JB Bad & Bygg AB

JB Bad & Bygg AB

Välkommen till JB Bad & Bygg AB!

Hos oss på JB Bad & Bygg AB är det du som kund som står i fokus. Vi kan hjälpa dig med allt från stora renoveringar till mindre byggprojekt. Med vår breda kompetens och långa erfarenhet inom branschen så ser vi till att era önskemål blir verklighet.

Tjänster: Totalentreprenad, badrumsrenovering, el, golv, vvs, renovera kök, stambyten, fuktskador och mycket mer.

Vi är certifierade med behörig våtrum från byggkeramikrådet och våra medarbetare utbildar sig löpande för att hålla sig uppdaterade inom byggbranschens allra nyaste normer och regler.
#jbbadbygg

Läs vad 15 kunder tycker om JB Bad & Bygg AB 2

2022-10-21 Verifierad kund
    Genomgående mycket bra.
    Lyhörda och bra lösningar
    2022-09-26 Verifierad kund
    Gjorde ett bra jobb inom en rimlig tid
    2022-08-22 Verifierad kund
    Riktigt grym service med duktiga hantverkare! Projektet blev klart innan utsatt datum.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Har haft dom tidigare för stora renoveringar. Superbra att ha att göra med!!
    2022-04-27 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött. Mina förväntningar har tillgodosetts mer än väl.
    Mitt duschrum blev klart i mycket god tid, byggare, rörmokare, elektriker och övriga kom den tid de sa att de skulle komma, vilket jag uppskattar mycket.
    Jag köpte helrenovering av duschrum, rivning av det gamla, bilning och flytt av golvbrunn, klinker på golv och kakel på väggar, montering av dusch med duschset, golvvärme, spottar i taket, kommod och spegel, målning av hall m.m.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Kakel i spolspilta.
    Kort väntetid.
    Håller än, tack !
    2022-04-01 Verifierad kund
    Jag totalrenoverade ett badrum om ca 5kvm och bolaget levererade på både tidsplan och kvalitet. De gick extra milen för att detaljerna skulle bli bra. Gott bemötande av alla involverade och man fick uppdateringar längs vägen. Solklar 5/5.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Använt för diverse renoveringsprojekt inne som utomhus.
    Enkla att ha att göra med och levererar ett bra resultat till ett bra pris. Tidvis svåra att få tag på, men så är det med alla hantverkare.
    2021-11-01 Verifierad kund
    Snabbt på plats för offert
    Bra pris 70.000kr billigare än dyraste offerten
    Snabba killar med bra erfarenhet
    klara 4 dagar innan utlovad tid
    Rekomenderas verkligen !
    2021-10-12 Verifierad kund
    Trevliga duktiga och pålitliga
    2021-10-12 Verifierad kund
    Nybyggnation av komplett badrum.
    Seriöst, proffesionellt företag som slutförde projektet i tid.
    2021-09-25 Verifierad kund
    Bra information om när tjänsten kunde utföras och kort inställelsetid vid utförande.
    J o B har tätskiktat ock kaklat 3 badrum mm
    2021-09-14 Verifierad kund
    Helrenovering av badrum Aug 2021.

De utförde ett snyggt jobb på utlovad tid och till ett bra pris.
    Höll byggplatsen och övriga huset så rent som det gick under tiden och var lätta att få tag på för frågor, även efter arbetstid.
    Trevliga att ha att göra med.

Rekommenderas!
    2021-09-12 Verifierad kund
    Grymt jobb! Sveriges säkraste plattsättare!
    Svart bälte i bemötande och trevligt folk!
    2021-09-12 Verifierad kund
    Pålitliga killar som höll tiden och gjorde ett kanon jobb med både badrum och tvättstugan!