Alla kategorier Övrigt Stockholms län Haninge Jhonnysson golv & måleri

Jhonnysson golv & måleri

Södra Jordbrovägen 15, 104 31 Jordbro — Visa karta

Självklart använder vi marknadens bästa maskiner och produkter, allt för att ni ska få ett vackert och hållbart golv.

Om det behövs reparerar vi lösa lameller.
Vi lämnar alltid två års garanti på arbetet.
Dra nytta av ROT-avdraget.
Vill ni ge ert trägolv en riktig ansiktslyftning så kontakta oss för mer information!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Jhonnysson golv & måleri

• Maria G
    Maria G skrev om Jhonnysson golv & måleri
    Vi anlitade Jhonnysson golv & för en total renovering utav av vår lägenhet. Väggar och golv fräschades upp och vi fick det för ett bra pris. Vi rekommenderar det här företaget eftersom allt sköttes mycket proffsigt.

Tack Jhonnysson golv!
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Jhonnysson golv & måleri
    Jhonny och hans kollegor var väldigt snabba, dels med slipning och lackning av golv, och sedan med målning av väggar. De hade mindre än 36 timmar på sig att måla våra väggar innan vi skulle flytta in och blev klara i tid innan flyttlasset kom in.
  • Sanna F
    Sanna F skrev om Jhonnysson golv & måleri
    Vi anlitade Jhonnyssons golv och måleri för att slipa och vitlasera våra golv. De kunde komma fort och var trevliga över telefon. Vilket var positivt.

MEN, när vi kom hem till lägenheten dagen då golvet skulle vara klart hade golvsliparen haft sönder en glasruta mellan kök och sovrum. Och absolut, det kan hända den bästa. Det är inget vi klandrar golvsliparen för. Dock förväntar man sig kanske att de städar bort glaset, vilket de inte gjort. Det som hände därefter var däremot en besvikelse. Johnny på Jhonnyssons golv & måleri informerade inte oss då han fick höra att rutan gått sönder. Vi fick efter ett par obesvarade samtal och sms tag på Johnny dagen efter händelsen. Då fick vi kommentaren ”Ja min golvslipare berättade det igår”. (Hmm?) Det tog en vecka innan Johnny bokade in en träff med glasmästare, tur nog kunde han komma dagen därpå och laga rutan. Och under den veckan ringde han inte utan jag fick själv ligga på och fråga vad som hände.

Om vi nu ska gå in på kvalitén av utfört arbete. Golvet blev i precis rätt färg. MEN de har missat vissa fläckar, och vitlasyren har försvunnit på visa ställen precis som det slitits bort trots att det bara var 3 veckor sedan de gjordes vid. Vitlasyren försvann även på ett ställe då vi drog bort en liten bit maskeringstejp. Känns lite väl ostabilt.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Jhonnysson golv & måleri
    Fantastiskt hjälpsamma killar, utförde allt föredömligt och i tid. Kommer rekommendera dem till fler.
    Jhonny A gillar detta
  • Paulina M
    Paulina M skrev om Jhonnysson golv & måleri
    Tack för bra golvslipning
    Jag är mycket nöjd med parketslipning, det var billig och snabt gjort och vill rekomendera JohnnyssonGolv till alla andra.
    Tack Jonny för bra arbete

Södra Jordbrovägen 15, 104 31 Jordbro