Jhonnysson golv & måleri

Jhonnysson golv & måleri

Ring 070-748 09 19 www.jhonnyssongolv.se
4.2

Självklart använder vi marknadens bästa maskiner och produkter, allt för att ni ska få ett vackert och hållbart golv. Om det behövs reparerar vi lösa lameller. Vi lämnar alltid två års garanti på arbetet. Dra nytta av ROT-avdraget. Vill ni ge ert trägolv en riktig ansiktslyftning så kontakta oss för mer information!

6 omdömen om Jhonnysson golv & måleri

Andreas E
Skrev om Jhonnysson golv & måleri

Skönt att anlita en firma med killar som skötte allt i tid och som fixade mitt fallfärdiga golv så det ser nytt igen. Tack Jhonnysson Golv & Måleri! Er kan jag varmt rekommendera!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Maria G
Skrev om Jhonnysson golv & måleri

Vi anlitade Jhonnysson golv & för en total renovering utav av vår lägenhet. Väggar och golv fräschades upp och vi fick det för ett bra pris. Vi rekommenderar det här företaget eftersom allt sköttes mycket proffsigt. Tack Jhonnysson golv!

Niklas R
Skrev om Jhonnysson golv & måleri

Jhonny och hans kollegor var väldigt snabba, dels med slipning och lackning av golv, och sedan med målning av väggar. De hade mindre än 36 timmar på sig att måla våra väggar innan vi skulle flytta in och blev klara i tid innan flyttlasset kom in.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Sanna F
Skrev om Jhonnysson golv & måleri

Vi anlitade Jhonnyssons golv och måleri för att slipa och vitlasera våra golv. De kunde komma fort och var trevliga över telefon. Vilket var positivt. MEN, när vi kom hem till lägenheten dagen då golvet skulle vara klart hade golvsliparen haft sönder en glasruta mellan kök och sovrum. Och absolut, det kan hända den bästa. Det är inget vi klandrar golvsliparen för. Dock förväntar man sig kanske att de städar bort glaset, vilket de inte gjort. Det som hände därefter var däremot en besvikelse. Johnny på Jhonnyssons golv...

Marcus N
Skrev om Jhonnysson golv & måleri

Fantastiskt hjälpsamma killar, utförde allt föredömligt och i tid. Kommer rekommendera dem till fler.

Jhonny A gillar detta
Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Paulina M
Skrev om Jhonnysson golv & måleri

Tack för bra golvslipning Jag är mycket nöjd med parketslipning, det var billig och snabt gjort och vill rekomendera JohnnyssonGolv till alla andra. Tack Jonny för bra arbete