Mimmi Vu

Mimmi Vu

Mimmi Vu är mäklare på HusmanHagberg Uddevalla

Mimmi Vu har varit registrerad mäklare sedan 2023-05. Mimmi Vu har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 5.0. Mimmi Vu har haft 18 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

30 omdömen om Mimmi Vu

Patrik W
Lanesund

Mycket trevlig mäklare. Mimmi gick igenom hela köpprocessen på ett bra och lättfattligt sätt. Mimmi är också väldigt snabb på att återkoppla när man undrar över något. Jag känner mig trygg med Mimmi som mäklare

Tack Patrik för ditt fina omdöme! Hoppas att du kommer trivas 🤗

Birgitta G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla
Lanesund

Energisk, trevlig, även om det gick trögt i början (med hög ränta), så jobbade Mimmi på! Vi fick det pris vi hade begärt. Vi är väldigt nöjda med Mimmi.

Tack för ert förtroende! ❤️

Zafer A
Skogslyckan och Unneröd

En riktig duktig mäklare som skötte jobbet superbra och smidigt!!

Svar från Mimmi Vu

Tack för ditt fina omdöme 🤗

Susanne Kjerstine P
Sålde sitt hus med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mimmi är en stjärna och har varit professionell på alla plan genom hela säljprocessen. Hon har lyssnat in oss som säljare och varit drivande genom att ordna visningar efter olika spekulanters behov och hela tiden informerat oss om processen. Bostaden såldes på nolltid! Tack Mimmi.

Tack Susanne för det fina omdömet och för ert förtroende! Vad glad jag blir 🤗

Julia P
Köpte sitt hus med hjälp av Mimmi Vu en del av HusmanHagberg Uddevalla

Mimmi har varit supertrevlig och hjälpsam från start, visat stort engagemang och återkopplat snabbt varje gång vi haft frågor.

Svar från Mimmi Vu

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni kommer trivas 💞

Gunnel Rose-Marie K
Boxhult

Mimmi visade en genuin passion för att uppnå det bästa resultatet för mig som säljare. Hennes skicklighet och professionella tillvägagångssätt var imponerande och gav mig stor tillit till henne som mäklare. Hon tog sig tid att verkligen förstå mina specifika behov och lyssnade uppmärksamt på mina önskemål. Under hela processen höll hon mig välinformerad och skapade en känsla av trygghet och förtroende. Här har ni en riktig duktig mäklare som jag rekommenderar starkt!

Svar från Mimmi Vu

Tack för ditt förtroende och för detta fina omdöme! Det uppskattas mycket ❤️

Al-Hussein N
Skogslyckan och Unneröd

10/10 mäklare, rekommenderas starkt!!

Tack Hussein för ditt fina omdöme! 🤗

Zainab A
Skogslyckan och Unneröd

Vi upplevde Mimmi som en professionell och flexibel mäklare. Mimmi är trevlig, förstående och hjälpsam. Mimmi har hög tillgänglighet. Vi är supernöjda och kan definitivt rekommendera Mimmi.

Svar från Mimmi Vu

Tack för ditt fina omdöme! 💕

Morteza M
Hogstorp

Verkligen toppklass och förtjänar fem stjärnor. väldigt professionell, duktig och Engagerad på sitt jobb . Hela affären rullade på superlätt, Vi kände oss trygga och avslappnad genom hela processen. Hennes proffsiga och avslappnade attityd gjorde allt så mycket enklare. Väldigt lätt att samarbeta och alltid tillgänglig.

Svar från Mimmi Vu

Tack Morteza för dina fina ord och för ert förtroende! ❤️

Thi Thoa T

Jag kan verkligen rekommendera Mimmi som en skicklig och engagerad mäklare. Med sitt professionella agerande, uppmärksamhet på detaljer och positiva inställning är hon verkligen en mäklare som ser till att du får den hjälp du behöver och känner dig motiverad genom hela processen.

Mimmi V gillar detta
Svar från Mimmi Vu

Tusen tack för dina fina ord! ❤️