Fysioterapi

10 omdömen om Fysioterapi

Sedan starten hos Reco 2018
Karin O
Skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB

Väg ledning av fysioterapeut vid skada / smärta i knät och baksida lår. Jag har blivit bemött på et bra sätt av fysioterapeuten som lagt upp en plan för hur vi ska komma framåt med hjälp av träning och behandling.

Inga L
Skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB

Sjukgymnastik efter höftoperation. Blev väl bemött och frågor ställdes för att ta reda på vilket behov av träning jag hade. Fick med mig tips hur jag skulle kunna följa upp träningen hemma. Mina förväntningar har uppfyllts även när det gäller personligt bemötande. Sammanfattningsvis är jag nöjd.

Tim V

Mycket bra! Vart att kora in fran Sigtuna

Lisa C
Skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB

Sjukgymnastik för knäsmärtor. Proffsiga och kunniga behandlingar. Alltid vänliga bemötande av all personal.

Eva E
Skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB

Naprapatbehandling superbra Fysioterapi och guidning/träning i samband med skada-bra men kan finnas än mer engagemang kring hur man får igång en egen träning hitta nya mönster. Något som är svårt över 50, man behöver hjälp med motivation till att bryta mönster och här har fysioterapeuterna en viktig roll.

Kristin S

Jag har träffat Sebastian Isacsson i drygt två år efter att jag träffade honom på Ladvik inom min rehabilitering. Jag är så tacksam att ha äntligen hittat någon som lyssnar på mina problem och hjälper mig att hitta träningar som jag blir starkare av och har mindre ont. Han har alltid nya övningar och nya knep som hjälper mig även om jag själv har trott att det inte finns något annat man kan göra. Jag vet att jag kommer få den hjälp jag behöver framöver för att kunna återhämta mig, och det ger mig otroligt hopp och positivitet.

Stephen R

Sjukgymnastik; bra mottagning, bra blandning av massage, akupunktur och övningar, bra uppföljning

Ulf J
Skrev om Fysioterapi en del av Inmo Medveten Träning AB

Efter upptäckt av en stor blodpropp har jag hittills bara kunnat prova träning på riktigt med Sebastian - vilket jag är väldigt nöjd med. Mycket bra bemötande av alla jag träffat (han i receptionen kunde var lite vänligare och engagerad) Bättre än förväntat och mycket bättre än vad jag stött på i deras bransch

Jessica R

Kom i kontakt med Sebastian Isaksson i samband m en smärtklinik. Det var en självklarhet att fortsätta gå behandlingar hos honom efter smärtkliniken. Proffsigt o trevligt bemötande. Rent o personligt. Går regelbundet hos Sebastian och kommer fortsätta med det. Sååå nöjd. /Jessica

Stephen A

Har fått hjälp med smärtande fot. gedingen och seriös undersökning för att försöka förstå roten till skadan samt hur den ska åtgärdas.. Bra,seriöst och trevligt bemötande.

Linus Åberg gillar detta