Gustav Westergren

Gustav Westergren

Gustav Westergren är mäklare på HusmanHagberg Kungsbacka

Gustav Westergren har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Gustav Westergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.8. Gustav Westergren har haft 50 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 183 Läs vad Gustav Westergren

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Björkris
    2022-08-01 Verifierad kund
    Gustav levererade över förväntan. Bra bemötande och lätt att kontakta vid behov. Raka rör och snabba puckar. Precis vad vi sökte i en mäklare. Han hjälpte oss även med ett skrivuppdrag som han löste efter våra önskemål. Vi skulle både rekommendera och anlita Gustav igen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Onsala Fjordsidan
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bra bemötande o snanb respons
  • Linda E
    • Onsala Fjordsidan
    2022-07-27 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, nåbar och vi är jättenöjda med allt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Brunnsberg
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevlig, påläst och tydlig i sin information
  • 2022-07-16 Spontant omdöme
    Gustav har hjälpt oss med husförsäljning vid två tillfällen. Vi återkom till honom när vi var tvungna att sälja igen. Alltså bästa betyg.

Gustav är pålitlig, ärlig och proffsig. Han har alltid tid och ställer upp i alla lägen.

Jag kan verkligen rekommendera Gustav.
    / Linda
  • köpte sin stuga med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Årenäs
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra bemötande och professionell.
    Allt bra.
    • Östra Villastaden - Gårdskulla
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Gustav! Tog hänsyn till mina önskemål och otroligt lättillgänglig! Rekommenderar starkt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Onsala - Vässingsö
    2022-06-09 Verifierad kund
    Gustav är en utmärkt mäklare!
    Bästa beröm från oss som har köpt och sålt ett antal fastigheter innan.
    En mäklaren som framförallt är pålitlig och ärlig, energisk och gör alltid sitt bästa, har alltid tid och ställer upp.
    Bästa rekommendationer
    Conny och Saga Jönsson
    • Östra Villastaden - Gårdskulla
    2022-05-24 Verifierad kund
    Har bara positiva saker att säga om Gustav. Tycker han är väldigt engagerad och kunnig. Blivit väldigt bra bemött, har man haft några frågor har han svarat/kollat upp dom väldigt snabbt.
    • Kungsbacka
    2022-05-07 Verifierad kund
    Gustav är glad, trevlig, lättsam och proffsig! Han gör alltid sitt yttersta för att man som kund ska känna sig nöjd! Vi kunde inte valt en bättre mäklare.