Tomas Nyrén

Tomas Nyrén

Tomas Nyrén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Tomas Nyrén har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Tomas Nyrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.5. Tomas Nyrén har haft 19 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

18 omdömen om Tomas Nyrén

Sedan starten hos Reco 2018
Ann-Britt J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Nyrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Alunda

Vänlig, saklig, bra bemötande. Allt fungerade perfekt.

Christina W
Östhammar

Trevlig och ödmjuk säljare, snabbt på plats vid första kontakten. Väl informerad om objektet, rekommenderad till 100 %.

Helene D
Sålde sin stuga med hjälp av Tomas Nyrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Östhammar

Bemötandet var gott. Vi trodde att försäljningen skulle gå fort och det trodde mäklaren också. Men det tog lång tid innan han kom igång och då stod vintern redan för dörren. Kände att jag ville ge upp och det svåraste var att han inte kommunicerade. Men det slutade bra ändå för han hittade rätt köpare och huset blev sålt till ett pris som kändes ok för oss. Betyg 3,5

Svar från Tomas Nyrén

Tack Helene för ditt omdöme och feedback! Jag tar med mig allt till ansvarig mäklare och självklart ska vi se över rutinerna kring kommunikationen. Det är en viktig del som behöver fungera väl. Det gläder mig att höra att ni trots detta är nöjda med bemötandet och att huset blev sålt till ett pris som ändå kändes okej! Tveka inte att återkomma till oss om det uppstår några frågor eller funderingar framöver! Allt gott! Svensk fastighetsförmedling

Jimmy G

Trevligt Bemötande kanske visning på dåligt datum. Snökaos

Svar från Tomas Nyrén

Tack Jimmy för ditt omdöme och vad roligt att höra att bemötandet har varit väl. Tveka inte på att höra av er till oss om det skulle uppstå några funderingar! Allt gott! Svensk fastighetsförmedling Östhammar

Ronja J
Sålde sitt hus med hjälp av Tomas Nyrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Österbybruk

+ För snabba svar vid frågor även kväll och helger, visade huset snabbt vid nya spekulanter, trevlig. - För något oengagerad, tog långt tid innan annonsen kom ut och skyltar kom upp, bud som inkom meddelades ej direkt och affären drog ut mycket på tiden innan pappren blev påskrivna.

Svar från Tomas Nyrén

Tack Ronja för ditt omdöme och feedback! Det är tråkigt att höra att du upplever att processen tagit lång tid och att det brustit i återkopplingen. Vi tar med oss feedbacken till ansvarig mäklare och ser över rutinerna. Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar! Allt gott! Elina Svensk Fastighetsförmedling

Vivan A
Hargshamn

Vi blev mycket vänligt bemötta av Tomas. Vi hade normala förväntningar men blev positivt överraskade! Vi upplevde Tomas som lugn och sansad utan stress och hets, dessutom har vi upplevt Tomas som mycket kunnig. Vi är otroligt nöjda med försäljningen av vårt hus. Stor eloge till Tomas!

Svar från Tomas Nyrén

Tack Vivan för ditt omdöme och vad roligt att höra att allt har fungerat bra med Tomas. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor framöver! Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling

Curt L
Gräsö

HAN ÄR SYMPATISK OCH KUNNIG JAG TYCKER BRA OM HONOM.. HAN HAR VÄL STOR DEL I ATT DET GOTT SÅ BRA FÖR OSS.

Svar från Tomas Nyrén

Tack Curt för ditt omdöme och vad roligt att höra att allt har fungerat bra tillsammans med Tomas! Tveka inte på att höra av er om det skulle dyka upp några frågor eller funderingar framöver. Allt gott! Svensk Fastighetsförmedling Östhammar

Bengt F
Gräsö

Vänligt bemötande och proffsig hantering av affären.

Svar från Tomas Nyrén

Tack Bengt för ditt omdöme och vad roligt att allt har fungerat bra ! Det är bara att höra av er om det skulle dyka upp någon fråga eller fundering framöver. Allt gott! Svensk fastighetsförmedling Östhammar

Klas B
Köpte sitt hus med hjälp av Tomas Nyrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Östhammar
Hallstavik

Glad och trevlig, inte "stressad" som en del kan vara. Svarade på det vi frågade om

Svar från Tomas Nyrén

Tack Klas för ditt omdöme och vad kul att höra att allt fungerat bra vid köpet! Vi önskar er all lycka till med det nya boendet och ni är välkomna att höra av er om några frågor skulle dyka upp. Allt gott! Svensk fastighetsförmedling Östhammar

Mia R
Hallstavik

Mötet med Tomas första gången vi sågs kändes jättebra. Han fick oss att känna oss trygga och förklarade allt väldigt sakligt. Den fortsatta resan kände vi att vi saknade återkommande återkoppling. Det kunde gå långa perioder utan att vi hörde något. I många fall var det vi själva som tog kontakt. Det hade känts bra att höra ifrån honom, även om inget speciellt var på G. Vi kände också att försäljningen drog ut på tiden, då annons på Hemnet väntades med alldeles för länge.

Svar från Tomas Nyrén

Tack Mia för ditt omdöme och tack för din feedback! Det var väldigt tråkigt att höra att du saknade återkoppling och att försäljningen drog ut på tiden. Detta är något som vi självklart ska fånga upp och ta till oss av. Önskar dig en fin sommar! Svensk fastighetsförmedling Östhammar