Köp INTE från Interflora – Bedrövlig kvalitet och ingen kundservice Jag betalade 2200 kr för en bukett med 20 rosa rosor från Interflora, men det jag fick var en stor besvikelse. Buketten var inte alls som på bilden på deras hemsida – rosorna var små, bleka och långt ifrån den pampiga och fylliga bukett som utlovades. När jag reklamerade fick jag bara ursäkter. De sa att rosorna "kommer slå ut med tiden" och att de har rätt att byta ut blommor så länge det är samma färg – trots att buketten jag fick var långt ifrån det...
Interflora AB
Om företaget
Interflora erbjuder Blommogram\® och blommor till hela världen och till alla tillfällen. På interflora.se hittar du blommor till alla tillfällen
6 omdömen om Interflora AB
They are the worst. Ordered (at 1 pm) flowers to surprise my gf on the Valentine’s day, the flowers arrived after 11 pm at night!!!
Varning!!! för denna oseriösa blomsterbutik. Jag beställde en mellanstor bukett till nyblivna föräldrar . Till min stora besvikelse när mottagaren skickade bild på buketten som inte stämde överens med den jag beställde. Denna var liten och massa kvistar!! Mottagaren tog emot buketten sent på lördag och jag ringde nu på måndag till butiken som inte alls var intresserad och sa det är försent för jag kan inte betala tillbaka pengarna och hänvisa istället om jag ska reklamera tii Interflora AB vilket jag också gjort nu och inväntar svar.
Jag rekommenderar inte!!! Jag lämnade in ett klagomål om rosor som inte höll ens en vecka, men under 1200 sek accepterade de inte klagomålet! ett normalt, respektabelt företag behandlar sin kund normalt !!! Rekomendera inte den företaget! Ewelina
Beställde en bukett med blombud och fick en helt annan bukett än vad vi betalade för, både i färg och form. Vid reklamation hävdar den som återkopplade till oss att floristen får fria händer att välja en bukett men vi beställde en specifik bukett i en specifik färg, vi valde INTE "Floristens bukett". Har full förståelse för att det kan bli fel men stå för misstaget. Kommer aldrig mer att beställa från Interflora, känner oss så lurade!
Undertecknad skulle uppvakta en bekant på 35 årsdagens, gick in på www. Interflora.se. Beställde där månadens bukett och följde alla deras instruktioner samt betalade med kreditkort. Några minuter senare får jag en skriftlig bekräftelse via mail på min beställning, se bilaga. Några timmar senare ringer en av de anslutna butikerna och säger: - Vi kan inte leverera så som du fått bekräftelse ! - Dagens leverans har gått! (blommorna skulle vara framme 48 timmar senare enligt min beställning och deras bekräftelse)...