Wilhelm Ericsson

Wilhelm Ericsson

Wilhelm Ericsson är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Wilhelm Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Wilhelm Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.9. Wilhelm Ericsson har haft 57 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

132 omdömen om Wilhelm Ericsson

Sedan starten hos Reco 2019
Tord G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
Torsvik

Saklig, noggrann, följer upp kontinuerligt utan stress. Professionellt bemötande och tillika uppföljning. Willhelm Ericsson levde upp till förväntningarna mer än väl.

Cornel-Mihai N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
Näset

Wilhelm Eriksson visade en hög nivå av professionalism från början av processen genom att tillhandahålla all information, tydlig kommunikation och visa upp organisatoriska färdigheter. Alla dokument presenterades på ett så effektivt sätt som möjligt, vilket säkerställde en smidig och effektiv transaktion. Wilhelm engagemang för professionalism under hela processen var uppenbart, vilket skapade en positiv upplevelse för alla inblandade parter.

Albin J
Näset

Med Wilhelm får man alltid ett superbra bemötande, vare sig det är på en lördag kl 20 när man funderar på bud eller tidigt en måndagsmorgon. Han finns med under hela processen för stöd och råd, samt hanteringen av alla papper. Mäklare med högsta betyg!

Maria-Mara N
Näset

Ett gott bemötande samt ett professionellt och snabbt utfört uppdrag som uppfyllde våra förväntningar gör att vi verkligen kan rekommendera Wilhelm Ericsson.

Anna B
Torsvik

Väldigt trevlig och hjälpsam. Rekommenderar

Helena B
Näset

Engagerad, följer upp, kunskap om området, trevlig

Marie E
Näset

Erfaren och duktig. Tät kontakt med oss som säljare. Kunnig om bostadsområde som lägenheten ligger i.

Zeila C
Näset

Han är väldigt insatt i hur marknaden ser ut idag och känner till vårt område bäst av alla. Han hjälpte oss få mycket mer för våran lägenhet än förväntat. Vi är väldigt nöjda med Wilhelm. Bästa mäklaren på ön!

Marcus C
Näset

Wilhelm överträffade våra förväntningar med råge!

Björn A
Näset

Kunnig och trevlig lätt att ha att göra med