Naprapati

17 omdömen om Naprapati

Sedan starten hos Reco 2018
Annika B

Jag köpte röntgen av hälsenan och fick en väldigt bra behandling + tips hur jag ska sköta den.

Barbro R

Naprapati. Mycket bra bemötande. Företaget levde upp till mina höga förväntningar. En rekomenderbar behandlings upplevelse

Erica L

Fantastiska, i en helt egen klass. Magiker!

Karina L

Inkännande bemötande och en känsla av ett genuint intresse av mig. Hög kompetens och ett holistiskt synsätt. Möjlighet till att koppla in annan expertis som finns på Inmo (både andra terapeuter och tränare av olika slag). Överträffade mina förväntningar.

Wolfgang M

Naprapat Linus är den jag alltid går till, han har alltid haft en bra lösning på behandling och rehab för att det onda skall försvinna. Mina besök är alltid på Kungliga Tennishallen där man före eller efter behandling kan sitta ned och ta en god kaffe med smörgås.

Marie S

Blev remitterad till Inmo pga problem med en axel. Har blivit mycket professionellt bemött och upplever att man har en hög kompetens. Känner att jag är i goda händer och att man vet vad man gör. Dessutom trevlig atmosfär vilket underlättar.

Caroline K

Jag har haft både massage och naprapathjälp med Viktor och Anders. De är proffsiga och mycket kunniga. Känns tryggt med dem båda och har fått riktigt bra hjälp som verkligen fungerar.

Tomas K

Jag har fått hjälp med både naprapat behandling, fysioterapi, Ultraljud och personligträning via Inmo och samtliga behandlingar har gett extremt bra resultat.

Lovisa M

Naprapat behandling och PT av naprapat sedan ca 15 år - så jag är jätte nöjd.

Birgitta P

Jag är mycket nöjd och har gått hos Victor Eichenholtz i flera år.