Restaurang i Hammarbyhöjden

1 rekommenderat restauranger i Hammarbyhöjden, Stockholm

Välkommen till ett av södra Stockholms mysigaste funkisområden. Hammarbyhöjden, ett stenkast från globen hittar vi denna härliga stadsdel. Här finns det gott om natur och härliga promenadstråk. Det finns även en rad olika restauranger, med smaker inspirerade från väldens alla kök. Här hittar du allt från Japan till Italien. Här listar vi Hammarbyhöjdens bäst rekommenderade och mest aktuella restaurangerna just nu. Välkommen!

Läs mer »
  • Driver du restaurang i Hammarbyhöjden?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• Ronny M
    Ronny M: Mycket härlig kvarterskrog strax ovanför Hammarbyhöjdens torg. Hammarbys Pärla lyckas där många andra kvarterskrogar i...
Visa sida:

Restaurang i Hammarbyhöjden

På Reco.se kan du ta del av tidigare restaurangbesökares unika erfarenheter, du kan också se olika restaurangers helhetsomdömen. Dessutom kan du gå in och skriva en och annan rekommendation själv om de restaurangerna du besökt under den senaste tiden. Reco.se finns till för att vi ska hjälpa varandra att hitta till våra nästa favoritställen. När du hittat något som faller dig i smaken kan du också boka tid direkt. Vi hoppas att du ska hitta en restaurang du trivs med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra i din omgivning. Lycka till, önskar Reco.se!