg

Otroligt snabb och flexibel, lugn, ödmjuk och förtroendeingivande. 10/10 på alla punkter.