Keileene Bilar AB

5 omdömen om Keileene Bilar AB

Visar 5 omdömen med 3.0 i snittbetyg
Pär H
Skrev om Keileene Bilar AB

Jag och min fru letade bil till våran 18åriga dotter som har tagit körkortet. Så vi gjorde ett besök och tittade på flera bilar där. Vi fick otroligt mycket hjälp med att välja ut en bra bil som passade oss i smak. Försäljaren svarade på frågor och tog fram all information som vi ville ha. Vi är otroligt nöjda med både bemötande och bilaffären. Vi kommer att köpa bil där igen då det är dags för nästa bil

Ingvar Michael Tage L
Skrev om Keileene Bilar AB

Köpte en kanon fin Golf av Robban. Den går som en dröm och var super fin på alla vis.. tack för kanon bra service. Återkommer gärna när det är dags att byta bil. 🙏

MATTI S
Skrev om Keileene Bilar AB

Föredetta MK Bilar, undvik som pesten. Ett gäng skojare. Spring spring spring!

Ewelina S
Skrev om Keileene Bilar AB

Tidigare MK bilar AB (läs gärna omdöme på google). Nytt namn, samma tjuvgäng. Run away!

Jim L
Skrev om Keileene Bilar AB

Hej! Mitt första köp hos en bilfirma. Letade efter en bil och fann en på detta företag efter mycket letande! Företaget svarar snabbt på mail & telefon (+) vilket är bra och jag blev upphämtad på tågstationen. (+) Sedan fick jag skjuts dit. Väl på plats blev jag ombedd att invänta min tur. Jag upplevde att personal är trevliga (+) och köpet är jag mycket nöjd med (+). Fick en riktigt fin bil för priset. (+) Det jag upplevde kan förbättras hos Keileene - Vid tillfället kände jag att personal var lite väl upptagna. (-)...

Filtrera omdömen