Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg Kungsbacka Gustav Westergren
Gustav Westergren
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01

Läs vad 18 kunder tycker om Gustav Westergren

• Margareta B köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-17

54m²
    Kolla Parkstad
    Jag är mycket nöjd med hur jag har blivit bemött, då jag köpte min bostadsrätt på Turkosvägen 4. Allt har skötts perfekt. Gustav är trevlig och kunnig och mån om att allt skall bli så bra som möjligt .

Tack för det!
    Hälsningar
    Margareta Bohlin Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Anders M köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-15

Objekt Hus på Onsala

Gustav har från första samtalet fått mig att känna förtroende för honom som mäklare. han har alltid tagit sig tid och lyssnat på alla de frågor man har när det kommer till stora investeringar som husköp.
    Tack vara Gustav så fick jag och min familj köpa vårat drömboende.
    Vi känner oss trygga i köpet och kan varmt rekommendera Gustav till alla köpare/säljare. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Namita M köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-14

Onsala
    Mkt trevligt bemötande, vi är väldigt nöjda! Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Deniz S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-14

Onsala
    Har varit proffesionell och tillgänglig under en ganska lång försäljningsperiod. Vi är mycket nöjda med hjälpen och servicen vi fått utav Gustav Westergren. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonas Andren skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-02-12

Sålde min bostad . Kompetent och proffsigt . Rekommenderas!!! Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Joakim E köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-01-29

103m²
    Kungsbacka Centralt
    Tryggt och professionellt bemötande. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Rolf Morgan S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-01-29

103m²
    Kungsbacka Centralt
    Jag har sålt en bostadsrätt. Kom först i kontakt med Gustav för värdering och sedan förberedelse/kommande försäljning.
    Gustav har hela tiden varit tillgänglig, lyhörd, närvarande och tydlig med processen till mig som säljare.
    Han "levde" absolut upp till mina förväntningar r/t försäljning av lgh.
    5 av 5 möjliga🌟 Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-01-10

Gustav har visat ett stort kunnande samt ett härligt engagemang, vid vår husförsäljning,
    kan varmt rekommendera HusmanHagberg och Gustav Westergren Läs mer
  • Rebecka K
    Rebecka K sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-12-19

54m²
    Kolla Parkstad
    Gustav sålde min lgh i Kolla parkstad. Jag har träffat många mäklare i mitt liv men Gustav är verkligen något extra! Han gör allt och lite till för att sälja en lgh till ett bra pris samtidigt som han är otroligt mån om att besvara frågor, stötta och vägleda under resans gång. Han hittar alltid på nya metoder för att nå ut till så många köpare som möjligt. Det är inte bara jag som har vart imponerad, även vänner och bekanta som valt Gustav som mäklare efter det jobbet han gjorde på min lgh. Jag rekommenderar Gustav STARKT! Han är verkligen BÄST. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Sven Rolf M sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-12-11

63.9m²
    Kungsbacka - Hammerö
    En bostadsrätt i Kungsbacka.

Kunde inte fått en bättre Mäklare. Jordnära & tillmötesgående.

Gjorde allt enkelt för oss. Var med hela vägen, kunde alltid nås på telefon, oavsett klockslag.

Blev en bra upplevelse, skulle jag sälja något igen, så är Gustav det självklara valet. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mejerivägen