Petra Linder

Petra Linder

Petra Linder är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Petra Linder har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Petra Linder har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Petra Linder har haft 10 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

39 omdömen om Petra Linder

Sedan starten hos Reco 2024
Anneli L
Sålde sin bostad med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Med en positiv anda och proffesionellt bemötande kände vi oss trygga med försäljningen. Rekommenderar varmt Petra som mäklare.

Siv G
Sålde sin stuga med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Jag tycker Petra Linder har varit mycket professionell, lyssnande, intagande, hjälpsam. Bästa mäklare jag har haft med att göra. Tack för all hjälp Petra.🤩 MVH Siv Molin Glans

Svar från Petra Linder

Tack för det fina orden Siv, nu får snart nya ägare njuta av din pärla med alla vackra blommor.

Camilla H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Jag upplevde att Petra från första stund var engagerad och lyhörd för våra önskemål gällande försäljningen. Samt hade god löpande återkoppling gällande intressenter. Kan varmt rekommendera Petra till andra.

Tack Camilla för ditt fina omdöme. Lycka till i nya bostaden 🌷

Johanna E
Köpte sin stuga med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Påläst och kompetent, varmt och trevligt bemötande både mot oss köpare och säljare. Viljan att skapa en trygg, och bra affär för båda parter genom ett omtänksamt agerande genomsyrade hela affären

Svar från Petra Linder

Hoppas att ni kommer att trivas🌷 tack för de fina orden

Gert E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Driven, snabb, alltid tillgänglig och lösningsorienterad..

Tack Gert för ditt omdöme. Lycka till i nya bostaden

Stefan H
Östhammar

Petra gör ett bra jobb och man känner att det är någon som är engagerad och vill göra hela affären till en bra upplevelse. Kort sagt Petra är en riktigt bra mäklare.

Svar från Petra Linder

Tack för förtroendet och ett gott samarbete. Lycka till i er nya bostad

Marie R
Köpte sitt hus med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Alunda

Tacksam för snabb återkoppling och flexibel med sin tid. Känns som att både säljare och köpare är i fokus. Hjälpsam och har alltid en lösning på ett ev. problem. Vi kommer rekommendera Petra till vänner och bekanta som ska sälja!

Svar från Petra Linder

Vad roligt att höra att ni är nöjda, tack för ditt fina omdöme

Jörgen L
Alunda

Engagerad och uppdaterad på marknaden. Återkopplar mycket bra och löser alla eventuella frågor snabbt och korrekt. Rekommenderas absolut!! En mycket bra mäklare!

Svar från Petra Linder

Tack för förtroendet och vad roligt att ni är nöjda. Vi ses vid tillträdet

Sofie R
Köpte sin bostad med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Alunda

Bra bemötande, effektiv och lättillgänglig

Svar från Petra Linder

Önskar er stort lycka till i nya bostaden..Allt gott🌷

Samuel A
Östhammar

Väldigt driven mäklare, arbetar väldigt professionellt