Ofelia Ericsson

Ofelia Ericsson

Ofelia Ericsson är mäklare på HusmanHagberg Göteborg Väster

Ofelia Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Ofelia Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.7. Ofelia Ericsson har haft 5 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

9 omdömen om Ofelia Ericsson

Barbro Anita C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ofelia Ericsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
Ruddalen

Ofelia är effektiv har utfört uppdraget på bästa sätt Har ett bra bemötande och ger ett förtroende Vi är mycket nöjda Barbro Carlberg

Karl-Henrik A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ofelia Ericsson en del av HusmanHagberg Göteborg Väster
Ruddalen

Bra och trevligt bemötande. Väl förberedd på våra frågor,

Christel A
Ruddalen

Proffsig, trevlig, påläst. Svarar snabbt även på obekväma tider.

Fanny A
Ruddalen

Jag träffade Ofelia på två visningar, och båda gångerna var hon otroligt varm, glad och trevlig. Hon kunde svara på de allra flesta frågor jag hade, och det hon inte kunde svara på där och då tog hon reda på och svarade snabbt efteråt. Det var första gången för mig att köpa bostad och jag hade inte varit på särskilt många andra visningar, men jag kände direkt att jag blev bemött på ett seriöst och professionellt sätt och att mina frågor togs på allvar. Även vid SMS och telefonkontakt fick jag snabba och tydliga svar. Kort sammanfattat är jag supernöjd med hela upplevelsen!

Gunilla E
Ruddalen

Energisk att bemöta säljaren, uppriktig mot köparen och säljaren.

Björn F
Högsbo

Blev mycket bra bemött kunnig om området. Försäljning gick väldigt snabbt och lite bättre än förväntat

Edvard S
Tynnered

Ofelia är en kvinna med mycket kunskap trots sin låga ålder, hennes engagemang och glädje för att hjälpa kunden smittar. Ofelia förmedlar en trygg känsla och får kunden att känna likadant.

Lina H
Högsbo

Ofelia har varit en stjärna genom hela säljprocessen på en tuff marknad. Känt förtroende för henne från dag 1!

Johanna F
Högsbo

Som mitt första lägenhetsköp är jag jättenöjd med Ofelias hjälp och insats kring köpandet av min första lägenhet! Väldigt engagerad och det märks att hon vill båda parters bästa. Mycket bra kommunikation och förstående. Hon gjorde ett utmärkt jobb!