Läs vad 101 Läs vad Gustav Westergren

• 2020-12-14
    Jätteduktig kompetent mäklare som verkligen brinner för sitt jobb. Kan verkligen rekommendera detta företag
    Ann Camilla B
    • 115.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
  • 2020-11-25
    Anlitade Gustav för kontraktskrivning av en bostad. Trots ett ganska ”enkelt” & snabbt uppdrag så tar sig Gustav verkligen tid för att vara till lags & svara på alla möjliga frågor. Gustav ser till att den troligen största affären i ens liv känns så bra som möjligt, både för säljare och köpare samt finns tillgänglig 24/7, alltid.
    Kan inte rekommendera Gustav nog!
  • 2020-11-25
    Jag köpte en bostadsrätt i kungsbacka, på förhandsvisning. Gustav var mkt tillmötesgående och proffsig i sitt möte med oss. Kan varmt rekomendera honom till andra.
    Lena B
    • 54.0 m²
    • Kolla Parkstad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
  • 2020-11-25
    Vill varmt rekommendera alla som går i säljtankar att anlita Gustav som mäklare. Vi fick hjälp att sälja vår villa och Gustav utförde ett effektivt, kvalitativt och informativt jobb. Han fanns hela tiden tillgänglig för frågor, stora som små, och var en trygg hand på axeln när man, som vi, sålde ett hus för första gången. Tack Gustav!
    Isabella Martina G
    • 151.0 m²
    • Onsala
  • 2020-11-24
    Bästa mäklaren jag haft. Utöver att hjälpa oss att få en bra försäljning så är Gustav lugn och sympatisk och man känner sig omhändertagen och trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera.
    Lennart C
    • 54.0 m²
    • Kolla Parkstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
  • 2020-10-04
    Mycket nöjd, Gustav gav direkt ett proffsigt intryck och man kände sig trygg genom hela affären. Kan starkt rekommendera Gustav!
  • 2020-09-30
    Vi valde Gustav som mäklare då han från start har varit väldigt tillmötesgående/hjälpsam. Vi har varit supernöjda med honom som mäklare och kommer rekommendera honom till andra!👌🏻
  • 2020-09-29
    Gustav sålde vår lägenhet i söderstaden. Proffsigt bemötande och man kände sig trygg igenom hela processen med han som mäklare.
    Johanna T
    • 3:a
    • 75.4 m²
    • Söderstaden
  • 2020-09-27
    Bostadsrätt Kungsbacka

Professionellt och förklarade alla steg så man hängde med hela vägen i försäljning och förstod.
    Levde absolut upp till förväntningarna.
    Vi som säljare kände oss hela tiden trygga.
    Andreas F
    • 3:a
    • 75.4 m²
    • Söderstaden
  • 2020-09-22
    Gustav var behjälplig både vid försäljningen av vår bostadsrätt samt vid köpet av vår nya bostad. Han har genom hela förloppet haft en klockren balans mellan lättsamhet och allvar och fått oss att känna oss trygga rakt igenom.

Sammantaget kan man säga att vi är oerhört nöjda med Gustav och vill verkligen rekommendera honom till alla som letar efter en engagerad professionell mäklare.
    Klara L
    • 65.5 m²
    • Kungsbacka - Hålabäck

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte