JB Bad & Bygg AB

JB Bad & Bygg AB

www.jbbadbygg.se

Välkommen till JB Bad & Bygg AB! Hos oss på JB Bad & Bygg AB är det du som kund som står i fokus. Vi kan hjälpa dig med allt från stora renoveringar till mindre byggprojekt. Med vår breda kompetens och långa erfarenhet inom branschen så ser vi till att era önskemål blir verklighet. Tjänster: Totalentreprenad, badrumsrenovering,...

23 omdömen om JB Bad & Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2021

Magnus D
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Trevliga killar som håller tidsplanen & utför arbete efter våra förväntningar

Steven  M
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Gjorde jobbet i tid och la verkligen det lilla extra för att få ett så fint resultat som möjligt. Kommer anlita de igen framöver för tvättstugan!

Jörgen L

Professionella och hjälpsamma!

Sabina A
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Bra bemött och de gjorde ett bra jobb! Vi kom med många frågor och funderingar och det löstes bra. Jag tror verkligen att vi kommer trivas i vårt nya badrum!

Bijan-Sam D
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Vi lät totalrenovera vårt 5m2 badrum av JB Bad & Bygg AB. Vi är nöjda med deras arbete och rekommenderar detta företag. Bijan_Sam

Alex A
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Alltid i tid, höll tidsplan, blev superfint och dom är enkla att ha och göra med! Rekommenderar!

Jessica C
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Trevligt och kunnigt intryck. Väl genomförd och prisvärd renovering av gästtoalett. Det tog knappt 8 dagar och allt flöt på fint med hantverkarna på plats. Väldigt fint slutresultat! Anlitar dem gärna igen.

Patrik K
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Proffsigt, prisvärt. Klart nöjd. Kunde leverera på kort varsel och i tid.

Erik L
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Genomgående mycket bra. Lyhörda och bra lösningar

Elina V
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Gjorde ett bra jobb inom en rimlig tid

Kim A
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Riktigt grym service med duktiga hantverkare! Projektet blev klart innan utsatt datum.

Bo H
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Har haft dom tidigare för stora renoveringar. Superbra att ha att göra med!!

Inga B
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Jag blev mycket bra bemött. Mina förväntningar har tillgodosetts mer än väl. Mitt duschrum blev klart i mycket god tid, byggare, rörmokare, elektriker och övriga kom den tid de sa att de skulle komma, vilket jag uppskattar mycket. Jag köpte helrenovering av duschrum, rivning av det gamla, bilning och flytt av golvbrunn, klinker på golv och kakel på väggar, montering av dusch med duschset, golvvärme, spottar i taket, kommod och spegel, målning av hall m.m.

Agneta E
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Kakel i spolspilta. Kort väntetid. Håller än, tack !

Amir D
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Jag totalrenoverade ett badrum om ca 5kvm och bolaget levererade på både tidsplan och kvalitet. De gick extra milen för att detaljerna skulle bli bra. Gott bemötande av alla involverade och man fick uppdateringar längs vägen. Solklar 5/5.

Fredrik H
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Använt för diverse renoveringsprojekt inne som utomhus. Enkla att ha att göra med och levererar ett bra resultat till ett bra pris. Tidvis svåra att få tag på, men så är det med alla hantverkare.

Dennis M
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Snabbt på plats för offert Bra pris 70.000kr billigare än dyraste offerten Snabba killar med bra erfarenhet klara 4 dagar innan utlovad tid Rekomenderas verkligen !

Peter F

Trevliga duktiga och pålitliga

David G
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Nybyggnation av komplett badrum. Seriöst, proffesionellt företag som slutförde projektet i tid.

Elina V
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Bra information om när tjänsten kunde utföras och kort inställelsetid vid utförande. J o B har tätskiktat ock kaklat 3 badrum mm

Stefan D
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Helrenovering av badrum Aug 2021. De utförde ett snyggt jobb på utlovad tid och till ett bra pris. Höll byggplatsen och övriga huset så rent som det gick under tiden och var lätta att få tag på för frågor, även efter arbetstid. Trevliga att ha att göra med. Rekommenderas!

Fts B
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Grymt jobb! Sveriges säkraste plattsättare! Svart bälte i bemötande och trevligt folk!

Magnus D
Skrev om JB Bad & Bygg AB

Pålitliga killar som höll tiden och gjorde ett kanon jobb med både badrum och tvättstugan!