Gustav Westergren

Gustav Westergren

Gustav Westergren är mäklare på HusmanHagberg Kungsbacka

Gustav Westergren har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Gustav Westergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.8. Gustav Westergren har haft 45 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 123 Läs vad Gustav Westergren

• köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Kungsbacka
    2021-07-01
    Trevlig, korrekt, saklig, lättsam.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Kungsbacka
    2021-06-30
    Mitt första intryck av Gustav var att han kändes otroligt driven, kunnig och enkel att prata med. Han är rak och ärlig och man kan känna sig bekväm med att ställa vilka frågor som helst när som helst! Vi är jättenöjda med vår bostadsförsäljning via Gustav och vi kommer rekommendera honom till alla som ska sälja eller köpa bostad!
    • Björkris
    2021-06-17
    Väldigt trevlig och engagerad mäklare som man kan lita på. Vi är väldigt nöjda och känner oss trygga med Gustav. Vi får snabb respons på våra frågor och han är trovärdig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Vallda
    2021-06-14
    Blev bemött på ett bra sätt. Bra information. Klart och tydligt. Dock några små saker som var lite otydliga som hur kontakten med besiktningsmannen skulle ske och att det kostade. Trodde det ingick.
    Väldigt snabb med att svara på meddelande vilket är ett starkt plus och jag tyckte det var enkelt att ha en konversation på så vis.
  • Johanna E
    • Kungsbacka Centralt
    2021-06-02
    Jag har höga förväntningar på Gustav, men jag blev tyvärr besviken. Tyckte det brast i kommunikation och engagemang från Gustav. Lägenheten gick för utgångpris vilket också var under förväntan.
    • Kolla Parkstad
    2021-05-31
    Avsåg köp av ett brf radhus. Proffsigt och trevligt bemötande. Lätt att få tag på/kontakt med. Kommunikationen snabb och enkel.
    • Onsala
    2021-05-26
    Bra bemött. Snabba svar och förhandling.
    • Kolla Parkstad
    2021-05-26
    Sålde ett bostadsrättsradhus i Kungsbacka genom Gustav. Han har varit väldigt tillmötesgående och trevlig. Han har även hjälpt oss i vårt sökande efter ny bostad genom att läsa besiktningsprotokoll, uppskatta hur mycket som är rimligt att buda på ett specifik hus osv.
    Dessutom gjorde han det till konkurrenskraftigt pris.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Vallda - Lerkil
    2021-05-14
    Vi har genom åren haft kontakt med Gustav vid ett flertal tillfällen och alltid fått ett professionellt bemötande.
    Nu har han precis avslutat försäljningen av vårt hus och vi är mycket nöjda med hans engagemang i samband med detta.
    Gustav är en engagerad och driven mäklare som är lätt att få tag på under hela processen.
    Om han skulle vara upptagen så ringer han alltid tillbaka så fort han blir ledig.
    Detta sätter vi som kund stort värde på då vi anser att hög nåbarhet är mycket viktig del vid försäljningen av ett hus eller lägenhet.
    • Björkris
    2021-05-07
    Bostadsrätt, lägenhet.

Väldigt fint första bemötande. Sen blev det lite komplicerat med affären men detta pga säljarna och inte mäklaren. Desto fler dagar som gick desto bättre Och ” personligare” kontakt fick jag med Gustav upplevde jag. I slutet av tiden kändes det nästan som man satt med en vän och skrev på.

Mycket bra mäklare, ödmjuk och som är lyhörd. Jag kommer höra av mig till Gustav den dagen vi är redo att sälja, och behöver hjälp igen.