Il Coure

Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Il Coure

• Robin D
    Robin D skrev om Il Coure
    Gillar inte att göra gnällrecos, men ibland måste allmänheten varnas.

Jag gillar däremot att bestämma själv när jag äter mat. Sen vad det kostar, eller hur länge jag får vänta, det kan jag själv avgöra om jag har tid/råd med just då.

Jag beställe till lunch en pasta med salami och gorgonzola. Mannen i kassan ropade in till köket "En dagens pasta!", varpå jag påpekade att det inte var den jag beställt. Hans svar var då att "Den är färdig och jättegod med biff och kostar bara 75:- inklusive dricka", den andra tar 20 minuter." "20 Minuter för en pasta? Jaha då litar jag väl på honom tänkte jag, vilket jag inte borde ha gjort. Den smakade konservburk och köttsmulorna den överkokta pastan var blandad med var riktigt sorgliga. Jag tog några tuggor, sen gick jag. Det nybakta pizzabrödet var dock gott. Därav två pluppar.
    Det finns säkert bra mat på det här stället, men att vägra tillgodose kundens önskemål och sen leverera dålig mat, det är inte ok!

Vad vissa restaurangägare missar är att ibland kommer det kunder som är villiga att betala dubbelt upp mot vanligt lunchpris OCH vänta, bara det genererar något riktigt gott. Sånt humör var jag på idag, men jag vill inte kriga för det.

Fyrvaktarkroken 16, 121 32 Enskededalen