Helena Wadström

Helena Wadström

Helena Wadström är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Helena Wadström har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Helena Wadström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Helena Wadström har haft 10 försäljningar sen 2021-04 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-04 - 2021-07

Läs vad 8 Läs vad Helena Wadström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Löten
    2021-07-21
    Jag är nöjd med henne.
    Jag har fått. Glädje tack för hjälpen
  • sålde sin stuga med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    2021-07-05
    Otroligt varm och personlig mäklare med bra driv och otroligt engagemang. Rekommenderas!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Vassunda
    2021-07-01
    Helena har de egenskaper hos en mäklare som jag uppskattar, en lyhördhet för både köpare och säljare. Husaffären blev väldigt snabb och jag hade aldrig genomfört den så snabbt om Helena tryggt hade lett oss genom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Vassunda
    2021-06-30
    -Proffsigt och trevligt bemötande
    -Hade inga speciella förväntningar innan vi sågs
    -Kan bara uppfattas som fantastiskt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Kapellgärdet
    2021-06-08
    Helena hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet! Hon levde upp till alla våra förväntningar och hjälpte till att göra det till en väldigt smidig och snabb affär.
    • Kapellgärdet
    2021-05-31
    Har sålt lgh. Bra bemötande från mäklaren. Har känts tryggt att bolla frågor om både köp och försäljning.
    • Främre Luthagen
    2021-05-30
    Försäljning av lägenhet.
    Helena har visat stort engagemang, ett trevligt bemötande och har lyssnat in oss och våra önskemål på ett bra sätt samtidigt som hon hållit oss väl informerade under processen. Vi är mycket nöjda.
  • sålde sin stuga med hjälp av Helena Wadström en del av HusmanHagberg Uppsala
    • Burvik
    2021-05-05
    Sålt ett fritidshus!! Mycket trevligt o proffsigt bemötande, förväntningar har man ju alltid men Helena toppade dessa flera ggr om!! Saklig kompetent o fantastiskt trevlig o lätt att ha att göra med Kan varmt rekommenderas !!! Har ett objekt till att sälja o självklart ska Helena på sitt proffsiga sätt hantera detta oxå!! Supernöjd kund!! Per Norberg.