Jmd Kakel AB

Jmd Kakel AB

Välkommen till JMD Kakel AB!

Vi hjälper dig som privatperson eller företag med allt inom bad, kök, golv och bygg. Vi gör all typ av invändig renovering och tar processen från vision till färdigt resultat.

Tjänster: Renovera badrum, renovera kök, slipa golv, lägga golv, måla om, montera fönster och dörrar samt mycket mer.

Du kan enkelt be om en offert från oss för att sedan i lugn och ro bestämma dig om vi är rätt val.

Läs vad 9 kunder tycker om Jmd Kakel AB 2

2022-06-21 Verifierad kund
    Beställde en helrenovering av vårt badrum. Slutresultatet visade sig vara över vår förväntan.
    Trevlig och kunnig personal. Hjälpsamma och lätta att föra dialog med. Noggranna och professionella.
  • Michel R
    skrev om Jmd Kakel AB
    2022-03-26 Verifierad kund
    Vi är oerhört nöjda med JMD Kakel som lyckats överträffa våra förväntningar bortom vår vildaste drömmar.

Matias Dayan, JMD Kakels ägare och huvudkontakt, var ett levande föredöme under hela renoveringensprocessen av våra två badrum. Han tolkade i ett tidigt skede våra önskemål till ett par förslag som inte bara uppfyllde lagkravet men även var estetiskt tillfredställande.

Vi vill därför tacka Matias (och JMD Kakel) samt ge honom våra allra bästa rekommendationer för liknande eller andra typer av renoveringar.

Michel och Maria Rizk
    2022-03-26 Verifierad kund
    1/med tydlighet.
    2/låga förväntningar som Matias helt sopade under mattan. Han var noga, håll sina överenskommelser, priser och tider.
    Bra jobbat Matias.
    3/jag är mer än nöjd och tacksam.
    Jmd Kakek ”make-over” vårt badrum med ny toa, handfat, badkar + nya rördragningar.
  • 2022-01-06 Insamlad av företaget
    Jag anlitade JMD Kakel för totalrenovering av lägenhet. Supernöjd med både bemötande och utfört jobb! Matias är lätt att kommunicera med och håller vad han lovar. Rekommenderar starkt!
  • 2021-11-20 Insamlad av företaget
    Väldigt enkelt att ha att göra med dom, inga konstigheter, allt bara fortlöpte, väldigt professionella, rekommenderar dom starkt
  • 2021-11-14 Insamlad av företaget
    Ett seriöst och tryggt byggföretag som håller vad dom lovar. Vi anlitade JMD för en totalrenovering och förväntningar blev bättre än väntat. Har rekommenderat dom vidare till vänner och familj.
    2021-11-14 Insamlad av företaget
    Kunnig personal med behörighet som kan sin grej har vart super nöjd från start till slut , kan verkligen rekommendera JMD Med vänlig hälsning, en super nöjd kund h/ Daniel .S ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • 2021-11-12 Insamlad av företaget
    jmg kakel har gjort om en liten toalett till duschrum och toalett de höll sitt löfte gjorde allt i tid bemötandet var gott
  • 2021-11-12 Insamlad av företaget
    Otroligt fint arbete, proffisionella hantverkare som tar kunden i första hand! Renovering av hus med utbyggnader under 2020. Rekommenderas starkt!