Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg Kungsbacka Gustav Westergren
Gustav Westergren
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 33 Läs vad Gustav Westergren

• Vivan Margareta B sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-07-09

Anneberg - Agnsjödal
    Vi är helt nöjda med försäjnien av vårt hus.vi har bllivit trevligt bemötta av Gustav Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Leif Magnus L sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-06-10

Fjärås
    Gustav var behjälplig vid försäljning av vårt hus. Visade stort engagemang och alltid tillgänglig per telefon, sms eller mail. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Inger Elisabeth F köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-05-26

Kungsbacka - Björkris
    Köpt en lägenhet
    Och jag är mycket nöjd med både bemötandet och informationen. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Michael Difabachew A sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-05-15

Fjärås
    Vi har sålt vårt hus. Gustav är väldigt professionell och tillgänglig när man behöver fråga honom om något. Jag är nöjd. Läs mer
    Gustav W, Gustav W gillar detta
  • Erik G köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-05-10

Fjärås
    Har köpt ett hus i Fjärås, blev väldigt bra bemött och med all hjälp man önskade. Bemötte våra frågor väl och svarade via telefon med sånt som inte fanns svar på vid första mötet Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Daniel Claes Rickard L köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-04-24

Köpte min första lägenhet utav Gustav. Trevlig och lättillgänglig. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Matilda H sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-04-16

Jag har sålt en 2a - 52kvm i Gårdskulla, Kungsbacka.
    Gustav har alltid varit tillgänglig, glad och service minded.
    Jag hoppdes på att få sålt min lägenhet för strax över 2milj men var orolig att det inte skulle gå men Gustav levererade!
    Så lägenheten gick för 2 045 - vilket jag är nöjd med.

Vill man ha en mäklare som ställer upp och gör sitt bästa - då tycker jag man ska slå Gustav en pling :) Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Niklas N sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Kungsbacka - Hammerö
    Var kanon på alla sätt för att göra våran försäljning utav lägenhet så bra som möjligt. Lyhörd, alltid tillgänglig och väldigt professionell. 5/5! Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Sandra H sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Sålt en lägenhet.
    Min upplevelse av Gustav är att det är en kompetent, lyhörd och noggrann mäklare. Hans tillgänglighet har varit ett stort plus. Läs mer
    Gustav W gillar detta
  • Suzanne E köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Kungsbacka - Hammerö
    Jag har köpt en lägenhet, och jag känner mig trygg med Gustav. Han har kunskap och han återkopplar till mig så att jag är med i processen hela tiden.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande, och hittills lever Gustav upp till mina förväntningar. Jag är helt enkelt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vårdkaseberg