Inneklimatkonsulten Sverige AB

Inneklimatkonsulten Sverige AB

Ring 08-599 994 36 www.inneklimatkonsulten.se

Inneklimatkonsulten - vi tar pulsen på din fastighet! Vi är ett ventilationsföretag med bred kompetens och lång erfarenhet i branschen. Vi kan de flesta sorters anläggningar och utför t.ex. OVK (obligatorisk ventilationskontroll), service, optimering och installation. Vi hjälper även till med felsökningar, funktionskontroll,...

3 omdömen om Inneklimatkonsulten Sverige AB

Caisa S
Skrev om Inneklimatkonsulten Sverige AB

Super nöjd med Niklas och Co. Anlitat dem både för offentlig miljöer & OVK åtgärder i flerbostadshus, men även för konsultation och problemlösningar av privatbostäder. Trevliga, duktiga och litar på dem och deras kapacitet så pass mycket att jag kontinuerligt rekommenderar dem vidare. // inredningsarkitekt Sthlm

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Caroline G
Skrev om Inneklimatkonsulten Sverige AB

Helt perfekt! Bra service! Snälla och pålitliga!

jaakko p
Skrev om Inneklimatkonsulten Sverige AB

Inneklimatkonsulten Sverige AB gjorde OVK för vår bostadsrättsförening. De också gjorde vissa åtgärd för anmärkningar i vår förening. De var proffsiga och gjorde alltid vad de hade lovat att göra. Innan det hade vi försökt göra dessa åtgärder genom flera andra företag utan att lyckas. Jag kan varmt rekommendera företaget och är säkert att vår bostadsrättsförening ska använda igen Inneklimatkonsulten Sverige AB

Storstadens Ventilation AB
4.8/5 i betyg av 67 omdömen 4.8 av 67 omdömen

Redan vid första kontakten fick jag ett bra bemötande. Dom kom hem till mig och gick igenom hur man kan göra för att få bästa resultatet. Ja