Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg Kungsbacka Gustav Westergren
Gustav Westergren
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2017-12 - 2018-11

Läs vad 9 kunder tycker om Gustav Westergren

• Sven Rolf M sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Kungsbacka - Hammerö
    En bostadsrätt i Kungsbacka.

Kunde inte fått en bättre Mäklare. Jordnära & tillmötesgående.

Gjorde allt enkelt för oss. Var med hela vägen, kunde alltid nås på telefon, oavsett klockslag.

Blev en bra upplevelse, skulle jag sälja något igen, så är Gustav det självklara valet. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Katarina A sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vallda
    Engagerad, påläst o positiv trots sin unga ålder. Vi är mycket nöjda med Gustav o kan rekommendera honom till våra vänner o bekanta.

God jul ! Läs mer
  • Stefan L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket bra rakt igenom, tack 😃 Läs mer
  • Ann-Sofie S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag känner mig som oerfaren köpare väl omhändertagen av Gustav. Han svarar på frågor, förklarar och informerar på ett lugnt o enkelt sätt. Han stressar mig inte i de stora beslut ett bostadsköp innebär. Jag är jätte nöjd med hans bemötande! Läs mer
  • Frida S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålde min första lägenhet, en liten etta på 36kvm som jag bodde i 1 år och 6 månader.

Gustav har varit till stor hjälp från vårt första möte. Lätt att komma i kontakt med, svarat på de frågor man haft eller tagit reda på svaren. Möttes alltid av att han var glad och postitiv och med bra inställning för mig och min försäljning av bostaden. Jag är jättenöjd med val av mäklare åt min första lägenhet jag nu sålt!! 👍👍👍 Läs mer
  • Göran M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vår villa gick ut till försäljning 1/3 då amorteringskravet trädde i kraft och blev såld 2/7.

Gustav har hela tiden varit mycket positiv, hjälpsam och alltid lätt att nå.

Gustav höll oss alltid informerade om allt som hände och
    rådfrågade oss alltid innan han gjorde något.

Gustav återkopplade alltid snabbt på frågor vi ställde.

Gustav levde väl upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. Läs mer
  • Kjell B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav är tillgänglig på tel. om inte ringer han upp när han kan. Han verkar även påläst Läs mer
  • Kjell A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt en villa/renoveringsobjekt. .

Gustav trodde från början att det pris vi ville ha för huset var rimligt. Vilket det senare visade sig att det var.

Gustav är engagerad, positiv, påläst och trots sin unga ålder inger han ett förtroende. Vi kan verkligen rekommendera honom till vänner o bekanta. Läs mer
  • Niklas E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Villa

Kunnig, tillgänglig och väldigt proffsig. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a