Wilhelm Ericsson
Registrerad mäklare sedan 2018-05-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 16 Läs vad Wilhelm Ericsson

• Lars S sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-07-29

3:a
    Wilhelm är en fantastisk mäklare. Han jobbar stenhårt för att göra sina kunder nöjda och han en naturbegåvning för att sälja. Jag rekommenderar verkligen Wilhelm till alla som vill hitta en trygg och bra mäklare som det dessutom är roligt att jobba med. Läs mer
  • Gunilla W sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-18

Brevik
    Wilhelm har på absolut bästa proffsiga sätt hjälpt oss sälja en bostadsrätt på Lidingö.

Allt var väldigt väl utfört från Wilhelms sida, från första kontakt till slutförande av försäljningen.
    Wilhelm kom med mycket bra tips och idéer.
    Men känner sig trygg rakt igenom hela processen!

Vi ger de bästa av recensioner! Läs mer
  • Karin K sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-17

Bergsätra
    Jag var nöjd med hele försäljningen från A-Ö. Han var lyhörd på alla mina åsikter och önskemål . Jag kan absolutt rekomendera han.
    Jag sålde en 3 rums lägenhet på Lidingö som jag fick godt betalt för.. så jag är veldigt nöjd på alla sett och vis! Läs mer
  • Viktor M sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-13

Näset
    Proffesionellt och hjälpsamt bemötande. Overall en bra upplevelse Läs mer
  • Sofia S köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-11

2:a
    Baggeby
    Mycket trevligt bemötande.
    Wilhelm är proffsig och mycket välorganiserad, vilket gör att hela processen av ett köp (eller sälj) av boende känns tryggt.
    Kan verkligen rekommendera honom.
    Hälsningar
    S.Kraft Läs mer
  • Amanda E köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

Näset
    Vi har köpt en 3:a på Lidingö.
    Wilhelm var snabb på att återkoppla, proffsig och stor har socialkompetens.
    Vi ville få se en lägenhet som låg ute som ”kommande”. Wilhelm fixade en förhandsvisning, sen var det klart. Säljaren var inte helt övertygade om att sälja, men efter Wilhelms duktiga förmåga att förhandla och övertyga säljaren om att det var ett bra bud som dom hade fått fattade dom beslutet om att sälja.
    Raka direktiv om slutpris, vår önskan om tillträde så det finns det inget att klaga på.
    Vi är sammanfattningsvis väldigt nöjda med hela lägenhetsköpet. Läs mer
  • Jerzy C sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

Hersby
    Mycket kompetent mäklare med toppservice genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Ewa K sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

Hersby
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket nöjd med bemötandet.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna till 100% och har gjort ett proffesionellt och trevligt itntryck. Läs mer
  • Helena A sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

Gåshaga
    Jag har sålt lägenhet på Lidingö hösten 2019. Under förberedelser och försäljning fick jag allra bästa bemötande och Wilhelm levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Läs mer
  • Tina S sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2019-11-28

Käppala
    Jag sålde min 3:a med hjälp av Wilhelm Ericsson. Han var alltid snabb och lätt att kommunicera med samt visade kunnighet inom mäklaryrket. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mosstorpsvägen