Isabel Abelin

Isabel Abelin

Isabel Abelin är mäklare på HusmanHagberg Österåker Åkersberga

Isabel Abelin har varit registrerad mäklare sedan 2023-09. Isabel Abelin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Isabel Abelin har haft 12 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

17 omdömen om Isabel Abelin

Kristina T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Isabel Abelin en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Åkersberga Centralt

Isabel hjälpte mig sälja en bostadsrätt i Åkersberga snabbt och effektivt. Otroligt lugnt och trevligt bemötande! Tydlig och snabb kommunikation samt gav bra tips och var mycket hjälpsam. Rekommenderar varmt!

Oscar M
Köpte sitt hus med hjälp av Isabel Abelin en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Margretelund

En trevlig mäklare som lyckades få oss att köpa vårt hus. Priset matchades inte vad vi ville ha, men en trevlig mäklare som kan sin sak.

Shahrzad A

Isabel är verkligen professionell och dessutom snäll, tålmodig och omtänksam, svarar så fort som möjligt och är ansvarsfull. Vi var mycket glada över att arbeta med henne.

Isabel A gillar detta
Adam M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Isabel Abelin en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Östra Kanalstaden

Vi är jättenöjda med Isabel! Isabell tog han om oss från första möte tills nu. Svarar snabbt på alla olika frågor vi hade som köpte vårat först boende. Hon gjorde allt man kan begära av en mäklare och lite till! Vi är väldigt nöjda med Isabel!

Sofia G
Östra Kanalstaden

Isabel är extremt kunnig och väldigt hjälpsam i alla situationer. Snabb på att svara och hjälpa till om man har frågor och väldigt generös med återkoppling! Rekommenderar starkt!

Nasrat R
Runö

Isabel Abelin är snäll och kunnig person.

Therese Elisabeth W
Sålde sitt hus med hjälp av Isabel Abelin en del av HusmanHagberg Österåker Åkersberga
Margretelund

Att anlita Isabel som vår mäklare var ett av de bästa besluten vi gjorde i samband med vår bostadsförsäljning. Redan vid första mötet imponerades vi av hennes trevliga och ödmjuka bemötande, vilket omedelbart skapade ett starkt förtroende. Vi hade höga förväntningar på processens smidighet, kommunikationen och slutresultatet, och Isabel levde inte bara upp till dessa förväntningar – hon överträffade dem. Isabel var alltid snabb med att återkoppla, oavsett tid på dygnet, vilket gjorde att vi kände oss trygga och väl informerade....

Svar från Isabel Abelin

Stort tack Therese för ditt fina omdöme! Jag är otroligt glad och tacksam för ert förtroende med försäljningen och det värmer att höra att allting känts bra under processen. Tusen tack för ett smidigt samarbete!

Willy H
Skånsta

Tar ansvar och hjälper kunderna hela vägen. Tillgänglig på obekväma tider då det har passat oss bäst. Rekommenderar starkt!

Svar från Isabel Abelin

Vad roligt att ni är nöjda, tack för fina ord!

Irene S
Säby Gård

Trevligt bemötande av Isabel och hennes kollega Robert som båda skötte försäljningen sv mitt hus även om Isabel var huvudansvarig. Ny utexaminerad mäklare som är och intresserad av huset och området samt tar reda på fakta för att kunna svara köpare på bästa sätt. Bra kommunikation under tiden så att jag var uppdaterad om vad som hände. Det sköttes bra speciellt med tanke på att marknaden är seg nu när räntorna är höga.

Jesper W
Åkersberga Centralt

Isabel var trevlig, tillmötesgående och professionell. Hon var alltid kontaktbar och om vi hade några frågor kunde hon alltid hjälpa till.

Svar från Isabel Abelin

Tack för fina ord och tack för ett trevligt bemötande!