Gustav Westergren
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 85 Läs vad Gustav Westergren

• Palle C sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-08-10

Har hjälpt min pappa att sälja ett radhus. Ett fantastiskt bemötande av en proffsig mäklare. Är mycket nöjd, rekommenderar absolut Gustav Westergren. Läs mer
  • My B köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-30

Rak, lyhörd, omtänksam och tålmodig - bra kvaliteter att möta som nervös förstagångsköpare! Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Jan Kjell L sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-30

Sålt ett hus På ett fantastiskt fint sett Han levde alla förväntningar jag hade på ett bra sätt Han var person som lyssnar o som jobbade snabbt o bra som jag gärna rekommendera till andra Läs mer
  • PALOMA A
    PALOMA A sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-29

Gustav var superbra hjälp! Jättebra på att förklara och allt blev bara smidigt och enkelt och man fick förståelse för allt man behövde veta. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Karl Kristian H sålde sin stuga med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-26

Gustav är super! Duktig, noggrann och jobbar hårt Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Bengt Ingemar Mattias J sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-25

Valde Gustav för han gav mig ett ödmjukt och seriöst intryck.
    Gustav var rak och ärlig från start, gav mig information och marknaden och vad hans egna uppfattning var.
    Lugn och sansad process där han fick köpare trygga och bekväma... likaså jag som säljare.
    Mkt nöjd över försäljningen Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Lisa A sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-22

Gustav sålde vår 1:a. Mycket professionell, hade svar på alla frågor men samtidigt ödmjuk i sin framtoning. Jag har fullt förtroende för Gustavs kompetens och människokännedom och anlitar honom gärna igen. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Andreas C köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-22

Vi köpte av Gustav som var väldigt tillgänglig och lätt att få tag på! Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Christopher Henric Ö sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-07

Fjärås
    Jag sålde mitt hus via HusmanHagberg med Gustav som mäklare. Kanon kille, ställer alltid upp, levererar och gör sitt yttersta. Kan STARKT rekommendera honom! Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Yvette Annelie Carina N sålde en tomt med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-05

Fjärås - Förlanda
    Gustav överträffade mina förväntningar i samband med att jag sålde en tomt.
    Jag tycker faktiskt att allting gällande vårt samarbete har varit gott, stort engagemang-både för mig och kunderna-, snabba svar, tydlighet, hjälp och stöttning med olika frågor som dyker upp i processen.
    Jag kan verkligen rekommendera Gustav Westergren som mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna