Kivra AB

1.8

5 omdömen om Kivra AB

Martin R
Skrev om Kivra AB

Ja från och med 16 års ålder kan du skapa ditt eget konto hos Kivra, med godkännande från din/dina vårdnadshavare.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 582 omdömen 4.8 av 582 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Christina M
Skrev om Kivra AB

Katastrof! Borde INTE användas av myndigheter. Oseriöst. Varning! Vår minderårige son har, utan att veta hur, råkat ansluta sig till Kivra. Därmed har all hans post från skatteverket gått till hans digitala brevlåda hos Kivra. Vi föräldrar har inte fått några som helst upplysningar från skatteverket vilket man annars får gällande minderåriga barn. Sonen förstod inte att han skulle öppna och läsa mailen. Vi föräldrar visste inte om att de fanns. Igår fick vi ett brev från Överförmyndaren som upplyste om att vår son hade...

ÅSA V
Skrev om Kivra AB

Jag har aldrig fått betalningspåminnelser tidigare men sedan jag började använda Kivra så kommer fakturor dit och de går inte att betala direkt i appen, såsom det förmodligen är tänkt. Dessutom kommer inte påminnelser dit heller. Så läser du en faktura från tex Transportstyrelsen och inte betalar den omedelbart genom att fota fakturan och gå in och betala via datorn (vad är då vitsen med Kivra) så läggs det på 500kr (dröjsmålsfaktura) som sedan kommer som en pappersfaktura i brevlådan. Värdelöst. Avreggar mig omedelbart.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1499 omdömen 4.7 av 1499 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Anna L
Skrev om Kivra AB

Oseriöst! Ingen myndighet borde använda sig av Kivra, kundtjänsten återkommer inte och tjänsten fungerar inte tillfredsställande.

JOHAN H
Skrev om Kivra AB

Läs bara om vad det är för blufföretag på: http://www.rejta.se/omdome/1094490/kivra+ab