Jim Loginger

Jim Loginger

Jim Loginger är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Jim Loginger har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Jim Loginger har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.8. Jim Loginger har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

18 omdömen om Jim Loginger

Camilla Erica Jeanette V
Årsta

Kunnig och mycket bra. Trevlig och så bra på att bemöta kunden. Jag var stressad inför visningen och han stöttade mig så jag lyckades klara det.

Mattias T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Årsta

Gav ett väldigt bra intryck från första stund. Seriös och bryr sig verkligen om att affären ska flyta på så smidigt som möjligt för kunden.

Alireza N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Årsta

Han är väldigt snäll och hjälper mycket, han är ärlig person, jag kan rekommendera honom stark.

Bahareh M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Årsta

Han var så hjälpsam och snabbt att svara, Jim är duktig och vet vad man behöver. Med honom går allt smidigt och enkelt. Rekommenderar honom stark!

Bo Jonny Ö
Ärentuna

Han är väldigt bra. Trevlig, rolig och glad. Men pratar lite för fort och mycket. Men gör sitt jobb väldigt bra. Kan rekommenderas!

Therese P
Sålde en tomt med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Österbyn - Gräsö

Han har varit bra, bra på att förmedla förklara och se till att saker blir gjort. Duktig överlag.

Jakob A
Köpte sitt hus med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Bärby Hage

Jim är en hårt arbetande, service-minded mäklare med ett trevligt bemötande och ärligt tillvägagångssätt. Att döma av de erfarenheter vi gjort av mäklarbranschen är dessa egenskaper sällsynta. Som köpare upplevde vi Jim som snabb, tillgänglig, professionell och lösningsorienterad och dessutom med en hel del humor. Med det sagt vill vi ge Jim våra varmaste rekommendationer.

Sven Olof Gustaf S
Österbybruk

Duktig och vill göra ett bra jobb

Hjördis Margareta E
Dalby

Vi har varit i kontakt med Jim tidigare då vi köpte en bostad. Vi tyckte att allt var så bra då så därför bad vi honom om hjälp nu att sälja mammas hus. Jim är alltid glad och positiv. Han är hjälpsam och noggrann och alltid bra på att förklara de saker som är nya för oss. Han har kommit med bra tips och råd och vi har känt oss helt trygga med allt som han har föreslagit. Vi kan varmt rekommendera Jim och kommer att vända oss till honom om vi behöver en mäklare igen.

Åsa S
Köpte en tomt med hjälp av Jim Loginger en del av HusmanHagberg Uppsala
Österbyn - Gräsö

Vi fick ett trevligt bemötande och han levde upp till våra förväntningar. Var påläst och kunde svara på våra frågor. Genuin och inlyssnande. Kan varmt rekommendera Jim Loginger om du ska sälja eller köpa.