David Chamaon

David Chamaon

David Chamaon är mäklare på HusmanHagberg Kista

David Chamaon har varit registrerad mäklare sedan 2022-02. David Chamaon har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. David Chamaon har haft 23 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

7 omdömen om David Chamaon

Jeanette L
Kista

Mycket fint bemötande trots många frågor kring köpet. David är mycket professionell och bevarar frågorna utan minsta antydan att man är besvärlig kund. Väldigt tillmötesgående och lösningsorienterat. Utan tvekan skulle jag anlita David vid en kommande försäljning..

Ömer S
Kista Gård

Dedikerad mäklare, transparent och professionell

Babak M
Kista Gård

David är en utmärkt mäklare som verkligen utmärker sig i sitt arbete. Hans ihärdighet och arbetsamhet gör honom till en pålitlig partner i fastighetsbranschen. Han besitter en djup kunskap inom sitt område, och hans ärlighet i kommunikationen gör hela processen trygg och transparent. Jag uppskattar verkligen hans engagemang och skulle starkt rekommendera honom till alla som söker en kompetent och ärlig mäklare.

Mohammed T
Kista

Hej David är kunnig, engagerad, professionell och lyhörd mäklare han är bra på sitt arbete tack MVH Mohammed

Eden F
Akalla

David är pålitlig, duktig.,trevlig och kan sin sak. Jag är nöjd med David Mvh Eden

Sneha S
Kista

David is very good in his work. He is always available for any queries and very responsible. I wish him all the best.

Xinglin C
Kista

David är professionell och väldigt hjälpsamt, mitt intryck av honom är verkligen bra och nöjd.