Wilhelm Ericsson

Wilhelm Ericsson

Wilhelm Ericsson är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Wilhelm Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Wilhelm Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.9. Wilhelm Ericsson har haft 36 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 36 Läs vad Wilhelm Ericsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Larsberg
    2021-09-17
    Proffsig, tydlig och trevlig. Lätt att få tag på och har bra koll på marknaden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2021-09-12
    Mycket trevligt och bra bemötande.
    2021-09-12
    Mkt trevligt o proffsigt bemötande. Kände att vi fick stort förtroende för Wilhelm Eriksson, kunde alltid ringa om vi hade frågor, el nåt vi undrade över.
    Vi kommer att rekommendera honom till andra som vill sälja el köpa lägenhet.
    2021-09-10
    I positiv ande! Vi hade höga förväntningar och Wilhelm infriade dem!
    • Käppala
    2021-08-19
    Wilhelm har från dag 1 varit väldigt lätt att ha göra med, han har fått en vanligtvis lite komplicerad bostadsaffär att gå som på räls. Wilhelm är tydlig, tillgänglig och hjälpsam och jag kan varmt rekommendera honom i sin roll som mäklare.
    • Hersby
    2021-07-10
    Väldigt trevlig & tillmötesgående.
    2021-05-20
    Det märks att Wilhelm älskar sitt jobb. Han är engagerad och lyhörd samtidigt som han är effektiv och tydlig i kommunikationen. Precis vad jag efterfrågar hos en mäklare. Rekommenderar!
    2021-05-19
    Sålde min 2a på Näset Lidingö med hjälp av Wilhelm. Processen gick väldigt smidigt då Wilhelm var väldigt lyhörd för mina önskemål och genom hela processen fanns tillåtlig och höll mig informerad. Wilhelm levde med råge upp till de förväntningar jag hade innan försäljningsprocessen startade.

Stort tack Wilhelm!
    • Baggeby
    2021-05-18
    Wilhelm hjälpte mig att sälja min lägenhet på 72m2. Han gjorde ett fantastiskt bra jobb. Tydlig, trevlig och jobbade stenhårt för att hitta rätt köpare.
    2021-05-06
    Vi har köpt en tre-rumslägenhet på 69 kvm och sålt en två-rumslägenhet på 59 kvm. Båda på Källängsvägen Lidingö
    Mycket trevligt bemötande! Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar.