Mats Lundberg
Registrerad mäklare sedan 1988
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-06 - 2020-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få hjälpa människor med deras livs största affär - bostadsaffären

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min erfarenhet som mäklare i över 30 år.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Social, kompetent, erfaren och äkta passionerad vinnare.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns många efter mina 30 år som mäklare, men minns försäljningen av en fantastiskt och ovanlig Kvarn med rinnande Fors intill.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj, spelar golf, reser, åker husbil

Hur ser din drömbostad ut?
Vid havet med egen sjötomt om man nu ska bortse ifrån den drömbostad man redan bor i nu.

Vad vet vi inte om dig?
Under 2020 blir jag Farfar för fösta gången. Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Mats Lundberg

• Veronica S sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-02-23

Norra Jordbro
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Mats & Daniel Lundberg. Vi har alltid blivit bra bemötta av Mats. Vi har anlitat han fem gången vid våra försäljningar och det har alltid blivit bättre än vi tänkt oss.
    Vi kan varmt rekommendera Mats & Daniel på Husman Hagberg Läs mer
    2020-02-24 Mats L svarar Veronica S
    Tack Veronica för dem fina orden här på Reco. Det har alltid varit trevligt att få hjälpa er som återkommande kunder. Jag tackar ödmjukast för förtroendet jag får från varje gång. Jag står alltid till er förfogande som mäklare. Tack igen och må gott //Mats & Daniel
  • VAHID M skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-02-21

Bra bemötande av professionella och kompetenta mäklare.
    Alltid vara nöjda med deras insatser.
    Kan varmt rekommendera Mats och gänget! Läs mer
    2020-02-21 Mats L svarar VAHID M
    Stort TACK för dem orden Vahid och vi är så glada att vi fick hjälpa er, lycka till och vi hörs framöver //Mats & Daniel
    Mats L gillar detta
  • Daniel A sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-02-20

3:a
    Vendelsö
    Vi bytte mäklare av olika anledningar till Mats som med stor proffsighet och ett engagemang utöver det vanliga gjorde ett superjobb!
    Han brinner verkligen för sitt yrke men på ett avslappnat och trovärdigt sätt.

Vi är otroligt nöjda med Mats och Daniel (som varit assisterande och minst lika engagerad) och kan inte tänka oss en annan mäklare! Läs mer
    2020-02-20 Mats L svarar Daniel A
    Stort TACK Daniel och Jessica för dem fina orden, vi är verkligen glada att ni valde oss som mäklare :) Allt gott //Mats & Daniel
  • Josefine Marie S
    Josefine Marie S köpte sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-01-22

Vega
    Köpte ett radhus. Mats är trevlig, tydlig, svarar snabbt på meddelanden/telefonsamtal 😊 mycket nöjd! Läs mer
    2020-01-24 Mats L svarar Josefine Marie S
    Tusen och åter tusen tack 🙏 för dem fina orden, det värmer och är så glad att jag fick hjälpa er, må gott //Mats
    Mats L gillar detta
  • Jack A köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-01-20

3:a
    Vendelsömalm Albatrossen
    Otroligt trevlig och hjälpsam!
    Förklara saker på ett sätt som gör att man faktiskt förstår, speciellt för en som är ny inom bostadsköp!
    10/10 Läs mer
    2020-01-20 Mats L svarar Jack A
    Tusen tack Jack för din fina rekommendation. Jag blir jätteglad när du skriver att jag varit hjälpsam vid just eran första bostadsaffär, detta är självklart för mig i alla mina affärer, att vara tydlig, förklara bra och ge trygghet/förtroende som mäklare. Nu väntar vi med spänning in inflyttningen, allt gott till er //Mats & Martin
  • ANTON E
    ANTON E skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2020-01-15

Första gången jag köpt ett boende i livet, blev väldigt bra bemött och mats gjorde verkligen allt för att hjälpa mig så mycker som möjligt ! Så tack för det !!! // Anton Läs mer
    2020-01-20 Mats L svarar ANTON E
    Tusen tack Anton för dem fina orden. Jag är jätteglad över att få hjälpt er med köpet av det superfina radhuset, jag vet att ni kommer stortrivas i huset i många, många år. Tveka aldrig att återkomma till mig om ni har några frågor eller behöver hjälp, allt gott til Er //Mats & Martin
  • Torborg W
    Torborg W sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-12-18

2:a
    Västerhaninge Centralt
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väl bemött av mäklaren. Mina förväntningar infriades.
    Jag är nöjd med allting Läs mer
    2019-12-29 Mats L svarar Torborg W
    Tack så mycket för dem fina orden, allt gott //Mats
    Mats L gillar detta
  • Emilia Maria B skrev om Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-12-10

Professionellt & tydligt arbete. Väldigt nöjd som kund & har känt mig trygg genom hela processen! Alltid trevligt & glatt bemötande, proffsigt arbete & finns alltid till hjälp. Jag & min sambo är väldigt nöjda i vår första försäljning av lägenhet! Läs mer
    2019-12-10 Mats L svarar Emilia Maria B
    Stort stort TACK Emelie för dem fina orden. En helt underbar affär med er både som säljare och köpare, så trevliga, glada och fina ihop. Jag önskar dig, Lukas och er fina dotter all lycka till framöver, ni vet var jag finns vid hjälp, allt gott //Mats
    Mats L gillar detta
  • Fredy Romano N köpte sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-11-27

Vega Söderhagen
    Dessa killar kan sin sak..
    Super trevliga samt tillmötesgående.
    Proffsiga och håller en uppdaterad hela tiden vad som händer.
    Vi har både sålt samt köpt hus av dem..

Kan starkt rekommendera detta gäng.. :)

Fredy N Läs mer
    2019-11-28 Mats L svarar Fredy Romano N
    Tack Fredy för dem varma orden, både jag och Gustav är så glada över samarbetet med dig både som säljare och köpare. All lyckönskningar till dig önskar vi //Mats
  • Emma L
    Emma L sålde sitt hus med hjälp av Mats Lundberg en del av HusmanHagberg Haninge Västerhaninge

2019-11-23

Vendelsömalm
    Köpt villa och nu säljer mats mitt kedjehus, bra bemötande, kunnig, ordning o reda, tydlig, bra på att lyssna, grym på att ge tips, både när vi köpte nya huset och även inför försäljningen av gamla huset, grym på att peppa, super snabb info, jobbar effektivt...finns bara massa positivt att skriva...rekommenderas verkligen! Läs mer
    2019-11-26 Mats L svarar Emma L
    Tack Emma för dina fina ord. Otroligt glad att få hjälpa dig och Matte både med köp av Erat fina nya hus och få förtroendet att sälja Erar fina nuvarande hus, NI ÄR BÄST, må gott //Mats & Martin

Senaste försäljningarna

Nedergården