Kebab-Baren

4.3

9 omdömen om Kebab-Baren

Anton J
Skrev om Kebab-Baren

Vet inte om nån kebab egentligen är värd 4 recos men jag drar till med det ändå, av nostalgi. Kebabbaren är stans kanske mest klassiska fyllekäk-hak som alltid håller i ur och skur. Kebaben är god, mycket godare än någon jag t.ex. ätit i Sthlm, men måste ändå säga att jag föredrar gyros nuförtiden (som de ej har vad jag vet). Men en stor kebabtallrik med ris utan lök, det blir aldrig fel efter en utekväll!

Tobias B gillar detta
Oscar A
Skrev om Kebab-Baren

Väldigt trevlig ställe. Utan tvekan den mest prisvärda kebaben i Linköping. Finns några som har snäppet godare, men där springer priset iväg lite. Oslagbart som natt(fylle- ;)käk.

Kristoffer F
Skrev om Kebab-Baren

Kalasgod kebabsallad och mycket snabb service. Lagom stora portioner och en ganska trevlig lokal att sitta och äta i.

Frans P
Skrev om Kebab-Baren

Jag har för mig att personalen på det här stället är jävulskt kompetenta. Oerhört tillmötesgående och villiga att uppfylla kundernas krav, det här stället kan inte få annat än en femma!

Fredrik F
Skrev om Kebab-Baren

Kebab-baren, Linköpings äldsta kebabhak, erbjuder bra kebab och falafel med en mycket god sås som dessutom lär vara ett familjerecept. Bättre än Hakepi som i mitt tycke har blivit lite sämre på sistone.

parastou n
Skrev om Kebab-Baren

kebabbaren är ett klassisk litet hak dit man kan gå antingen efter shoppingturen på stan eller om man letar efter gott fyllekäk! portionerna är lagom stora, inte för mycket så man mår illa men inte heller så man går därifrån med tom mage! enda nackdelen är att kläderna drar till sig kebablukten, så att man luktar kebab resten av dagen! enjoy

Albin J
Skrev om Kebab-Baren

Kebab-baren i centrala Linköping erbjuder högklassig kebab till rimligt pris. Och är, med sina långa öppettider, ett givet val för den som önskar kebab framemot småtimmarna både på vardagar och helger. Här erbjuds också oerhört snabb service för den stressade.

niklas s
Skrev om Kebab-Baren

Bästa kebabstället i Linköping, utan tvekan! Såväl dagtid som sen natt är Kebabbaren ett ställe där man mår bra. Alltid schysst personal och helt ok priser. Maten är god och restaurangen är fräsch i sin helhet. Värt flera besök!

Sofia H
Skrev om Kebab-Baren

Galet bra kebab kl 03.00...!