Intrex AB

4.3

6 omdömen om Intrex AB

KEVIN H
Skrev om Intrex AB

Fullblodsproffs - Letar du efter det lilla extra så har du landat rätt. IKEA i all ära men detta är hantverk. Inte för prislappen är skillnaden utan möjligheterna att få en skräddarsydd lösning till en human peng. - Extremt prisvärt och förstklassig service. Rekomenderar starkt.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
SEBASTIAN K
Skrev om Intrex AB

Bytt två kök tillsammans med Arredo3 och supernöjd rakt igenom. Stort plus för att man vid köp av bänkskiva i sten får den levererad och monterad direkt när stommen är på plats. Andra leverantörer kommer och mäter när stommen är uppe vilket medför veckor utan funktionellt kök!

SUSANNE L
Skrev om Intrex AB

Bytt mitt kök delvis med hjälp av Intrex AB. Mycket nöjd. Snabbt jobbat.

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
OLIVER LUKAS F

Vi flyttade in i vår lägenhet i mars 2020 när Coronan slog till i Sverige. Intrex AB var där när det var som tuffast och stöttade oss och med vilket resultat! Vi har nu vårt drömkök och kunde inte vara nöjdare.

Maja Carolina Mari G

Vi köpte kök från Arredo3 under hösten 2020. Vi är jättenöjda med köket som överträffade våra förväntningar. Dom höll leveranstiden som var utlovad och arbetet utfördes enligt plan. Vår säljare höll oss hela tiden informerade om status på köket. Vi kikade runt bland ett flertal köksleverantörer och fastnade tillslut för Arredo3. Prismässigt och kvalitetsmässigt men främst för att dom hade egna snickare och höll i hela projektet. Rekommenderar starkt! 👍🏼👍🏼

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Nico  P
Skrev om Intrex AB

Intrex/ Arredo 3. Varning för Intrex Arredo 3 Hammarby Sjöstad. Levererar dyra kök men är oseriös. Vi köpte kök från Intrex/Arredo 3 i hammarby sjöstad hösten 2013, allt verkade bra till en början. Det första som hände var att leveranstiderna inte höll, och då tänkte man, ibland blir det så. Efter ett tag när man började påpeka dett, och svaret var alltid ," Nu kommer det" "Pratade precis med leverantören"" Senast fredag". När han fick ett argt mail med klagomål så reagerade han med att bli arg istället för att göra...