Robert Blom

Robert Blom

Robert Blom är mäklare på HusmanHagberg Uddevalla

Robert Blom har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Robert Blom har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Blom har haft 5 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-11 - 2024-03

6 omdömen om Robert Blom

Sedan starten hos Reco 2024
Per C
Köpte sin stuga med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Stockevik

Robert har varit aktiv, alltid svarat på frågor och haft en supportande inställning.

Märta Hanna O
Sålde sin stuga med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Stockevik

Jag har lärt känna Robert som en mycket ambitiös, lyhörd och kunnig mäklare som i min husaffär besatt ett outtröttligt tålamod och en stor entusiasm. Robert lämnar inget åt slumpen, tar den extra tid som behövs, går dom extra stegen med stolthet för sitt uppdrag. Robert besitter en hög social kompetens, lyssnar in andra på ett mycket genuint, ödmjukt och personligt sätt. Han inger ett stort förtroende och en viktig trygghet inte minst vad gällande hans stora kunskap för fastigheter, regelverk, marknad etc. Jag har anlitat...

Svar från Robert Blom

Tack för de snälla orden, verkligen. Det har varit väldigt kul att hjälpa dig i denna processen, ett väldigt bra samarbete. Så glad att du är nöjd!

Anders Göran R
Sålde en tomt med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Grundsund

En mäklare man kan känna sig trygg med. Arbetar aktivt med ditt objekt följer upp och avslutar så alla blir nöjda. Sätter ett realistisk pris på objektet.

Svar från Robert Blom

Tack Anders! Så roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete. Vi hörs snart / Robert

Nicklas O
Köpte en tomt med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Stockevik

Professionell och bjuder gärna på sin tid och erfarenhet. Enkel och bra kommunikation. Har gärna honom som mäklare igen.

Svar från Robert Blom

Tack för de vänliga orden Nicklas! Jag ser fram emot att följa er resa framöver :)

Baste T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Uddevalla centrum

Veldig bra! Imøtekommende og veldig tilgjengelig!

Svar från Robert Blom

Tack för de vänliga orden, Snart ses vi på tillträdet!

Yvonne S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Blom en del av HusmanHagberg Uddevalla
Uddevalla centrum

Från allra första mötet med mäklaren Robert Blom fram tills dess att kontraktet skrevs, kände vi ett helhjärtat engagemang från hans sida. Resan fram till försäljning var positiv även om vi insåg att det ekonomiska, osäkra läget med räntor och svårigheter att få bostadslån utan villkor, påverkade flera av de potentiella köparnas möjligheter negativt. Robert arbetade mycket ihärdig och gav aldrig upp. Han lyckades hela tiden att hitta fler spekulanter och vi som säljare hade tät och fin kontakt med honom genom hela resan....

Svar från Robert Blom

Stort tack för de fina orden Yvonne! Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med er under denna tiden. Så glad att ni är nöjda! Hälsningar Robert