Joylife Enköping

Joylife Enköping

Ring 070-600 06 00 www.joylife.se

Vi på Joylife är specialister inom kiropraktik och naprapati. Vi består av ett kompetent gäng legitimerade terapeuter som verkar över hela Sverige. Hos oss kan du få hjälp med allt inom rygg-, nack- eller idrottsskador - här är du alltid i trygga händer under din behandling. Vår klinik i Enköping ligger på Kungsgatan 69E på...

121 omdömen om Joylife Enköping

AMANDA T
Skrev om Joylife Enköping

På riktigt orimliga priser! Massage 30 minuter (de klämmer lite på ryggen) 750kr. Förväntade mer av det priset.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

BÖRJE A
Skrev om Joylife Enköping

Ett stort tack till Richard Fint bemötande och en kunnighet i kombination med ett intresse för sitt arbete Jag blev mkt imponerad Jag ser verkligen fram emot nästa besök :)

Kim Rolf Åke S
Skrev om Joylife Enköping

Jag hade en bokad tid kl 13 hos Peter Holst i Enköping och planerade hela min dag efter detta (Jag bor i Västerås), när jag kom dit 12.50 blev jag anvisad att sitta ned och vänta. Kl 13.15 bad jag övrig personal att se efter vart han tagit vägen eftersom jag skulle hämta mitt barn i skolan efteråt. Då visade det sig att han tagit fel på tiden och redan gått hem. Han trodde att jag hade tid kl 12. Trots detta ringde han mig inte när jag inte ”dök upp”. Utöver detta så mailade han mig aldrig övningarna som han visade mig...

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 278 omdömen 5.0 av 278 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Victoria J
Skrev om Joylife Enköping

Går hos en mycket duktig naprapat som gör att jag kan fortsätta arbeta

Agneta O
Skrev om Joylife Enköping

Senast var det massage vid två tillfällen. Bra bemötande av kunnig och trevlig personal.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Kent T
Skrev om Joylife Enköping

Bästa naprapaten Simon, tack för att du alltid fixar mina problem! :-) Kan varmt rekommendera Joylife!

Anita C
Skrev om Joylife Enköping

Jag var på massage och massören var lyhörd inför mina besvär och önskemål. Väldigt duktig. Det kändes mycket bättre efter mitt besök. Kommer att rekommendera massören och jag kommer gärna tillbaka .Supernöjd!

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 881 omdömen 4.7 av 881 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Mats O
Skrev om Joylife Enköping

Naprapat. Alltid toppenbemötande, känner mig alltid sedd och välkommen. Noga journalförande och lyhördhet. Naprapaten vågar också ifrågasätta och föreslå förändringar i livsstil, i ett respektfullt samtal. Jag har långvariga problem med ryggen och mår mycket bättre i min vardag av att få regelbunden behandling och rådgivning.

Eva F
Skrev om Joylife Enköping

Behandlande massage. Mkt trevligt bemötande av de två jag varit hos. Jag upplevde att jag fick hjälp med mitt problem. Kan verkligen rekommendera de två jag varit hos. Renè samt Pernille.

Simon Pettersson gillar detta
Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 322 omdömen 4.8 av 322 omdömen

Rekommenderar kliniken starkt! Cornelia är grym, lyhörd och kunnig!

Lisa Skogström L Lisa Skogström L
Agneta Z
Skrev om Joylife Enköping

Bokar behandlande massage Betalar via Benify företagsportal - friskvårdsförmån Trevligt bemötande och duktiga massörer Lite avskalade och tråkiga lokaler

Matthew H
Skrev om Joylife Enköping

I went with a bad back and neck. I am still learning Swedish but this wasn't an issue and I was able to explain my problem. I was so impressed with the quality of service and care. Pernille must have special vision as she was able to see exactly where the issues were and fix them but also show me how to help myself with specific stretches etc. to stop them happening again and this is really important because it shows the service isn't just focussed on generating money. Really great professional service, I totally...

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1027 omdömen 4.7 av 1027 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Maria L
Skrev om Joylife Enköping

Naprapat. Punktligt (fick komma in lite tidigare varje gång). Trevlig personal. 3 behandlingar som har hjälpt mig och även bra tips. Lite dyrt!

Christina H
Skrev om Joylife Enköping

Jag kom remitterad från läkare för yrsel som kom från musklerna i nacken. Väldigt fint bemött med grundligt samtal och praktisk koll vad som kunde vara orsaken och vilken behandling som krävdes. Mina förväntningar överträffades med tanke på att det kändes som längre och mer givande behandlingar än jag trodde jag skulle få. Jag har meddelat DKV att jag skulle starkt rekommendera andra att söka sig till Joylife, inte minst Pernille som just jag hamnade hos.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 609 omdömen 4.7 av 609 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Haidie H
Skrev om Joylife Enköping

Jag bokade en medicinsk massage på 1 timma. Möttes med ett otroligt bra bemötande. Mina förväntningar upplevdes positivt med upprepade behandlingar som jag nu gör och förhoppningsvis kommer att bli bra.

Jan R
Skrev om Joylife Enköping

Sista gången var det ländryggsproblem . Det var mera muskulärt överbelastning på grund av sned belastning och för tungt. Vi diskuterade tidigare behandling av liknande åkomma och kom fram till att massage på mjukdelarna med en uppföljning till ett återbesök. Då jag efter första behandlingen svarade positivt med fortsatt egen rörlighetsträning så har jag återhämtat mig bra och har full rörlighet i dag utan smärtor . Har tidigare i vår/ sommar haft liknade smärta och då gjorde vi andra behandlingar som ej blev lika...

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Susanne Elisabeth T
Skrev om Joylife Enköping

Simon är en jättebra Naprapat skönt att få hjälp efter otaliga månader av smärta

May J
Skrev om Joylife Enköping

Träffar naprapat personalen är glad, professionell och mycket trevlig.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Pelle F
Skrev om Joylife Enköping

Trevligt bemötande och en bra behandling, duktig kiropraktor

Mikael K
Skrev om Joylife Enköping

Bra och proffsigt bemötande lätt att boka tid på hemsida rekommenderas

Alice L
Skrev om Joylife Enköping

Professionellt bemötande och behandling hos kiropraktorn

Kristian F
Skrev om Joylife Enköping

Naprapat: Mycket kunnig och bra.

Thomas J
Skrev om Joylife Enköping

Massage 60 min. Utmärkt bemött Förväntade mig en utmärkt behandling, som jag också fick. Företaget levde upp till mina förväntningar. Kommer garanterat tillbaka.

Christa K
Skrev om Joylife Enköping

Renée är helt underbart. Finns ingen annan som jag litar på när det gäller min kropp.

Niclas P
Skrev om Joylife Enköping

Naprapat Mina förväntningar var att få den hjälp som behövdes Mycket professionellt bemötande och utförande. Kände mig bättre redan när jag åkte därifrån och nu tre dagar senar känns det mycket bättre:-)

Jenny S
Skrev om Joylife Enköping

Jag fick ryggmassage, har blivit betydligt bättre från stelhet och krämpor efter behandlingen. Jag har varit där flera gånger och alltid nöjd. Betyg 👍👍👍👍👍

Marina S
Skrev om Joylife Enköping

Jag besökte för första gången en naprapat, eftersom jag hade ramlat vid skidåkning och hade haft ryggskott några dagar. Jag fick ett fint och proffessionellt bemötande och kände mig väl omhändertagen. Upplevelsen var utmärkt. Jag är helt bra i ryggen och har fått ett styrketräningsprogram.

Kristina L

Trevligt och proffsigt bemötande

Gunilla A
Skrev om Joylife Enköping

Fick tid väldigt fort, proffsigt och bra bemötande av Simon. Jag tycker att det fungerat alldeles utmärkt allting, det är en väldigt förmån att kunna utnyttja detta så nära sin arbetsplats

Abdulrahman J
Skrev om Joylife Enköping

Bra bemötande. Noggrann anamnestagning. Har upplevt förbättring med mina besvär redan från första besöket. Nu är jag nästan symtomfri. Jättenöjd med min behandlare Rickard.

Sara V

Proffsigt och kunnigt bemötande 👍👍

Ulrica M
Skrev om Joylife Enköping

Naprapat Simon Pettersson. Mycket bra bemötande och börjar bli ordentligt bättre i axeln/nacken efter många års smärta. Rekommenderar starkt!

Susanne Elisabeth T och Per-Ola Fagerström gillar detta
Therese S
Skrev om Joylife Enköping

Kiropraktor besök. Trevlig, saklig, kunnig. Känner redan en viss förbättring vilket jag inte trott.

Helena W
Skrev om Joylife Enköping

Träffade en mycket trevlig kiropraktor. Var nervös innan, gillar inte känslan när man knäcker ryggen men han var väldigt pedagogisk i sitt yrkesutförande.

Eric C
Skrev om Joylife Enköping

Bra bemötande och kunnig personal.

Monika T
Skrev om Joylife Enköping

Hade inga förväntningar. Första gången jag var hos naprapat och behandlingen gav bra effekt redan efter första besöket. Proffsigt bemötande!

Eva N
Skrev om Joylife Enköping

Jag var mycket nöjd , bra bemötande och ett proffsigt bemötande! Jag fick hjälp med att minska min yrsel med hjälp av ett ökat stretchande! Efter en månad slapp jag yrseln och mår bättre än på länge! Nöjd kund! 😀👍

Maria L
Skrev om Joylife Enköping

Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!

Britt-marie I
Skrev om Joylife Enköping

Bra behandling, nöjd med resultatet! Naprapaten kan dock ändra sin attityd lite.. Den är lite nonchalant. När det är dags att börja behandlingen så lutar han sig bakåt, sträcker upp armarna och gäspar. Bl.a.

Eva-marie O
Skrev om Joylife Enköping

Värk i axlar. Hårdhänt behandling o okänsligt bemötande.

Jannie R
Skrev om Joylife Enköping

Jag är jättenöjd med Joylife! Har fått ett professionellt bemötande och behandling av min tennisarm!

Cecilia L
Skrev om Joylife Enköping

Möttes av en kunnig kille som tryckte där det behövdes.

Maria H
Skrev om Joylife Enköping

bra med bokning online. Lätt at få en tid. Jag har varit hos naprapat för min höft.

Gunbritt S
Skrev om Joylife Enköping

Snabb konsultation, trevligt bemötande. Hjälp med tränings övningar och dry needlesbehandling. Blev dess värre tvungen att uppsöka läkare för smärtan och läkemedelsbehandling sattes in så jag nu kan sova på nätterna. Väntar nu på utlåtandet från röntgen som jag genomgick för snart en vecka sedan. Hade gärna fortsatt att gå till Simon men blev uppmanad av vårdcentralen att uppsöka deras sjukgymnast!!? Med vänlig hälsning/Gun-Britt Svegert

Britt S
Skrev om Joylife Enköping

Mycket bra bemötande. Har fått hjälp av naprapaten och gått på massage. Mycket nöjd och har berättat vidare till andra.

Marie B
Skrev om Joylife Enköping

Lätt att få och boka tid. Mycket duktig, engagerad och ambitiös naprapat. Kände mig väl omhändertagen.

Ann-Charlotte E
Skrev om Joylife Enköping

Mycket bra bemötande, otroligt duktig och tog sig tid att förstå vilket problem jag hade. Gick dit ca 5 gånger. Senast i december-16. Har inte haft samma besvär alls på ett år. Simon är verkligen kunnig och professionell. Högsta betyg. Jag rekommenderar många av mina vänner att gå dit när de har ont någonstans.

Ann N
Skrev om Joylife Enköping

Jag har ryggproblem och kontaktade Joylife för att få smärtlindring och träningstips. Det har alltid varit ett professionellt bemötande med ett trevligt och personligt inslag. Jag tycker att möjligheten att boka on-line är mycket bra. Naprapaten har varit bra på att lyssna av mitt problem, komma med förslag på behandlingar och hur jag kan jobba själv hemma. Behandlingarna har varit mycket bra och hjälpt mig. Jag kan verkligen rekommendera Joylife i Enköping.

Liliane E
Skrev om Joylife Enköping

Snabb och kunnig hjälp. Muskel o led problem fick stötvågs behandling, nålbeh.och träningsprogram. Vart bättre men ej bra.

Erica H
Skrev om Joylife Enköping

Simon är fantastisk. Han har fått ordning på mina axlar. Tummen upp gör honom.

Frank E
Skrev om Joylife Enköping

Jag besökte Joylife i Enköping för 3 år sedan för kiropraktik och det blev varken sämre eller bättre. Nu är det helt ny personal så det är nog mycket bättre.