Alla kategorier Restaurang Kalmar Kalmar Kallskänken

Esplanaden 33, 392 34 Kalmar — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Kallskänken

• Per L
    Per L skrev om Kallskänken Kalmar
    Kallskänken har goda baguetter, sallader och annat. Maten här är alltid fräsch och dessutom är priset helt ok!
  • Talla A
    Talla A skrev om Kallskänken Kalmar
    Kallskänkan har många olika sallader som är väldigt goda och fräscha. Dom har också goda mackor och bakelser. Dom har även student rabatter som jag uppskattar. Brukar gå dit en gång i veckan för att köpa en av deras goda räksallad. Det är även väldigt trevligt att sitta på deras uteservering när vädret tillåter.
  • Tom  B
    Tom B skrev om Kallskänken Kalmar
    Verkligen jättebra ställe. Baguetterna och salladerna är väldigt goda och mycket prisvärda. Servicen är också tillfredsställande.
  • Emma A
    Emma A skrev om Kallskänken Kalmar
    Lätt bäst baguetter i Kalmar och de står sig nog rätt bra på nationell nivå också! Priserna ligger också ganska låga om man jämför med många andra ställen med liknande smörgåsar som inte ens är hälften så goda. Mina favoriter är baguetterna med räkröra och de med skagenröra.
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Kallskänken Kalmar
    Kallskänken finns på två platsser skulle man kunna säga i Kalmar. Orginalstället har jag faktiskt aldrig varit på , men när man jobbade i stan och glömt ta med sig lunchen så har de ett lite mindre ställe mitt i stan där dom säljer baguetter med olika röror och sallader. Och herregud vad goda baguetterna är. Speciellt tonfisken som jag är så galen i. Fantastiskt val att välja till lunchen!

Esplanaden 33, 392 34 Kalmar