Gustav Westergren
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 66 Läs vad Gustav Westergren

• Maryam S köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-03-27

Fjärås
    Vi köpte hus som hade annonsen ute på Hemnet. Mäklare som vi fick hjälp av var Gustav Westergren. Väldigt trevlig , tydlig och hjälpsam person. Vi fick tips av honom hur man kan sänka bl.a. värmekonsumtion i huset. Bemötandet från Gustav var den trevligaste jag varit med om. Den bild som man får av Tv-program om fusk inom mäklarbranchen ligger långt ifrån HusmanHagberg.
    Sammanfattningsvis: rekommenderar varmt. Läs mer
  • Niels B köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-03-10

Signeskulle
    Har köpt en lägenhet vid hjälp av Gustav, fin neutral visning av lägenheten, bra uppföljning efter visningen, bra stöd vid bjudningen och snabb uppdatering av info kring situationen. Läs mer
  • Tony Stig-einart K
    Tony Stig-einart K köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-03-02

Onsala
    Köpte bostad i Onsala med Gustav som mäklare.

Principfast och mycket nogrann med sitt arbete. Väldigt mån om att vi skulle förstå hela processen.

Jag tyckte Gustav som mäklare levde upp till mina förväntningar, av hur en mäklare ska tillgodo se det bästa för både säljare och köpare. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Martin O sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-03-02

Åsa
    Under hösten 2019 valde vi att sälja vårt hus och fick tips på mäklare från Varberg. Detta för oss var opersonligt och enbart ute efter att få ut så mycket pengar på allting runtomkring och göra en sådan snabb affär och få sin del av kakan.
    Dock fick vi tipset om Gustav från HusmanHagberg och redan från första sekund dök en person upp, som dels gav oss hopp och vi kände att vår bostad var något över det vanliga.

Vi kan inget annat säga än att han har levererat 150 % från start. Oavsett om det gäller kontakter, tidpunkter eller beslut.
    På mindre än två månader lyckades han vända om allting och vi fick huset sålt till det pris vi ville ha UTAN några problem eller tomma löften.

Nu har vi ett hus till som kommer säljas och det finns bara en mäklare för oss.

Så vill ni känna er respekterade, sedda, trygga och hjälpta, Låt Gustav ta hand om er affär.

Tack Gustav

Hälsningar från Ohlson / Schultz Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Dan Christoffer B sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-03-01

Onsala
    Mycket professionellt utfört arbete Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Michaela Christina P sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-29

Onsala
    Vi valde Gustav efter rekommendation av en vän..Han sålde vår villa.
    Gustav har ett proffesionellt bemötande och är väldigt förtroendeingivande sätt.
    Vi la ut en annons och efter 3 veckor var huset sålt!
    Bra återkoppling och bra samarbete..
    Skulle verkligen rekommendera Gustav till andra. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Emma Linnéa A köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-29

Onsala
    Köpte hus i Onsala med hjälp av Gustav som mäklare.
    Principfast och plikttrogen. Seriös mäklare men som även kunde ha glimten i ögat. Ordning och reda (kanske lite väl mycket ibland.) Men över lag är vi absolut supernöjda med allt. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Emma A sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-01-23

Kungsbacka - Tölö
    Vi har sålt vårat hus via Gustav, är mycket nöjda & det gick väldigt smidigt! Gustav är proffsig, kunnig & noggrann. Vilket gjorde att vi kände oss väldigt trygga med att han skötte våran försäljning. Rekommenderar honom starkt!! Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Lisa A köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-01-21

Kungsbacka - Tölö
    Gustav hade ett fint tålamod när vi var spekulanter på en bostad som vi tillslut köpte av honom efter lång betänketid. Han var väldigt förstående och arbetade proffsigt! Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Filip R köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-01-12

Åsa
    Kanon, trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Senaste försäljningarna

Djupadalsvägen