Alla kategorier Begagnade bilar Örebro Örebro Kamux AB

Varuvägen 1, 702 36 Örebro — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Kamux AB

• Robert
    Robert skrev om Kamux AB
    Den mest oseriösa firman någonsin! Säljer garantier som sedan ej gäller, ljuger om bilens skick och säljer halvtrasiga bilar med okänd historik. Föredetta anställda kan vittna om att bilarna aldrig testas och säljes med motorfel, bromsfel, elektronikfel osv. Läs om denna kriminella firma på nätet hur de lurat massvis med köpare i landet. Köp bil vartsomhelst men ej av dessa skojare! Läs mer
  • Jocke L
    Jocke L skrev om Kamux AB
    Tyvärr helt jävla ointresserade av att städa upp sin egen smörja. Ljög oss rakt upp i ansiktet under affären men när vi konfronterar dom skyller de på "bristande kommunikation." vi avslöjade dom först efteråt genom att kontakta verkstaden som gjorde servicen på bilen. Verkar ha satt i system att lura sina kunder. Köper du en bil här så kolla allt både en, två och tre gånger. Ring verkstaden och fråga om bilen om Kamux har servat den innan leverans.
    Kamux lögner har hittills kostat oss strax under 4000, verkstaden hade rekommendationer på jobb för ytterligare 7-8000 och Kamux undanhöll allt för oss. Kamux vägrar ta på sig det trots att de enligt lag är skyldiga att informera om kända brister, ingen firma jag kommer handla av igen och skulle aldrig rekommendera någon att gå hit.
    Om du trots allt är beredd att handla bil här, var beredd på att gå igenom processen hos ARN när du kommer fram till att du måste anmäla dom. Vi är där nu och det tar tid, lång tid. Läs mer