Therese Hietanen

Therese Hietanen

Therese Hietanen är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Therese Hietanen har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Therese Hietanen har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.9. Therese Hietanen har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

12 omdömen om Therese Hietanen

Thomas D
Kusån

Therese was amazing! She worked with us and the seller to find a solution that worked for everyone. She was quick to respond to any inquiries, very friendly, and knowledgeable about the protocol and process. We really enjoyed working with Therese and will use HusmanHagberg again should we have any future real estate needs.

Gerd A
Sålde sitt hus med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå
Vittjärv

Hur bra som helst. Professionell mäklare som ser till kundens bästa. Rekommenderas varmt😊

Birgitta B
Sålde sin stuga med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå
Råbäcken

Therese har ett behagligt sätt och lyssnar. Hon har hela tiden hållit mig uppdaterad om det som händer och alltid snabbt svarat på mina funderingar. Hon är kunnig och jag har känt mig trygg under resans gång. Hon vet vad hon gör och är noggrann. Försäljningen är inte klar eftersom köparen gjort en besiktning och ska fundera hur hen ska gå vidare. Det är bara för mig att avvakta.

Ingela E
Köpte sitt hus med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå

Mkt trevlig, korrekt och professionell!

Jakob G
Antnäs

Trevligt, lättsam och professionell. Inget att anmärka. Vi är väldigt nöjda.

Jan S
Centrala Boden

Bra bemötande från en mycket bra mäklare. Smidig och okomplicerad.

Magnus W
Sålde sitt hus med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå
Bredviken

Lyhörd, trevlig och professionell.

Achilles M
Nedre Stadsdelen

Trevlig, tydlig, strukturerat!

Simon A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Hietanen en del av HusmanHagberg Luleå
Centrum Varvet

Blev bra bemött och fick svar på de frågor jag hade samt hjälp med allt jag ville. Kände att ingen fråga var för dum för att ställa. Väldigt engagerad och driven.

Inga-Lis B
Östermalm

Trevligt bemötande Bra visning i lugn och ro Bra på att hålla kontakten och att ge information Priset pressades upp lite väl mycket men jag hoppas på att lägenheten kommer att passa mig :)