Husrenovering Stockholm

Husrenovering Stockholm

Ring 076-562 20 09 www.renoveringsthlm.se

Välkommen till Husrenovering Stockholm! Vi är ett modernt byggföretag som utför de flesta typer av jobb inom byggbranschen. Bland våra tjänster hittar du in- och utvändig renovering, kök- och badrumsrenovering, fasadrenovering, målning, tapetsering, spackling, golvläggning, rivning, byggnation och renovering av terrasser, altaner...

6 omdömen om Husrenovering Stockholm

Marko P
Skrev om Husrenovering Stockholm

"Otroligt välgjort keramiskt arbete i vårt badrum" Husrenovering har stor rutin på att utföra våtrumsarbeten. De har kunden i fokus där de lägger ned stor energi på att förklara hur arbete ska utföras och visar en tidsplan som är både realistisk och möjlig att hålla. Allt arbete dokumenteras, och utförs efter branschens byggregler. När arbetet är klart överlämnas ett kvalitetsdokument som kan visa upp för försäkringsbolaget eller bostadsrättsföreningen. Troligtvis kommer vi att beställa mer arbeten av Husrenovering i Stockholm. Nöjda kund från Täby

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Tomas G
Skrev om Husrenovering Stockholm

Vi anlitade Husrenovering i Stockholm för att helrenovera vårt större badrum med tillhörande bastu. Detta efter att ha diskuterat med 3 olika offertgivare. Vi fick väldigt bra förtroende för dem och de har infriat alla våra förväntningar på en mycket bra genomförd renovering. Vi blev så nöjda att vi bad dem även renovera vårt andra badrum. Det var tack vare duktiga hantverkare med Sylvester i spetsen som allt blev så bra. Eftersom båda badrummen ligger mitt i huset var vi oroliga för den nedsmutsning detta skulle...

Svar från Husrenovering Stockholm

Hej Tomas, Tack så mycket för dina fina ord och rekommendation! Extra roligt när återkommande kunder väljer att anlita oss igen och blir nöjda med vårt arbete. Det har varit roligt att få vara med och skapa ert hem och hoppas ni skall trivas länge! På återseende, Vänliga hälsningar, Husrenovering Stockholm AB

Irena D
Skrev om Husrenovering Stockholm

Jag beställde renovering av badrummet och allt blev utfört inom den bestämda tidsperioden och det överenskomna priset, Jag fick mycket bra bemötande och lyhördhet rörande mina önskemål och behov. T.ex. återinkopplades toalettstolen efter varje dags arbete så att jag kunde använda den under kvällen och natten. Speciellt imponerad blev jag i samband med avslutandet av arbetet då man gick igenom det utförda arbetet minutiöst och åtgärdade alla, även de minsta skavankeran som jag klagade på samt gjorde alla ändringar som jag begärde.

Svar från Husrenovering Stockholm

Hej Irena, Tack så mycket för din rekommendation, vad roligt att du är nöjd med projektet och resultatet! Kul att du är nöjd och tack igen! Vänliga hälsningar, Husrenovering Stockholm AB

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Aida A
Skrev om Husrenovering Stockholm

I början av första kvartalet i år anlitade vi Husrenovering Stockholm för totalrenovering av vårt badrum. De var väldigt snabba med återkoppling, gav bra information om hur processen skulle gå till och gav oss tidsintervall för arbetet. De såg också till att föreningen och vi fick ta del av all dokumentation rörande behörighetsintyg och ansvarsförsäkringar. Renoveringen gick väldigt smidigt och de höll utlovat tid på arbetet. Vi var väldigt nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera dem!

Svar från Husrenovering Stockholm

Hej Aida Tack så mycket för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med badrummet. Vänliga hälsningar, Husrenovering Stockholm AB

Marianne L
Skrev om Husrenovering Stockholm

Renovering av badrum. Skriftligt avtal samt genomgång när arbetet skulle börja och när det skulle vara klart. Tiden hölls perfekt och arbetet var jättebra genomfört. Vid frågor fanns Mats alltid tillgänglig och Sylwester gjorde ett fantastiskt bra hantverk. Städat och snyggt varje dag under arbetets gång och efter avslutat arbete.

Svar från Husrenovering Stockholm

Hej Marianne, Hej Emelie, Tack så mycket för din rekommendation och dina fina ord om oss och våra killar. Tack för förtroendet och på återseende! Vänliga hälsningar, Husrenovering Stockholm AB

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Lucas N
Skrev om Husrenovering Stockholm

De skötte allting utmärkt. Seriösa och professionella vilket inte hör till vanligheterna när det gäller byggföretag. De var inte det billigaste anbudet men eftersom de var ärliga med vad slutkostnaden skulle bli och kom med bra rekommendationer om hur saker borde göras så blev det nog billigare i slutändan ändå.

Svar från Husrenovering Stockholm

Hej Lucas, Vad roligt att du är nöjd med din renovering och med oss som leverantör! Tack så mycket för din rekommendation och att du tipsat om oss till andra, det gör oss väldigt glada! På återseende, Vänliga hälsningar, Husrenovering Stockholm AB