Petra Linder

Petra Linder

Petra Linder är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Petra Linder har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Petra Linder har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.7. Petra Linder har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

26 omdömen om Petra Linder

Sedan starten hos Reco 2024
Marie E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Petra är trevlig, lyhörd och flexibel. Försäljningen tog lite tid pga att marknaden ser ut dom den gör. Tack Petra 😊

Joline J
Köpte sitt hus med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Jättetrevlig och det blev en snabb och smidig affär, vi är så nöjda!

Joakim N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Gimo

👍!!!!!!!!!!!!???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mayvi E
Gimo

Petra har från första kontakt varit professionell och väldigt trevlig. Vi har verkligen känt ett stort förtroende för henne.

Petra S
Östhammar

Petra Linder är en engagerad och omhändertagande mäklare

Svar från Petra Linder

Tack Petra för ditt fina omdöme! Vi önskar dig all lycka till med ditt nya boende framöver och tveka inte på att återkomma om det skulle uppstå några funderingar. Allt gott!

Peter B
Sålde sitt hus med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Gräsö

Mäklaren, Petra Linder, höll i trådarna på ett mycket bra sätt trots struliga omständigheter, till exempel att försäljningen tvingades att skjutas upp. När vi väl kom till skott genomfördes affären på ett snabbt, trevligt och effektivt sätt.

Svar från Petra Linder

Tack Peter för ditt omdöme om Petra och vad roligt att höra att allt funkat smidigt och på ett bra sätt! Tveka inte på att höra av er om det dyker upp några frågor framöver! Allt gott, Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Don B
Östhammar

Min erfarenhet var utmärkt. Petra gjorde ett bra jobb under den svåra situationen att arbeta med en utländsk köpare.

Svar från Petra Linder

Tack för ditt omdöme och vad roligt att allt har fungerat bra tillsammans med Petra! Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar. Allt gott!

Seija S
Sålde sin stuga med hjälp av Petra Linder en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Hargshamn

Professionelt hittills . Sista överlämningen är kvar. Hoppas den kommer att fungera bra också.

Svar från Petra Linder

Tack för ditt omdöme Seija och vad roligt att höra att allt har fungerat bra tillsammans med mäklare Petra! Vi ses på tillträdesdagen. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Eva N
Hallstavik

Har besvarat detta, eller ngt liknande, via telefon.

Angelina T
Östhammar

Det har fungerat väldigt bra och har varit en väldigt trevlig om än omtumlande upplevelse

Svar från Petra Linder

Tack Angelina för ditt omdöme och vad roligt att höra att allt har fungerat bra! Vi önskar dig stort lycka till med ditt nya boende och tveka inte på att höra av dig om det är några funderingar. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling