Alla kategorier Ventilation Stockholms län Stockholm Kungsholmen Inneklimatkonsulten Sverige AB

Inneklimatkonsulten Sverige AB

Garvargatan 11A, 112 21 Stockholm — Visa karta

Inneklimatkonsulten - vi tar pulsen på din fastighet!

Vi är ett ventilationsföretag med bred kompetens och lång erfarenhet i branschen. Vi kan de flesta sorters anläggningar och utför t.ex. OVK (obligatorisk ventilationskontroll), service, optimering och installation. Vi hjälper även till med felsökningar, funktionskontroll, sotning och rengöring samt entreprenader.

Se till att inomhusklimatet är säkert, att luften är frisk och temperaturen lagom genom regelbunden ventilationskontroll. I flerbostadshus, kontorsbyggnader och i offentliga lokaler är ventilationskontrollen obligatorisk och det finns fasta intervall för besiktning beroende på ert ventilationssystem.

Kontakta oss för en offert!

Läs vad 3 kunder tycker om Inneklimatkonsulten Sverige AB

• Caisa S
    Caisa S skrev om Inneklimatkonsulten Sverige AB
    Super nöjd med Niklas och Co. Anlitat dem både för offentlig miljöer & OVK åtgärder i flerbostadshus, men även för konsultation och problemlösningar av privatbostäder. Trevliga, duktiga och litar på dem och deras kapacitet så pass mycket att jag kontinuerligt rekommenderar dem vidare. // inredningsarkitekt Sthlm Läs mer
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Inneklimatkonsulten Sverige AB
    Helt perfekt! Bra service! Snälla och pålitliga! Läs mer
  • jaakko p
    jaakko p skrev om Inneklimatkonsulten Sverige AB
    Inneklimatkonsulten Sverige AB gjorde OVK för vår bostadsrättsförening. De också gjorde vissa åtgärd för anmärkningar i vår förening. De var proffsiga och gjorde alltid vad de hade lovat att göra. Innan det hade vi försökt göra dessa åtgärder genom flera andra företag utan att lyckas. Jag kan varmt rekommendera företaget och är säkert att vår bostadsrättsförening ska använda igen Inneklimatkonsulten Sverige AB Läs mer

Garvargatan 11A, 112 21 Stockholm