Emma Bivstedt

Emma Bivstedt

Emma Bivstedt är mäklare på HusmanHagberg Nacka

Emma Bivstedt har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Emma Bivstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 215 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Bivstedt har haft 51 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

215 omdömen om Emma Bivstedt

Sedan starten hos Reco 2018
Baban S
Nacka strand

Emma var super proffsig och närvarande under hela processen, skötte det hela väldigt bra och jag kan varmt rekommendera henne.

Anna R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
Nacka strand

Emma har alltid varit tillgänglig och aldrig pushat mig som köpare till att göra något jag inte vill. Hon låter köparen och säljaren ta sin tid, verkligen uppskattat!

Ulrika W
Bullarhöjden

Emma Bivstedt på Husman Hagberg har varit den bästa tänkbara mäklaren. Emma har tack vare sin professionalism, sin kunnighet och sitt varma och vänliga bemötande fått mig att känna mig trygg och mycket nöjd genom hela processen. Hennes tålamod och omtänksamhet har varit ovärderligt för mig under denna period eftersom jag haft en temporär kognitiv begränsning p.g.a en olycka. Jag rekommenderar varmt Emma till alla framtida säljare och köpare av bostäder: i Emmas händer är ni trygga.

Johan Fredrik E
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Bivstedt en del av HusmanHagberg Nacka
Kummelnäs

Värdigt proffsigt och trevligt bemötande.

Zulfia B
Nacka strand

Emma är en trevlig, underbart proffsig väl kunnig, topp mäklare! Tackar mycket att jag fick komma i kontakt med henne.

Tien L
Finnberget

In this tough market, an experienced broker like Emma is a wise choice. Emma handled well all tough situations. She is patient to this market's slowness, and that is a strong addition to her skill

Rosita S
Nacka strand

Supernöjd med Emma! Svarar alltid i telefon och återkopplar. En mäklare som du kan lita på till 100%, får dig att känna dig trygg genom hela processen då hon går in helhjärtat med försäljningen! Kunde inte varit nöjdare!

Axel K
Centrala Nacka

Emma är en skicklig mäklare som hjälpt mig att sälja min lägenhet snabbt och enkelt.

Richard B
Ekudden

Svårt att hitta en mer seriös, effektiv och proffesionell mäklare! Emma har nu sålt 3:e objektet åt oss inom familjen. Mycket bra bemötande, kunnig, erfaren, effektiv och tillgänglig, dvs allt man kan önska sig vid denna typ av affär.. Vi kan verkligen rekommendera mäklare Emma Bivstedt //Richard

Martina C
Nacka strand

Bästa mäklaren i Nacka! Trots hög arbetsbelastning och dålig marknad har Emma gjort allt för att avsluta min bostadsaffär så kan inte annat än vara tacksam trots ekonomisk förlust…