Läs vad 23 Läs vad Wilhelm Ericsson

• 2020-12-17
    Engagerad mäklare. Pratar aningen för mycket så man inte kan titta i lägenheten i lugn och ro. Efter kontraktsskrivning lite dålig med info, dvs info endast till en av köparna.
    Natascha M
    • Näset
    köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-12-15
    Wilhelm levde upp till alla förväntningar jag hade inför min lägenhetsförsäljning och mer där till! Så engagerad med öga för detaljer och alltid trevlig och proffsig i sitt bemötande.
    Helen Q
    • Näset
    sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
  • 2020-12-05
    Han är mycket bra mäklare och jobbar hård och svara alltid när man ringer . jag är mycket nöjd .
    Mehdi S
    Mehdi S
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Hersby/Lidingö Centrum
  • 2020-12-01
    Wilhelm hjälpte oss att sälja vår bostad på Lidingö. Han var väldigt professionell och såg till att hela processen gick smidigt från början till slutet. Väldigt bra koll på bostadsmarknaden här på ön. Rekommenderar starkt!
    Thomas N
    • 59.0 m²
    • Brevik
  • 2020-11-25
    Köpt 3 rok på Källängsvägen, Lidingö. Vi träffade Wilhelm på en visning av annat objekt dagarna innan, hörde av oss och visade intresse för detta nya objekt. Han snappade upp det väldigt snabbt och erbjöd förhandsvisning bara några dagar senare. Samma dygn som vi hade fått se lägenheten, fick vi också skriva kontrakt med säljarna. En snabb och smidig affär!

Uppskattar Wilhelms trevliga bemötande och vilja att hjälpa oss som kunder! Serviceminded men behaglig och inte för "på". Vi har förstått att en mäklares enda "lediga" dag är lördag, och ändå svarade han på ett mail bara några minuter efter att vi skickat det. Hela processen gick fort och han uppdaterade oss längs vägen, precis som man önskar. Vi är helnöjda!
    Kicki F
    • 75.5 m²
  • 2020-11-12
    Rak och tydlig. Väldigt professionell.
    Morgan D
    Magnus B
    • 81.0 m²
    • Bergsätra
  • 2020-07-29
    Wilhelm är en fantastisk mäklare. Han jobbar stenhårt för att göra sina kunder nöjda och han en naturbegåvning för att sälja. Jag rekommenderar verkligen Wilhelm till alla som vill hitta en trygg och bra mäklare som det dessutom är roligt att jobba med.
    Lars S
    • 2.5:a
    • 60.0 m²
    • Skärsätra
  • 2020-02-18
    Wilhelm har på absolut bästa proffsiga sätt hjälpt oss sälja en bostadsrätt på Lidingö.

Allt var väldigt väl utfört från Wilhelms sida, från första kontakt till slutförande av försäljningen.
    Wilhelm kom med mycket bra tips och idéer.
    Men känner sig trygg rakt igenom hela processen!

Vi ger de bästa av recensioner!
    Gunilla W
    • Brevik
  • 2020-02-17
    Jag var nöjd med hele försäljningen från A-Ö. Han var lyhörd på alla mina åsikter och önskemål . Jag kan absolutt rekomendera han.
    Jag sålde en 3 rums lägenhet på Lidingö som jag fick godt betalt för.. så jag är veldigt nöjd på alla sett och vis!
    Karin K
    • 81.0 m²