Ingelas för Körkort AB

Ingelas för Körkort AB

Ring 013-31 11 90 www.ingelas.se
4.5

Trafikskolan i Linköping som alltid gör sitt yttersta för att anpassa körkortsutbildningen till varje individs behov, allt för att körkortstagandet ska bli så roligt och så effektivt som möjligt. Vi utbildar i behörigheter AM, B, B96, BE, riskettan samt introduktionsutbildningen vid privatövningskörning för handledare och elev....

15 omdömen om Ingelas för Körkort AB

Alfred B
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Trevlig personal och lokal. Sköna bilar att köra, speciellt under den senare tiden.

Svar från Ingelas för Körkort AB

Tack för den fina recensionen Alfred. Hoppas att körningen går fortsatt bra för dig!

Centrums Trafikskola Norrköping
4.7/5 i betyg av 372 omdömen 4.7 av 372 omdömen

Jag kommer att varna er redan på förhand att detta meddelande kan bli långt... I slutet av april 2022 tog jag kontakt med körskolan köpte e

Hanna T
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Bra bemötande och hjälp vid min BE-kortskurs. Upplägg bra med teori, manöverkörning och lektion. Man var bra förberedd inför uppkörningen. Alltid trevliga vid frågor och bokning. Toppen!

Svar från Ingelas för Körkort AB

Vad roligt att du uppskattar det vi gör och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Stort grattis till BE-kortet!

Mattias A

Proffsigt, enkelt och smidigt. Rekommenderas

Svar från Ingelas för Körkort AB

Tack för att du tog dig tid att skriva och stort tack för det fina omdömmet! Stort grattis till körkortet och kör försiktigt. Vi ses på en väg någonstans!

Andrea C
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Jag hade ett paket med 10 lektioner tillsammans mad risk 1&2 samt fick köra upp med skolans bil. Det var en bra upplevelse där man lärde sig det man behöver för att kunna köra bil. Det var bra individ anpassat och strängt vid behov

Stort grattis Andrea till ditt körkort! Tack för omdömet! Ses ute på vägarna

Sarah Ö
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Jättebra bemötande, väldigt trevlig personal.

Svar från Ingelas för Körkort AB

Tack Sarah för de fina orden. Vi är väldigt glada att vi fick chansen att hjälpa dig

Robin N

Bra och kunnig personal. Pedagogiska

Tack Robin för omdömet! Ses ute på vägarna

Daniel N
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Bra information och förberedelser inför uppkörning. Är med hela vägen från första kontakt till kortet är säkrat

Svar från Ingelas för Körkort AB

Stort grattis Daniel till ditt utökade körkort! Ta hand om dig därute på vägarna

Felix S
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Toppen bemötande samt bra hjälp i receptionen med bokning osv. Superbra instruktörer!

Stort grattis till körkortet Felix! Tack för omdömet! Ses ute på vägarna

Peter L
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Helt enkelt som man vill ha det. Bra lugn lärare, vid samtliga tillfällen fick man extra tid efter om man behövde för frågor vilket jag anser är en fin service som få har. Bara bra med andra ord.

Svar från Ingelas för Körkort AB

Tack Peter för det fina omdömet! Stort grattis till B96 körkortet! Ses där ute på vägarna

Magnus H
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Vart varmt välkommen av ett härligt gäng som stöttar o hjälper en till slutmålet! Nämligen ett körkort

Tack Magnus Stort grattis till körkortet! Ses där ute på vägarna

Karolin Ö

Mycket bra!! Många bra tips! Rekommenderas

Svar från Ingelas för Körkort AB

Tack Karolin för det fina omdömet! Kör försiktigt och hoppas att BE-kortet kommer till användning :)

Carl Richard M
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Ingelas gör alltid sitt yttersta för att hjälpa dig med körkortet!

Kalle J
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Jätteotrevligt bemött av en i personalen när hon bröt mot utfartsregeln samt regeln om att urstigning av fordon endast får ske utan fara eller hinder för andra trafikanter, på en parkering. Nära att bli påkörd av henne och hon påtalade att hon minsann var trafiklärare och visste bäst. Det är nog dags för fortbildning i trafiklagarna för vissa?

Albin J
Skrev om Ingelas för Körkort AB

Ingelas körskola är en central och trevlig körskola med hjälpsam personal som gör allt för att göra du ska kunna ta körkort så snabbt som möjligt. Bra paketpriser och möjligheter till att bara göra de sista finputsningarna du kan tänkas behöva inför din uppkörningen som du kanske inte skulle klara av att göra annars privat.

Alexandra B
Skrev om Ingelas för Körkort AB

På Ingelas är personalen inte bara hjälpsam och proffsig utan även glad och supertrevlig och jag kan varmt rekommendera denna trafikskola! De hjälpte mig att ta tag i mitt övningskörande så att jag klarade körkortet galant.