Interflora AB

Interflora AB

Ring 08-634 44 00 www.interflora.se
1.0

Interflora erbjuder Blommogram\® och blommor till hela världen och till alla tillfällen. På interflora.se hittar du blommor till alla tillfällen

3 omdömen om Interflora AB

Ewelina Dorota P
Skrev om Interflora AB

Jag rekommenderar inte!!! Jag lämnade in ett klagomål om rosor som inte höll ens en vecka, men under 1200 sek accepterade de inte klagomålet! ett normalt, respektabelt företag behandlar sin kund normalt !!! Rekomendera inte den företaget! Ewelina

Jeanette B
Skrev om Interflora AB

Beställde en bukett med blombud och fick en helt annan bukett än vad vi betalade för, både i färg och form. Vid reklamation hävdar den som återkopplade till oss att floristen får fria händer att välja en bukett men vi beställde en specifik bukett i en specifik färg, vi valde INTE "Floristens bukett". Har full förståelse för att det kan bli fel men stå för misstaget. Kommer aldrig mer att beställa från Interflora, känner oss så lurade!

stefan p
Skrev om Interflora AB

Undertecknad skulle uppvakta en bekant på 35 årsdagens, gick in på www. Interflora.se. Beställde där månadens bukett och följde alla deras instruktioner samt betalade med kreditkort. Några minuter senare får jag en skriftlig bekräftelse via mail på min beställning, se bilaga. Några timmar senare ringer en av de anslutna butikerna och säger: - Vi kan inte leverera så som du fått bekräftelse ! - Dagens leverans har gått! (blommorna skulle vara framme 48 timmar senare enligt min beställning och deras bekräftelse)...

Nikke L gillar detta