Kamux Gävle

4.0

4 omdömen om Kamux Gävle

Niklas L
Skrev om Kamux Gävle

Säger bara Hoda på Kamux, WOW... om inte kärlek uppstår via hennes fantastiska o sympatiska sätt att göra min försäljning till Kamux till en fantastisk upplevelse... för jag hade verkligen inte förväntat mig att allt som hon berättade o informerade mig om stämde till punkt o priva... Det vill säga en schyst värdering och samt att hon infriade sina löften o därmed mina förväntningar.... Tack Hoda för att du inte bara stillade min oro utan också gav mig det du lovade:::

Svar från Kamux Gävle

Det gläder oss att höra att du hade en fantastisk upplevelse med Hoda på Kamux! Vi är glada över att höra att hon kunde göra din försäljning till en positiv och smidig upplevelse. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig väl omhändertagna och att vi lever upp till deras förväntningar. Tack för att du delade din feedback med oss och tack för att du valde Kamux! Vi ser fram emot att fortsätta ge dig en utmärkt service i framtiden. Vänligen, Kamux

Lars Ronnie E
Skrev om Kamux Gävle

Sålde min bil till Kamux & vilken otrolig smidig affär. Fick en värdering av Dijar online & efter ett kort test & genomgång av bilen på plats i Gävle köpte de bilen till värderingspriset. Ingen prutning eller krångel. Jesper & Dijar fixade allt administrativt & pengarna på kontot direkt. Smidigaste bilaffären man kan tänka sig. Rekommenderas starkt!

Lars Magnus L
Skrev om Kamux Gävle

Hade kontakt med Sarbast om att köpa en bil som jag satte in pengar för att reservera. Mycket bra bemötande och trotts att det inte blev någon affär denna gången så fick jag tillbaka alla pengar utan någon diskussion.

ANDERS S
Skrev om Kamux Gävle

Tyvärr är Kamux inte ett bolag att lite på. Jag gick in i affär med ett bilbyte, där allt till en början verkade som att det skulle gå bra, bilen skulle på deras begäran servas och självklart så är det bra att de tar hand om bilen, veckor går ingen återkoppling sker, jag som konsument får ringa och ringa och ring för att få någon slags återkoppling i vad som sker med bilen som jag köpt, de hänvisar till verkstaden där bilen står för service, känns som för mig en kompetens fråga, där de enligt sms och samtal inte ens...